Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
05 Sep 2010, 22:25
Salut,
Deci in concluzie eu iti vand pontul si tu ii dai indicatii unchiului si berea o bea tot el?
Si afacerea mea unde e?
Se urmaresc amprentele seibilor montate pe suruburi,sa vine pe vechile amprente.
Astept berea,vezi ca sunt la poarta,te astept si ai grija ca vine iarna,sa nu ma uiti pe aici.
05 Sep 2010, 22:38
Multumesc foarte mult pentru pont!

Cu prima ocazie cand am drum pe acolo cu siguranta voi trece si pe la dvs, daca nu cu bere acum cat mai e cald, cu vin cand o fii mai frig

, pana in iarna sigur!

O seara buna si multumesc inca o data!
08 Sep 2010, 08:57
Multumesc pt raspuns...Se pare ca nu o sa am incotr-o decat sa le schimb, si daca stau bine sa ma gandesc problema mi-a aparut dupa ce le-am dus asta iarna la curatat la o persoana care se ocupa cu asa ceva (avea service dotat pt asa ceva).Se pare ca mai mult rau am facut curatindu-le.Multumesc pt timpul acordat.Toata stima.
08 Sep 2010, 11:14
am mai intrebat de problema mea.
ford mondeo td 1,8 din 94.MIA SCAZUT RELANTIUL SUB 400 TURATII SI NU MAI ARE VLAGA CARE O AVEA.
CARE AR FI CAUZELE?
UNDE SA MA UIT.
MERSI
08 Sep 2010, 16:50
Buna, domnule Bibanu. Am si eu o problema cu Focusul meu, model 2006, 1.6 tdci.
Mai exact: un "clantanit" dinspre motor, il aud atunci cand merg cu geamurile lasate si se aude mai puternic din partea dreapta.
Aveti vreo idee ce poate fi?
Multumesc.
09 Sep 2010, 11:18
Buna ziua . Am o problema la conducta tur de la servo . Aceasta este fisurata pe 1/4 din circumferinta ei chiar in locul de imbinare ( sudura din fabrica ) . Distanta fiind foarte mica de ( 1..2mm ) intre fisura si garnitura de etansare de la holender , va intreb se poate suda , fara a compromite aceasta garnitura ?
Daca da , ce metoda trebuie folosita ?
VA MULTUMESC
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

09 Sep 2010, 14:21
Salut,
Problema cu sudura nu e de competenta mea dar avend in vedere ca am gasit multi sudori care nu gandesc,totusiiti vand pontul:
Acel capat in care este montat oringul se infasoara intr-o carpa umeda iar pe aceasta carpa in tot sudurii se toarna apa rece cu ajutorul unui bidon.
Atentie,nu ai voie sa torni apa pe sudura,se va rupe imediat,deci torni strict numai pe carpa.
09 Sep 2010, 15:07
Multumesc.
10 Sep 2010, 11:07
Domnule bibanu47, va rog sa-mi spuneti si mie daca placa de presiune şi discul de ambreiaj de pe un Mondeo 1,8 TD din 93, berlina, ambreiaj cu acţionare prin cablu, s-ar potrivi pe un 1,8 TD din 94 breck, ambraiaj hidraulic.
Le-as cumpara SH de la trisaba, de la care am luat si niste discuri de frana care au foarte bune.
Multumesc pentru ajutorul acordat tuturor forumistilor si impartasirea cunostintelor si experientelor dumneavoastra.
10 Sep 2010, 13:15
Salut,
Prefer sa nu ma exprim

,deoarece la break ambreiajul trebuie sa fie mai mare,dar multi proprietari din lipsa de bani monteaza ambreiaje mai mici de berlina.
11 Sep 2010, 18:43
Am urmat sfatul lu CLW-Fiesta(caruia ii multumesc pe aceasta cale) si am upload-at un filmulet cu motorul pornit.
http://www.youtube.com/watch?v=OUa_d3qQZ3E
12 Sep 2010, 10:47
Cand a fost facuta distributia la ea?
12 Sep 2010, 11:03
Inca nu a fost facuta. A fost schimbata doar cureaua.
La service mi-au spus ca inca nu e nevoie de schimbarea distributiei.
12 Sep 2010, 11:10
atunci e clar

... e o rola intinzatoare sau de ghidaj, la care se aude rulmentul si care in curand o sa se cam duca... asa se auzea si la tata si el, baiat destept, a mers cu ea pana i s-a blocat acea rola si i-au sarit bilele din ea

Deci eu zic sa iei masuri cat mai repede

sau mai poate fii din cauza ca nu e intinsa destul de bine cureaua... mai bine astepti sa vezi si raspunsul domnului Bibanu'.
Bafta!
12 Sep 2010, 11:15
Ok. Multumesc mult de sfat, asa am sa fac.
12 Sep 2010, 13:14
Salut,
Eu aud un frecat de rulment ramas fara ungere dar pana nu demontezi cureaua nu vei afla ce este.
Dupa de montarea curelei invarteste toate rolele la mana si vezi care uruie,s-ar putea sa fie chiar rulmentul alternatorului.
13 Sep 2010, 22:16
94000 km , ce inseamna sa nu ai blindaj la motor

sau chiar asa putin sa tina?
16 Sep 2010, 08:29
Multumesc domnule bibanu47 pentru sfat.
In legatura cu discutia colegilor referitor la rulmentul de la alternator, vreau sa atrag atentia asupra importantei lui.
Eu am patit de s-a blocat rulmentul si s-a invartit in carcasa. Am facut o cota mai mare si am pus rulment mai mare. La urmatorul blocaj, pot sa-mi iau adio de la carcasa, sau chiar alternator.
19 Sep 2010, 12:44
Ziua buna!
Domnule, am si eu o intrebare: la ce sa ma uit mai intai si mai intai daca au un carait-scartait metalic dinspre rotile fata [ dinauntru se aude ca ar veni din dreapta, de afara pare ca se aude la cealalta roata](asemenator cu o bara de metal ce se indoaie pana la rupere) la viteze mici (<40km/h) si in timpul franarii pana la oprire? Zgomotul apare doar dupa incalzirea franelor, nu la plecarea de pe loc sau la oprirea dupa un drum lung fara franari. El a aparut dupa o nefolosire de ~3 saptamani a masinii.
Trebuie sa mentionez ca in ultimii 500 km au fost schimbati rulmenti roti fata - spate, planetara externa dreapta, schimbat burduf si vaselina la planetara externa stanga, discurile de frana sunt noi Brembo, placutele noi TRW. La rotirea rotilor dupa ridicarea pe cric se aude o mica frecare a discului de frana intr-o zona a sa, dar nu mare, fara joc orizontal sau vertical.
Am degresat discurile, am curatat etrierii de praf, dar nimic nu s-a schimbat. Dupa incalzire apare scartaitul-caraitul ca de metal ce s-ar rupe.
Nici in perioada initiala de pasuirea a discurilor cu placutelor nu s-a auzit nimic. S-au incins doar putin franele in primii 50km.
Poate sa fie ceva din directie? Ma gandesc ca ar trebuie sa se auda tot timpul, nu numai dupa incalzirea franelor.
Sa fie oare garniturile pistonasului de frana? Sa ramane el blocat dupa incalzire?
Niste amici mi-au spus ca e zgomot de rulment, dar nu cred ca s-au distrus in 500km, au fost bine gresati si montati corect. In plus, ar fi trebuit sa bata inca de la plecarea de pe loc cu motorul rece. E drept, la roata dreapta o parte din vaselina pus in exces rulmentului s-a scurs pe marginea interna a jentii. O sa incerc sa pun o inregistrare cu zgomotele.
Se poate sa aiba vreo legatura cu suportii de motor? Stiu ca trebuie inlocuiti. Dupa parerea mea, nu ar trebui sa aiba vreo legatura dar am spus sa dau toate datele problemei.
19 Sep 2010, 14:33
Salut,
Aceasta problema apare atunci cand discurile de frana nu sunt compatibile cu placutele,dar din cate spui a inceput sa faca dupa o perioada mai lunga in care masina nu a fost folosita.
Parerea mea personala este ca la un moment dat discurile au fost foarte incinse si din acest motiv si-au marit duritatea la frecare,am intampinat aceasta problema chiar la propria-mi masina.
Ar trebui sa montezi un set de placute folosite cu care sa mergi vreo 50/100 km sa observi ce se intampla.
Te astept sa revii cu noi detalii.
O zi buna.
19 Sep 2010, 21:22
buna ziua!
am si eu o prb la un ff2 1.6 tdci, mi s-a fisurat teava aia care duce la intercooler cred, prb generala ff2 1.6 tdci...nu stiu unde as putea sa o sudez....vz bagati la asa ceva?...multumesc anticipat!
20 Sep 2010, 07:12
Salut,
Poate ne intalnim sambata,se rezolva,dar te rog totusi daca poti sa expui o poza sa o pot analiza in ce pozitie e plecata si pe ce lungime.
20 Sep 2010, 19:44
Salut,Gabi
Am o problema cu focosul din semnatura, in sensul ca are o decadere de turatie, in momentul cand ajunge la punctul relanti, pe decelerare(subturare, ''da in nas'', scade turatia pe la 4-500, dupa care revine, iar masina tremura din toate''oasele''), in diferite momente, ex. incetinirea la semafor, in intersectii(face mai rau cand am consumatori multi, in special AC). Am curatat IACV, masurat releul de la supapa de purjare a vaporilor(36 valoarea, am inteles ca ar fi in limite normale). Daca poti , sa-mi dai , te rog cateva idei, ce ar trebui verificat pentru a remedia aceasta problema, care e chiar ''sacaitoare'' in trafic. Multumesc anticipat. Sa ai o seara placuta!(scuze daca nu m-am facut inteles, nu ma pricep la mecanica,termeni tehnici, etc.)
20 Sep 2010, 19:44
multumesc mult!
maine am sa va sun sa vedem ce si cum face....am sa pun si o poza ca sa intelege-ti exact despre ce e vorba!
21 Sep 2010, 15:48
Buna ziua. Revin cu noutati in ceea ce priveste acel sunet "ca de lant". Dupa ce am petrecut cateva ore la service, unde mecanicii au dat dovada de foarte multa rabdare si perseverenta in a descoperi ce anume produce acel sunet a fost descoperita piesa buclucasa:Imagine0258.jpg
Mecanicii mi-au spus sa era o piesa cazuta de la alternator undeva pe un suport in spatele compresorului si de acolo provenea acel zgomot.
Multumesc mult de tot celor care au incercat sa ma ajute si ma bucur ca am scapat atat de "ieftin".
22 Sep 2010, 02:58
Salut,
Este bucsa de ghidaj a alternatorului de aceea este decupata,dar nu ai de gand sa o montezi la loc?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.