Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
03 Dec 2006, 20:59
Ce parere aveti de urmatoarea problema a unui Focus 2001 - 1.8 TDCI - 115 CP
Cumparat baterie noua - incarcare 15.6 V
Schimbat doua alternatoare SH ( cu al masinii - 3 ) - incarcare cu fiecare alternator 15.4 V
Ce se poate face ? Este aproape imposibil ca toate cele 3 alternatoare sa fie defecte. Mentionez ca fiecare alternator avea releul lui de incarcare.
Se poate regla incarcarea in vreun fel ?
Multumesc
03 Dec 2006, 21:52
Ai incercat totusi si cu alt acumulator ? Daca aprinzi pozitii, faruri, venitilator, AC, degivrare etc....ce valoare are voltajul ?
03 Dec 2006, 22:50
Daca aprind toti consumatorii, degivrare parbriz inspecial ( care consuma foarte mult ) scade tensiunea masurata la bornele bateriei la 12.5 V
04 Dec 2006, 00:01
Cred ca acumulatorul este de vina :icon_confused: , poate sa aibe un element defect si nu absoarbe curentul de incarcare corespunzator, astfel e ca si cum ai merge in gol...de unde rezulta cadere de tensiune mai mica care duce la o tensiune mai mare in instalatia electrica.
04 Dec 2006, 09:08
Foarte posibil ce spui tu. Am sa verific.
Multumesc
04 Dec 2006, 11:15
agree cu zanga. am aproape aceeasi problema. dar la un element defect scade tensiunea bateriei. ori el zice ca are 15v in baterie eu am 10. o fi defect aparatu ala de masura? :icon_rolleyes:
04 Dec 2006, 11:48
Nu sunt 15 V in baterie, sunt 13.5 cu motorul oprit. Cu motorul pornit ( si evident cu incarcarea in functie ) sunt 15.4 V masurati la bornele bateriei ( acolo se masoara incarcarea )
04 Dec 2006, 16:06
apai atunce pune alta baterie de proba...
07 Dec 2006, 19:48
Am schimbat si bateria.... degeaba! Incarcarea tot 15.4 este ! :icon_evil:
Nu stiu cum sa rezolv problema asta .
28 Feb 2007, 00:38
Eu cred ca nu ai o masa buna la alternator pentru ca releul de incarcare face o bucla intre ce scoate si ce regleaza astfel:
masoara firul de incarcare fata de masa si da o tensiune x care trebuie sa fie de maxim 14.6V. daca nu este masa buna tensiunea i se pare mai mica la comparatie decat este cea reala si releul compenseaza excitand mai mult rotorul alternatoruli, ceea ce duce la o incarcare mai mare.
de exmplu daca intre plus si firul de masa al releului de incarcare apare o tensiune de 1.5V atunci potentialul electric negativ se deplaseaza catre plus, astfel tensiunea de incarcare reala va fi 14.6+1.5V adcia 16.1V adica bateria va fierbe.
Recomandare: daca nu te pricepi suficient du-te la orice service de electrica. ar trebui sa te rezolve destul de ieftin. daca o lasi asa e posibil sa parlesti si alte componente mai scumpe decat bateria.
02 Mar 2007, 10:27
Raspuns corect si competent.
04 Mar 2007, 09:16
poate intreb prostii dar ai incercat si cu un alt aparat de masura ?
oricum la baterie peste 14.3 V - incepe sa nu ii placa iar reactia chimica sa fie violenta, fapt care va duce la alterarea placilor din electrolit (fara sa mai vb de vapori degajati si scaderea drastica al lichidului electrolitic) - cu alte cuvine - fierbe.
Daca bateria ta nu fierbe - nu scoate fun - nu miroase a sulf, si masina merge in continuare - atunci - ma repet - verifica voltmetrul.
05 Mar 2007, 12:30
o fi gata bateria la aparatu' de masura, ca atunci indica mai mult...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.