de Mircea L » 16 Ian 2007, 07:18
:icon_lol: cine mai merge cu peste 100kg de LSD sub masina si nici un echipaj de politie sau politie de frontiera nu se va prinde :icon_lol: :icon_lol: ? Acum lasand gluma, Max, diferentialul cu alunecare limitata distribuie forta motorului catre ambele roti ale puntii tractoare, intr-un raport prestabilit de fabrica. In cazul folosirii unui diferential standard, daca pleci in tromba, se va invarti doar o roata, nu ambele, sau daca esti cu o roata pe gheata si cu una pe asfalt se va invarti doar roata de pe gheata. Un diferential LSD te scuteste de aceste neplaceri, ai demaraje "ca din tun" si pe linie dreapta e ok iarna. Insa in curbe e nabadaios rau, masina scapa imediat in laterala. Distractie si mai mare e cu un diferential autoblocant, dar iti trebuie scoala de pilotaj ca s-o ti pe curbe :icon_biggrin: . Autoblocantul distribuie forta in mod egal catre ambele roti ale puntii tractoare, pe viraje anuland de fapt ideea de diferential.
Ford Mondeo MKII 1.8 16v