Ai fost implicat intr-un accident si ai nevoie de un sfat?
15 Noi 2010, 00:25
in primul rand imi pare rau de intamplarea asta...

,si sper sa nu pateasca nimeni asa ceva pe viitor
in al doilea rand nu stiu de ce ti-ai luat asa masina mica,ca sa ai de ce sa te plangi?trebuia sa iti iei un bmw,audi,mercedes ceva mare sa nu ai probleme deastea...sau mai bine un tanc ceva si numai se indoia...
daca nu ai avut timp sa il eviti...sa franezi inseamana ca ai fost prea aproape de cel din fata(daca era femeie intelegeam

)...si cel din spate la fel aproape de tine...este normal ca ai iesit asa sifonat ca ai fost prins la mijloc...aproape...
masinile astea mai noi sunt facute cu multe plasticaraie este adevarat,dar sunt gandite in asa fel incat daca lovesti un pieton sa mai amortizeze socul...sa se sparga plasticaraiele sa nu "simta"pietonu socul asa tare...ceva de genu...
15 Noi 2010, 11:50
incearca sa-ti vopsesti toata masina pt ca argintiu e o culoare pretentioasa si se va vedea diferenta de nuanta.
15 Noi 2010, 11:57
apai si ala din fata ta nu stiu cum a luat permisu...

,totusi 40-50 este viteza....destul de mare sa sparga plasticaraiele alea...si tabla in ziua de azi este foarte subtire....
noroc ca ai avut casco cum zici tu altfel....era foarte urata treaba

,deci sa inteleg ca vinovat ai iesit tu si cel din spatele tau.
la cum arata nu prea sa acorda dauna totala acuma daca zici ca trebuie refacut tot compartimentul motor....e nasol...
iti urez bafta si sa ne ti la curent:)
15 Noi 2010, 12:04
@Equalizer:daca reparatia o faci la un service ford, va fi inregistrata in baza de date ale masinii.viitorul cumparator se poate interesa cu ajutorul VIN-ului despre istoricul masinii si va aparea ca a avut un accident.oricum iti doresc succes si sper sa iasa bine.cu toate ca despre tinichigii si vopsitori am retineri.
15 Noi 2010, 12:12
cred ca la fel ar fi fost si cu un focus...si restul masinilor ford...poate mondeo sa fi fost altfel...e mai robust asa
15 Noi 2010, 12:28
Daca nu aveai CASCO era foarte nasol dar cine alege sa nu isi faca CASCO isi asuma practic riscul de scoate din buzunar o suma importanta de bani. Legat de pagube chiar nu sunt mari. Daca aveai vreo piesa care trebuia taiata si sudata atunci era nasol. O capota, niste aripi si niste plastice se schimba relativ usor. Nu sunt ieftine ce e drept. Legat de masini SH - a patit un prieten de-al meu cu o masina mare si solida - Peugeot 406- sa fie lovit in lateral si ghici ce a dat cu nasul in geam pentru ca nu s-au deschis airbag-urile laterale care fusesera inlocuite cu o rezistenta de primul proprietar.
La faza cu pietonii preferi sa ai pagube mici si sa stai la puscarie, sa nu zic ca il ai pe constiinta pe nefericit sau sa scape ala? In rest fiarele se repara.
15 Noi 2010, 12:51
uite ce am gasit pe forum,un accident la 50 km ore ceva de genu...uite topicu...
viewtopic.php?f=151&t=30524&st=0&sk=t&sd=a&start=60ps:este cam la jumatea subiectului un ford focus,sa ne zici dupa aceea parerea...eu zic ca ai iesit bine din asta:)
15 Noi 2010, 13:14
Pai ala s-a dat la autobuz. Diferenta foarte mare!
Sunt curios cat ii vor costa reparatiile pe astia de la CASCO. Daca e peste 15.000 lei, asigurarea isi face toti banii si mi-o mai continui pana imi expira garantia masinii.
@tudoralex
Pai nici eu nu am airbaguri laterale, deci daca dadeam cu freaza de gream, ma scoteam de niste dureri serioase de cap.
Si da, o capota, 2 aripi, o masca, cam toate piesele de sub capota. fara asigurare, acum vorbeam singur.
Cateva lucruri am invatat totusi din acest accident:
1. voi fi mai tolerant fata de cei care gresesc in trafic;
2. voi fi mai putin streasat la volan;
3. voi avea grija de 10 ori la distanta fata de masina din fata;
4. CASCO isi face toti banii daca ai evenimente.
15 Noi 2010, 13:19
si este si nu...oricum a intra mai mult sub el...dar voiam sa iti arat ca masina ta arata bine fata de a celui din tipic...e cam aceasti viteza...
15 Noi 2010, 13:32
Esti sigur ca nu ai airbag-uri laterale? ca vineri cand eram cu a mea in service m-am urcat de curiozitate intr-o Fiesta si am retinut ca avea 4 airbag-uri in standard.
Daca nu aveai CASCO nu vorbeai singur, vorbeai cu cei de la dezmembrari

Exista si variante mai ieftine de a repara o masina. Colegul cu Focusul negru a avut un accident destul de grav si cu toate astea s-a ales cu o luxație la picioar. Avand in vedere cum arata masina eu zic ca si-a facut treaba in materie de securitate.
Din ciclul mare versus mic :
15 Noi 2010, 15:41
Si inca un filmulet inca unul mic se pune cu unul mare. De data asta cel mare este nou si rigid
18 Noi 2010, 08:48
Pe promotor.ro am gasit filmuletul asta:
18 Noi 2010, 09:22
Am vazut filmul ala. Niciunul dintre manechine nu pare sa fi supravietuit impactului.
Este exact cum ziceam eu: pe cei cu Fiesta sa-i fereasca Dumnezeu de impacturi frontale cu masini cat de cat solide!
10 Dec 2010, 17:45
Iata ca deja a trecut o luna de la accident si eu tot pieton sunt. Am ceva sanse sa fie gata saptamana viitoare daca cei de la Ford reusesc sa faca devizul corect pentru ca cei care-mi repara masina pe RCA mi-au spus ca au trimis un deviz gresit si incomplet.
Probabil ca altfel ar fi stat treburile daca societatile de asigurari ar asigura inchirierea unei masini pe perioada serviceului.
Acum ma pot consola doar cu speranta ca macar reparatiile sa fie bine facute si nici in chestia asta nu pot avea o incredere foarte mare.
20 Dec 2010, 15:16
Saptamana trecuta, marti (14.12) masina a fost gata si am preluat-o.
Per ansamblu, arata bine, dar am avut deja doua probleme cu ea.
Mi-a murit motorul cand incercam sa fac o pornire din panta in march-arriere si de 3 ori nu a mai pornit. Al doilea eveniment, azi dimineata, a murit motorul la relanti.
Sper sa fie doar o chestie trecatoare.
In ceea ce priveste costurile reparatiei, am ramas stupefiat: 30.000 lei la partea din fata si 11.000 la partea din spate.
Asta spune cam tot despre Fiesta, avand in vedere ca ea a rupt doar doua bare de protectie.
Intre timp am mai discutat si cu alti posesori de Fiesta modele anterioare si au confirmat ca nu se simt deloc in siguranta dupa ce au vazut cum se comporta la accidentele care le-au avut.
Concluzia e ca-mi pare rau ca am cumparat o masina atat de scumpa din care e doar designul si firma.
20 Dec 2010, 16:16
Crezi ca un vw polo sau un opel corsa din acelasi an sunt mai sigure?
Masinile din clasa lor cred ca se comporta la fel sau poate mai rau
20 Dec 2010, 16:48
, - daca arunci un ochi la concurenta o sa vezi lucrurile nu stau mai roz.
Iar daca comparam un Passat mai vechi cu Fiesta chiar ar trebui sa te feliciti pentru alegerea facuta.
In rest fiarele se repara sau se inlocuiesc viata si sanatatea omului nu.
21 Dec 2010, 12:17
Nu pot sa-ti pricep conceptia, tudoralex. Cum poate fi o masina care trece prin a mea ca prin carton mai putin sigura decat a mea? Pai daca Passatul sau Opelul cu care m-am lovit veneau din fata cu aceeasi viteza ca si mine, ma stergeau de pe fata pamantului si din masina ramanea un morman de fiare.
Deci partea cu siguranta si ca fiarele se repara se aplica pana la primul impact mai serios, desi eu si la acest accident minor m-am convins de capacitatile noului Fiesta.
E clar ca tabla ramane intreaga si cel care are ghinionul sa aiba masina din plastic, sa-l fereasca Dumnezeu, ca masina devine o statistica.
Unde mai pui ca desi se repara, masina da rateuri, in timp ce cele care au avut daune minore nu se resimt.
22 Dec 2010, 11:43
Gresita conceptia ta!
Eu zic ca la un impact conteaza obiectul de care te lovesti, deformandu-se cel care are rezistenta mai mica. In ambele lovituri, cea mai deformata masina a fost a mea pentru ca a fost cei mai putin rezistenta.
Chestie de logica simpla: in impact tabla contra plastic, tabla se zgarie si plasticul se imprastie.
Si inca o chestie: daca e asa utila deformarea masinii, ce se intampla cand se termina masina? Incepe deformarea mea, corect? Iar daca la 40 km/h masina din fata a patruns pana la motor, daca as fi avut inca 10-20 km/h, m-ar fi adunat cu farasul de pe portbagajul aluia, care probabil s-ar fi deformat ceva mai tare.
Iar in ceea ce priveste acea zicala, as zice ca e incompleta. Oprirea brusca in obiecte mai dure decat masina ta ucide.
23 Dec 2010, 00:04
Daca ti se pare normal ca o masina de oras sa fie gandita la un impact de 80-100km/h cred ca exagerezi putin...
Caroseria are si ea o limita de absorbtie.
Apropo, cat de tare s-a deformat habitaclul?
23 Dec 2010, 08:57
Eu am o parere ca de la 90 -100 km/h mai ales impact frontal cu o alta masina sau impact cu o obiect fix (stalp, copac, cap de pod etc.) nu sunt supravietuibile indiferent ca ai Fiesta sau Q7.
In al doilea rand te-ai gandit ca poate nu toata Fiesta ta este deformabila? Ideal este ca o masina aiba zone deformabile de jur imprejurul compartimentului pasagerilor pentru absorbi energia impactului in timp ce habitaclul este foarte rigid nu se deformeaza si protejeaza pasagerii. Cel mai bun exemplu este o masina de Formula 1 care se dezintegreaza toatal mai putin zona din jurul pilotului care ramane intacta.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.