absolut corect, domnule biban!
dacă era dacie îi schimbam platina şi mergea de sfîrîia!
milioanele de erori dintre sonde lambda, egr, injectoare, maf, şi alte nebunii din astea duc la tot felul de bîlbîieli şi funcţionări neregulete...
uneori schimbi un filtru şi se rezolvă, alteori demontezi o valvă, o cureţi şi o ungi şi merge... alteori îţi vine să-i dai foc!
se întâmplă uneori să tragă aer fals, tatal dracilor ştie pe unde, şi nu mai vrea deloc...
am văzut la un moment dat la un service un băieţaş isteţ care a băgat la un bemveu care mergea în colţuri, foarte rar la un motor de l6, o bucăţică de ciungă într-un furtunaş de vacuum de pe la sistemul de admisie şi a mers maşina perfect!
l-am întrebat de unde a ştiut treaba asta şi ştii ce mi-a zis băiatul?
"bre, încerc şi eu, ba pe colo, ba pe dincolo, mai bag o ciungă, mai elimin un vacuum d-ăsta... dacă merge bine, dacă nu plm! îi zic la clent că nu mă pricep..."

sfânta bîjbîială...
în altă ordine de idei am avut odată pe mână un Jaguar sovereign XJ12...
nu a reuşit nimeni din bucureşti să-l facă să meargă în 12
bâlbîia la 3 cilindri într-una... marsul lui normal era în 9,5-10...
găseam 2 bujii muci, una aşa şi aşa, şi 9 ok...