Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Iun 2009, 21:52

$1 scrie:$2m niste poze cu dedicatie,pentru domnul Valiinves,care la pagina 12 a acestui topic,facea niste precizari,cu vreo 3 saptamani in urma,referitor la o anumita capota. :-S :( ;)
Nene Vali,te.am trecut pe caiet si urmeaza cand mai vii prin Alexandria,sa treci pe la caserie. :))

In loc sa zica ca s-a suparat ca ia cazut capota-n cap. :))
Da vina pe mine. ))
Bine ma!!! Dati vina pe mine!!!! :-" :-"

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Iun 2009, 22:03

Auzi sefu,daca toti ar ridica capota la masina,de cate ori o ridic eu,ar muri de foame toti mecanici,in frunte cu mine. :D
Ma intrebam ce e cu tine,de nu ai aparut de la Curtea de Arges,dar stiam ca mergi foarte incet si m.am consolat. :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Iun 2009, 22:30

Pai nu stiu ce te face sa crezi ca eu salt capota mai des. La schimburile de ulei si filtre si cand umplu bidonul cu apa pentru stropitori.
Dar de fapt la cat de mult mergi tu cu masina aia...... e normal sa nu salti capota. :))
Cred ca tu ai probleme de obicei cu electromotorul si cu bateria...... consuma mai mult la pornire, pana rup panzele de paianjen de pe motor si curele. =)) (Daca te-ai suparat.... treci la cafenea :)) )

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Iun 2009, 22:39

:-w :-? [-( :-@ ~X( Sefe,eu sunt mecanic auto,nu cal de cursa lunga,ca altii,care nu.i mai cunosc nici cainii pe acasa.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Iun 2009, 17:54

Astazi am primit vizita moderatorului Sile,cu care nu ma mai vazusem de cateva luni.Daca tot a batut drumul pana aici,cu un Mercedes cu motor pe benzina de 2800 cm3,6 pistoane in linie :D ,a schimbat si distribuitorul delcoului deoarece era intrerupt si "fura" scanteia.Dupa terminrea operatiei,care a durat 5 minute,a pornit motorul si la turat in gol la 6000 de ture,de am crezut ca sa crapat asfaltul sub el,iar un vecin care sta langa atelier,a cazut din pat. =))
Postez 2 poze,cu acest "utilaj" :
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00158.JPG
DSC00157.JPG

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Iun 2009, 19:52

La cate masini are Sile, ar putea da de lucru la toti mecanicii si electricienii de pe forum... :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

11 Iun 2009, 21:55

Pai daca la Bucuresti,ia terminat,a ajuns la Alexandria. :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 18:37

sefu' la un opel astra fab. iunie 2008, 12.000 km, motor 1.6, 85kw, benzina, abia trage... :(( este decedata.. la 3500 r/m este semi-moarta.. ce ar putea fi? mentionez ca a fost condusa de un cretinoid.. care nu mai condusese de 15 ani.. initial am zis ca este motorina :)) la cata galagie face in habitaclu.. multumesc frumos.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 18:49

Sefu,te rog nu te supara,dar fiind o masina de un an de zile,nu am avut onoarea de a fi lucrat asa ceva.
A iesit din garantie deja?
Avand in vedere ca e full de asistari,nu cred ca vei afla defectiunea fara a merge la tester.
Opel peste 2003 nu am reparat,dar cele mai frecvente care vin la mine,sunt Astrele cu motor de Isuzu 1,7 TDI.
Se rup in draci fuliile de la pompele de ulei si rup cureaua de distributie,indoind supapele,le visez noaptea. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 18:53

are de toate, cred :D.. dar nu stiu daca ajunge saptamana asta in service.. si macar sa am o idee despre ce poate fi vorba..
multumesc frumos

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 18:59

M.am uitat de curiozitate in Autodata,dar peste 2006 nu stie,eram curios sa vad motorul,am impresia ca este cel cu 16 valve.
E oraselul mic si in afara de asta este o masina noua,dar tot nu mi.ai spus daca a iesit din garantie.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 19:02

$1 scrie:$2Opel peste 2003 nu am reparat,dar cele mai frecvente care vin la mine,sunt Astrele cu motor de Isuzu 1,7 TDI.
Se rup in draci fuliile de la pompele de ulei si rup cureaua de distributie,indoind supapele,le visez noaptea. :D


Din cate stiu e cea mai frecventa problema la masinile astea este calculatorul motorului. Dupe cele scrise aici de dvs inseamna ca sunte cele mai proaste masini de pe soselele patriei...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 19:10

Stii ce este cu calculatorul motorului,cedeaza electrovalva de la pompa de injectie si instalatia electrica este atat de etansa incat motorina,ajunge in mufa calculatorului.
FiÅŸiere ataÅŸate
foto9-2.jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 19:32

cobor in 2 ore si ma uit daca este in garantie.. teoretic trebuie, ca prima inmatriculare este in sept. 2008. si este benzina nu motorina :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 19:58

Am inteles ca este pe benzina,eu am adus discutia la diesel,facand referire la frecventele masini reparate la mine in oras.
Poate faci si o poza,la motor.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

12 Iun 2009, 22:29

Problema cu calculatorul o sustin si eu.Am un prieten mecanic si mi-a zis ca au avut de-a lungul timpului in service o gramada de Astre cu calculatorul ars.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

13 Iun 2009, 03:00

promit ca in dimineata asta cand ajung acasa ard o poza la motor si astept un rapsns de la voi..

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 00:55

O dimineata vesnica.......................................... :-? :-w <:-P
Ai luat.o ca ala care avea afisat in carciuma "Azi nu se fumeaza,maine da" si maine nu mai venea niciodata,asa si tu. ;) :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 01:26

nu ma certa nea bibane.. stii cum a fost ziua de azi? de la 9 la 12 "piata", de la 12 pana la 18 somn, de la 6 jumate cu gasca vesela pana pe la 8 parca.. si de la 9 si ceva stau si belesc ochii la o materie pt examen, destul de interesanta.. mai mult ca sigur maine cand ma intorc de la examen, am timp suficient..
dar tind sa cred ca ambreiajul este Cazut !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 01:50

Nu te cert,a fost o gluma,e de apreciat ca ai vointa sa le faci pe toate,bravo tie. =D>

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 02:25

acuma sa zic si eu : Daca nu eu , atunci cine? :))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 18:24

Domnu Director, am reusit sa prind 3 poze cu telefonul.. in seara asta..

Photo_0029.jpg
Photo_0030.jpg
Photo_0031.jpg


multumesc frumos

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 18:48

Da,asa cum am presupus,este motorul de 1,6i 16V,dar e chiar culmea ca si la acest motor pe benzina au folosit un calculator deasupra motorului,similar cu cel de la motorul de Isuzu 1,7TDI si tot cu 2 mufe multicontact.Eu sustin sa mergi cu ea la tester.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2009, 23:36

băi, Gabi!

fratili mieu are o astra din 93 ăla cu 1.8 OHC cu injecţie monopunct pe care scrie mare GMC...

de vreun an de zile ne chinuieşte cu nişte belele cu aprinderea... i-am schimbat fişele de 2 ori, m-am uitat noaptea la ea să văd dacă fură scânteie, şi fura, dar după ce i-am schimbat fişele nu mai fura dar tot prost mergea...

nenorocirea şi beleaua mecanicilor este că maşina când face când nu face...

nu face mereu, are toane, în 70% din cazuri merge perfect... tu-i mama mă-sii...

constatarea mea este că atunci când e rece motorul merge foarte prost şi cam înecat după urechea mea, iar dacă se opreşte nu-l mai porneşti decât dacă-i arzi bujiile sau dacă-i dai o pauză de 4-5 ore...
cum ziceam, în 70% din cazuri porneşte normal, fără bâlbâială şi merge aşijderea...


ia zi, ai vreo idee?

maşina e vechişoară dar e în minţile ei...


la mine e ora doişpe ş-un sfert, miroase a tei de îţi mută nasu şi am un castron cu cireşe în faţă. în termometru sunt 25 de grade, iar în pahar 40... (smirnoff) ce mişto e viaţa! :-*

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2009, 00:26

Daca este motorul ala cu capacul delcoului foarte lung,care se fixeaza cu doua suruburi,dispus in capul axei cu came,acel delcou are modulul de aprindere incorporat in el.Modulul comanda si injectia si aprinderea,demonteaza capacul si vezi daca se observa fisuri la terminalele electrice,sau daca sunt oxidate.Sunt echipate si pe motoarele de 1,6 si eu personal am patit aceeasi problema,cu Opelul unui colonel,ma disperase,facea la fel cum descrii tu,plus ca o parca undeva,iar apoi nu mai pornea si ma dispera cu telefonul.A fost cu ea la tester si nimic,mufa de diagnoza este langa pompa de frana,pana cand am gasit la un prieten din oras,un delcou accidentat dar modulul era bun.L.am demontat si montat in locul celui de pa masina si intr.un an de zile,nu a mai creat nici.o problema de atunci.Acum vreo luna de zile,a vandut.o tot aici in oras si tot perfect functioneaza,omul a mai luat si el 2/3 PENSII si si.a tras Golf 4,motor 1,9TDI. :)
Daca este asa cum zic eu,te repezi si tu la Alexandria,cu 1 kg de cirese ca mi.ai facut pofta,sper sa nu mi se lungeasca gatul,pana atunci. ;)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2009, 21:24

mda...
mulţam.

să văd ce-oi face...
mi-e cam târşeală să iau modulul ăla, sau cum i-o zice, de la fiare vechi.
deÅŸi astea electrice ori merg, ori nu!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2009, 21:55

La pret de magazin,parca era intre 250/370,in functie de producator.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2009, 02:42

Domnule Bibanu am avut norocul sa dau peste dumneavoastra pe forum,cand cautam la categoria service pentru ca sunt chiar din Alexandria.Momentan am masina "imobilizata" in Bucuresti. O sa va descriu cat pot de bine problema pe care o am.
Am un Ford Mondeo 2.0 TDci din 2002 break,130 cai.Masina are 130.000 km acum si sunt destul de sigur pe ei pentru ca am luat-o la 65.000km de la un concesionar,cu garantie,etc..
Nu-mi aduc aminte de cand exact dar sa zic ca de vreo 2 ani,poate mai putin masina incepuse sa aiba un zgomot la relanti,dar foarte greu de sesizat si daca o tineai turata putin disparea zgomotul,dar cum am spus trebuia sa fii foarte atent la sunetul motorului ca sa-l auzi deci nu era nimic de ingrijorat.In timp zgomotul s-a accentuat si de vreo 2 luni e puternic si se aude o bataie,care mai dispare uneori.Studiind forumul si uitandu-ma atent sub capota am descoperit ca vine din zona curelei de agregate.Se vede cum intinzatorul "bate" cand incepe zgomotul dar nu sunt expert si nu stiu daca acesta este de vina sau din ce am mai citit poate fi si fulia.Am ignorat problema si am mers in continuare cu masina,in afara de zgomot nefacand nimic suspect.
In aceasta seara am iesit cu masina in oras,am mers sa zic vreo 15km,dupa care am parcat undeva si cand m-am intors la masina sa plec nu mai pornea.Am bagat cheia in contact,dau contact astept sa se stinga martorii injectie si dau cheie,nu se intampla absolut nimic,nu se misca absolut nimic la motor,nici un zgomot.Bineinteles am banuit bateria desi masina avea inca lumini puternice.Noroc ca prietenii mei nu plecasera acasa si am incercat sa o incarc de la un opel astra benzina dar nici o sansa.Neam gandit apoi sa o impingem sa o pornim si am reusit.Am plecat cu ea acasa si am adus-o in parcare.am incercat iar aici sa o pornesc si face la fel.nu schiteaza nimic.Intrebarea mea este daca poate fi doar bateria si sa cumpar alta sau alternatorul si alte complicatii,din cauza problemei descrise mai sus?Mentionez ca masina nu prea a stat pe loc in general.Am mers cu ea des tot timpul,chiar si zilele astea.Ideea e sa reusesc sa plec cu ea din Bucuresti si sa o aduc la Alexandria si cand aveti timp poate o aduc la dumneavoastra,si pentru problema cu zgomotul.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2009, 02:55

Presupun ca este vorba de alternator,cred ca unul din rulmenti vrea sa se blocheze si cred ca cel de la fulie.Pentru inceput,cand pornesti motorul,masoara tensiunea la bornele bateriei,dar la 2000 de ture,nu la ralanti.Te astept cu noutati,ca sa stabilim mai departe ce ai de facut.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2009, 05:43

@cristiantagirta.
Ai dreptate sunt doua defecte diferite. Unul gen baterie-electromotor-starter sau alternator, dar ultimul este mai putin probabil, ca daca nu incarca ti se aprindea un martor la bord.
Incearca sa pornesti si tu motorul cu AC-ul si ventilatoarele oprite.
Al doilea defect este intradevar de fulie. Eu zic ca daca schimbi fulia(si trebuie neaparat) sa schimbi tot chitul cu rola curea si intinzator.

Cer scuze Bibane ca m-am bagat si eu in seama!!
Subiect închis