Noutăţi din lumea automobilistică
Răspunde

Re: New Focus RS

28 Mai 2009, 20:01

daca si focusul ar avea toyo 888 care ar fi situatia?

Re: New Focus RS

28 Mai 2009, 22:12

Ar taia, cel putin, secundele alea in plus.

Re: New Focus RS

30 Mai 2009, 03:16

Am inteles ca Ford va echipa la randul lor masina cu gume semi-slicks(ca si Megane-ul de mai sus) pentru a concura cu adevarat Megane-ul r26r. Oricum... Reno-ul ala e chior chiro nu are aer conditionat, nu are sistem audio. E o masina doar de circuit si atat. Totusi... daca Ford nu vor reusi sa ii ia fata pe Nring asa cum au sustinut va fi cam... naspa :) chiar daca Reno... tot Reno ramane.

Re: New Focus RS

30 Mai 2009, 14:35

timpul scos de Focus RS pe Nurburgring: 8:25
ca sa va faceti o idee, mai pun si de la alte masini:

Renault Megane R26.R 8:16
Porsche 997 Turbo (2006) 8:23
Mercedes SLK 55 AMG 8:24
Subaru Impreza WRX STi 8:24
Jaguar XKR 8:25
BMW 335i Coupe 8:26
Audi S5 8:26
BMW M5 (E39) 8:28
Mercedes CLK 55 AMG 8:29

sursa: http://www.fastestlaps.com/track2.html

Re: New Focus RS

30 Mai 2009, 16:35

Ma gandesc ca anvelopele (toyo 888) n-o sa stearga toate 8 secundele diferenta, kilele sunt a2a mare problema...sau chiar prima

Re: New Focus RS

03 Iun 2009, 00:31

8 25 ala am intelesc nu a fost scos de un pilot serios care sa mearga la limita cu masina.

Re: New Focus RS

03 Iun 2009, 10:57

Diferenta dintre anvelope bune si mai putin bune este cam de 1-1,5 sec la un tur de Silverstone adica aprox 2 min. La Nurburgring unde se fac 8 minute fa calculul (1,5 sec * 4 =6 sec) daca se mai adauga si pentru greutatea masinii si modul in care e preparat R26.R (special pt track) atunci o sa scoti mai mult de 8 sec de unde reiese si puterea RSului).

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 16:38

http://carscoop.blogspot.com/2009/06/re ... conds.html

NASPA

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 17:06

Este chiar atat de greu de inteles ca masina aia e un track car si ATAT? Nu are sistem audio, nu are proiectoare de ceata, nu are nici macar un aer conditionat chior iar Renault a facut o manevra foarte frumoasa de a scoate performanta maxima din respectiva masina echipand-o cu semislicks. Decat sa imi iau mizeria aia de Reno mai bine ma duc frumusel si imi cumpar un Caterham R500.
Pe circuitul de la AutoCar Focus RS a invins cu 8(opt) secunde Megane R26R. De ce? pentru ca era ud, tocmai plouase. Focusul Rs este o masina completa, ai dublu climatronic, ai navigatie, ai xenoane, ai tot ce vrei. Un Hot hatch nu inseamna doare putere si atat inseamna si ceva confort pentru ca daca stam sa ne gandim bine... care este rolul unui Hot Hatch? Pai sa iti duci copchii la scoala, sa poti cara ceva de la magazin cand te duci, sa iesi la un munte cu 4 prieteni etc si nu in ultimul rand sa iti ofere distractie maxima.

Autocar Wet Handling Track Focus RS: 1:10.5. r26r:1:18.7

De asmenea observati acest comparativ cu probabil cel mai bun hot hatch de pana acum:

http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... a7e3125a10

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 20:04

Te agiti degeaba, n-a zis nimeni ca R26.R are mai mare portbagajul sau ca incap 5 oameni in el, doar s-a aratat ca e mai performant. Vad ca il faci mizerie tocmai pentru ca scoate mai putine secunde decat RS pe circuit.
Pe circuitul ud al celor de la autocar avea tot semi slickuri?

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 20:25

io mai spun o treaba ....
desi e fain RS-ul asta .... e oarecum stupid sa pui intr-un hot hatch 300 de cai pe o tractiune fata
asta e motivul pentru care nu as cumpara niciodata RS-ul

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 20:33

$1 scrie:$2e agiti degeaba, n-a zis nimeni ca R26.R are mai mare portbagajul sau ca incap 5 oameni in el, doar s-a aratat ca e mai performant. Vad ca il faci mizerie tocmai pentru ca scoate mai putine secunde decat RS pe circuit.
Pe circuitul ud al celor de la autocar avea tot semi slickuri?


Nu se agita nimeni insa multe lume confunda anumite lucruri si nu intelege ce inseamna cele mai mici detalii pe un circuit. Este o diferenta imensa sa faci un hot hach cu care te poti da pe circuit si cu care iti poti face si treaba si a face o masina strict pentru circuit. Si da este o mizerie deoarece este un Reno si orice ar fi poate sa scoata pe NRing timp mai bun ca enzo tot un Reno ramane. Cati dintre voi stiu ce inseamna un pneu semi slick fata de unul normal? Vedeti ca in filmul de mai sus se si vede ca gumele de pe Reno au atata aderenta incat nici macar nu scartaie deoarece se lipesc efectiv de asfalt. Aceeasi smecherie a folosit-o si Ferrari cand au lansat F430 scuderia, au vrut sa demonstreze pe ca pe circuit la Maranello spulbera Enzo... si asa a si fost deoarece avea tot gume semislicks. Cand insa niste gigei au vrut sa vada ce se intampla daca masina primeste niste gume sport normale pe circuit era la secunde bune de Enzo.
Da, pe circuitul ala ud tot semi slickuri avea de aici si timpul respectiv mai slab si decat un Focus ST. Deoarece cu respectiva masina dotata cu gumele respective poti rula safe doar daca afara e cald si e uscat altfel ai pus-o.
@Adyamg: De ce ti se pare neaparat o greseala ca s-a pus 300 de cp pe puntea fata, ca pe circuit face masini ca Impreza WRX STi si Lancer Evo 10? Dar brusc ne-am oprit la un competitor ca Megane R26R care este un track car si tot brusc RS a devenit naspa. Auziti io zic sa il cumparam cu un Ariel Atom care are chiar mai putini Cp.

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 21:59

ok, lasand toate astea la o parte eu vreau masina asta, asa ca ii rog pe cei care carcotesc sa imi dea 8000 de euro cat este avansul pentru masina
or sa vina doar 4 pentru romania iar pretul este undeva la 31 de mii

astept provincia

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:12

Leut,te asteptam la Ploiesti peste cateva luni cand o sa ajunga un exemplar verde de RS :P

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:19

@Maxy esti prea inversunat
Cand am zis naspa .... ma refeream la situatie nu la masina. Nu prea inteleg de ce iei asa la sto numele Renault?
Legat de cai si transmisia fata .... as alege la orice ora o integrala sau una spate la peste 250 de cai ... pentru ca pur si simplu e cu totul alta mancare de peste.
La RS cei de la Ford au trebuit sa modifice suspensia fata pentru a face fata atator cai si fac pariu ca daca o faceau sa impinga spatele scoteau un timp mult mai bun pentru ca masina ar fii pus mult mai bine si mai eficient puterea pe drum si directia ar fii avut mai putin de suferit.
Deci ...e o masina foarte reusita ...dar eu as fii prreferat o integrala sau una spate pentru RS.

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:23

Chestia cu "prea multi CP pe puntea fata" e deja un leit-motiv foarte invechit. Lumea mai studiaza, mai evolueaza. Dovada e RS, si or sa mai fie.

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:36

$1 scrie:$2eut,te asteptam la Ploiesti peste cateva luni cand o sa ajunga un exemplar verde de RS :P


si il faceti demo car nu?? :D

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:37

Nu se stie inca...va fii surpriza :P

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 22:50

$1 scrie:$2hestia cu "prea multi CP pe puntea fata" e deja un leit-motiv foarte invechit. Lumea mai studiaza, mai evolueaza. Dovada e RS, si or sa mai fie.



Invechit si inca valabil ... motiv pentru care toti producatorii de masini sport si supersport il aplica. E adevarat ca s-a ridicat stacheta cu RS-ul asta insa concuranta nu va sta si integralele si tractiunile spate vor venii ...si atunci Focusu o sa isi arate limitele din punctul asta de vedere.

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 23:05

daca vrei perfomente de circuit ia-ti megane...daca vrei sa ai si performante de circuit (ce-i drept, mai slabe decat megane-ul), confort, spatiu de depozitare, spatiu pt 4 persoane in masina, un sunet fenomenal si posibilitatea de a merge zilnic cu aceasta masina fara sa te doara capul... atunci alege RS-ul ;)

Re: New Focus RS

09 Iun 2009, 23:22

$1 scrie:$2Maxy esti prea inversunat
Cand am zis naspa .... ma refeream la situatie nu la masina. Nu prea inteleg de ce iei asa la sto numele Renault?
Legat de cai si transmisia fata .... as alege la orice ora o integrala sau una spate la peste 250 de cai ... pentru ca pur si simplu e cu totul alta mancare de peste.
La RS cei de la Ford au trebuit sa modifice suspensia fata pentru a face fata atator cai si fac pariu ca daca o faceau sa impinga spatele scoteau un timp mult mai bun pentru ca masina ar fii pus mult mai bine si mai eficient puterea pe drum si directia ar fii avut mai putin de suferit.
Deci ...e o masina foarte reusita ...dar eu as fii prreferat o integrala sau una spate pentru RS.


Sa stii ca prin ce a facut Ford, adica sa puna tractiunea pe fata a fost mult mai dificil si costisitor decat a pune o integrala sau o tractiune spate. O masina cu tractiune integrala nu este una usor de controlat. O tractiune integrala trebuie sa stii foarte bine ceea ce faci atunci cand o duci la limita deoarece daca ai pierdut controlul cu un awd... acolo s-a terminat totul, e foarte greu sa o redresezi plus ca o masina cu tractiune integrala este si mai grea, dovada este si faptul ca RS-ul este mai rapid ca un Sti sau ca un Evo 10 ceea ce eu zic ca este o mare performanta. Iar cu tractiunea spate masina ar fi trebuit sa sufere modificari destul de radicale pentru a avea un rwd competitiv. Singurul AWD care iarta din greselile pilotului este integrala de la Mitsubishi cu al sau super active yaw control. Este o bijuterie tehnologica insa este extrem de costisitor sistemul si din ce se pare pe Evo 10 nu mai este atat de eficient ca pe generatia 8 sau 9.
Nu sustin ca RS-ul este perfect insa Ford a reusit ceea ce multi credeau imposibil, sa bata niste masini cu nume grele pe circuit(evo si sti eu zic ca sunt mult mai importante decat un Megane) care au anii de cunostinte in motorsport si nu numai. Si toate astea cu o masina cu tractiune fata si 300 de cp despre care multi ziceau ca o sa fie imposibil de condus. Iata insa ca treaba nu sta chiar asa.

Re: New Focus RS

10 Iun 2009, 13:50

Acum m-am uitat pe timpurile scoase pe circuitul ud autocar :)), domnu Maxy ai vazut ce masina e pe primul loc? chiar nu are nicio importanta cine e sau nu pe podium dar daca tot ai adus in discutie...

As alege si eu, clar, RS daca as folosi-o ca masina de zi cu zi, e mult mai practica...

Re: New Focus RS

11 Iun 2009, 23:52

un lucru mi-e aproape clar. Rs-ul asta este oarecum lent din ce am vazut prin masuratori in comparatie cu nr de cp pe care il are +LSD.

Re: New Focus RS

12 Iun 2009, 00:14

deh...cele 1500 kg si tractiunea fatza isi spun cuvantul ;))

Re: New Focus RS

12 Iun 2009, 07:01

$1 scrie:$2eut,te asteptam la Ploiesti peste cateva luni cand o sa ajunga un exemplar verde de RS :P



:) vin , iti dai seama

ma dau si o tura cu el ?
:D

Re: New Focus RS

16 Iun 2009, 21:48

http://www.finalgear.com/shows/fifthgear/16/1/

Tiff and Jason pit the Ford Focus RS and the Mitsubishi Evo X against each other

.... acum descarc sa vdem :-/

Re: New Focus RS

16 Iun 2009, 22:08

castiga Evo X la timpi...

Re: New Focus RS

16 Iun 2009, 22:29

ce fac ei acolo nu se poate numi drive test. daca vroiau sa compare timpii, mergea un singur sofer cu ambele masini. este doar un show ;))

Re: New Focus RS

16 Iun 2009, 22:51

Saptamana trecuta undeva pe langa Waldshut, Germania. A mers in coloana foarte mult timp cu toate ca avea 300 cp sub capota. Alta gandire, alta mentalitate decat mentalitatea romaneasca.
Poza am facut-o special pentru voi :P
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC05043.JPG
DSC05040.JPG

Re: New Focus RS

17 Iun 2009, 06:49

E un show intradevar dar se vede agilitatea masinilor chiar la primul viraj pe care il fac.
Răspunde