Re: ATENTIE LA VITEZA!!!
Exista o logica in intepenirea acului la impact. Mai demult se foloseau indicatoare comandate asemanator cu aparatele de masura analogice, adica aplici o anumita tensiune, se deplaseaza acul proportional cu tensiunea respectiva, opresti tensiunea, acul revine la 0.
Acum acurile sunt duse de niste motorase pas cu pas, adica aplici un anumit numar de "pasi" intr-o directie, se duce acul pana unde i se zice, daca vrei sa vina inapoi trebuie sa il comanzi cu "pasi" in cealalta directie.
La un impact acul intepeneste la o anumita valoare doar daca "moare" electronica de comanda.
Acum acurile sunt duse de niste motorase pas cu pas, adica aplici un anumit numar de "pasi" intr-o directie, se duce acul pana unde i se zice, daca vrei sa vina inapoi trebuie sa il comanzi cu "pasi" in cealalta directie.
La un impact acul intepeneste la o anumita valoare doar daca "moare" electronica de comanda.
FF2 Sedan 2007/1.6/100CP/Trend Coll/Moondust Silver
-
x_zoli - Incepator
- Mesaje: 98
- Membru din: 18 Sep 2007, 01:41
- Localitate: Brasov
- Maşina: FF2/Oct 2007/1.6L/100CP/Trend Collection/Moondust Silver