Daca este motorul ala cu capacul delcoului foarte lung,care se fixeaza cu doua suruburi,dispus in capul axei cu came,acel delcou are modulul de aprindere incorporat in el.Modulul comanda si injectia si aprinderea,demonteaza capacul si vezi daca se observa fisuri la terminalele electrice,sau daca sunt oxidate.Sunt echipate si pe motoarele de 1,6 si eu personal am patit aceeasi problema,cu Opelul unui colonel,ma disperase,facea la fel cum descrii tu,plus ca o parca undeva,iar apoi nu mai pornea si ma dispera cu telefonul.A fost cu ea la tester si nimic,mufa de diagnoza este langa pompa de frana,pana cand am gasit la un prieten din oras,un delcou accidentat dar modulul era bun.L.am demontat si montat in locul celui de pa masina si intr.un an de zile,nu a mai creat nici.o problema de atunci.Acum vreo luna de zile,a vandut.o tot aici in oras si tot perfect functioneaza,omul a mai luat si el 2/3 PENSII si si.a tras Golf 4,motor 1,9TDI.

Daca este asa cum zic eu,te repezi si tu la Alexandria,cu 1 kg de cirese ca mi.ai facut pofta,sper sa nu mi se lungeasca gatul,pana atunci.
