Evacuare MANDREL BENT dintr-o bucata, fara cot si sudura
salutare,
am montat de curand kitul de st pe focusul meu 2.0 tdci si acum ar trebui sa ma gandesc cum as putea sa umplu cele 2 gauri ale evacuarii de pe bara spate. vreau sa montez evacuare custom, teava dupa catalizator (sau poate il inlocuiesc si pe asta cu teava, dar inca ma mai gandesc).
din ce am vazut eu pe piata din romania toate firmele lucreaza cu teava de inox pe care o taie si o sudeaza dupa nevoi iar la unghiurile de 90 de grade se foloseste cot pe care il sudeaza la tubulatura.
ideea e ca eu nu as vrea sa am evacuarea asa ci o evacuare custom, cu o teava dintr-o singura bucata, care sa fie indoita folosind tehnologia mandrel bent in speranta de a mai obtine si ceva cp in plus.
MANDREL BENDING
The improved flow that comes from a mandrel bent pipe systems are superior. The mandrel bending process maintains a constant inside diameter, even through pipe bends. Flow area remains consistent, increasing flow more than 35% compared to stock, serrated bent pipes.
Aveti idee unde s-ar putea face acest lucru in Romania?
Orice alte informatii sunt bine venite.
multumesc,
mihai
am montat de curand kitul de st pe focusul meu 2.0 tdci si acum ar trebui sa ma gandesc cum as putea sa umplu cele 2 gauri ale evacuarii de pe bara spate. vreau sa montez evacuare custom, teava dupa catalizator (sau poate il inlocuiesc si pe asta cu teava, dar inca ma mai gandesc).
din ce am vazut eu pe piata din romania toate firmele lucreaza cu teava de inox pe care o taie si o sudeaza dupa nevoi iar la unghiurile de 90 de grade se foloseste cot pe care il sudeaza la tubulatura.
ideea e ca eu nu as vrea sa am evacuarea asa ci o evacuare custom, cu o teava dintr-o singura bucata, care sa fie indoita folosind tehnologia mandrel bent in speranta de a mai obtine si ceva cp in plus.
MANDREL BENDING
The improved flow that comes from a mandrel bent pipe systems are superior. The mandrel bending process maintains a constant inside diameter, even through pipe bends. Flow area remains consistent, increasing flow more than 35% compared to stock, serrated bent pipes.
Aveti idee unde s-ar putea face acest lucru in Romania?
Orice alte informatii sunt bine venite.
multumesc,
mihai
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
-
mihaibre - 1nsane Member
- Mesaje: 2609
- Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
- Localitate: BUCURESTI
- Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST