
normal ca fiecare tine la parerea lui.dar dupa cum am mai scris,eu lucrez in DE din 2000,cateva luni pe an,si am tot studiat piata auto de acolo,ma refer la cele noi.ma mira totusi ca la acelasi nivel de echipare,chiar daca sa zicem ca mai difera pe ici pe colo,e o diferenta ENORMA de pret,care nu tine de taxe,ca si la nemti TVA nu difera prea mult fata de RO.eu am luat masina noua din RO,la reprezentanta mi s-a spus ca-i facuta in DE,dar am constatat ca-i facuta in spania(e hatch).nemtul si-o ia de la el din DE.si asa cum se lanseaza in productie pe comanda fiecaruia(motor,culoare optionale),tot asa se pot folosi piese din fabrici de mana a doua,unde calitatea poate fi mai slaba(de ex. la anvelope).uitati-va la renault,la clio:teoretic clio si symbol,in afara caroseriei,ar trebui sa fie cam aceeasi masina ca si calitate.dar e diferenta enorma intre ele.mai nou se fac focusuri si in rusia!!eu nu ma impac de loc cu faptul ca la focusul meu aproape ca lipseste insonorizarea sub mocheta iar cele din DE au asa ceva.si batrana dacie avea insonorizant pe podea.insonorizarea nu cred ca tine de nivel de echipare,ci de reducerea costurilor de fabricatie.degeaba ai masina cu motor bun,daca zgomotul motorului devine deranjant,ca si zgomotul de la rulare.
@ionut vasile-focusache al tau e facut tot in spania.