23 Mar 2011, 18:11
23 Mar 2011, 19:42
23 Mar 2011, 21:11
24 Mar 2011, 17:24
24 Mar 2011, 19:07
24 Mar 2011, 21:27
24 Mar 2011, 22:09
$1 scrie:$2a salut domnul gabi sunt nou pe aici pe forum dar totusi m am hotarat sa va cer ajutorul daca nu va suparati.detin ford escort 1995 1.6 16v si brusc am vazut cum scade nivelul uleiului din motor,completantand mereu intr o seara am ridicat toate fijele de la bujii sa vad ce se intampla p acolo si spre uimirea mea tot lacasul acela unde sunt bujiile era inundat de ulei in asa fel incat abia se mai vedeau bujiile.eu ma gandesc ca ar fi garnitura de la capac chiulasa care nu isi mai face treaba.in speranta ca nu ma ve ti ocoli cu parerea dvs va doresc sanatate maxima.multumesc cu respect.
24 Mar 2011, 22:56
25 Mar 2011, 04:48
25 Mar 2011, 13:56
25 Mar 2011, 18:47
25 Mar 2011, 20:04
$1 scrie:$2legerea e facuta dar sant in numar de doua si anume:OPEL FRONTERA SPORT motor 2,2 diesel sau KIA SPORTEAGE motor 2,9 diesel. La an,bani si inscrierisant la fel. Ma intereseaa daca le cunoasteti costurile lor de intretinere si fiebilitatea ,forta si alte le ce ati mai putea a imi spuneti.
P.S. Sau mai bine la frontera sa aleg moorul de 2,5l diesel?
25 Mar 2011, 23:25
$1 scrie:$2ultumesc pt răspuns dl gabi dc nu deranjez stiti cum se blochează arborele la tipul meu de motor când se skimba distributia?se blochează cu ceva volanta?motorul este zetec 1.6 16v.multumesc sănătate multă va doresc
26 Mar 2011, 18:26
$1 scrie:$2alut CLW-Fiesta,
M-ai bagat in ceata cu toate ca nu ma pasioneaza pe mine partea electrica.![]()
![]()
Nu prea are logica,daca ar porni motorul as tinde sa cred ca incarca mult si de aceea supraincalzeste si arde bobina dar fara sa porneasca?
Daca ar avea scurt pe instalatie ar face de cand pui contactul,ma gandesc la un singur lucru nu cumva instalatia si acumulatorul sunt pe 12 volti iar tu pui bobine pe 6 volti?
Ai incercat sa pui un instrument de masura pe bornele bobinei si sa vezi ce tensiune are cand dai la automat?
Inseriaza pe unul din firele bobinei un bec de far ca filamentul lui sa preia suprasarcinile de tensiune si vezi ce face in acest caz,ar trebui sa aprinda becul cand tu dai la automat fara sa ma incinda bobina.
Astept noutati.
26 Mar 2011, 18:48
26 Mar 2011, 18:51
26 Mar 2011, 19:46
26 Mar 2011, 20:19
$1 scrie:$2alut dani,
Imi pare rau ca nu am mai vazut in timp util ce ai mai facut.
Am studiat garnitura de chiulasa si de vede clar ca motorul a fost foarte incins candva mai ales la jumatate unde inelele metalice sunt negre.
Sincer eu nu stiu cum zici ca ti-a luat baiatul ala compresia pe cilindri.
Vroiam doar sa te intreb de ce reparatia fost garnitura de chiulasa care ai montat-o pentru ca dupa cate observ eu a fost folosita o garnitura de reparatia 3,are 3 crestaturi pe ea ceea ce inseamna ca ori a fost planata chiulasa foarte mult,ori cascalaul care a mai umblat la motor a cumparat aiurea.
27 Mar 2011, 05:52
27 Mar 2011, 10:59
27 Mar 2011, 11:48
27 Mar 2011, 15:22
27 Mar 2011, 21:08
28 Mar 2011, 09:36
28 Mar 2011, 14:25
28 Mar 2011, 15:49
$1 scrie:$2a numesc Mihai Giogu, sunt din Pitesti si detin un Ford Fiesta 1.4 Tdci din 2008 August (MK6) care are momentan are 22.500 Km. Masina are 2 ani 7 luni si am urmatoarele probleme ...
28 Mar 2011, 18:19
$1 scrie:$2una ziua, am un ford mondeo 2.0 tdci 116 cp 2004 si am probleme cu injectoarele, pompa de inalte si turbo. Am facut testul de injectie la care imi reiesea ca am presiune prea mare in rampa, ca motorina care este pompata din rezervor este cu span si nu numai (are o culoare neagra abia se vedea pilitura de fier prin ea) si la turbo imi intra in limp mode daca o turez brusc. Cei de la service autorizat delphi imi cer 55 de milioane sa imi curete rezervorul si sa imi reconditioneze pompa si injectoarele, intrebarile mele ar fi:
1. Merita sau mai bine imi cumpar de la dezmembrari piesele cu 650 d euro (injectoare+pompa)?
2. Care ar putea fi cauza motorinei negre care intra in injectoare? (alimentez numai de la rompetrol sau petrom)
3. Pot sa montez pompa de inalte, injectoarele si turbo-ul de la un mondeo 2.2 si sa am si o crestere de putere odata cu reparatia aceasta?
4. Am vorbit cu o firma care se ofera sa imi reconditioneze injectoarele cu 200 de lei bucata si pompa de inalte cu 500 de lei dar fara montaj, merita?
Va multumesc
28 Mar 2011, 18:29
28 Mar 2011, 20:29
28 Mar 2011, 22:06