Tuning

Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde mihaibre » 04 Iun 2011, 21:28

salutare,

am montat de curand kitul de st pe focusul meu 2.0 tdci si acum ar trebui sa ma gandesc cum as putea sa umplu cele 2 gauri ale evacuarii de pe bara spate. vreau sa montez evacuare custom, teava dupa catalizator (sau poate il inlocuiesc si pe asta cu teava, dar inca ma mai gandesc).

din ce am vazut eu pe piata din romania toate firmele lucreaza cu teava de inox pe care o taie si o sudeaza dupa nevoi iar la unghiurile de 90 de grade se foloseste cot pe care il sudeaza la tubulatura.

ideea e ca eu nu as vrea sa am evacuarea asa ci o evacuare custom, cu o teava dintr-o singura bucata, care sa fie indoita folosind tehnologia mandrel bent in speranta de a mai obtine si ceva cp in plus.

MANDREL BENDING
The improved flow that comes from a mandrel bent pipe systems are superior. The mandrel bending process maintains a constant inside diameter, even through pipe bends. Flow area remains consistent, increasing flow more than 35% compared to stock, serrated bent pipes.

Aveti idee unde s-ar putea face acest lucru in Romania?

Orice alte informatii sunt bine venite.

multumesc,
mihai
Fişiere ataşate
mandrel bent.jpg
dsc03647.jpg
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Adrian_Rujan » 04 Iun 2011, 22:20

Eu zic sa te duci sa incerci la Pilot Power Tuning baietii sunt destul de priceputi.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde ionutz » 04 Iun 2011, 22:39

La Pilot folosesc aceasta "tehnologie".
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde mihaibre » 08 Iun 2011, 20:34

am mai cautat un pic pe net si am dat si de http://www.tobe-esapament.ro. citind paginile forumului am vazut postul unui coleg care spunea ca dupa 3 luni i s-au facut praf tobele celor de la pilot. :-s
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Adrian_Rujan » 09 Iun 2011, 08:05

Sa fim seriosi nush ce tobe sia pus el si nici nu vreau sa le fac reclama celor de la pilot(chear daca am si eu evacuare schimbata la ei)dar totusi sunt facute din inox de calitate si cred ca este imposibil sa se prapadesca inoxu in 3 luni si mai ales tobele.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde mihaibre » 09 Iun 2011, 09:04

$1 scrie:$2u vreau sa bag strambe sau sa descurajez pe cineva...DAR satul sa tot schimb tobele la indolenza acum vre'o 3 ani am hotarat sa schimb toata tevaraia din fata pana la finala. inox. borla frumos stantat cat gardul pe marfa, la pilot auto cu montaj tot la ei (de la avion la fundeni la stanga si hau in fata) in 6 luni PRAF, gaurite in ultimul hal. ce sa zic poate nu e asa greu de facut o stanta cu un nume pompos...nu stiu nu dau cu parul. oricum toata afacerea vre-o 11-12 mil. bani aruncati. la "garantie" nu am avut curiozitatea sa ma duc. ulterior am mai auzit si altele....

ca o nota personala. vreti evacuari aduceti de afara


pai asta ma intrebam si eu, s-a exprimat la modul ca s-au dus sudurile.
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Adrian_Rujan » 09 Iun 2011, 19:12

Nu comentez insa e o diferenta destul de mare de la gauritu tobei sau al treaseului pana la sudura.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde slick99 » 07 Iul 2011, 00:47

sa zicem ca teava va fi dintr-o bucata, dar unde faci Y-ul, tot sudura va fi...
Avatar utilizator
slick99
1nsane Member
 
Mesaje: 3484
Membru din: 25 Mai 2008, 14:47
Maşina: doicincibenzinaturbo

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Nameless994 » 07 Iul 2011, 17:39

da nu o sa creasca consumul ? :-?
O întreprindere care doar face bani este o slabă întreprindere.

Calitate înseamnă să munceşti bine atunci când nimeni nu te supraveghează.

Henry Ford
Avatar utilizator
Nameless994
Gold Member
 
Mesaje: 662
Membru din: 13 Dec 2010, 19:31
Localitate: Sibiu
Maşina: Ford Focus mk1 2002,1.8 TDdi SB06GXB
VIN: WF0NXXGCDN1K02443

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Adrian_Rujan » 07 Iul 2011, 19:42

Daca pui una de calitate nu creste chear scade.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde mihaibre » 10 Iul 2011, 13:19

intr-adevar exprimarea anterioara a fost cam eronata, omul a spus ca s-au gaurit si nu am putut banui decat ca s-au dus sudurile, avand in vedere ca materialul e inox si nu ar avea ce cauta gaurile pe acolo...

acum revenind la subiect, am sunat si la pilot si la stelco... la pilot nu folosesc mandrel bent, mi-au spus clar asta (adrian te rog sa postezi poze cu evacuarea ta cea noua) iar la stelco au zis ca fac mandrel bent pentru diamentru pana in 60 mm, mai sus nu merg, ceea ce nu poate decat sa ma mahneasca...parca si teava originala are diametrul mai mare deci de performanta nu poate fi vorba...

ramane deci solutia de compromis...sa vedem care va fi aceasta, deocamdata se simte o acuta lipsa de fonduri :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde BogdanF » 10 Iul 2011, 15:36

Eu zic ca te agiti prea tare... nu vorbim aici de o masina de multe sute de cp, si nu cred ca o sa simti o diferenta prea mare intre o evacuare facuta din teava indoita cu tehnologia asta si o evacuare cu teava indoita prin alta metoda. Oricum teava se indoaie pe niste aparate speciale si dupa niste raze de curbura limitate, astfel incat sa nu se fisureze.

Cat despre Pilot, mi se par scumpi raportat la modul in care lucreaza. Finala si traseul dublu la ei le-am facut si au uitat sa-mi inchida un cordon de sudura.
La stelco mi-am schimbat intermediara cu una cu volum mai mic si a fost ok nenea ala care a montat-o, iar la pret sunt mai ok decat Pilot.

Pilot lucreaza cu teava de inox, iar stelco lucreaza cu teava aluminata, sau o chestie de genul asta, n-am prea retinut termenul, cert e ca sigur va tine mai mult decat voi tine eu masina.
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde Adrian_Rujan » 10 Iul 2011, 20:46

Din cate stiu eu la motoarele diesel nu e recomandat o marire prea mare a tevi(in diametru)sau chear deloc deoarece trebuie sa fie o anumita presiune pe teava in comparatie cu benzina(la benzina daca e prea mare pierzi din cuplu)cel mai bine e ce iti recomanda producatorul(catback).Si nu cred ca ai diametru mai mare de 55(eu la a mea aveam 50 originala).
Poze nu am cu evacuare.Cand o sa o ridic pe rampa promit ca o sa ii fac mai multe.
Fişiere ataşate
P160511_09.37.jpg
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde slick99 » 11 Iul 2011, 18:36

din cate stiu romcat borla sunt facute pe la noi pe undeva :)
Avatar utilizator
slick99
1nsane Member
 
Mesaje: 3484
Membru din: 25 Mai 2008, 14:47
Maşina: doicincibenzinaturbo

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde BogdanF » 11 Iul 2011, 18:49

Acum nu mai scrie romcat borla pe ele ca trebuie sa le plateasca bani alora de la Borla. Scrie doar romcat, dar produsele sunt aceleasi, facute la pitesti.
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Re: Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura

Mesajde deejay_xb » 12 Iul 2011, 08:30

Eu am modificat evacuarea la Stelco, tipul sta pe langa mine si lucreaza bine.
Am facut de-cat si montat tips..totul e ok dupa mai bine de 1 an.
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login