19 Apr 2007, 13:09
19 Apr 2007, 13:22
19 Apr 2007, 13:25
$1 scrie:$2-le leontet "aspect exterior neatractiv" nu cred ca vb serios; fiabilitate, consumuri mari, de unde domnule ati scos asa ceva?
luati focus, golf, astra si comparati va rog.
19 Apr 2007, 13:32
19 Apr 2007, 13:32
$1 scrie:$2$1 scrie:$2-le leontet "aspect exterior neatractiv" nu cred ca vb serios; fiabilitate, consumuri mari, de unde domnule ati scos asa ceva?
luati focus, golf, astra si comparati va rog.
Fa rogu-te minimul efort si citeste TOT ce am scris in precedentul meu mesaj de aici. Dupa cum spuneai tu insuti, "posturile lungi nu sunt citite"...
19 Apr 2007, 13:37
$1 scrie:$2ai daca aveti atatea pareri negative fata de ford, de l-ati cumparat??
trebuia sa va luati opel , pejo, ww, reno etc. si nu mai aveati motive sa va plangeti acum.
19 Apr 2007, 13:38
19 Apr 2007, 13:44
19 Apr 2007, 13:47
$1 scrie:$2u atentie l-am citit a 2-a oara. Si-mi mentin spusele.
Noul mondeo, focusul 1, rs, st, au intrat in atentia britanicilor si nu numai.
19 Apr 2007, 13:53
19 Apr 2007, 13:54
19 Apr 2007, 13:58
19 Apr 2007, 14:04
19 Apr 2007, 14:15
$1 scrie:$2quot;dat fiind faptul ca Ford este notoriu de ani buni prin datele tehnice publicate referitoare la consumuri, net inferioare realitatii. "
Si nu exista nici o organizatie inter-guvernamentala care sa-i mai "regularizeze" un pic ?
Io prefer caroseria de Ford... e mai solida
19 Apr 2007, 14:16
19 Apr 2007, 14:32
19 Apr 2007, 14:36
19 Apr 2007, 15:28
$1 scrie:$2$1 scrie:$2quot;dat fiind faptul ca Ford este notoriu de ani buni prin datele tehnice publicate referitoare la consumuri, net inferioare realitatii. "
Si nu exista nici o organizatie inter-guvernamentala care sa-i mai "regularizeze" un pic ?
Io prefer caroseria de Ford... e mai solida
In legatura cu consumurile, nimeni nu le poate face nimic. Asta pt ca NU este vorba de declaratii false, ci de o "smecherie" in stil american: procedura de determinare a consumului urban, extraurban si mixt a fost conceputa de producator in asa fel incat datele rezultate sunt foarte atractive pt potentialul cumparator (se gasesc pe net detaliile procedurii in discutie). Cand se ajunge la folosirea efectiva, in trafic, a masinii, rezultatele sunt cu totul si cu totul altele, evident net superioare celor din testele producatorului. De aici deriva si eliminarea indicatiei referitoare la "consumul instantaneu" din CB-urile tuturor Ford-urilor, in ultimii ani: valorile de acolo erau uluitoare pt utilizator! Tot de aici si modul cel putin ciudat de raportare a consumului mediu de catre acelasi CB: pe ultimii 1000km!!! Cu alte cuvinte, alte "mici smecherii" care sa camufleze consumurile reale semnificativ mai mari decat cele delarate.
Iar in chestiunea cu caroseria, nu am pus in discutie soliditatea (desi ma indoiesc ca Citroen sta mai prost la capitolul asta decat Ford), ci estetica.
19 Apr 2007, 15:36
19 Apr 2007, 16:37
19 Apr 2007, 16:38
19 Apr 2007, 17:37
$1 scrie:$2m pus intrebarea aici pentru a-mi da seama daca chiar este asa sau doar mi se pare mie?! banuiesc ca si voi va intalniti cu oameni care va zic ca ford e naspa, ford e tare ..si tot asa.Eu nu sunt deloc multumit de al meu mondeo si as fi gata oricand sa il vand.
19 Apr 2007, 17:38
19 Apr 2007, 18:35
19 Apr 2007, 19:02
19 Apr 2007, 19:05
19 Apr 2007, 19:18
19 Apr 2007, 19:29
$1 scrie:$2rocedura de determinare a consumului e una oficiala.
Gasiti info aici
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 68:EN:HTML
si in unele acte mentionate in directiva respectiva...toate masinile facute sau importate in UE au aceeasi metoda de determinare a consumului de combustibil si emisii de CO2
Datele nu concorda cu realitatea din motive lesne de inteles.
19 Apr 2007, 19:47
$1 scrie:$2$1 scrie:$2rocedura de determinare a consumului e una oficiala.
Gasiti info aici
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 68:EN:HTML
si in unele acte mentionate in directiva respectiva...toate masinile facute sau importate in UE au aceeasi metoda de determinare a consumului de combustibil si emisii de CO2
Datele nu concorda cu realitatea din motive lesne de inteles.
Procedura este aceeasi, evident. Parametrii de desfasurare a masuratorilor sunt unii prestabiliti, altii cu valori minime/maxime utilizabile. Tocmai in asta sta "smecheria" Ford: au ales pt parametrii cu valoare optionala valori in domeniul acceptat care sa furnizeze valori cat mai mici ale consumurilor, independent de faptul ca discrepanta fata de realitate este zdrobitoare. De ex, consumul mediu extraurban e calculat pe o distanta de 4km (mai mult de 2km cat specifica drept minim stanardul european). Opel calculeaza acelasi lucru pe o distanta de 20 sau 30 km (nu mai stiu exact)!
In context, intr-adevar datele nu concorda cu realitatea din motive lesne de inteles...
19 Apr 2007, 20:17