Versus

Calitate vest vs est

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Calitate vest vs est

Mesajde bezart » 21 Dec 2009, 10:05

Eu am hatchback facut la Koln, am declaratia de conformitate si la introducerea VIN-ului intr-un decodor imi confirma unde e facuta.
Avatar utilizator
bezart
1nsane Member
 
Mesaje: 1183
Membru din: 12 Sep 2008, 14:08
Maşina: Focus Mk2 1.6 Ti-VCT 2006, Opel Corsa 1.2 2012, Daewoo Matiz 2004

Re: Calitate vest vs est

Mesajde tudoralex » 21 Dec 2009, 11:19

$1 scrie:$2n sfarsit se intelege unde bat.

exemplu: alternatoarele pot fi facute de doi producatori. Statistic la producatorul x media timpului de buna functionare este 90 k km si 99.99 % din populatia de alternatoare se incadreaza in intervalul 80k km - 100 k km. la producatorul y media timpului de buna functionare este 130 k km si 99.99 % din populatie se incadreaza in intervalul 110 k km - 150 k km.
Evident ca preturile vor fi diferite si acest lucru se va reflecta in pretul de nou. Asta nu inseamna ca pana la cedare alternatoarele producatorului x nu isi vor face treaba, dar vor ceda mai repede decat cele produse de y.

Aveti o dovada (adica 2 alternatoare) unul facut de producatorul x si unul de producatorul y? sau este doar teoria conspiratiei si umplem forumul cu ce visam?
Avatar utilizator
tudoralex
Gold Member
 
Mesaje: 518
Membru din: 22 Sep 2008, 19:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus 2005 1.6i 100cp trend
VIN: wf05xxgcd55j34969

Re: Calitate vest vs est

Mesajde adyamg » 21 Dec 2009, 23:06

Doar teoria conspiratiei!!

Exista serii de masini la care se constata ca o anumita componenta cedeaza mai usor sau ceva de genul si este posibil ca sa apara o serie cu probleme doar la masinile facute in Valencia sau doar in Saralouis asta nu inseamna ca este o conspiratie.
La fel si cu sistemul de infectie Delphi de pe Focus 1 ... cand s-a constatat ca e pacatos a fost schimbat pe toate pietele nu doar in Vest.
Acumulatorii ce se monteaza pe Focus sunt facuti de mai multi producatori ... insa dintre Varta si Exide care e mai naspa? avand si in vedere ca la sectiunea mk1 marea majoritate au acumulatori cu varsta ec depaseste cel putin 7 ani.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Calitate vest vs est

Mesajde forbidden27 » 24 Dec 2009, 18:09

$1 scrie:$2
Ratiunile sunt foarte simple: ce procent de masini vandute in est au dupa 4-5 ani 200.000 km??? Dar in Germania??? Te asigur ca cel putin la diesel in Germania se fac minim 30.000 km/an cu varfuri de 60.000 km/an si ma refer la autoturisme, nu la utilitare.
Asadar kilometrajul mai redus din est face posibila montarea de componente mai slabe calitativ (nu sunt rebuturi, daca asta era banuiala). Faptul ca un procent mic de masini ajunge la kilometraje ridicate si trebuie reparate pe garantie diverse chestii nu deranjeaza prea mult pentru ca economia e mult mai mare decat paguba.
CONCLUZIE: am impresia ca lumea a inteles gresit, nu se monteaza pentru pietele mai de mana a doua rebuturi ci componente mai slabe calitativ.



Uite aici te contrazic si eu. Hai sa gandim logic. Se stie ca dieselul e putin mai sensibil. Mersul subturat il cam omoara. Si cine mor primele? Injectoarele si turbina. De ce duce nemtoaica 200.000km? Pt ca neamtul, austriacul, are infrastructura, la noi lipseste. Infrastructura nu inseamna doar calitatea asfaltului. Neamtul foloseste masina pt a merge la serviciu doar daca are o distanta mare de parcurs, multe mijloace de transport de schimbat, etc. Practic, o foloseste pt deplasare daca este economic. Si la neamt, mersul la serviciu inseamna 4-5 semafoare, iesit pe autostrada si mers intins pana la serviciu. Asta se reflecta in exploatarea masinii intr-un regim de functionare constant si in parametrii normali. La noi nu prea e asa. Foarte multi ne luam diesel pt ca are consum mic. Mergem la serviciu cu masina chiar daca sunt 4-5 km pana acolo si facem aia 5 km in acelasi timp in care neamtul face 50km. Nu mai spun ca nu vede masina decat treapta I si II si in 5 km calcam ambreiajul de 100 de ori. Asta pt un diesel e cam moarte curata. Si apoi plangem pe forumuri ca mi-au picat injectoarele, turbina, volanta, ambreiaj, ca am consumul mai mare decat da producatorul. Mergem la mare, la munte. 200km ii faci trecand prin toate satucurile posibile, reduci viteza la 50, apoi iesi si o iei de la cap, ajungi la 120 si iar intri in sat. Neamtul iese pe autostrada, si merge constant tot drumul. Calca ambreiajul doar cand il taie pisarea. Asta este explicatia pt durata de viata mai mare. Regim de functionare constant si in parametri optimi. La noi nu prea se poate asa ceva.
-Ford Kuga 2.0Tdci 180 CP; Titanium, Ruby Red, 2016
-Ford Mondeo MK4 1.8Tdci 125cp Trend, 2008
-Ford Focus MK2 1.6 Tdci 90cp, 2007
-(Ex) Ford Sierra 2.0 1985 aka Logan Killer
-Thunder Tiger MTA-4
-Losi XXL2
Avatar utilizator
forbidden27
1nsane Member
 
Mesaje: 1434
Membru din: 09 Dec 2007, 11:51
Localitate: Slobozia
Maşina: Mondeo MK4, 1.8TDCI, 125 Cp, Trend
VIN: WF0DXXGBBD8G04304

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 08 Ian 2010, 14:21

chiar azi am avut cu "kentopia" un schimb de informatii,pe topicul de insonorizare la focus.eu am remarcat ca sub mocheta la mine nu e mai nimic,existand chiar denivelari de la tubulatura de AC ptr. spate,tuburi aflate sub mocheta.masina e noua,produsa ptr.RO.masina lui kentopia e luata de la un neamt,si a zis ca a lui are pasla groasa sub mocheta!asta e un exemplu!
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde bezart » 08 Ian 2010, 15:30

Vad ca incepe lumea sa se lumineze, ca nu de alta dar unii chiar credeau ca in aceeasi fabrica nu se pot monta componente din loturi diferite.
Avatar utilizator
bezart
1nsane Member
 
Mesaje: 1183
Membru din: 12 Sep 2008, 14:08
Maşina: Focus Mk2 1.6 Ti-VCT 2006, Opel Corsa 1.2 2012, Daewoo Matiz 2004

Re: Calitate vest vs est

Mesajde Mihai L » 08 Ian 2010, 15:33

@sanderoalex:
1) Vorbim de masini produse in acelasi interval de timp?
2) Ati discutat si de pretul initial al masinii? Sunt dotari care se fac pe tari pentru ca asta e cererea. De exemplu daca nemtii ar cumpara masini doar daca sunt dotate cu TV HD, vei vedea ca masinile produse pentru ei vor avea asa ceva iar in Ro vor continua sa se vanda cu CD player simplu pentru ca la noi se cere sa fie masina ieftina.
In cazul de fata se prea poate sa se fi renuntat la antifonare pentru RO din cauza costurilor sau sa se fi crescut calitatea pe aceasta parte din cauza concurentei de la nemti.

@bezart: Se pot monta componente diferite. Problema mare este ca fabricile sunt automatizate in mare parte, si nu-i poti spune robotului "Vasile, ai si tu grija mai mare de lotul asta ca e pentru nemti" =))
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Calitate vest vs est

Mesajde DanielArdelian2 » 08 Ian 2010, 15:54

Pai problema este tocmai asta, ca antifonarea mai buna nu apare pe "lista de optionale" cand vezi masina in showroom in Romania. Nu-ti spune nimeni nimic pe tema asta.

Zicea un nene la televizor mai demult ca la fabrica Renault din Turcia, vin tirurile cu pinioane pentru cutii de viteze la gramada. Pinioanele sunt masurate inainte de a fi montate in cutiile de viteze si cele care depasesc anumite tolerante sunt trimise pentru a fi montate in cutiile de viteze de pe Logan. Cutia de viteze cu piese cu tolerante mai largi este mai zgomotoasa, mai agata putin la schimbarea vitezei, mai caraie la marsarier, dar in principiu merge.

De ce n-ar fi si la ceilalti producatori la fel? Pinioanele care depasesc anumite tolerante se monteaza pe masini destinate pietelor emergente, restul pe masinile care se vor vinde in tari civilizate. Automatizarea fabricii te ajuta chiar in sensul acesta pentru ca iti tine evidenta pana la ultimul surub.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Calitate vest vs est

Mesajde bezart » 08 Ian 2010, 16:00

@danielardelean

CORECT PUNCTAT
Avatar utilizator
bezart
1nsane Member
 
Mesaje: 1183
Membru din: 12 Sep 2008, 14:08
Maşina: Focus Mk2 1.6 Ti-VCT 2006, Opel Corsa 1.2 2012, Daewoo Matiz 2004

Re: Calitate vest vs est

Mesajde adyamg » 08 Ian 2010, 16:17

Chestia cu mochetele tine de echipare si da sunt foarte mari sanse ca un Ghia de Germania sa fie mai dotat ca unu pentru Romania ... dar poate si ca unul pentru Olanda.
Chestia cu cutiile de viteze ... pe langa faptul ca e cam colorata treaba cu rotile dintate la gramada .. mai e o treaba ... daca totusi e asa ... Reanult de ce nu face 2 tipuri de Clio? Ford face 2 tipuri de Focus iar Renault nu face 2 tipuri de Clio!
Avem colegi pe forum ce lucreaza exact la Dacia Pitesti ... poate ne ajuta ei cu o lamurire.
Ultima oară modificat de adyamg pe 08 Ian 2010, 16:18, modificat 1 dată în total.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Calitate vest vs est

Mesajde Mihai L » 08 Ian 2010, 16:17

Probabil sunt si chestii scoase complet de pe lista. Nu am vazut pe nimeni sa se duca la drive test sau in showroom si sa zica "masina asta este prea zgomotoasa, nu o cumpar". Insa probabil au observat ca se cer jante de aliaj, volan in piele, etc - uite asa iese cate o echipare gen Trend CL.

Schimbarea productiei costa. Chestia cu produsele Renault din Turcia este OK, dar acolo toata fabrica lucreaza pentru anumite piete, prin urmare face continuu masini de alta calitate decat fabrica din Franta. Normal, si la un pret mai scazut pentru producator.
Crezi ca in Germania sta robotul sa se uite ca in cutia din stanga sunt piese proaste si in dreapta sunt piese bune? Nu uita ce eforturi trebuie sa faca partea de logistica pentru a alimenta cu piese diferite si a livra masini de calitate diferita. Suplimentar, produsele finite vor fi blocate pe destinatii (daca ai cerere mai mare in Germania dar tu ai in stoc masini pentru Romania nu le vei putea misca dupa dorinta).

Chestia cu triatul are alt scop: reducerea pierderilor si scaderea costurilor. La fel este si la cilindri/pistoane, unde te costa mai putin daca produci intr-o gama mai larga de tolerante si le imperechezi in final astfel incat sa respecte tolerantele ansamblului.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Calitate vest vs est

Mesajde toxicristi » 08 Ian 2010, 17:55

Va tot veni vorba de Renaultul din Turcia, acolo se facea Clio Symbol (versiunea berlina a lui Clio care e pe fatza mai "saraca"). Un astfel de exemplar am avut si eu cam 5 ani. Mergand pe acelasi drum ca si Focusul, Symbolu nu a ruginit si Fordul da (de la materiale antiderapante). Acum exista 2 posibilitati, ori vopseaua+protectia anti-coroziva e proasta, ori uzina din Spania a facut economie pe lotul din care era si Focusul meu.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 08 Ian 2010, 21:30

si eu si @kentopia avem echipare trend +.nu cred ca insonorizarea tine de nivel de echipare.un nene amabil din DE,care lucreaza la o fabrica de mertzane,mi-a confirmat ca si la ei e politica de reducere a preturilor la modelele ptr.est prin reducerea costurilor.m-am uitat pe ford.de si o masina echipata cam ca a mea,la aceeasi motorizare,e cu muuuuuuuuuuuuuuuuult mai scumpa ca in RO.adica vreo 4000 euroi!mult,nu?!si asta cum puii mei?pai lor le pun gume continental,noua hankook,ei au materiale insonorizante,noi nu,etc.la ei toate piesele au jocurile minime,la noi alea spre maxim.
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 08 Ian 2010, 21:36

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2..focusul meu,hatch,e facut in spania,la valencia.oare are aceeasi calitate cu cel facut in DE?...

Daca nu ma insel, hatchback-ul se produce doar in Spania, evident ca nu ai termen de comparatie... :D

in general,hatcbackurile se faceau la saarlouis in DE.la valencia se fac de obicei focusurile in 4 usi.
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde toxicristi » 08 Ian 2010, 22:46

Nivelul de echipare al bazei peste care se construieste gama de optionale (la ei nu se vinde cheala fara toate airbagurile,ESP si probabil altele) si taxe. Acum daca ai EXACT aceleasi dotari, e un mic semn de intrebare.

Ar trebui stranse 2 masini aduse din D si doua luate din RO, cu exact acelasi nivel de dotari, si comparate. Am cam incheia dezbaterile :D
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Re: Calitate vest vs est

Mesajde verga_Cip » 08 Ian 2010, 22:51

$1 scrie:$2Zicea un nene la televizor mai demult ca la fabrica Renault din Turcia, vin tirurile cu pinioane pentru cutii de viteze la gramada. Pinioanele sunt masurate inainte de a fi montate in cutiile de viteze si cele care depasesc anumite tolerante sunt trimise pentru a fi montate in cutiile de viteze de pe Logan. Cutia de viteze cu piese cu tolerante mai largi este mai zgomotoasa, mai agata putin la schimbarea vitezei, mai caraie la marsarier, dar in principiu merge.

De ce n-ar fi si la ceilalti producatori la fel?



E corect ce spui, dar sunt cateva probleme:
1. vorbim de 2 MARCI!!
2. vorbim de 2 FABRICI!!
3. vorbim de 2 TARI!!

Bezart afirma ca e vorba de: aceeasi marca, aceeasi fabrica, aceeasi tara!!

nu se vede diferenta nu!? :D
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Calitate vest vs est

Mesajde ionut vasile » 08 Ian 2010, 23:12

Buna seara

eu am focusul 2 benzinar din germanica si un vecin focus 2 benzinar din romanica de la un dealer local diferente:
eu 6 air bag el 4 , eu abs si ebd , el abs , roti la fel , jante magneziu el iar eu initial tabla , el ac eu climatronic , el oha eu cruise control , el oha eu proiectoare sau ma rog cum spun unii pe aici faruri de ceata , muzica la fel , roti de rezerva la fel , eu fara pachet fumatori el are. caroseriile sunt hb.
pana acum nici eu si nici el probleme.pornesc bine functioneaza normal , zgomot de motor identic.el are 40578 km eu 80289 km . precizez ca au aceeasi motorizare si nu folosim acelasi ulei . el in ulei ford 5 w 30 eu ulei mobil 0 w 20 . consum conform computer relativ la fel ( diferenta de stil). anvelope schimbate dunlop eu iar el originale michelin.
concluzia mea este :
el si-a comandat de banii pe care i-a avut in stilul romanesc neamtul a comandat in felul lui si de banii pe care a vrut sa-i cheltuiasca cu o masina . nu vad nici o deosebire de calitate intre ele doua decat de optiuni si pentru ca a mea vine din germanica are nivelul de siguranta mai sus decat la noi (la ei minim 6 air bag) acelasi lucru l-au spus si colegii mai sus. sincer o masina care poarta sigla de ford indiferent unde este fabricata este un ford si respecta nivelul si standardele impuse de firma mama!

cu respect
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Calitate vest vs est

Mesajde DanielArdelian2 » 08 Ian 2010, 23:24

$1 scrie:$2u se vede diferenta nu!? :D

Sincer, nu se vede diferenta pentru ca nici una din cele 3 probleme expuse de tine nu reprezinta un impediment pentru o asemenea practica.

1. 2 marci? So what, de ce nu s-ar putea si la aceeasi marca? Ba chiar e mai simplu la aceeasi marca.
2. 2 fabrici? So what, de ce nu s-ar putea si in aceeasi fabrica? Ba chiar e mai simplu in aceeasi fabrica.
3. 2 tari? Pai tocmai asta e subiectul discutiei iar tara in care se va comercializa masina se cunoaste inca inainte de a incepe fabricarea masinii.

Dupa cum am aratat intr-un post anterior ( viewtopic.php?p=606003#p606003 ), lista de ingrediente difera si la Ford in functie de tara unde va merge masina. Nu difera foarte tare, doar cateva chestiuni de detaliu.

Ca de exemplu, toate benzinarele pentru Germania au fost Euro 4 de la inceput. In Romania s-au vandut benzinare Euro 3 chiar si dupa facelift-ul din 2004. Nu este si asta o forma de discriminare?

Acum se pare ca si la Focus ies la iveala acelasi gen de detalii, de genul materialului de antifonare de sub mocheta...What a surprise...

Si, sa fim intelesi: consider ca o masina care respecta o norma de poluare inferioara si are mai putina antifonare este o masina inferioara, cel putin la clasa Focus / Mondeo.

Daca vorbeam de masini de performanta si milisecunde pe circuit, poate ca as fi apreciat o masina cu mai putina antifonare pentru ca ar fi mai usoara . :)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Calitate vest vs est

Mesajde verga_Cip » 09 Ian 2010, 11:31

Daniel, totul a plecat de marca FORD. Si ca Ford fabrica in Germania 2 "masini": una pt vest, alta pentru est.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Calitate vest vs est

Mesajde emericb » 09 Ian 2010, 13:51

Salutare oameni buni !
Bineintales ca nu este aceiasi calitate intre masinile facute pt esti si vest
cum va explicati pretul in primul rand pt masinile (noi) facute pt "noi" si cele facute pt vest?
Eu am adus un passat pt un mecanic sef din tro reprezentanta auto din tara si mia spus ca nu siar cumpara nici o data masina facuta pt "romania"
Exemplu daca te uiti in interiorul unui vw cumparat de afara ai sa vezi piese made in mexico, daca desfaci unul luat de la noi sunt curios ce va scrie pe cablaje si alte piese.
Eu mi am luat fiesta din germania din reprezentanta ford si an umblat o data la timonerie unde am vazut scris pe cabluri made in uk deci acuma poate sa traga fiecare concluzia cum vrea :D
Avatar utilizator
emericb
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 09 Ian 2010, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Fiesta Ghia 1.4 80 PS an 2003
VIN: wfohxxgajh2b84136

Re: Calitate vest vs est

Mesajde ionut vasile » 09 Ian 2010, 15:38

salutam

povesti gen masini pentru piata A si masini pentru piata B am mai auzit . nu repet ce am scris mai sus despre doua masini identice ca forma si motorizare diferenta fiind doar la km parcursi si la obtiuni .
Poate noi vrem sa credem ca nemtii au o stea in frunte si noi nu .
Mai nene scrie Ford pe ea pai atunci Ford este si chiar daca ar fi fabricata in Angola!

cu respect!
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Calitate vest vs est

Mesajde zaboss » 09 Ian 2010, 17:14

După ani şi ani în care am intrat în polemici cu privire la diferenţele de calitate între noi şi ei, am ajuns la concluzia că astfel de discuţii nu merită. Cei care sunt convinşi de superioritatea maşinilor din Germania nu vor accepta vreun argument logic, fiindcă ei doar doresc să-şi valideze decizia de a cumpăra un second-hand din Germania. Ideea că au cumpărat un second-hand îi macină atât de mult încât nu ascultă nici un argument logic. Plus frustrarea că "trăim într-o ţară de căcat" şi tot ce e românesc "pute".
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Re: Calitate vest vs est

Mesajde ionut vasile » 09 Ian 2010, 18:14

adevarat spus adica scris D-l coleg!

cu respect!
Suzuki SX4
Tourneo Connect
Avatar utilizator
ionut vasile
Member
 
Mesaje: 486
Membru din: 07 Apr 2009, 11:01
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mercedes A class

Re: Calitate vest vs est

Mesajde adyamg » 09 Ian 2010, 18:36

$1 scrie:$2upă ani şi ani în care am intrat în polemici cu privire la diferenţele de calitate între noi şi ei, am ajuns la concluzia că astfel de discuţii nu merită. Cei care sunt convinşi de superioritatea maşinilor din Germania nu vor accepta vreun argument logic, fiindcă ei doar doresc să-şi valideze decizia de a cumpăra un second-hand din Germania. Ideea că au cumpărat un second-hand îi macină atât de mult încât nu ascultă nici un argument logic. Plus frustrarea că "trăim într-o ţară de căcat" şi tot ce e românesc "pute".


Right said Fred!
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 09 Ian 2010, 22:30

:-t normal ca fiecare tine la parerea lui.dar dupa cum am mai scris,eu lucrez in DE din 2000,cateva luni pe an,si am tot studiat piata auto de acolo,ma refer la cele noi.ma mira totusi ca la acelasi nivel de echipare,chiar daca sa zicem ca mai difera pe ici pe colo,e o diferenta ENORMA de pret,care nu tine de taxe,ca si la nemti TVA nu difera prea mult fata de RO.eu am luat masina noua din RO,la reprezentanta mi s-a spus ca-i facuta in DE,dar am constatat ca-i facuta in spania(e hatch).nemtul si-o ia de la el din DE.si asa cum se lanseaza in productie pe comanda fiecaruia(motor,culoare optionale),tot asa se pot folosi piese din fabrici de mana a doua,unde calitatea poate fi mai slaba(de ex. la anvelope).uitati-va la renault,la clio:teoretic clio si symbol,in afara caroseriei,ar trebui sa fie cam aceeasi masina ca si calitate.dar e diferenta enorma intre ele.mai nou se fac focusuri si in rusia!!eu nu ma impac de loc cu faptul ca la focusul meu aproape ca lipseste insonorizarea sub mocheta iar cele din DE au asa ceva.si batrana dacie avea insonorizant pe podea.insonorizarea nu cred ca tine de nivel de echipare,ci de reducerea costurilor de fabricatie.degeaba ai masina cu motor bun,daca zgomotul motorului devine deranjant,ca si zgomotul de la rulare.


@ionut vasile-focusache al tau e facut tot in spania.
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde zaboss » 09 Ian 2010, 22:44

$1 scrie:$2a mira totusi ca la acelasi nivel de echipare,chiar daca sa zicem ca mai difera pe ici pe colo,e o diferenta ENORMA de pret,care nu tine de taxe,ca si la nemti TVA nu difera prea mult fata de RO.

Tu zici că ai fost în Germania? Cumva am dubii. Dacă, totuşi, ai fost, spune-mi, te rog:
1) Care este salariul echipei de vânzări a unui dealer din Germania şi cât este cel al unui dealer român.
2) Cât costă publicitatea în Germania vs. publicitatea în România.
3) Care este costul total al unei firme din Germania şi cel al unei firme din România.
4) Nu cumva acolo există standarde şi legislaţie diferită care impun dotări minime superioare?
Dacă ştii ceva matematică, poţi face nişte adunări simple şi scăderi şi vei înţelege de ce lucrurile sunt mai scumpe în Germania.
Da, există mărfuri care costă mai mult în România, dar explicaţia este mult mai simplă:
1) Lipsa concurenţei.
2) Costurile datorate unui rulaj mic vs. alte pieţe.
3) Lipsa de etică în afaceri.

Şi fiindcă tot mai stârnit, îl rog pe colegul care mai sus a dat exemplul cu cutiile de viteză din Turcia care, fiind considerate defecte şi trimise pe Logan, să facă următorul experiment.

O fabrică produce câteva sute de mii de maşini pe an, să zicem 400.000. Asta înseamnă tot atâtea cutii. Îl rog pe coleg să monteze 400.000 de cutii pe maşină, să demonteze pe cele defecte, să le ambaleze, să le transporte în România şi să calculeze un cost minim la operaţiunile acestea şi din el să vadă cât poate câştiga Renault la afacerea asta.

Pentru orice producător este un coşmar logistic să lucreze cu mai multe tipuri de repere de acelaşi tip. Singura diferenţă între automobile este făcută de lista de dotări. O maşină pentru Germania are "în dotare" X repere, una pentru România are X-Y (mai puţine). Dar reperele sunt aceleaşi. Nimeni nu stă să verifice volan cu volan, şurub cu şurub şi să le împartă ăsta în Bulgaria, ăsta în România, ăsta în Germania, ăsta la austrieci.
Ultima oară modificat de zaboss pe 09 Ian 2010, 22:53, modificat 1 dată în total.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 09 Ian 2010, 22:52

in general ,"lucrurile"cam toate costa mai putin in DE!EXCEPTIE AUTO NOI,PRODUSE IT,ELECTROCASNICE MARI!si chiar nu trebuie sa fii malitios!chiar si asa cum spui tu,la o masina care in RO costa 15000 euro iar in DE 19000 euro,diferenta e enorma!si nu ma refer la preturile reduse de la noi ,ci cele de lista.
cum explici tu diferenta de calitate (la aceesi marca)la detergenti de exemplu?
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde zaboss » 09 Ian 2010, 22:55

$1 scrie:$2um explici tu diferenta de calitate (la aceesi marca)la detergenti de exemplu?

Efectul Placebo?
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Re: Calitate vest vs est

Mesajde sanderoalex » 09 Ian 2010, 23:04

credeam ca esti un interlocutor serios!explica-mi de ce toti cei care lucreaza afara vin incarcati cu de toate,cu produse care se gasesc si in RO,si nu cumpara de acasa?
ai utilizat microcatul?daca da,atunci ai fi observat ca fiecare reper de pe masina ta e trecut in microcat cu seria si data de fabricatie.asa ca se pot urmari reperele....


tu de ex. n-ai de ce te plange ,ca masina ta e facuta in DE! :D
"În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te f... aşa cum vrea el."
Imagine
Avatar utilizator
sanderoalex
Gold Member
 
Mesaje: 582
Membru din: 29 Iun 2009, 17:53
Maşina: FORD FOCUS 2 facelift 1.6i 100hp 5DR

Re: Calitate vest vs est

Mesajde DanielArdelian2 » 09 Ian 2010, 23:24

Nu e vorba unde este facuta masina. Nu cred ca este nici o diferenta de calitate intre una asamblata in Spania si una asamblata in Germania.

Sunt insa convins (in urma experientelor pe propria piele) ca difera lista de piese care se pun pe masina in functie de tara in care se va vinde masina. Si se pare ca povestea se repeta in ce priveste materialele de antifonare la mai multe modele Ford.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login