Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
07 Iun 2011, 16:10
Chestia cu amprenta surubului de perindere este valabila si pentru tampoanele de la motor si cutia de viteze.
07 Iun 2011, 16:16
Mai demult cand mi-a schimbat tamponul de la motor, s-a aplicat aceasta teorie ...
Deci bine a facut baiatul
07 Iun 2011, 19:10
Buna seara D-le Gabi
Atasez cateva poze pt caseta de directie asa cum am vorbit cu dumneavoastra,despre returul de la caseta.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

07 Iun 2011, 23:07
Salut scorpionul_36,
Acel furtun are surub de blindaj in capat ca sa nu mai curga ulei dar de pompa de servo ai uitata sa ii faci poza,exact ce era mai important.
07 Iun 2011, 23:23
am si eu o problema la mondeo mk3 2.0tdci . dac o sa vrei si o sa puteti sa ma ajutati multumesc. la plecare de pe loc, cu treapta 1 ,daca masina este turata pe la 1700-1800 tripideaza oleaka si da sa se inece oleaca pana pana se tureaza mai tare si, se accelereaza greu, adica dureaza 2-3 secunde pana prinde oleaca de demaraj...
08 Iun 2011, 05:04
Salut grg_mm,
Sincer sa fiu e atat de incalcita si de scurta explictia incat stau sa ma gandesc ce face apoi in turatie?
Oare ar trebui sa dau vina pe ambreiaj sau pe vreun injector care nu lucreaza?
Te rog frumos sa revii cu detalii si sa imi mentionezi in turatie si la drum intins ce face?
Consumul ti se pare ca a crescut?
Oare turbo suflanta o mai functiona?
08 Iun 2011, 19:24
chiar azi am fost undeva vreo 200 km de autobanda nu are nimic la drum in tins sub 140-160 km/h nu am scazut si urca lejer pana la 180km/h. parca se simtea ceva foarte finut ind tineam petala la maxim accelerata umpic de socuri cand tragea dar foarte finut. cat despre consum... in oras imi ia.. sa zic un 9 si in afara 6,5.. dar depinde si cum o calc. 6,5 maxim! 7 la suta mia iesit consumul la un drum de romania din viena pana in ro 1000km si turbo eu sp k merge ceva .... porneste pe undeva pe la 1800 2000 credca se simte cam pe la turatia respectiva...
eu ma gandesc sa nu fie ceva infundat... crapat vreun furtun...
faza e ca atunci cand sunt cu a 2-a pe la 20-30km/h isi ia si atunci greu avantul .
pana acuma motorina am pus numai de la "bp" "omv" sau "shell" altceva nu am pus. iar acum in ultimul timp pun numia de la shell pt ca observ ca trage mai cu viata si nu prea scoate fum.
am sa incerc sa merg aici la un dester in viena la ford sa vad ce spun iei.
cand am cumparat masina si am mers cu ea in tara, la intoacere in viena pe mestecanis mi sa aprins de 2 ori becul de bujie sau ce bec e ala. si de 2 ori cred pe autobanda la unguri...DOAR atata de atunci am 1 an nu sa mai aprins niciodata si de atunci am 40k km facuti. si nu iam facut nicmic la motor numia am schimbat filtre ulei (prima data am pus total 5w40, si apoi castrol tot 5w40) si am schimbat un semering la planetara din stanga...
scuze ca am scris "povesti"...
p.s.

eu am facut scoala de mecanica auto dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu mecanic
08 Iun 2011, 22:02
am uitat sa precizez poate e si din cauza asta. tamponul la cutia de viteze trebuie schimbat. simt umpic joc la maneta plus ca se aude un zgomot (clanc) la accelerare dezaccelerare si o hacaitura se simte. trebuie stranse suruburile la o anumita putere? sau nu conteaza.. m-as baga sa schimb eu tamponul ca nu e asa de complicat sunt doar 2 surubase.
08 Iun 2011, 22:36
Salut grg_mm,
Nu am de ce sa te scuz,asa detalii mai zic si eu,chiar daca zici ca ai facut scoala de mecanici auto afla ca ti-ai ratat cariera,trebuia sa te faci criminalist,nu ti-a scapat niciun amanunt .

Bratul din spatele motorului il poti schimba si singur dar sa ai grija sa asiguri masina cand intri sub ea,e periculos si nu rade.
Suruburile le strangi cu o cheie inelara cat simti tu ca te doare mana,nu folosesti cheie fixa,exclus.
Parerea mea este directionata spre injectoare care in turatii mici nu isi mai fac datoria sa pulverizeze motorina ci o da secvential cu intreruperi.
Eu iti recomand un curatat de injectoare daca aveti pe acolo asa ceva.
08 Iun 2011, 23:00
Salut NunuMic,
Lasa nu mai fi suparat,a trecut gata,nu esti tu primul care la supare zice "ii dau foc o dau dracu de masina"

am auzit asta de enspe mii de ori la diferite persoane care vin cu ele remorcate la reparat si cand o aud apoi cum toarce le este draga din nou.
In orice caz e de apreciat ca ti-ai facut totul singur,ai mare ambitie,bv .
08 Iun 2011, 23:14
multumesc frumos de sfat! am sa incerc sa caut asa ceva aici merg sapt asta sa komand tamponul la cutia de viteze si am sa intreb dak pot sa imi curete injectoarele... si inca ceva.. ceva timp in urma am folosit o sticluta cu ceva solutie pt turbo.. si o solutie pt injectoare.. si sincer sa simtit diferenta.. este vreo problema daca mai folosesc? dauneaza motorului?? si chiar am facut mecanica auto... intretinerea mi-o fac eu.. nu imi e greu.. doar ca nu ma atrage asa de tare...si kt despre injectoare.. cred k mi/ai comfirmat presupunerea.. e si umpic cred ca kitul volanta/ambreiaj dar ala mia merge cred si sper makar ink kteva luni.... eu am cumparat masina la 143k km deci nuj ce a facut fostul proprietar...dar pana akuma a mers si sper sa mearga si de acuma... si pana la urma am sa o pun pe un test....
cam cat costa in tara de curatat injectoarele.... sa fac o comparatie de preturi
multumesc si numai bine
08 Iun 2011, 23:29
grg_mm, eu am bagat saptamana asta Dura Lube pentru carburant, chiar se simte diferenta, curata injectoare, depuneri de calamina, merge brici. E Dura Lube si pentru ulei, care e la fel de bun, e cam scumputz, dar se merita din plin, parerea mea. Eu folosesc si la utilajele din ferma, tractoare John Deer si combine Deutz si Laverda, tot asa se simte cum merge motorul. Cel pentru ulei se pune 10 % din cat ulei iti intra in motor, daca intra 5 litri, pui numai 4,5 litri ulei de care puneai si 0,5 litri Dura Lube, Asta cand faci schimbul de ulei, se poate repeta faza asta cu uleiul dupa ce faci 80.000 de km, pana atunci faci schimbul de ulei normal. Iar la carburant, pui o sticluta cand ai rezervorul jumate si fugi la peco si-l faci ochi, se amesteca in felul asta, dar e extraordinar de bun !!! Nu stiu ce parere are bibanu47 despre asta....
08 Iun 2011, 23:52
Da,aceiasi aditivi sunt si la noi cu revenire la 80.000 km referitor la ulei si se depune dupa 300 km parcursi.
In legatura cu aditivul de curatat injectoarele sincer nu ma pot exprima sunt multe pareri si pro si contra dar daca la tine a dat rezultate iti recomand sa continui cu el.
Referitor la preturi/tarife curatare nu sunt in tema dar il poti contacta pe moderatorul DGAlexandru,el se ocupa de asta si este si in tema care injectoare merg curatate si care nu.
O seara buna.
09 Iun 2011, 18:27
salut. eu tocmai am venit de la magazin de la care am acumparat aditiv de motorina de la LIQUI MOLY mi la recomandat seful de magazin a spus k e super bun.. e mai scump dar... o sa vad daca e diferenta.. eu am mia folosit aditivi cumparati din romania pt injectie si pentru turbo si sa simtit diferenta!! acuma sa vad cum e asta de aici...speram sa fie bun..
si inca ceva .. acum cand am venit acasa .. am deschis capota am ridicat capacul de la motor, si uitanduma la motor in partea stanga cum te uiti pe langa distributie este un furtun care coboara inspre partea de jos a masini...nuj de la ce e furtunul ala si cum se desface..dar dar se vede si in partea de sus ulei dar cel mai tare se vede jos.. se vede lucios.. nuj de la ce e furunul ala ma poate ajuta cineva? cum sa il dau jos?kt costa... multumesc
09 Iun 2011, 18:48
boppzoli :
eu am la masina motor de 2.0 tdci... si am folosit aditivi mia ales in romania cu motorina de acolo!! si vreau sa spun ca sa simtit diferenta! acum am incercat ceva nou.. e vreo 20E doza sa vedem ce rezultate da..
cat despre probleme la motor inca nu au aparut si am 1 an de cand folosesc
09 Iun 2011, 19:35
am gasit o poza se vede umpic furtunul ala care coboara in jos. e ceva de la egr.. nuj ce e dar e umed bine
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- am gasit o poza se vede umpic furtunul ala care coboara in jos. e ceva de la egr.. nuj ce e dar e umed bine
10 Iun 2011, 08:49
Ala e celebrul furtun de la egr, care mai are obisnuinta de a se sparge, in special in zonele de cotitura, trebuie controlat bine sa nu fie cumva crapat (la unii intra degetul)! Daca e crapat trebuie schimbat ca altfel nu trage masina, furtunul are legatura cu intercoolerul si turbina, deci scapa presiune cand e spart. E la vanzare la vanzatorii de pe forum.
13 Iun 2011, 09:38
De 4 ori am zis ca-i dau foc!acum e a cincea oara;de ce?
sambata seara ma intorceam de la servici ,dupa ce plouase cu galeata,am ajuns pe o strada unde era canalizarea infundata,si in loc sa intorc si ocolesc ma pune dracu sa trec prin balta(mai treceau masini)pe la mijlocul balti s-a oprit masina si nu a mai pornit .am scos-o din apa si cu chiu cu vai am pornit-o,dar pentru ca exista un dar scotea fum ca o locomotiva pe carbuni.problema este ca masina merge frumos la ralanti dar in viteza ,mai ales cand trebuie sa schimbi intr-o treapta superioara tremura ca piftia ce o facea saraca mama de Craciun pe-acolo prin Teleorman(Magura).
De parca nu ar fi fost de ajuns mi s-a aprins si becul de la baterie-cauza cureaua rupta.Odata ajuns acasa incep sa gasesc un raspuns la problema mea,cred ca din cauza unei fisuri la furtunul de la intercooler a intrat apa , a ajuns in turbina si de acolo in motor,intebarea mea nea Gabi este urmatoarea:
ii dau foc sau o fac sa toarca ca pisica pe braul sobei?
________________________
Ne nastem goi,uzi si flamanzi,necazurile d-abia atunci incep!
13 Iun 2011, 14:40
probabil a intrat apa pe admisia de aer,nu stiu sa iti spun cnsecintele dar au mai fost cayuri pe forum,da un search si vei gasi
numa bine!
13 Iun 2011, 14:59
Salut p_m_1959,
Deci eu iti propun sa o aduci la mine ca ii dau eu foc ca sa te scap de un necaz in plus,nu de altceva dar imi e frica ca de la masina o sa se intinda flacara si la casa si vei avea doua belele in loc de una si vorba aceea suntem si noi colegi de forum si nu te las cand iti este mai greu.
Bun,am glumit dar hai acum sa trecem la lucruri serioase.
Ce vei face cu masina?
Daca o repari sau nu?
Asta numai tu poti decide,eu nu pot decat sa te ajut sa repari motorul dar nu pot lua decizii in locul proprietarului.
Nu dai detalii ca si toti ceilalti,dar presupun ca este vorba de un motor de 2000 cm3 diesel cel cu distributia pe lant si motoarele diesel fiind prea comprimate,la orice mica cantitate de apa sau lichid aspirat in capul pistonului se comprima in asa fel incat indoaie biela si de aceea in acest moment motorul tau nu mai are forta,deci trebuie demontat si deabia apoi se va lua decizia ori la bal ori la spital.
Eu nu am inteles clar daca doresti sa colaboram sau doar ai vrut sa imi comunici ca de pamant esti din Magura/Guruieni.
13 Iun 2011, 19:22
Salut
Am si eu o problema cu ungerea.
Am cumparat un Ford Cortina (nu de mult) an 73, care nu a mai fost pornit de ceva ani (vreo 5-6 anisori).
La sfatul unui mecanic am scos bujiile am pus un spray degripant si am invartit motorul la mana.
Greseala/norocul meu a fost ruperea curelei de distributie. greseala a fost ca am invartit motorul la mana de la axul cu came, nu de la vilbrochen. In fine, am pus cureaua de distributie la semnele indicate, si am reusit sa pornesc motorul. Am schimbat uleiul vechi cu un 10w40 Castrol Magnatec.Acum vine problema... Dupa cam un minut becul de la presiunea de ulei se aprinde intermitent cu frecventa din ce in ce mai ridicata. Am schimbat din nou uleiul cu unul mineral 20w50 Wolf, aceleasi simptome.
Plus fata de cele descrise mai da si rateuri in carburator.
Poate cineva sa ma ajute? Poate Bibanu....
13 Iun 2011, 19:53
Salut,
Eu presupun ca ai pe el motorul de 1,6 echipat mai tarziu pe Taunus,Siera,etc. si daca este asa verifica hexagonul de 6mm care transmite miscarea intre delcou si pompa de ulei,poate fi uzat .
Rateurile pot fi din cauza platinei oxidate,a condensatorului sau a alimentarii proaste cu carburant.
13 Iun 2011, 21:52
Salut Bibane.
Am cumparat acum cateva zile din Germania un focus 2001 1.8 benzina/gpl cu urmatoarele probleme :
La prima cheie motorul pleaca fara probleme la sfert, relantiul este foarte jos si instabil parca merge in 3 cilindri.Daca accelerezi merge rotund.
Motorul trage prost, parca ar fi un logan de 1.4,
la mers in ritm de autobahn pe gpl acul de la indicatorul de temperatura se duce la rosu imediat . la trecerea pe benzina acul coboara la locul lui obisnuit la fel de rapid, consum 10 l in afara.
Ce parere ai ,care ar fi motivul ?
14 Iun 2011, 00:00
Salut,
Ma repet cum fac la fiecare 3 zile,este parte electrica si nu e domeniul meu,eu sunt ala cu segmentii,pinioanele,uleiul altele.
14 Iun 2011, 06:35
Salut.
Am uitat sa scriu ca si antigelul este cam negru ,eu ma gandeam la garnitura de la chiuloasa.
14 Iun 2011, 06:57
Salut,
Da, in aceste conditii poate fi arsa la un piston,intre compresie si canalizatie de lichid de racire,mai ales ca spui ca nu ar avea forta.
Demonteaza bujiile si vezi daca gasesti vreo una lucrata prost,daca o schimbi si face aceeasi chestie inseamna ca la pistonul respectiv are probleme.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.