04 Dec 2010, 23:04
05 Dec 2010, 02:02
05 Dec 2010, 13:05
05 Dec 2010, 14:23
05 Dec 2010, 22:52
05 Dec 2010, 23:01
05 Dec 2010, 23:45
08 Dec 2010, 18:10
21 Dec 2010, 21:19
07 Ian 2011, 15:17
09 Ian 2011, 23:45
10 Ian 2011, 15:30
08 Feb 2011, 04:10
08 Feb 2011, 07:52
08 Feb 2011, 14:24
11 Feb 2011, 23:48
13 Feb 2011, 00:51
13 Feb 2011, 21:08
14 Feb 2011, 01:28
14 Feb 2011, 13:14
14 Feb 2011, 15:39
14 Feb 2011, 16:00
10 Mar 2011, 18:16
$1 scrie:$2$1 scrie:$2igur e dus furtunul care face conexiunea cu rulmentul,dar vezi ca e bagat pe sub baterie si e cate ceva de demontat pe acolo ca sa ajungi la el.
Salutari din nou,
Am fost azi cu masina la un service din afara Bucurestiului, si ne-am chinuit reciproc. Cei de acolo mi-au zis ca de vina este rulmentul de presiune ambreiaj.
Ce parere aveti, daca tot umbla la cutie, n-ar fi bine sa schimb tot ansamblul ?
Ce piese exact trebuie comandate daca vreau sa schimb tot ce inseamna parte de ambreiaj ? Sa aleg Valeo sau Sachs ?
Pentru rulment de presiune Valeo + manopera, mi-au calculat 427 lei piesa + 540 manopera (967 lei). Cu un voucher, am ajuns undeva la 800 lei.
O zi frumoasa !