Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
03 Oct 2009, 11:52
Multumesc de aprecieri,dar eu nu am mentionat nicaieri ca masina este a ta,deci cu aceasta ocazie am fost si deconspirat.
Am uitat sa.ti dau calamina depusa pe teava de la EGR,dar ti.o pastrez pentru urmatoarea intalnire si vreo 200 gr de pamant de pe suportul de la baterie,acum cand va dau guvernantii pamant,il aruncati la mine in curte.
04 Oct 2009, 21:54
Salut Ady,
Are perfecta dreptate,la motorul de 1.8 diesel are distributie duala si pe lant si pe curea,deci are de schimbat numai o rola si o curea mica in partea superioara a motorului,pe cand motorul de 1.6 benzina trebuie demontat total pana jos,inclusiv fulia si pinionul la vilbrochen.
Daca ar fi sa facem o apreciere,se munceste cam de 3 ori mai mult decat la diesel si te rog sa ma crezi ca nu tin cu URSUL.

Ai aici distributia diesel si cea pe benzina e la pag.24 tot in acest topic.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- Distributia diesel
04 Oct 2009, 22:49
Ady pana la urma conteaza cat ti.a cerut nu cantitatea de munca si daca ai placerea sa.mi comunici o sa.ti spun imediat daca este in regula sau nu.
05 Oct 2009, 12:38
Salut. Pe o parte ma bucur ca e asa pentru ca acum am convingerea ca mecanicul intradevar cunoaste motorul

. Oricum a lucrat la Ford deci era de asteptat
A zis ca daca era un TDDI imi lua 120-130 iar la a mea 200. Nu mi se pare rau nici asa dar cand am auzit ca se putea si mai ieftin

. Am vazut la pagina 24 ce presupune operatiunea la benzinar si cred ca merita banii.
Mersi frumos bibanu
05 Oct 2009, 14:52
Ady stii ca am un respect deosebit pentru tine,pentru ca m.ai ajutat de atatea ori cu calculatorul si regret enorm ca esti asa departe si nu te pot ajuta si eu la randul meu ca sa ma pot revansa,dar pretul cerut de mecanic este mai mult decat decent.
Deci atentie,se demonteaza urmatoarele:
-bobina de inductie cu fisele
-capac culbutori
-vas de expansiune
-tamponul frontal si motorul ramane suspendat pe cric
-curea accesorii
-fulie pompa de apa
-alternator se da intr.o parte fara a demonta legeturile electrice
-capac superior distributie
-fulie vilbrochen
-capac inferior distributie
-rola distributie
-curea distributie
-se curata bine toate capacele si corpul motorului de depunerea rezultata de la vechea curea.
Operatiile sunt prezentate in ordinea care sunt efectuate.
06 Oct 2009, 11:26
Domnule Gabi, Am fost la mecanic in legatura cu "tacanitul" care il aud dupa ce mi-a schimbat Kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Mecanicul zice ca nu are nimic si ca suna perfet, ok am lasat-o balta poate is eu cu capu si aud sunete ciudate

.
Am o alta intrebare.
Am avut o problema cu masina (Fiesta 1.3 benzina 60 CP, din 2005 ) in sensul ca aveam probleme de fluctuatie a turatiei cu motorul cald, facea la relanti ca nebuna se ducea 3000-2000-3500-2500-1000.
Am fost la TESTER FORD si mi-au curatat clapeta de acceleratie, dupa care la sfatul lor am pus numai benzina de 99 si de atunci de aproape 2 ani nu am mai avut aceasta problema insa ..........i-as pune din nou benzina de 95 (se simte criza la buzunar) problema este daca se va murdari iar clapeta as vrea sa o curat eu.
Va rog daca aveti niste poze cu amplasamentul acestei clapete sau cum se ajunge la ea.
Multumesc.
06 Oct 2009, 21:01
Buna sear, d-l Gabi, socrul meu are un ford transit 2007, 60000 km, se tot opreste motorul, singurul lucru pe care il gasesc este aer in filtru de motorina pe care l-am schimbat chiar azi dar tot face figuri, poate ma puteti ajuta, cumva are supapa de sens ca la transitul meu din 1997.
06 Oct 2009, 23:15
Te rog frumos mentioneaza ce motor are 2.2 sau 2.4 ?
07 Oct 2009, 05:43
Neata, are motor de 2.2
07 Oct 2009, 21:37
La 2.2 eu am avut probleme cu imbinarile pe plastic care sunt facute pe traseul de alimentare.
Am taiat toate plasticurile si am folosit furtun panzat de carburant,de atunci nu mai sunt probleme.
08 Oct 2009, 14:57
la fel am patit si eu,prindea aer pe traseul de alimentare,
verificat tot traseul nu se vedea nimic suspect
am intrebat in stanga-dreapta si am aflat de treaba spusa de bibanu
pentru 50ron am cumparat furtun panzat si am schimbat tot ce era din furtun de plastic
si surpriza era de acolo ca de atunci merge struna
numa bine!
08 Oct 2009, 17:14
dle gabi am norma de poluare e1 la ford si va intreb ce se intampla daca ii pun un catalizator E2 sau E3 dupa toba mijlocie sau oricunde dupa primul catalizator al ei!
08 Oct 2009, 19:29
Nu se intampla nimic,decat sugrumi evacuarea,cei de la RAR oricum nu vor sa auda de asa ceva,nu permit modificari fata de ce anume a echipat fabrica.
Noi romanii suntem cei mai ciudat in legislatia de modificari auto.
08 Oct 2009, 21:07
dar daca i-as pune ar iesi o norma de poluare E3?
08 Oct 2009, 23:47
Un motor cu o norma imbunatatita de poluare nu se rezuma numai la coloana de esapare,e vorba si de constructia motorului.
09 Oct 2009, 00:05
Ford Fusion,02.2007 airbaguri fata sarite.
1. se poate face cu airbaguri sh? daca da, niste preturi va rog. Daca gasesc eu, se poate face cu piesele mele?
2. plansa de bord se poate repara? pt ca probabil reparatia ar fi 10% din pretul uneia noi, din ce am mai gasit pe ici pe colo. Daca se poate repara, care e ordinea lucrarilor: se repara plansa si apoi se monteaza airbagurile si se compatibilizeaza unitatea de control a acestora cu sistemul masinii sau plansa se "imbraca" la final?
3. cam cat ar dura aceste operatii? (ca sa-mi pot programa deplasarea)
Multumesc anticipat.
Adi.
09 Oct 2009, 00:29
Regret dar nu ma ocup de asemenea reparatii si nici de comercializare de componente airbag si nu se pot repara,in cel mai rau caz trebuie montate SH.
Mergi la comercial la rubrica ocazii si posteaza acolo.
09 Oct 2009, 20:33
Buna seara, multumesc pentru raspuns, a doua zi dupa ce am intrebat ce poate fi socrul meu mi-a zis ca i s-a aprins un led pe bord si masina nu mai pornea deloc, eu daca am mai avut probleme cu pompa de injectie la fordul meu am reusit sa o pornesc, el a insistat sa mearga la reprezentanta unde finalmente i-au schimbat pompa de injectie ca asta era.
09 Oct 2009, 20:52
Ma gandesc cu frica cat a costat distractia.
Masina de 2 ani?
Foarte multi se supara pe mine cand le spun ca dupa 1998/2000 nu s.au mai fabricat masini,dar cred ca usor ,usor o sa.mi confirme spusele.
09 Oct 2009, 21:59
Destui bani ca si asa la iei piesele sunt muuuuult mai scumpe decat pe piata nu mai vorbim de manopera, dar asta e, eu personal fara suparare nu mi-as mai lua ford nici sa ma plateasca vreunu, ca si masina mica am un peugeot 206sw din 2006, are deja 126.000 km pentruca face sotia naveta cu el zilnic la de la ploiesti la bucuresti plus plimbari, dar sincer nu a carait o dat si inca merge belea, nu laud marca dar incep sa fac diferente. Ah si aia daca te duci la iei in servis te rup, dar acum ca nu mai este in garantie ma rezum la schimbul de ulei in rest daca o fi ceva fac eu.
09 Oct 2009, 22:13
Gama Renaul e mult mai scumpa la piese decat Ford,am cumparat un tampon de cauciuc de la motor si a costat 480 ron.
09 Oct 2009, 22:45
Asa este sunt foarte scumpi, de aceea ma rezum acum sa ma duc doar la schimb ulei ca iei se mai uita pe acolo imi reseteaza si nu stiu ce in rest le fac eu ca si asa acum trebui esa-i schimb placutele de frana ca deja dupa 60.000 km sunt cam duse, si ma costa mai nimic daca le fac eu daca ma duc la iei ma factureaza cu cel putin 400-500 ron. O seara buna
13 Oct 2009, 19:03
Traiasca Domnu bibanu47,imi cer scuze ca n-am mai intrat dar nu prea am mai avut timp,inca n-am dat jos cutia de viteze ca sa modific volanta dar va deranjez cu o intrebare,chiar doua,unde se afla pompa de apa la ford escort 1.6 16v?? Si se poate schimba fara a da jos galeria de admisie aer si chiuloasa?? Astept raspuns de la dumnevoastra curand ,va multumesc anticipat si o seara placuta.
13 Oct 2009, 19:42
Salut,
Pompa de apa se afla in fata motorului,sub cureaua de distributie nu are legatura cu demontarea admisiei si a chiulasei.
Se demonteaza tamponul din fata motorului si se suspenda motorul pe cric,se demonteaza cureaua la distributie,capacele,fulia pompei de apa si astfel ajungi la pompa.
14 Oct 2009, 13:00
M-a inspirat mult ce am citit aici despre lucrarile la motorul de ford fiesta si am reusit sa schimb singur oringurile de cupru cu bucsele de plastic cu mici stingacii dar operatia a reusit, nu mai aud tacaneala specifica de injector neetansat si nu mai baga fum in masina.Am niste nelamuriri totusi, mi se pare cam primitiv si subred modul de fixare al injectoarelor cu ciocanelele alea de tambal, iar etansarea injectoarelor se face numai cu oringuri de cupru, metal pe metal. Vreau sa va intreb daca se mai putea pune ceva acolo pentru o mai buna etansare, de exemplu silicon sau alte garnituri din alt material. Poate este altceva dar cind accelerez brusc se aude un sunet fin ca un zanganit de sirme si ma gindesc tot la injectoarele alea ca ar putea sa scape ceva compresie. Cind am schimbat oringurile am inlaturat o cantitate enorma de calamina. Daca demontatul si montatul mi-au luat 3 ore, curatatul m-a costat 7 ore, un spray de carburator si 2 suluri de hirtie igienica.
14 Oct 2009, 13:44
Era mult mai bine daca ma intreba.i inainte de a face aceasta operatie.
Tot secretul este ca acele garnituri de cupru se insira pe o sarma se inrosesc pe aragaz iar apoi instant se baga la presiune de apa rece,astfel devin foarte maleabile si in afara de aceasta scaunul de asezare din chiulasa trebuie curatat la sange fiindca cat de putina calamina da diferenta si nu etanseaza.
Referitor la aplicarea altei solutii de etansare,datorita compresiei mari,nu se poate face cu nimic,singura care mai tine,dar pentru un timp foarte scurt este ata de azbest.
Daca suprafetele sunt deformate,in caz de forta majora se pot folosi 2 garnituri de cupru suprapuse dar cu conditia sa fie decalite la foc.
14 Oct 2009, 14:58
Dar totusi garniturile de cupru le-am luat originale Ford, de ce nu le vind gata decalite numai bune pentru a fi montate? O alta intrebare, cele vechi pot fi refolosite? Multumesc de raspuns.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.