Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

08 Mar 2007, 17:35

Stai asa ca nu ne intelegem.
Tu schimbi cand ajungi la 2200-2500, sau schimbi ca sa cazi pe ele, sau usor sub ele caz in care aia e turatia de mers ?

08 Mar 2007, 18:58

eu la mers in oras, cand nu ma grabesc sau nu ma alearga nimeni schimb intre 2200-2500rpm ca sa cada in uramatoarea treapta intre 1800-2000 pana in a5a in cazul in care ajung, dar mai greu in buc la ora de varf.
la mine la 1800-1900rpm cel mult viteza este de 60km/h, viteza la care din cate stiu eu nu iti iei amenda si nici nu e motorul subturat - este genul de mers economic ca sa zic asa. (oprit de politai cand aveam nr rosii si mi-a spus ca se accepta o depasire a vitezei regulamentare de max 9km/h)

08 Mar 2007, 19:13

Cred ca 2200 e mult prea putin, chiar si pentru un diesel. Eu am fost de curand intr-o calatorie de 800KM dus-intors , in care am schimbat pe la 3000RPM, mai mult daca era cazul in depasiri. Consumul final : 5.4l/100km , exact cat da producatorul. Eu asta inteleg prin condus economic. Sa consume si putin, dar sa si simti ca ai masina. Cand trebuie sa merg constant in oras, merg cu a 4-a la 2000RPM, adica pe la 70-80 km/h. Si ia aminte ca a mea e diesel, e gandita sa functioneze eficient la turatii mai joase decat motoarele pe benzina.

08 Mar 2007, 19:24

In Bucuresti, din semafor in semafor nu ai cum sa sari de 2500 decat intr-a-ntaia... Mai ales in intervalul orar cand toata lumea merge la servici sau se intoarce de la servici. O sansa ar fi sa inveti cand sa schimbi benzile... atunci poti merge cat de cat fluent :D , dar tot nu poti sari de 2500.

08 Mar 2007, 19:50

@mihai2k1
$1 scrie:$2u la mers in oras, cand nu ma grabesc sau nu ma alearga nimeni schimb intre 2200-2500rpm ca sa cada in uramatoarea treapta intre 1800-2000 pana in a5a in cazul in care ajung, dar mai greu in buc la ora de varf.


ma refream la cazul ala , nu in conditii de ambuteiaj.

08 Mar 2007, 19:52

@toxicristi: Mea culpa... :D Cand am drum liber (autostrada, podul Grant sau pasajele din Buc.) si eu schimb la minim 3000. De fapt cam 3200-4000.

08 Mar 2007, 20:00

Stai relax, nu ai gresit cu nimic. E bine ca ai zis la cat schimbi, ca personal mi se pare ca oxigenbog schimba prea devreme :D

Numai bine!

08 Mar 2007, 21:31

Eu la 3000 schimb in general, minim pe la 2500...rareori schimb sub aceasta turatie. Oricum...nu mi se pare subturata la 1800 de ture...dar nici nu are cata viata am nevoie, si atunci prefer regimul pe care l-am spus mai sus de turatii...

08 Mar 2007, 23:32

pai cand ies din oras schimb si eu la cel putin 3000rpm.
si in afara dc nu e oras sau sat sub 120 nu merg cu ea.
cand o sa ne vedem la o intalnire sa mergeti cu mine si sa imi spuneti dc mtorul e subturat. eu merg dupa cum simt motorul. dc asa il simt si acolo e 2200, 2300, 2400 asta e. lui max ii place sa simta mtorul mai cu viata, tie iti place sa simti motorul la anumita turatie, mie imi place demarajul lin si fara smucituri at cand nu ma grabesc si merg la plimbare in oras sau....
dc vreau sa merg mai nervos iti dai seama ca nu o sa demarez in a4a la 2500rpm, la mine cuplu e la 4000 deci clar nu schimb sub 3000 sub nici o forma.

09 Mar 2007, 00:02

In fine... cred ca s-a inteles la ce turatie trebuie schimbata viteza... Totul e sa ne permita si conditiile de trafic...

10.000 km

14 Iul 2007, 16:01

Salutare!
Nu ma mai scris de mult in acest topic, cred ca si pe forum la fel (schimbare jobului principalul motiv).
Am ajuns cu bestiuta mea la 10.000 km pe data de 19.05.2007. De atunci am mai facut vreo 2500 ca de...nu puteam sa o las sa stea linistita, imposibil!
Pana acum am numai cuvinte de lauda pentru aceasta fiesta cu motorizarea de 1.6. Nu am avut probleme cu ea de nici un fel (in afara de evenimentul din a doua zi de dupa achizitie :evil: ).
Am ajuns cu ea si la 190km/h (pe autostrada soarelui) dar nu am stat mult la acea viteza ca nu avea rost. Am ajuns la viteza asta cand m-am luat cu un clio, cred ca diesel ca pe la 160km/h il pierdeam in urma, iar cand eram in spatele lui si baga piciorul in el fumega rau saracu - a fost distractiv.
Greierasi nu prea am avut, doar un zgomot in partea stanga spate. Prima data am crezut ca e canapeaua sau spatarul, dar s-a dovedit a fi iala de la portiera spate. Dupa ce un prieten mi-a dat cu un spray special pentru astfel de mecanisme a tacut greierasul. A si ar mai fi un greiere care se aude in portiera stanga spate cand dau f tare muzica (destul de rar) asa ca nu m-am pus sa dau fata de la usa js ca sa-l fac sa taca.
Stabilitate si control-directie pentru clasa ei mi se pare exceptional.
Consumul este dupa cum urmeaza:
- in afara daca merg pana in 130km/h max consumul este pe 7%; daca merg cu 140 in medie se apropie de 8%
- in oras, ma refer la bucuresti, este de la 10% in medie, 11% cu AC.
Weekendul trecut am fost la br si 210 km in afara 180 km in oras => un consum mediu de 7,3-7,5%.
Mai multe nu prea stiu ce sa mai zic...doar ca puteti sa imi dati orice masina din clasa ei acum si nu mi-as da bestiuta.
Atasez si niste poze cu km la 10.000 km.
Urez la toata lumea multi km fara probeme!
FiÅŸiere ataÅŸate
Picture 0155.JPG
(101.78 KiB) Descărcat de 84 ori
Picture 017.jpg
(102.45 KiB) Descărcat de 86 ori

14 Iul 2007, 16:16

Ma bucur pentru tine ca ai o masina asa faina !

Intre timp insa, mai baga niste poze sa-mi faci in ciuda :wink:

14 Iul 2007, 16:43

bravo omule ;)

14 Iul 2007, 21:27

Bravo bogdan...ma bucur ca si u...la fel ca si mine....nu ai probleme cu jucaria....doar ca.....abia 12.000km ai cu ea.....putin... :)
Bafta in continuare cu ea.....

14 Iul 2007, 22:41

poze la cerere
FiÅŸiere ataÅŸate
Copy of Picture 030.jpg
(93.08 KiB) Descărcat de 59 ori
Copy of Picture 029.jpg
(132.99 KiB) Descărcat de 59 ori
Picture 0377.JPG
(112.34 KiB) Descărcat de 59 ori

15 Iul 2007, 01:30

frumusete de masina.....dar tot nu se compara cu a mea.....okioasa mea e 1st :)

15 Iul 2007, 10:04

mai ma gandesc...hai fie a ta prima :)

15 Iul 2007, 10:54

:P
Răspunde