Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Oct 2009, 15:20

Nu le vinde nimeni decalite deoarece devin foarte moi si de pot deforma imediat de cat sunt de maleabile.
Se pot decali si refolosi si cele vechi,cu conditia sa nu aiba ÅŸanturi adanci numai pe o parte.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Oct 2009, 22:37

dl gabi asa sunt bine puse capetele de bara la escortul meu?


p.s:cand schimb cutia de viteze cum fac sa inimereesc timoneria pe viteze?am tot incercat si ba nu intra in a 5 cum trebuie ba in a 1!
FiÅŸiere ataÅŸate
untitled.JPG
(9.53 KiB) Descărcat de 499 ori

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Oct 2009, 23:11

Da e perfect,curbura capatului de bara vine orientata spre brat.

Referitor la viteze,daca nu visez la tine nu sunt pe 2 cabluri ci are o singura tija din cutie.

Deci cutia de viteze trebuie sa fie pe punctul mort si o a doua persoana trebuie sa stea pe scaunul soferului si sa pozitioneze maneta pe mijloc,fata de stanga/dreapta si fata/spate,moment in care tu strangi surubul de fixare al manetei.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 10:15

la focus capetele de bara vin de jos in sus ... la escort sa fie invers?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 10:50

Salutate Domnul Bibanu,

Am si eu o problema la masina mea.Dupa un drum mai lung prin moldova plin de gropi a aparut o troncaneala pe fata.Se aude ca si cand ar fi o curie goala de carton cu ceva in ea care se aude la gropi.Am fost la un service si au miscat ei de toate pe acolo.Concluzia a fost ca sunt bieletele de directie.Acum va intreb: Bieletele de directie troncane la gropi cand sunt uzate? N-as vrea sa le cumpar degeaba si sa constat ca nu e de la ele si mai vreau o parere. O alta problema este ca pe loc cu motorul pornit cand misc volanul stanga dreapta se simte si aude un joc.Cei de la service mi-au spus ca tot de la bielete este jocul la directie.

Multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 10:57

Aceasta este strict parerea mea si astept si pe sefu sa ma confirme sau sa ma infirme

Daca socurile se simt in volan, pot fi bieletele de directie....jocul care il auzi pe loc poate fi de la articulatia cardanica de la coloana de directie, sau chiar din caseta de directie...din cate imi aduc aminte punctul slab al articulatiei de la focus sunt bieletele anti ruliu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 13:07

pai va-m intrebat referitor la capetle de bara daca sunt bine puse pt ca la masina anteriaora erau pusi cu Cotitura aceea spre exterior nu spre interior cum e acum pusa in poza!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 13:08

$1 scrie:$2a focus capetele de bara vin de jos in sus ... la escort sa fie invers?



Dupa cum arata poza sigur vin invers ca la Foca.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 16:35

coane bibane, de la un timp a început să se audă un fel de troncănit în ambreiaj (la transit mk 7 2007 mă refer), uneori dacă opresc motorul dispare, alteori cam vibrează, alteori îmi dîrdîie pedala când e apăsată, cel mai frecvent se aude un zgomot asemănător cu un rulment rămas fără colivie dar cu bilele întregi, ştii tu cam la ce mă refer... mi-a mai făcut aşa, dar de vreo săptămână face cam în fiecare zi...
altfel ambreiajul merge fără probleme, normal.

ce să fie, ce să fie?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 19:02

Buna seara,
Detin un Ford Escort 1.6 16v caruia i-a venit vremea sa-i inlocuiesc ambreiajul.M-am uitat la preturi si am vazut ca Luk costa in jur de 4-500 de ron si Sachs 8-900 de ron. Este chiar asa mare diferenta intre ele?
A doua intrebare: cat m-ar costa inlocuirea?
P.S: sunt din bucuresti

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 19:09

$1 scrie:$2alutate Domnul Bibanu,

Am si eu o problema la masina mea.Dupa un drum mai lung prin moldova plin de gropi a aparut o troncaneala pe fata.Se aude ca si cand ar fi o curie goala de carton cu ceva in ea care se aude la gropi.Am fost la un service si au miscat ei de toate pe acolo.Concluzia a fost ca sunt bieletele de directie.Acum va intreb: Bieletele de directie troncane la gropi cand sunt uzate? N-as vrea sa le cumpar degeaba si sa constat ca nu e de la ele si mai vreau o parere. O alta problema este ca pe loc cu motorul pornit cand misc volanul stanga dreapta se simte si aude un joc.Cei de la service mi-au spus ca tot de la bielete este jocul la directie.

Multumesc


Am auzit un posesor de focus care a schimbat ambele bielete de directie. Bieleta are o articulatie cu bila, asemanatoare pivotului ... si prin urmare cred ca e foarte posibil sa apara batai in ele. In cazul tau ... probabil nu poti afla sigur decat daca mergi pe mana mecanicului.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 21:48

$1 scrie:$2m fost la un service si au miscat ei de toate pe acolo.Concluzia a fost ca sunt bieletele de directie.Acum va intreb: Bieletele de directie troncane la gropi cand sunt uzate? N-as vrea sa le cumpar degeaba si sa constat ca nu e de la ele si mai vreau o parere. O alta problema este ca pe loc cu motorul pornit cand misc volanul stanga dreapta se simte si aude un joc.Cei de la service mi-au spus ca tot de la bielete este jocul la directie.
Multumesc


Daca tii mana pe burduful casetei,in zona unde se afla sfera bieletei de directie si cineva misca de volan stanga /dreapta foarte in scurt,poti afla si singur,deoarece simti la mana cu exita o intindere intre piese.
Operatia o poti repeta si pentru capetele de bara.

Si ca sa.ti raspund la intrebare:

Da,consider ca poate fi din bieletele de comanda ale casetei.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 22:20

$1 scrie:$2oane bibane, de la un timp a început să se audă un fel de troncănit în ambreiaj (la transit mk 7 2007 mă refer), uneori dacă opresc motorul dispare, alteori cam vibrează, alteori îmi dîrdîie pedala când e apăsată, cel mai frecvent se aude un zgomot asemănător cu un rulment rămas fără colivie dar cu bilele întregi, ştii tu cam la ce mă refer... mi-a mai făcut aşa, dar de vreo săptămână face cam în fiecare zi...
altfel ambreiajul merge fără probleme, normal.

ce să fie, ce să fie?


Mihai nu vreau sa fac aprecieri gresite dar nu am avut ocazia sa demontez un ambreiaj de Transit din 2007 si nu cunosc constructia lui.

Tot ce pot sa.ti spun e ca am prins o discutie precum ca volanta ar fi din 3 bucati,dar nu cunosc sub ce aspect.

:-?? Regret.
Ceva asemanator am gasit la un rulment de presiune care avea o bila fragmentata in doua.

Daca demontezi cutia sa vezi ce e cu ambreiajul,sa postezi si tu ceva poze aici pe topic sa stim si noi.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Oct 2009, 23:28

$1 scrie:$2una seara,
Detin un Ford Escort 1.6 16v caruia i-a venit vremea sa-i inlocuiesc ambreiajul.M-am uitat la preturi si am vazut ca Luk costa in jur de 4-500 de ron si Sachs 8-900 de ron. Este chiar asa mare diferenta intre ele?
A doua intrebare: cat m-ar costa inlocuirea?
P.S: sunt din bucuresti


Eu personal am montat ambele modele de kit.uri de ambreiaj si se pare ca Sachs e mult mai solid fabricat,fata de Luk dar nici nu am auzit pe cineva sa se planga ca ar fi cedat prematur cel de.al doilea.

Referitor la tarife,eu sunt din Alexandria si nu cunosc amanuntit tarifele din Bucuresti,dar stiu ca exista un topic cu "Service.uri din Bucuresti",da si tu o cautare si te edifici.

Tarifele difera foarte mult din cauza modului de a executa lucrarea,fiecare are modului de lucru.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 00:26

$1 scrie:$2ai va-m intrebat referitor la capetle de bara daca sunt bine puse pt ca la masina anteriaora erau pusi cu Cotitura aceea spre exterior nu spre interior cum e acum pusa in poza!



Davio am studiat pozele la unele masini demontate de mine si capatul de bara vine cu curbura spre brat,deci mai mult ca sigur poza postata de tine e in regula.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 11:48

Bibane cum ai aborda tu problema asta ref la functionarea ABS-ului de pe un Ford Fiesta:

La tester nu da erori si nici la bord nu da vreo eroare insa la frana totala patineaza(nu intra ABS-ul) sau simt o usoara piscaturi in talpa de la ABS insa slabe fara intensitatea cu care sunt obisnuit de la alte masini cu ABS. In alte situatii tot asa simt usor tacanitul de la abs cand stau cu piciorul usor apasat pe frana si iau viraj strans fara sa patineze vreo roata situatie anormala in care ABS-ul nu ar trebui sa se sesizeze.

Dar pe gheata sau asfalt ud daca franez maxim ABS-ul nu-si face treaba in sensul ca se duce "sanie" sau simt tot asa usoare piscaturi de la ABS fara ca el sa-si faca treaba si rotile patinand si de data asta.

Multumesc !

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 11:53

dl.gabi am uitat sa va intreb ceva ce ar raspunde la curiozitatea multora dintre noi!:suna cam asa: am un motor 1.4mpi si i-am schimbat cutia de viteze cu una de diesel!s-a potrivit ca o manusa!itrebarea este ce avantaje sau dezavantaje are aceasta cutie de diesel pe un motor de benzian pt ca la benzina cutia era mai putin voluminoasa iar asta d diesel este mai mare(voluminoasa)???o zi buna!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 12:15

$1 scrie:$2l.gabi am uitat sa va intreb ceva ce ar raspunde la curiozitatea multora dintre noi!:suna cam asa: am un motor 1.4mpi si i-am schimbat cutia de viteze cu una de diesel!s-a potrivit ca o manusa!itrebarea este ce avantaje sau dezavantaje are aceasta cutie de diesel pe un motor de benzian pt ca la benzina cutia era mai putin voluminoasa iar asta d diesel este mai mare(voluminoasa)???o zi buna!


GAbi momentan nu e da' sunt eu.... :D cutia de diesel e mai robusta, tine mai mult la forja ca sa zic asa, ca dezavantaj, e o cutie mai "scurta" adica viteza maxima va fi mai mica, consumul poate ceva mai mare la mers inafara localitatii...din cauza ca vei avea turatie mai mare pt a obtine aceeasi viteza care o obtineai cu vechea cutie.
In schimb o sa castigi mult la demaraj...o sa ai sprint klumea :D masina o sa fuga mult mai bine, dat fiind rapoartele diferite.


In cazul cu Abs pot sa spun ca am avut aceeasi problema cu vechiul opel vectra care facea absolut la fel dupa ce amschimbat capul de planetara...care are dantura pt citirea abs....capul era aftermarket, iar senzorul era prea departe de zona cu dinti de pe planetara, din cauza ca capul planetarei era putin mai subtire in diametru...am rezolvat lasand putin mai jos senzorul...din 3 incercari am reusit.
Vezi sa nu fie mizerie intre cititor si zona de citire..planetara sau rulmet cu magnet ..dupa caz...deasemenea in cazul masinilor cu sistemul de citire pe rulment..gen focus 1 etc, un rulment uzat poate genera simptomele astea
In cazul in care ma insel....desi nu cred ...il las pe Gabi sa corecteze :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 12:35

Asgard fix la traductori m-am gandit si eu dar in intr-un asemenea caz nu ar trebui sa am eroare pe bord? Eu nu am nici o eroare afisata sau stocata (am scanat la Ford de 2 ori pe tema asta).

Pe de alta parte poate sa intre ABS-ul numai "un pic" in sensul ca amplitudinea impulsurilor din talpa sa fie mai slaba ? Ma gandeam ca e ceva de genul Da sau NU.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 14:23

$1 scrie:$2Abi momentan nu e da' sunt eu.... :D cutia de diesel e mai robusta, tine mai mult la forja ca sa zic asa, ca dezavantaj, e o cutie mai "scurta" adica viteza maxima va fi mai mica,


Rapoartele de demultiplicare ale cutiei de diesel sunt mai mici.

Turatie_Roata = Turatie_Motor / Raport.

Asta inseamna ca pentru aceeasi Turatie_Motor, daca scade Raportul, creste Turatie_Roata. Asta inseamna ca daca pui o cutie de diesel cu tot cu diferential pe un benzinar, vei avea o VITEZA MAXIMA MAI MARE.

Exemplu: sa zicem ca (ochiometric)
- cutia de diesel are raportul total in treapta IV = 3.
- cutia de benzinar are raportul total in treapta IV = 4.

Daca motorul baga 2000 RPM, avem asa:
- prin cutia de diesel => roata are 667 RPM
- prin cutia de benzinar => roata are 500 RPM

Deci prin cutia de diesel ai viteza mai mare la aceeasi turatie la motor.

$1 scrie:$2onsumul poate ceva mai mare la mers inafara localitatii...din cauza ca vei avea turatie mai mare pt a obtine aceeasi viteza care o obtineai cu vechea cutie.

Este exact invers, din aceleasi motive. Cu cutia de diesel vei avea turatii mai mici pentru a atinge aceeasi viteza, ceea ce inseamna consum mai redus.

$1 scrie:$2In schimb o sa castigi mult la demaraj...o sa ai sprint klumea :D masina o sa fuga mult mai bine, dat fiind rapoartele diferite.

Si aici este exact invers. Din cauza raportului de demultiplicare mai mic, cuplul la roata va fi mai mic pentru ca roata va avea turatia mai mare pentru aceeasi putere bagata de motor.

$1 scrie:$2a dezavantaj, e o cutie mai "scurta"

Cutia de diesel este MAI LUNGA decat cutia de benzinar. Mergand cu motorul de la 2000 la 5000 RPM, avem asa:
- prin cutie diesel turatie roata de la 667 RPM la 1667 RPM, -----> diferenta = 1000 RPM
- prin cutie de benzinar turatie roata de la 500 RPM la 1250 RPM ----> diferenta = 750 RPM

Diferente mai mari de turatii la roata inseamna variatii de viteza mai mari.

Considerand o roata de 175/65 R14, conform calculatorului de roti avem 546 rotatii / Km.

Prin cutie diesel avem asa:
2000 RPM motor = 73.2 Km/h
5000 RPM motor = 183 Km/h
------------------------------------------
Crestere 3000 RPM motor = Crestere 110 Km/h

Prin cutie benzinar avem asa:
2000 RPM motor = 55 Km/h
5000 RPM motor = 137.5 Km/h
------------------------------------------
Crestere 3000 RPM motor = Crestere 82 Km/h

Mai este o chestie interesanta despre cutiile Ford. Se pare ca pe unele modele (ex. Fiesta 1.4 diesel si benzinar) se foloseste aceeasi cutie de viteze (B5 / IB5), dar difera raportul final al diferentialului.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 14:29

deci este f buna cutia!demaraju nu ma intereseaza asa mult,deci e vis cu cutie de diesel!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 15:33

$1 scrie:$2... la benzina cutia era mai putin voluminoasa iar asta d diesel este mai mare(voluminoasa)???o zi buna!


cutia diesel e mai barie din motivul că e făcută din fiare mai ţapene să reziste cuplului imens pe care îl are dieselul în faţa benzinei...

explicaţia lui danielardelean e foarte la obiect.

cu mulţi ani în urmă rumânii îşi aduceau motoare de golf şi le montau pe dacii... prima chestie pe care o constatau era că le-a scăzut tare viteza...

la tine e exact pe dos!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 15:44

$1 scrie:$2
Mihai nu vreau sa fac aprecieri gresite dar nu am avut ocazia sa demontez un ambreiaj de Transit din 2007 si nu cunosc constructia lui.


Daca demontezi cutia sa vezi ce e cu ambreiajul,sa postezi si tu ceva poze aici pe topic sa stim si noi.


Gabi, am buclarisit-o!

volanta 1750 ron
kitu ambreiaj 550 ron. de ce dracu o trebui să-l schimb, nu ştiu, aşa mi-au zis specialiştii de la magazin... o să mă mai interesez eu, nu cumva să-l schimb aiurea... aş fi înţeles discul să zici că s-a pasuit pe vechea volantă, dar de ce să schimb placa şi rulmentul dacă la mine ambreiajul merge normal? nu ambreiajul e cu probleme, ci volanta...

în fine...

dacă umblu la ceva, fireşte că o să-i fac poze!
când i-am schimbat placheţii nu am făcut, că deh..., ştie toată lumea ce e aia, iar acuma îmi pare rău că am găsit şi repartitorul curs şi în general era bine să-i fi făcut ceva poze pe dedesubt...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 16:15

pai daca schimbi volanta trebuie schimbat si ambreiajul cu rulmentu de presiune pt ca rulmentu de preiune isi face o anumita uzura pe placa de presiune iar discu la fel isi face si e o urma pe volanta si de-asta ar fi bine s fie noi toate!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 21:47

Salut domnilor, :)

Danuţ tu nu erai bun pe timpul lui impuscatu ca termina.i toata hirtia de scris si aici daca mai continua.i putin i se bloca serverul lui bietul Maddogu. =))

Da,ce pot sa.ti spun ti.ai dat doctoratul la mine pe topic,bravo nota 11 =D> cand mai esti dispus te astept cu mare placere.
Davio,banuiesc ca esti super multumit de raspuns,e explicat in asa fel incat intelege orice novice,dar mai ales tu care ai idee de fiare.
Deci problema apare astfel,pe un motor pe benzina putem monta o cutie de viteze pentru diesel,dar invers nu este recomandat.Am facut experienta pe Audi cu foarte multi ani in urma(vreo 12 ani),montand un motor diesel de 1600 cm3 pe o cutie de 1800 cm3 benzina si la 100 km /h ziceam ca sare motorul dupa suporti asa de tare trebuia turat ca sa mearga.

La gama Ford am montat motorul diesel de 1600 cm3 care a fost echipat pe Escort,Fiesta si Orion si l.am transformat pe Granada,Taunus si Scorpio,dar cu acelesi rezultate,era supraturat.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Oct 2009, 22:13

dap...sunt chiar f multumit de raspuns!mai clar de atat nici ca se putea!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

17 Oct 2009, 18:03

ieri vorbeam cu un colaborator...

omul are un mondeo care i-a scos peri albi:
i-a schimbat injectoarele de 2 ori, a dat o căruţă de bani...
injectorul de la cilindrul 2 a fost motivul pentru care a umblat la maşină şi după 2 ture de injectoare schimbate problema tot nu s-a rezolvat...

omul s-a lehămetit de ford, dar, mai ales, de diesel.
îmi spunea că o să-şi ia maşină pe benzină...
=))

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

19 Oct 2009, 15:51

Acum daca stam sa analizam toate tipurile de masini fiecare are o particularitate,un punct slab,dar asta nu inseamna ca si la testerele de diagnoza nu sunt tot felul de puÅŸtani si nu numai,care habar nu au sa interpreteze datele.

Eu personal am asistat la o asemenea diagnoza la mine in atelier si cand a venit "Baiatul" de la reprezentanta de la Bucuresti,am crezut ca mi.a intrat in curte ROBOCOP,datorita vestimentatiei si "diplomatelor".

Eu:
-Ce are sefule?
El:
-Nu stiu inca,mai sapam.

Dupa vreo ora de sapat cu niste casti pe urechi in care de fapt cred ca asculta muzica si nici decum nu asculta legaturile de masa imperfecte,cum zicea el..........


El:
-Ooooopa am gasit...
Eu:
-Gata o rezolvam?
El:
-Daaaaaaaaa,gata asta e...
Eu:
-Despre ce ar fi vorba?
El:
-E bolnava la G54.
Eu incercand sa ma abtin sa nu bufnesc in ras:
-Si ce ar fi asta?
El:
-Aaaaaaaa,pai nu stiu,trebuie sa dam telefon la un coleg de.al meu la Bucuresti si sa.l intrebam,ca nu este domeniul meu.


Cred ca de aici se trage si vorba de ce umbla militienii cate trei. :)

Am uitat sa mentionez ca era si clientul langa noi,iar actiunea se petrecea intr.o duminica si era vorba despre un Passat cu motor 1.8 injectie monopunct,a carui pompa de benzina sumersibila,nu mai primea comanda de pornire.Ca sa fiu mai scurt,ROBOCOP cere telefonul mobil al clientului,motivand ca el nu mai are credit ca sa sune pe colegul de la Bucuresti si dupa ce acesta ii da telefonul si discuta cu colegul vreo jumatate de ora,dar despre gaini,animale,pescuit si vecinii de pe strada si fiecare pe unde mai au amante,intr.un tarziu aflam ca e vorba de un condensator,asta era G54.


Cum au decurs lucrurile in continuare?

A cerut clientului vreo 4 mil. pentru deranj(asta acum vreo 5/6 ani),dupa care a zis ca luni trimite platforma sa o aduca la Bucuresti,deoarece aici nu se poate ocupa de ea si luni a mai dat si la platforma vreo 3 mil. ca se cunostea ROBOCOP cu ala,plus ca au mai tinut.o si acolo la Bucale,3 zile.


Tot ceea ce ma deranjat a fost faptul ca acel condensator se afla intr.un releu de comanda din tablou si se putea schimba releul cu totul sau in comert la noi la Mivarom,acel condensator costa max. 10.000 lei.


Acel releu se poate suprima foarte usor cu ajutorul unui ÅŸtrap,dupa care pompa lucreaza in acelasi timp in care contactul este pus si apoi se poate repara releul,dar daca clientul la vazut asa de dotat pe ROBOCOP,nu a vrut sa mai auda ce ii spun eu si a cheltuit un teanc de bani.


Sper ca nu v.am plictisit?
Bineinteles il exclud pe Adispan,trebuie sa zica si el ceva ca doar nu o sa manance mancarea degeaba astazi. :))


L.E. Am uitat,la Bucuresti cand a fost sa ia masina dupa trei zile,au mai cerut baietii 12 mil. daca au vazut ca are bani,motivand ca au schimbat si pompa de benzina si asta a fost sigur vrajeala,deoarece daca cuplam bimetalul releului manual,motorul mergea ceas,deci..........................

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

19 Oct 2009, 18:24

Cunosc si eu un caz cu un robocop deasta. Omu activeaza si pe forum si are tester Ford. In idee a facut un amic sa schimbe o pompa de motorina pentru niste furtune crapate ce trageau aer. Si toate asta cu un WDS in mana. Faza e mult mai chicioasa ca tipului ii place sa se si dea in petec. De atunci nu ma mai incalzeste cu nimic cand aud "mergi la aia ca au si tester" ...

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

19 Oct 2009, 18:45

Buna Domn Biban o nelamurire !!!!

La cablurile de ambreiaj cu autoreglare cand se monteaza se regleaza cursa sau se autoregleaza ?
Vorbesc despre un Crysler Voyager 2,5 CRD 2001 .
Subiect închis