01 Aug 2009, 19:19
01 Aug 2009, 19:31
01 Aug 2009, 20:58
(1.8 cred ca-ti ia 8% in Bucuresti, iar 1.6 trece de 10%, iar daca dai drumul si la AC e diferenta clara si de putere si de consum).
02 Aug 2009, 00:52
02 Aug 2009, 08:17
02 Aug 2009, 11:31
02 Aug 2009, 13:13
02 Aug 2009, 14:02
03 Aug 2009, 09:38
03 Aug 2009, 09:54
03 Aug 2009, 10:18
)03 Aug 2009, 13:37
03 Aug 2009, 14:11
03 Aug 2009, 14:30
03 Aug 2009, 15:01
03 Aug 2009, 17:40
pe zi ce trece devin tot mai indecis... asta datorita si faptului ca nu stiu cum merg dieselurile si benzinarul de 115 cp. Oricum am sa le fac eu pe toate cu test drive-ul.
Daca cineva de aici e interesat, vorbim.03 Aug 2009, 20:04
$1 scrie:$2..Dar cel de 1.6 tdci? ce comportament are? Nu sunt eu un vitezoman, stiu ca se intampla sa ai nevoi de viteza uneori...si iti doresti sa ai..dar cum e fata de 1.8 tdci?...
03 Aug 2009, 21:14
04 Aug 2009, 11:33
04 Aug 2009, 17:47
04 Aug 2009, 18:25
$1 scrie:$2...Dar cel de 1.6 tdci? ce comportament are? Nu sunt eu un vitezoman, stiu ca se intampla sa ai nevoi de viteza uneori...si iti doresti sa ai..dar cum e fata de 1.8 tdci?
04 Aug 2009, 19:45
15 Mai 2010, 12:53
15 Mai 2010, 13:40
15 Mai 2010, 15:22
16 Mai 2010, 02:49
16 Mai 2010, 13:37
16 Mai 2010, 14:23
$1 scrie:$2a O2, ca de altfel la toate masinutzele de pe platforma A4 ( nu e vorba de Audi A4 ) - Golf, Leon, A3, etc .... suspensia spate este INDEPENDENTA prin sistemul WAG numit MULTILINK. De aici si multitudinea de "brate" observate de tine in service.
La Ford ... ca si la Megane de exemplu, este SEMI-INDEPENDENTA.
Stabilitatea autoturismelor construite pe sistem multilink este apreciata de cam toata lumea si recunoaste ca este superioara altor sisteme.
16 Mai 2010, 14:42
16 Mai 2010, 15:18