Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
21 Dec 2006, 09:57
Va salut, si imi pare bine ca si aceasta marca a reusit sa stranga un grup de pasionati. Deocamdata alerg un Ford SIERRA mk I, an '86, motor N4A, 4 in linie,injectie electronica, 2000cmc. Sper sa ajung sa gasesc si sa imi procur un Ford Capri mk I. Ca idee, am aproape 21 ani, sunt student, pasionat de hidrodinamica, auto, yachting.
21 Dec 2006, 10:08
Bine ai venit printre noi
Sa-l tii cat mai mult in stare de functionare.
21 Dec 2006, 10:24
Ohoooo domnule....bine ai venit. Iata ca si sierele incep a se inmulti!
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.... cat de spre intentiile noii tale achizitii...la mai mare!
Pana una alta, la noi obiceiul este ... POOOOOOZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Bafta
21 Dec 2006, 11:17
Pei bine Mircea, pana acum ai aparut la aproape toate intalnirile. Si tu abia acum iti faci "intrarea"?
30 Dec 2006, 14:16
Mai bine mai tarziu decat niciodata.

Bine ai venit pe forum si baga si tu cateva poze (trebuie sa iesim la o sedinta foto in 2007

)
15 Ian 2007, 10:20
Dupa ce masina a schimbat proprietarul (de la tata->la mine:D) m-am decis sa nu o mai pastrez cu nivelul de echipare original, si au inceput sa apara mici imbunatatiri(jante aliaj pe 15", fata de cele de 13" de tabla, punte spate cu sistem de franare pe disc si diferential LSD visco, se pregateste pt viitor un motor N9A (DOHC 2.0 125CP) si o cutie de viteze superioara celei care echipeaza masina( type 9 iese la pensie, intra in servici MT75). Pozele: ceva mai jos
15 Ian 2007, 14:29
Ce e cu diferentialul LSD visco? Ce face..v-am mai auzit vorbind despre asta.
15 Ian 2007, 22:54
LSD....hey dude no syntetics only weed
16 Ian 2007, 07:18
:icon_lol: cine mai merge cu peste 100kg de LSD sub masina si nici un echipaj de politie sau politie de frontiera nu se va prinde :icon_lol: :icon_lol: ? Acum lasand gluma, Max, diferentialul cu alunecare limitata distribuie forta motorului catre ambele roti ale puntii tractoare, intr-un raport prestabilit de fabrica. In cazul folosirii unui diferential standard, daca pleci in tromba, se va invarti doar o roata, nu ambele, sau daca esti cu o roata pe gheata si cu una pe asfalt se va invarti doar roata de pe gheata. Un diferential LSD te scuteste de aceste neplaceri, ai demaraje "ca din tun" si pe linie dreapta e ok iarna. Insa in curbe e nabadaios rau, masina scapa imediat in laterala. Distractie si mai mare e cu un diferential autoblocant, dar iti trebuie scoala de pilotaj ca s-o ti pe curbe :icon_biggrin: . Autoblocantul distribuie forta in mod egal catre ambele roti ale puntii tractoare, pe viraje anuland de fapt ideea de diferential.
16 Ian 2007, 08:28
Pai daca iti trebuie scoala de pilotaj, parca are Titi Aur una. Din ce am auzit eu ar fi undeva la 600Euro (DAR NU SUNT SIGUR) si te invata si pe tractiune, si pe propulsie, si pe integrala. Cand o sa trec de 150cp cred ca o sa ma inscriu si eu pe acolo, dar momentan nu prea are sens.
16 Ian 2007, 09:12
Zvony, la tine trecerea se va face la uzura motorului: cand va scadea de la 1560kW la 110 :icon_mrgreen:
Esti sigur ca acum te descurci cu atata putere?
16 Ian 2007, 10:19
offtopic: zvony la tine in cartea de identitate e aceesi putere cu ce e trecut in talon adica 1560kw? ca sunt curios, cine a gresit: rar-ul sau politia?
16 Ian 2007, 15:37
pe bune acum.....la intalnire da..pe forum nu?
ciudat...
dar marfa poznele ....sharuieste si din peripetzii ...
si...drive safe :icon_biggrin:
17 Ian 2007, 07:38
No share available pe peripetii...nu descurajez pe nimeni :icon_lol: ...insa pe sub masina am bucati de Sierra Estate din '92, de Scorpio MK1...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.