Probleme cu plata daunei pe RCA la EUROINS
Sunt deja exasperat de sistemul de lucru si respectul fata de consumatori din Romania.
In decembrie am avut un accident cu despagubire din partea Euroins, pe RCA.
Dosarul a fost inchis in decembrie, cu confirmarea de plata de la Euroins, iar termenul de plata era de 45 de zile. In data de 14.03 ma suna de la Autohaus (dupa mai bine de 90 de zile de la inchiderea dosarului) si sunt informat ca plata inca nu s-a facut.
Dupa vreo 3-4 telefoane la Euroins, ajung la o persoana care imi da un numar de inregistrare pentru urgentarea platii. Cica urgentarea are termen de rezolvare de 7 zile.
Ieri, la 4 zile de la expirarea termenului de rezolvare, plata nu era facuta. Dupa vreo 10-15 incercari, raspunde femeia cu care vorbisem de urgentare si-mi confirma ca plata nu a o fost efectuata. Imi da numarul de mobil al directorului care, dupa vreo 2 remarci impertinente, imi spune ca o sa se faca plata.
Intre timp, deja trimisesem un mail la departamentele de reclamatii si financiar, la care inca nu am primit niciun raspuns.
Dupa ce am terminat discutia cu domnul director, am trimis un mail la OPC, care mi-au raspuns ca ei nu au treaba cu partea asta si sa contactez CSA. Interesant, nu? Aia ahtiati dupa dat amenzi nu se baga in astfel de cazuri.
Am trimis un mail si catre CSA ieri, 24.03 si azi i-am sunat, ca nu mai raspundeau. Si ce credeti ca-mi raspund? Sa revin luni dupa ora 16 sa-mi comunice numarul de inregistrare. Pai 3 zile pentru un numar de inregistrare?
Cate telefoane trebuie sa mai dau pentru ca cineva sa ia niste masuri impotriva neseriosilor de la Euroins?
Ce variante as mai avea sa rezolv problema intr-un timp rezonabil?
Din cate am inteles, service-ul ma poate da in judecata pentru recuperarea daunei. Luna viitoare am revizie la ei. E posibil sa-mi retina masina pentru ca n-au primit banii?
In decembrie am avut un accident cu despagubire din partea Euroins, pe RCA.
Dosarul a fost inchis in decembrie, cu confirmarea de plata de la Euroins, iar termenul de plata era de 45 de zile. In data de 14.03 ma suna de la Autohaus (dupa mai bine de 90 de zile de la inchiderea dosarului) si sunt informat ca plata inca nu s-a facut.
Dupa vreo 3-4 telefoane la Euroins, ajung la o persoana care imi da un numar de inregistrare pentru urgentarea platii. Cica urgentarea are termen de rezolvare de 7 zile.
Ieri, la 4 zile de la expirarea termenului de rezolvare, plata nu era facuta. Dupa vreo 10-15 incercari, raspunde femeia cu care vorbisem de urgentare si-mi confirma ca plata nu a o fost efectuata. Imi da numarul de mobil al directorului care, dupa vreo 2 remarci impertinente, imi spune ca o sa se faca plata.
Intre timp, deja trimisesem un mail la departamentele de reclamatii si financiar, la care inca nu am primit niciun raspuns.
Dupa ce am terminat discutia cu domnul director, am trimis un mail la OPC, care mi-au raspuns ca ei nu au treaba cu partea asta si sa contactez CSA. Interesant, nu? Aia ahtiati dupa dat amenzi nu se baga in astfel de cazuri.
Am trimis un mail si catre CSA ieri, 24.03 si azi i-am sunat, ca nu mai raspundeau. Si ce credeti ca-mi raspund? Sa revin luni dupa ora 16 sa-mi comunice numarul de inregistrare. Pai 3 zile pentru un numar de inregistrare?
Cate telefoane trebuie sa mai dau pentru ca cineva sa ia niste masuri impotriva neseriosilor de la Euroins?
Ce variante as mai avea sa rezolv problema intr-un timp rezonabil?
Din cate am inteles, service-ul ma poate da in judecata pentru recuperarea daunei. Luna viitoare am revizie la ei. E posibil sa-mi retina masina pentru ca n-au primit banii?
-
Equalizer - Ford Freak
- Mesaje: 124
- Membru din: 18 Iun 2009, 15:12
- Localitate: Tirgu Mures
- Maşina:
- VIN: