Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari
$1 scrie:$2alut Klauss,
O mare parte a consumului de combustibil intradevar vine de la sonda defecta iar referitor la consumul de ulei sa stii ca un motor nu trebuie sa aiba multi km ca sa manance ulei ci conteaza foarte mult cum a fost utilizat in acel numar de km,poti distruge un motor si sa-l dai pe ulei in 100 km.
Parerea mea este ca atunci cand se mai incalzeste timpul sa mergi si sa il segmentezi,dar totutusi mai ma gandesc la varianta in care injectoarele pot fi mizerabile si nu inchid,astfel din acest motiv surplusul de benzina poate scapa in baie si intrand in amestec cu uleiul se dilueaza si poate fi ars in acest fel.
E bine sa incepi cu un test de compresie si verificarea injectoarelor.
Va ultumesc mult pt sfaturi si pt promptitudine.
Cititind in continuare pe forum am observat ca sunt mai multe tipuri de filtre si diferite pareri cu privire la cantitatea de ulei necesara.
Mie la service mi-au pus 3,75 l de ulei 5w30 ford si filtrul avea cam 12 cm lungime. E posibil sa fie absorbita si acolo o cantitate si sa nu fie ok cat au pus? Ma gandesc ca aia au cunostinte la service
- klausstan
- Ford Freak
- Mesaje: 221
- Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
- Localitate: București
- Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP