Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 02 Feb 2011, 18:55

Salut,
Te rog frumos abordeaza problema cu moderatorul D.G.Alexandru intrucat electronica nu face obiectul meu de activitate,imi pare rau. :) :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 02 Feb 2011, 21:52

$1 scrie:$2alut,
Te rog frumos abordeaza problema cu moderatorul D.G.Alexandru intrucat electronica nu face obiectul meu de activitate,imi pare rau. :) :-??


Raspunsul era pt mine sau cel cu sonda lambada, eu nu am electronica in intrebari,cred.
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alen » 02 Feb 2011, 22:41

asta cu lambada e buna... =))
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde slick99 » 02 Feb 2011, 23:06

multumesc domnu' bibanu :D
Avatar utilizator
slick99
1nsane Member
 
Mesaje: 3484
Membru din: 25 Mai 2008, 14:47
Maşina: doicincibenzinaturbo

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Feb 2011, 19:29

$1 scrie:$2una ziua!
Am achizitionat un ford escort combi din 98 diesel motor1753 TD,si am cateva probleme.
1. Caldura la masina merge cand vrea, de cand am luato (de o luna), nu prea baga aer cald, mai mult era caldut la treapta 1,si aproape rece la treptele 2,3. Am zis ca o fi termostatul, am cumparat altul,l-am schimbat si inlocuit, dar baga la fel caldura, pana sa-l schimb incepuse sa bage putin mai cald la treapta 1 primul termostat. Mie mi se pare ca s-ar incalzi motorul putin cam greu,dar acul sta la jumate cand se incalzeste. Tot in legatura cu acele, cel de la motorna si de la apa nu coboara imediat ce opresc masina, ci dureaza putin pana coboara.
2. Cateodata se aude un scartait dimineata cand e motorul rece si-l pornesc prima oara.
3.Tot dimineata cand iau maxim stanga sa dreapta parca se aude un zgomot la pompa servo,cinve mi-a zis sa schimb lichidul servo, de care imi trebuie si cat? in legatura cu uleiul, pt masina mea de care ulei trebuie la motor si cat? ,filtre?
4. Intr-o dimineata cand am pornit masina, a inceput sa tremure tare si miroasea a cauciuc incins, am oprit motorul si dupa vreo 5 min l-am pornit din nou, si a pornit normal. Dupa ce am miscat masina am gasit pe asfalt putin praf de cauciuc, cred ca a ramas vreun rulment de la servo blocat de a tremurat masihttp://forum.clubford.ro/posting.php? ... =852753#na tare.
5. La viteza mare 150km/h parca simt in talpa de pe acceleratie ceva furnicaturi, de ce? in cartea masinii scrie viteza max 164, dar pe bord am pana la 220.
Va spun acestea deoarece nu ma prea pricep la masini.
Va multumesc pentru raspunsuri.


Salut Tavi,

Imi cer scuze dar acum am vazut postul tau,insa as vrea sa mentionez ca la citirea lui si la intrebarile adresate am avut impresia ca te-ai vorbit cu administratia Club Ford sa ma examinati pentru a ma da afara si a lasa postul de mecanic vacant. :((
Am ghicit? :D

Bun ,hai sa trecem la lucruri serioase,deci:

1.Referitor la caldura,pe pozitia 1 baga cat de cat deoarece caloriferul se incalzeste foarte putin pe cand la treptele superioare ventilatorul sufla prea tare racind si picul de caldura degajat.
Vreau sa pui mana pe ambele racorduri care intra de la motor in caroserie alimentand caloriferul si sa-mi spui daca ambele sunt fierbinti sau numai unul,apoi iti voi da raspunsul final.

2.Scartaitul care se aude cand motorul e rece,il formeaza cureaua de la accesorii care este slaba sau degradata,trebuie inlocuita sau intinsa,depinde de caz.

3.Zgomotul este dat tot de cureaua de accesorii care antreneaza si pompa de servodirectie si uleiul fiind putin vascos la rece permite fuliei sa opuna rezistand si astfel cureaua patineaza pana cand uleiul ajunge la o anumita temperatura.
Instalatia de servodirectie are cam 1l de ulei.
Motorul cu filtru cu tot are 5,1 l,iar tipul uleiului este 10W/40 iar marca ti-o alegi tu in functie de finante.

4.E vorba de aceeasi curea de accesorii,din ea a rezultat cauciucul ars.

5.Referitor la viteza de 150 km/h eu zic ca e super eficienta pentru tipul tau de motor in raport cu uzura lui raportata la anul de fabricatie,viteza aceea este data in conditiile in care motorul este perfect in parametri nu pentru un motor uzat.
Hai sa iti explic ce sunt cu cei 164 km/h la care faci tu referire.
Fabricatul dupa ce concepe un motor il pune pe standul de probe si il testeaza,in cazul de fata viteza de 164km/h reprezinta viteza de protectie a motorului prin care fabricantul garanteaza ca poti merge si 2000 km cu viteza mentionata fara ca piesele care se afla in miscare,in componenta motorului,sa prezinte un pericol de deteriorare si aici se face referire la cuzineti,vilbrochen,pistoane ,biele,ax/axe cu came,tacheti si s.a.m.d.
Faptul ca ai ceasul de bord gradat pana la 220km/h,asa sunt fabricate pentru majoritatea masinilor de serie,nu sta nimeni sa divizeze pana la 170 km/h sa zicem in cazul tau,pentru ca intotdeauna sunt luate marje de tolerante care se fac pe plus,niciodata nu o sa vezi un ceas gradat pe fix.
As putea sa iti un exemplu banal,termometrele medicinale sunt folosite maxim pana la 41 grade la care nu pot rezista decat copii,noi punem mainile pe piept la acesta temperatura,dar cu toate acestea sunt gradate si pana la 100 de grade. :-?? :)

6.Punctul 6 la tine nu exista,dar eu mi-am permis sa fragmentez punctul nr. 1 in doua bucati si iti raspund aici la partea electronica,care tu ai zis ca nu ai. :D glumesc
Indicatoarele de la combustibil si temperatura racire motor,scad gradual si nu brusc atunci cand iei contactul deoarece ambele lucreaza pe bimetale care se deformeaza termic si le trebuie un timp de revenire pe minim.

Cu acestea fiind scrise,astept rezultatul examenului deoarece daca nu esti multumit de raspunsurile mele s-ar putea sa am nenorocul sa ma trezesc luni cu cartea de munca la poarta iar topicul sa fie inchis. :D

$1 scrie:$2
Raspunsul era pt mine sau cel cu sonda lambada , eu nu am electronica in intrebari,cred.



$1 scrie:$2sta cu lambada e buna... =))


Alen,ce ochii de vultur ai,sincer nu observasem. =D> :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alexe Gabriel » 03 Feb 2011, 22:21

Daca te dau afara, noi ce dreaku mai citim ??? glumim.
Nu-ti arde lumanarea numarand banii boieresti !
Nu plati un butoi de untdelemn pentru o maslina !
Bunica mea.
Avatar utilizator
Alexe Gabriel
Gold Member
 
Mesaje: 798
Membru din: 12 Iun 2007, 22:05
Localitate: Valenii de Munte
Maşina: Ford Sierra 2.0 GL, 1987, OHC-77KW, NES, Weber 2V (30/34 DFTH, Stepper)
VIN: WFOAXXGBBAHU27951

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde cristi pinguinul » 03 Feb 2011, 22:40

Imi cer scuze de deranj dar intrebarea a venit dupa ce am facut test la Alex si mi-a dat asta pe tester, Din aceasta cauza am intrebat ca mi-sa auzit la urechi ceva de genul ca se potrivesc si alte sonde de la alta masini care sant mai ieftine .
cristi pinguinul
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 12 Noi 2010, 20:34
Localitate: BUCURESTI
Maşina: ford mondeo 2001 1,8 92kw
VIN: WF0WXXGBBW1R87747

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde denybest » 03 Feb 2011, 23:17

buna seara

la masina din semnatura ,zilele astea am depistat urmatoarea problema :
-in treptele 1,2,3,4 trage bine
-in treapta 5 este tare lenesa , trece greu de 140
- in treapta 4 daca este sa o calc se duce asa frumos mai ales dupa 2000 ture ,dar cand dau a 5 , devine lenesa
este tare nasol cand sunt in a 5 si doresc sa faca o depasire si sunt la 2000 ture si o calc , abia se misca , dara daca dau a 4 imediat devine sprintena
motorina bag de la rompetrol -efix
oare de la ce sa fie aceasta problema pentru ca doar in treapta 5 exista aceasta lipsa de putere .
v-ati mai intalnit cu aceasta problema?
masina o am de 3 saptamani si are 181000 km, dimineata porneste chiar si la -15 grade , numai ca scoate foarte mult abur , nu consuma ulei si nu pierde alte lichide
problema aceasta am observato cand am mers zilele astea cu un coleg care are masina identica , el are 260000 km si trage in a 5 de rupe , am ramas uimit cand am vazut cum tragea lui in viteza a 5 -a



va multumesc !
denybest
Ford Freak
 
Mesaje: 126
Membru din: 13 Ian 2009, 16:58
Localitate: timisoara
Maşina: FORD MONDEO TOURNIER 2 TDDI
VIN: WFOWXXGBBW1M70479

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 03 Feb 2011, 23:56

$1 scrie:$2mi cer scuze de deranj

Cristi nu te mai scuza degeaba,nu este vorba de tine,gluma a fost facuta de Tavi care din greseala a zis lambada. :)
Te rog de cate ori ai o problema mecanica sa o expui aici,doar asta este menirea acestui topic,sa incercam pe cat este posibil sa inlaturam defectiunile aparute. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde temir » 04 Feb 2011, 00:19

denybest, daca vrei sa faci o depasire si sa ai raspuns bun din partea masinii, trebuie sa ai motorul turat bine, nu la 2000 de ture; or, in treapta maxima, n-are de unde sa scoata atata vlaga (nu mai are parte de demultiplicare, ca in treptele inferioare) incat sa sa tasneasca si sa accelereze rapid; in faza pregatitoare a depasirii scoate din tr5 si baga in tr4 si o sa vezi ca ai alt raspuns la pedala cand motorul este turat.

Ar trebui sa ai un motor supradimenionat si o masina super-usoara ca sa poti sa accelerezi brusc fiind deja in treptele superioare si doar la 2000 de ture.


$1 scrie:$2problema aceasta am observato cand am mers zilele astea cu un coleg care are masina identica , el are 260000 km si trage in a 5 de rupe , am ramas uimit cand am vazut cum tragea lui in viteza a 5 -a

"Trasul" ca trasul (poate sa fie si de interpretat, fara sa cunosti chioar toate datele), dar de accelerat asa grozav nu prea pot sa-mi imaginez cum ar accelera.
Avatar utilizator
temir
Member
 
Mesaje: 349
Membru din: 23 Feb 2009, 21:21
Maşina: mondeo ghia '95 1.8 16v
VIN: careestesinusebea

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tessan » 04 Feb 2011, 14:00

Am si eu o intrebare pentru bibanu47 daca se poate.Cum pot sa desfac mai usor surubul de la fulia de la vibrochen la o fiesta 1.4 tdci?
tessan
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 15 Dec 2009, 11:11
Maşina: ford fiesta,2005 ,1,4tdci,65cp
VIN: wfohxxgajh5k34654

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 04 Feb 2011, 15:03

Salut Tavi,
Imi cer scuze dar acum am vazut postul tau,insa as vrea sa mentionez ca la citirea lui si la intrebarile adresate am avut impresia ca te-ai vorbit cu administratia Club Ford sa ma examinati pentru a ma da afara si a lasa postul de mecanic vacant. :((
Am ghicit? :D
Cu acestea fiind scrise,astept rezultatul examenului deoarece daca nu esti multumit de raspunsurile mele s-ar putea sa am nenorocul sa ma trezesc luni cu cartea de munca la poarta iar topicul sa fie inchis. :D

Sunt foarte multumit de raspunsurile primite, iar eu nu am nici o tangenta cu administratia Club Ford, sunt doar un simplu posesor al unui ford escort care doreste sa cunoasca cateva lucruri despre masina mai ales ca nu ma pricep deloc la motoare- masini,de aceea am indraznit sa scriu un mesaj cu neclaritatile mele,ati vazut cate stiu despre motor "sonda lambada" in loc de lamnda.
Am facut o poza la motor si furtunul care intra in bord de la motor nr 1 este fierbinte iar cel care iese din bord nr 2 din poza este cald, sau mai putin fierbinte ca nr 1. Asta am constatat cand acul era la litera N. O data cu poza am observat ca pe langa cele doua furtunuri mai am ca si iesiri din bord doua capete de furtun care sunt astupate,astea cred ca duceau la un fel de tava care apare in poze la alte tipuri de motoare diesel escort.
Acum mi-am mai adus aminte de o problema, cateodata se aprinde plafoniera in timpul mersului. Mai am o neclaritate , in orice viteza as fi cand ajung la 2000 de ture si accelerez putin masina face un lat zgomot decat sub sau peste 2000 ture.
Acum sa va intreb de aditiv in motorina, care ar fi bun de pus si care este rolul lui, unii mi-au spus ca ar fi bun pt curatarea bujiilor ,altii ca ar arde bujiile.,nu mai stiu ce sa cred. In bord se aprinde vreun bec cand nu mai am motorina?
Cu viteza de 150 cred ca o fi ok, cand am ajuns la 150 inca mai vrea masina, dar daca nu o cunosc bine m-am oprit aici. Poate mai la vara o sa incerc pe autostrada sa vad la cat ajung. Dar cum trec de 140 incep sa simt ca niste furnicaturi in talpa de la pedala de acceleratie.
Distributia la cati km se schimba? ca am gasit in cartea de service a masinii ca a fost schimbata la 165000km, si tot acolo scrie cu pixul ca ar mai trebuii schimbata la 265000km.Iar la distributie ce se schimba, doar curelele sau si roti, ca am gasit pe net un chit de distributie 2 curele si 3 roti la 550 ron parca, dar mai erau si variante cu doar curele,sau doar role. Can faci schimbul de ulei ce filtre ar mai trebuii schimbate? Bateria trebuie sa fie de 80A, sau sunt bune si de 70A, si care tipuri de baterii sunt mai bune?
Ma opresc aici ca am pus cam multe intrebari. O sa mai revin ulterior si cu alte intrebari pe masura ce vor aparea. Si inca odata va multumesc frumos pentru raspunsuri.
Fişiere ataşate
Fotografii-001b.jpg
Poza la motor
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Feb 2011, 16:07

Salut Tavi,
Daca si maine mai gasesc "scrisoare a 3 a",ca doua le-ai trimis,inchid topicul,predau armele. =))

1.Caldura.
Sunt 3 variante:
-ori fostul proprietarul a avut probleme cu radiatorul sau caloriferul si ca sa nu mai curga a turnat in instalatia de racire flacoane de acelea de prafuri 2+2 pentru astupat pierderile de lichid astfel infundand caloriferul,
-ori garnitura de buret care etanseaza caloriferul de aeroterma este rupta si permite aerului de la ventilator sa il ocolesca astfel sufland doar caldut,
-ori clapeta care face trecerea de pe rece pe cald nu inchide total.

2.Plafoniera.
Se aprinde in timpul mersului deoarece ea lucreaza cu intrerupatoarele de pe usi prin legatura la masa si se poate intampla ca unul din fire sa fie scapat si din cand in cand la miscarea caroseriei sa atinga tabla prin interior.

3.Turatia.
Vibratiile care le descrii ca le-ai avea la 2000 de rotatii se pot datora urmatoarelor:
-toba pozitionata gresit care atinge in caroserie sau legata cu sarma,
-tampon de motor sau cutie viteze deteriorat,
-verifica si uleiul in cutie.

4.Aditivul.
Nu confunda motorul diesel cu cel pe benzina,la tine curata injectoarele,bujiile nu are cum pentru ca la tine sunt incandescente,nu dau scanteie.
Poti pune aditiv de curatat injectoare dar citeste instructiunile si respecta cantitatea,la tine nu are ce bujii sa arda.

5.Martor motorina.
Trebuie sa ai bec martor luminos pentru atunci cand mai ai minim vreo 5 litri de motorina,dar acum nu pot sti eu daca functioneaza sau nu.
Scoate toata motorina din rezervor si vei afla.

6.Distributia.
Daca tu ai gasit acte doveditoare precum ca distributia a fost schimbata si esti cu kilometrajul pana in 265.000 e ok,daca nu de obicei atunci cand cumperi o masina si nu esti sigur ca fostul proprietar nu a schimbat distributia,o faci tu urgent ca sa fii convins cu ce pleci la drum,
Nu schimbi fuliile,ai 2 curele de distributie si 3 role .

7.Filtre.
Se schimba filtrul de:
-ulei,
-combustibil,
-aer,
-polen,daca ai AC.

8.Acumulator.
In carte ei zic sa folosesti de 90A dar poti folosi de la 70A in sus.

Ok,se pare ca am scapat,ma duc sa ma ascund ca cine stie ce iti amintesti ca a mai zis vreun vecin. :(( :))
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 04 Feb 2011, 17:28

[quote="bibanu47,854041"]Salut Tavi,
Daca si maine mai gasesc "scrisoare a 3 a",ca doua le-ai trimis,inchid topicul,predau armele. =))

1.Caldura.
Sunt 3 variante:
-ori fostul proprietarul a avut probleme cu radiatorul sau caloriferul si ca sa nu mai curga a turnat in instalatia de racire flacoane de acelea de prafuri 2+2 pentru astupat pierderile de lichid astfel infundand caloriferul,
-ori garnitura de buret care etanseaza caloriferul de aeroterma este rupta si permite aerului de la ventilator sa il ocolesca astfel sufland doar caldut,
-ori clapeta care face trecerea de pe rece pe cald nu inchide total.

Multumesc frumos pentru rabdarea avuta cu mine si raspunsurile date, in legatura cu caldura, am uitat sa specific un lucru, e normal daca este oprita caldura, sa vina un aer caldut prin fantele de aer in timpul mersului, sau sa intre aer rece chiar daca este vteza mare?. Probleme la calorifer nu cred ca a avut,ca masina a avut un singur proprietar(belgian), are carte service, service facut la masina intr-un singur loc de la cumparare la vanzare, facturi la tot ce a facut pana acum, le-am tradus pe net ca sa vad si eu ce probleme a avut masina.
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Feb 2011, 17:30

$1 scrie:$2m si eu o intrebare pentru bibanu47 daca se poate.Cum pot sa desfac mai usor surubul de la fulia de la vibrochen la o fiesta 1.4 tdci?


Salut,
Eu personal si nu numai eu,practicam o gaura de 14/16 mm in diametru,in partea de jos a cutiei de viteze acolo unde se imbina cutia cu motorul ,in carcasa efectiv chiar in zona unde vine coroana cu volanta de pornire ca sa poti bloca cu o surubelnita mare plata si apoi demontezi fara probleme.
Nu face greseala sa bagi pe deasupra la placa de presiune cum fac toti pentru ca volanta e cu masa dubla si apoi te miri de ce vibreaza toata masina.
Mai jos ti-am expus exact poza motorizari tale,unde este sageata rosie se da gaura care ulterior o poti astupa cu orice dop de cauciuc,dar degeaba o astupi deoarece are suficiente fante pe unde poate intra mizeria.
Deci exact asa cum vezi desenul,masori din stanga de la fata cutiei 1,5 cm si dai gaura conform zonei sagetii.
Spor la treaba. :)

L.E. Sa nu mai spui la nimeni ca sigur iti vor zice,ce ba tu te iei dupa nebunul ala sa gauresti cutia? :-??
Fişiere ataşate
DSC00021.JPG
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Feb 2011, 18:11

$1 scrie:$2
Multumesc frumos pentru rabdarea avuta cu mine si raspunsurile date, in legatura cu caldura, am uitat sa specific un lucru, e normal daca este oprita caldura, sa vina un aer caldut prin fantele de aer in timpul mersului, sau sa intre aer rece chiar daca este vteza mare?. Probleme la calorifer nu cred ca a avut,ca masina a avut un singur proprietar(belgian), are carte service, service facut la masina intr-un singur loc de la cumparare la vanzare, facturi la tot ce a facut pana acum, le-am tradus pe net ca sa vad si eu ce probleme a avut masina.



Oooooooo,salut nene Tavi,ce dor imi era de tine :-w :-L ~X( .
Glumesc Tavi,stai linistit :))

E cu noua explicatie mai vii de acasa,acum mi-ai spus tot. :)
E vorba de clapeta de la aeroterma care este ramasa pe jumatatea cursei intre cald si rece,asta este motivul pentru care baga rece in functie de viteza chiar daca ventilatorul nu este pornit.
Ce nu imi este mie clar acum si nu stiu,daca nu cumva la tipul tau de masina,clapeta aia se deschide vacuumatic,prin depresiunea formata in galerie,sau mecanic,prin cablu. :-??
Ar trebuie sa mergi la sectiunea Escort si sa intrebi acolo ca sa nu dai aeroterma jos degeaba intrucat poate fi un furtunas de vacuum scapat sau rupt si scapi usor.
Te astept maine,sa nu lipsesti. :) #:-S ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tessan » 04 Feb 2011, 22:05

Mersi pt. idee,eu ma gandeam sa dau electromotorul jos sa pot bloca volanta dar este mai bine asa,oricum proprietarul masinii este un prieten de-al meu si nu o sa se supere ca-i gauresc cutia.
tessan
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 15 Dec 2009, 11:11
Maşina: ford fiesta,2005 ,1,4tdci,65cp
VIN: wfohxxgajh5k34654

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Feb 2011, 23:46

Nu ai cu ce sa afectezi cutia de viteze,gaura este in carcasa ambreiajului unde este doar aer si atat,nu circula ceva lichida sa poata zice ca ar curge ceva.
Eu am facut asta permanent cu aprobarea clientului dupa ce i-am explicat ce si cum.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde R Z F » 05 Feb 2011, 12:38

dom' mecanic, incercam sa verificam o caseta de directie sport care a suferit un accident? as vrea sa aflu daca mai poate fi folosita (daca nu cumva are cremaliera stramba)... sau daca nu pot sa folosesc melcul de la ea pentru a il transfera pe caseta de la masina, joaca binishor...

daca se poate, daca ai chef intr-o sambata sa te murdaresti pe maini si daca poti sa imi dai si un pret informativ, astept un raspuns aici, sau prin mesaj personal

multumesc anticipat
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 05 Feb 2011, 17:11

Salut,
Precizezi ca este sport dar nu si marca autoturismului.
Esti amabil sa postezi o poza?
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde R Z F » 05 Feb 2011, 18:33

ford focus 2 produs in 2007 (pre-facelift)

din pacate nu am fost inspirat sa fac o poza... o sa am una pe 12 februarie si ti-o trimit
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 06 Feb 2011, 11:56

O intrebare pt bibanu47
Ai idee din ce material este facut blocul motor la Ford Mondeo Mk3?
S-a rupt o ureche in care era prins compresorul A/C si a ramas o gaura de 2cm si nu stiu cu ce sa lipesc acolo urechea respectiva
Am si cateva poze.
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 06 Feb 2011, 20:22

E cu noua explicatie mai vii de acasa,acum mi-ai spus tot. :)
E vorba de clapeta de la aeroterma care este ramasa pe jumatatea cursei intre cald si rece,asta este motivul pentru care baga rece in functie de viteza chiar daca ventilatorul nu este pornit.
Ce nu imi este mie clar acum si nu stiu,daca nu cumva la tipul tau de masina,clapeta aia se deschide vacuumatic,prin depresiunea formata in galerie,sau mecanic,prin cablu. :-??
Ar trebuie sa mergi la sectiunea Escort si sa intrebi acolo ca sa nu dai aeroterma jos degeaba intrucat poate fi un furtunas de vacuum scapat sau rupt si scapi usor.

Am cautat la sectiunea escort despre clapeta si nu am gasit nimic, clapeta aia de care spuneti este legata la ceva vacum, are si un releu pe langa, si un furtunas care iese pe acolo. Cand trag de tija care intra in vacum se aude sub bord ceva ca o clapeta care face poc. Si acum mai o intrebare tare, pe butonul care da viteza la aer poti da in stanga ca sa-ti recircule aerul si in dreapta pt aer proaspat, dar cand dai drumul la caldura sau AC trebuie dat in dreapta butonul nu? si cel care are albastru in stanga si rosu in dreapta la maxim dreapta nu? pt caldura, si la maxim stanga pt AC,nu?
Acu sa nu radeti de mine dar eu vreau sa fiu sigur.
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 06 Feb 2011, 21:00

SalutTavi :)
Bine ai revenit. ~X( :D
Tavi rosu este cald si albastru rece,acum in ce pozitie vin nu ma intreba,nu am o asemenea masina.
Deci comanda este vacuumativa nu mecanica,acum cauta pe cineva care are Escort ca al tau si sa-ti dea o poza.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 06 Feb 2011, 21:14

$1 scrie:$2alutTavi :)
Bine ai revenit. ~X( :D
Tavi rosu este cald si albastru rece,acum in ce pozitie vin nu ma intreba,nu am o asemenea masina.
Deci comanda este vacuumativa nu mecanica,acum cauta pe cineva care are Escort ca al tau si sa-ti dea o poza.

Poze fac eu maine, dar la ce? acolo unde e tija care intra in vacum?
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde alexaltdar40 » 06 Feb 2011, 21:42

Domnule Gabi! Ce dor mi-a fost de sfaturile dumneavoastra. Nu prea ati mai venit pe la noi pe la Sierra... Oricum va pomenesc foarte des cu sfatul care mi l-ati dat sa lipesc dopul de apa de la chiuloasa cu poxilina...

PS: Spor la treaba si va apreciez foarte mult pentru rabdarea de a da atatea explicatii tuturor...
Ford Sierra 2,0 OHC 1986 / 29 de ani, si mai merge 29 ... :D
Ford Cortina 1,6 OHC / 1973 , are 42 de ani si e o masina de poveste ... :D
Audi A4 1.8 TURBO / 2002 , multitronic, 150 de cai ... :D
Lada 1500 / 1980 , in curand doar o amintire ... :D
.... in curand si altele ....
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 06 Feb 2011, 23:34

Salut nene Alex, :)
Am tot respectul pentru tine si pentru majoritatea baietilor din zona masinilor mai vechi dar nu am mai trecut de luni bune din cauza unui.....(prefer sa nu il definesc)care e acolo intre voi si face afaceri prin furt si fuga sau poate gresesc eu si sunt unicul ţepuit de el dar la randul meu am si eu o vorba cam dura pentru astfel de oameni care suna astfel,sa isi cumpere lumanari si tamaie de banii respectivi.
Sper totusi sa imi reconsider parerea si sa incep sa va vizitez din nou si mie imi e dor de voi. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde R Z F » 07 Feb 2011, 02:35

dom' mecanic, sa nu ma uiti :)
poza sambata viitoare...
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde klausstan » 07 Feb 2011, 12:51

Domnule Gabi am si eu o serie de probleme la un ff2 si as dori sa ma luminati putin cu ce trebuie sa fac in continuare:

Am achizitionat si eu zilele astea un Ford Focus 1,4 16v din 2005, 124 000 km si pot spune ca e o masina exceptionala.
Insa intampin unele probeleme si poate ma lamuriti cei mai experimentati cu privire la acestea:

1. Am cumparat-o cu becul check engine aprins si, intr-o zi, mergand prin oras, s-a aprins si becul de la grup motopropulsor (ca o coroana cu semnul exclamarii in mijloc) si nu se mai tura. Am oprit motorul si apoi totul a fost perfect

2. Am fost la reprezentanta Ford in Iasi si au spus ca trebuie schimbat uleiul + filtru deoarece erau la minim, bujiile deoarece arata ruginite si la tester a iesit ca trebuie curatata clapeta de acceleratie si de schimbat sonda lambda 2 de dupa catalizator. Am facut toate operatiunile mai putin schimbarea sondei lambda

3. am calculat consumul pe 1400 km si a iesit undeva la 8% ceea ce e f mare. daca o sa schimb sonda lambda o sa scada? cel de la ford mi-a zis ca aia trebuie sa o schimb doar daca sunt ecologist

4. azi dimineata am verificat nivelul uleiului si e sub mijlocul distantei dintre min si max. (am facut aproximativ 1000 km de la schimb si am pus ulei ford 5w30)

Poate sa aiba masina mai multi km si sa fie uzata? Ea parte ff buna si cei de la ford au zis ca e o masina fara pb. Dar nu inteleg consumul nici al benzinei nici al uleiului.
klausstan
Ford Freak
 
Mesaje: 221
Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
Localitate: București
Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 07 Feb 2011, 14:49

Salut Klauss,

O mare parte a consumului de combustibil intradevar vine de la sonda defecta iar referitor la consumul de ulei sa stii ca un motor nu trebuie sa aiba multi km ca sa manance ulei ci conteaza foarte mult cum a fost utilizat in acel numar de km,poti distruge un motor si sa-l dai pe ulei in 100 km.
Parerea mea este ca atunci cand se mai incalzeste timpul sa mergi si sa il segmentezi,dar totutusi mai ma gandesc la varianta in care injectoarele pot fi mizerabile si nu inchid,astfel din acest motiv surplusul de benzina poate scapa in baie si intrand in amestec cu uleiul se dilueaza si poate fi ars in acest fel.
E bine sa incepi cu un test de compresie si verificarea injectoarelor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login