Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
11 Aug 2011, 15:13
Salut maestre,
De vreo 2 luni de zile mi se ridica foarte foarte greu acul de la temperatura apei si atunci cand o face , mai mult de 65-70 de grade nu se duce.Sa fie oare termostatul de vina , sau sa fie faza ca "asa face toate " -asa cum am citit ca s-ar comporta diesel-rile de la Ford?
Sa aiba vreo legatura faptul ca am concentratia de antigel mai mare de 50% ?
Ms mult
11 Aug 2011, 22:14
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

12 Aug 2011, 21:26
Salut fordmania,
1.-motoarele diesel nu se pot ineca,la tine nu se alimenteaza,ori in curand vei avea probleme cu injectoarele ori atentie la filtrul de combustibil.
Iti mai recomand sa verifici si toata tubulatura de la turbo daca este in regula si nu trage aer fals pe undeva.
2.-presupun ca este tamponul de fixare dintre motor si caroserie si se afla amplasat sub motor spre partea din spate a acestuia si i se mai spune bieleta anti-rasturnare.
13 Aug 2011, 06:23
Va salut dl gabi!am împrumutat masina unui prieten si sa vedeți ce am patit: rola intinzatoare de la accesorii incePuse sa facă zgomot specific când se uzeaza.crezand ca o sa ii fac observatie prietenul meu i a dat cu Putin spray degripant sa nu mai facă zgomot.rezultatul: cureaua aluneca spre capacul distributiei îl taie si fire din cureaua care s a desirat frecand de capac intra la pinionul de la arbore se incolaceste in jurul lui si cureaua sare de la punct. 16 supape doar toate strambe.dau jos chiuloasa schimb supape si ghiduri pun la loc chiuloasa.acum ce nu m am lamurit este cauza sa fie de la sprei sau sa fie din cauza la rola?mentionez ca nu am skimbat rola si pana acuma totul e ok.cu stima si respect cristi.
13 Aug 2011, 13:40
Salut marin cristian,
Spray-ul degripant a fost foarte tare si a dezintegrat cureaua mai ales daca a folosit WD 40,plus ca a mai spalat si picul de vaselina care se mai afla in rola dar sa fie vorba intre noi,nu amicul tau este de vina ci tu ca nu ai schimbat distributia la timp,ca a fost nefericitul eveniment si a cedat la el asta e discutabil.
Sa inteleg ca vrei sa o pornesti cu aceeasi rola?
13 Aug 2011, 17:24
multumesc pentru raspuns domnul bibanu.sa stiti ca distributia avea doar 15 mii km de cand am skimbt o deci nu se pune problema ca avea multi km.am facut rost si de rola intinzatoare la cureaua d accesorii p care o voi skimba cat de curand caci despre ea era vb,dar ce vreau sa va intreb capacul de la distrib este taiat de curea trebuie sa il skimb sau .....multumesc f mult de parere sanatate multa va doresc.
13 Aug 2011, 22:31
Salut cristian,
Eu repar acele capace chiar daca lipsesc bucati din ele,le lipesc cu letconul apoi le frec cu smirger.
Daca nu ii poti lipi ceva iti recomand sa cumperi altul deoarece tot praful care il formeaza curentul de la roti se transforma in particule foarte fine de nisip,se depune pe curea,fulii axe si rola si in acest mod le permite sa se frece intre ele,soselele noastre sunt infecte.
17 Aug 2011, 14:33
Sa traiti dpmnu`Gabi,am si eu 2 casete de directie de Ford,una de Rs2000 (an 92)la care trebuie schimbata bucsa de teflon si una de escort 1.6 16v an 96 care este pe masina si nu stiu sigur ce are dar sigur are ceva dubios.
As vrea sa stiu cat mar costa reparatia la cea de rs2000 sau unde as putea gasi bucsa aceea de teflon,ca astia la piese au numai kituri de reparatie care sunt foarte scumpe si nu prea se merita. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna in continuare.
17 Aug 2011, 15:01
Am o problema cu focusul meu.
Acum 2 saptamani am bagat benzina de la un lukoil?(stiu greseala mea)
Dupa mers cativa km a inceput sa nu mai traga, sa se inece si sa scoata "pufuri" pe esapament.Am zis clar benzina proasta.Am mers si am facut plinul cu benzina de la un rompetrol cea mai scumpa.
Dar dupa ceva timp mergea din ce in ce mai prost si mi s-a aprins martorul motor.
Am terminat intre timp benzina si am pus iar cea mai buna.Am vazut cat de cat o imbunatatire dar f mica.
am fost la tester cu ea.
eroare a fost P0303-Cylinder #3 Misfire.Am verificat fisele si bujiile.Bujia 3 afumata rau de tot(neagra).Iar 4 parea si ea pe duca.
Am schimbat fisele 3 si 4.A aparut o imbunatatire .Masina trage am acceleratie dar numai ca in anumite momente la accelerare are un tremurat si sacadeaza.
Ma poti indruma spre ce ar putea sa fie problema?
Injectoare, ECU?
Ms mult
17 Aug 2011, 23:58
Salut,
Eu am intalnit la aceeasi defectiune ca a ta cu trepidatia motorului,sonda lambda de vina sau debitmetru.
18 Aug 2011, 00:20
Vezi ca ti s-a infundat un injector. Am avut aceeasi problema cu fiesta. Partea buna e ca se curata usor si ieftin. O sa trebuiasca sa schimbi si filtrul de benzina pentru ca e praf..
Poate sa fie si bobina de inductie,sau o fisa.. Dar nu cred. Poti sa le testezi inainte sa le cumperi,de pe masina unui prieten. Se potrivesc si de la mondeo,fiesta..etc..sunt identice. Eu am curatat injectoare la un service prin buc,am dat 150 toate 4,masina s-a schimbat total imediat.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
18 Aug 2011, 11:48
ms mult de info...
azi o sa merg sa incerc fise si bobina de pe alta masina...
oricum apoi o sa fac si o curatare de injectoare si un schimb de filtru pt benzina...
18 Aug 2011, 15:14
Am inteles ideea,cei de la magazin mi-au zis ca nu se gaseste kit cu bucsa de teflon,tocmai de aceea astazi am facut comanda de o bucsa de teflon pentru o caseta de directie fara servo,avand speranta ca are diametrul exterior mai mare sau exact cu cel al casetei de directie si cel interior mai mic decat mitraliera ca s-o pot face pe strung la cat imi trebuie mie.
Credeti ca o sa am noroc si o sa-mi iasa??
18 Aug 2011, 15:25
Salut Ionel,
Te rog sa ma crezi ca nu ma pot exprima deoarece nu ma ocup zilnic de casete si niciodata nu m-a interesat cat are fiecare bucsa pentru ca e problema strungarului.
Referitor la kit-urile cu bucse,exista si exista chiar si kit de rulmenti pentru casete dar nu iti spun pretul pentru ca nu vreau sa iti stric dupa-amiaza
18 Aug 2011, 15:28
Am inteles si va multumesc pentru ajutor. O sa postez cand vine bucsa ca sa va spun daca e buna sau e prea mica.
18 Aug 2011, 16:43
Repararea unei chiulase de Ford Mondeo 2.0 16V an 2003.Saptamana aceasta am avut de facut o revizie la o chiulasa de Mondeo care a constat in pasuirea supapelor si o usoara planare la suprafata de contact cu garnitura de chiulasa si blocul motor.
La demontarea supapelor am constat ca simeringurile de supape erau foarte rigide fiind coapte de temperatura uleiului si din acest motiv au permis trecerea uleiului printre ele si tija supapei.
Uleiul care curge pe supapele de admisie nu este asa deranjant deoarece vine benzina si il spala dar le cele de evacuare face mari pagube deoarece supapa lucreaza mult mai incinsa si in momentul in care se scurge ulei pe ea si este batut pe scaun acesta il corodeaza si se pierde compresie iar daca operatia de a inlatura defectul nu este facuta la timp sapaturile in scaunul supapei iau amploare.
Dupa demontarea axelor cu came trebuie avuta mare grija cu scoaterea si asezarea in ordine a tachetilor si a supapelor pentru a fi respectat cu strictete locul fiecarei piese.
Reglarea tachetilor se face la admisie de 0,25 iar la evacuare de 0,30 iar aceasta toleranta se face prin inlocuirea tachetului deoarece fiecare dintre ei la partea de interior si chiar in centru au o proeminenta care calca pe tija supapei si aceasta este pe diferite grosimi dar eu personal nu mai cheltui bani clientului pe asa ceva deoarece am posibilitatea sa ii rectific la interior.
Avem si ceva poze in care putem observa cum arata chiulasa inainte si dupa reconditionare.
Putina atentie trebuie acordata explicatiei existente la fiecare poza:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- sageata arata zona care are o anumita grosime si regleaza toleranta tachetului
-

- motorasul pas cu pas care se monteaza`spre patele chiulasei
-

- tachetii
-

- chiulasa propriu-zisa
-

- simeringurile de supape
-

- supapa de admisie reconditionata
-

- supapa evacuare reconditionata
-

- supapele si se poate observa cat de arsa este cea de evacuare.
-

- tachetii
20 Aug 2011, 22:02
Sa traiesti domnule bibane!!
Mergand pe un drum de tara am lovit pe dedesubt si de atunci am un zgomot si o vibratie cand dau in spate,bun,am fost la mecanic si a spus sa schimb tamponul antirasturnare ala de sub masina,l-am schimbat cu unul tuning de la POWERFLEX mai rigid si ce sa vezi dispare orice simptoma
de ceva vreme la schimbarea rapida a vitezelor se simte o smucitura,bun ,mecanicul a spus ca e gata tamponul antirasturnare,cumpar tampon original si il schimb si ce sa vezi i-a revenit huruitul cand dau cu spatele si acum huruie si vibreaza putin si inta1-a la 2000rmp
intrebarea vine abia acum
tamponul de sub baterie/cutia de sigurante care tine cutia de viteza ce rol are?
sa fi fost acel tamon buba de cand am atins-o dedesubt?
sa fie tamponul asta nou antirasturnare de calitate 0?
ce se intampla daca circul asa pana aflu ce trebuie sa fac?,se aude destul de rau
sa pun tamponul de la POWERFLEX inapoi?
multumesc!
numa bine!
20 Aug 2011, 22:52
Salut 4focus,
Deci motorul este sustinut de tamponul de la distributie,cutia de viteze de tamponul de sub tabloul electric iar ca tot ansamblul cutie-motor sa nu fuga in fata si in spate cand se afla in sarcina este montata aditional bieleta antirasturnare pe spatele motorului.
La mai multe auto am gasit tamponul de le cutia de viteze deteriorat si din acest motiv cutia coboara fata de nivelul care ar trebui sa il aibe si de aceea incepe sa trepideze.
Priveste cu atentie aceste tampoane ca toate sunt usurate,sunt goale nu sunt turnate din cauciuc plin,masiv, special ca sa absoarba orice trepidatie iar daca tu ai pus bieleta antirasturnare mult mai rigida e normal ca sa se amplifice trepidatiile.
Eu iti recomand pana una alta sa verifici pozitionarea coloanei de esapare a gazelor si baga un cric sub cutia de viteze pentru ca sa ramana tamponul liber si in acest mod sa il iei la verificat.
20 Aug 2011, 23:58
bibane poate m-am exprimat gresit
deci,pana alaltaieri am avut acel tampon mai rigid POWERFLEX si nu huruia si trepida,doar o mica smucire la schimbarea treptelor de viteza,de alaltaieri mi-am montat tampon antirasturnare nou si de atunci imi huruie si vibreaza cu am descris anterior
"Eu iti recomand pana una alta sa verifici pozitionarea coloanei de esapare a gazelor" sincer aici nu inteleg ce anume trebuie sa fac,te rog sa ai rabdare cu mine si sa imi explici mai babeste
si eu banuiesc ca ceva are si tamponul de sustinere a cutiei si cere schimbat,am sa dau comanda de el si il schimb
" baga un cric sub cutia de viteze pentru ca sa ramana tamponul liber si in acest mod sa il iei la verificat"cu cricul sub cutie l-am demontat pe cel de la POWERFLEX si l-am montat pe cel nou,deci nu mai e nevoie sa verific tamponul antirasturnare ca e NOU,cel ce sustine cutia cum se verifica?
am uitat sa precizez anterior,cum ca la pornire se aude pentru o fractiune de secunda o bubuitura/pocnitura ca si cum loveste cutia de sasiu sau ceva de genul,si asta doar de cand am pus tamponul antirasturnare nou,e posibil sai permita balans prea mare cutiei?
multumesc bibane!!
numa bine!
21 Aug 2011, 18:53
Va salut , nea' Bibanu' ... Am o problema MARE , imensa si tare aiurea , crede-ma ca sunt suparat rau de tot.
Am avut timp de patru zile Scorpia la niste baieti la un service auto , pentru a imi repara o problema de tinichigerie - vopsitorie , prin luna mai , m-a lovit un tip in spate si mi-a indoit haionul , spart bara ... etc. Am luat masina azi dimineata pe la ora 11:00 , in ceva timp am observat ca ceasul era resetat iar casetofonul cerea codul , am inteles ca umblasera la baterie . Cand am ajuns acasa , peste cateva ore caci am mai avut ceva drumuri de facut , am vrut sa vad daca bateria e tot a mea , daca totul e in regula pe la motor ... Surpriza insa , cand sa deschid capota - pauza . Cablul e pe clapeta aceea rosie , dar fara a fi catusi de putin tensionat , iar capota nu o pot deschide , neam ! Am scos cablul de pe sina din clapeta incercand sa trag usor cu patentul , fara rezultat , se pare ca acel cablu e scos din incuietoarea de la capota - se aude cum se plimba pe sub capota . Nu stiu inca daca e o simpla intamplare sau e ceva facut intentionat , ca eu sa nu pot deschide un timp capota .
Intrebarea grava este : cum deschid capota fara sa stric ceva , masca aceea de plastic sau radiatorul sau chiar capota ??? Cine ma poate invata sa rezolv problema asta ?
21 Aug 2011, 21:20
Salut MATTRIXTHEFT,
Daca tin eu bine minte am impresia ca scapi usor,parca sa zic ca la Scorpio ca si la Sierra radiatorul de racire este montat sub masina,de jos in sus cu ajutorul a doua suruburi lungi de M8 care se demonteaza cu tubulara de 13.
Trebuie sa mergi undeva la o rampa,canal,elevator si sa demontezi radiatorul din cele doua suruburi amintite si dupa acesta operatie poti sa bagi mana la iala capotei fara probleme.
Sper sa nu ma fi inselat cu privire la prinderea radiatorului.
22 Aug 2011, 22:01
Multumesc ! Am rezolvat-o azi , la un prieten foarte descurcaret , un fel de Handy-Man cu o rabdare nelimitata !
Ideea cu radiatorul de la AC este valabila , ne-am convins ca se poate si asa , iar cu privire la prinderea acestuia ai fost exact

.
Insa omul meu a facut asa : 1 - cu multa rabdare si delicatete a reusit sa desfaca cele doua suruburi ce fixeaza grila de plastic dintre faruri . 2 - avand acum loc sa lucreze sub capota a confectionat rapid si haios o oglinda "pe bat" ca acelea folosite in stomatologie . 3 - cu imaginea interioara , luminata de o lanterna , ce o vedea in oglinda improvizata ... a impins in parghia ce elibereaza axul cu arc fixat in capota . 4 - simultan s-a auzit "clanc" si s-a ridicat capota !

5 - a introdus la loc cablul in nisa parghiei inchizatorului si l-a asigurat cofectionand rapid o "siguranta" romaneasca !
Detaliez pentru ca NU am gasit pe tot internetul in toata lumea o rezolvare la problema aceasta .
Sunt fericit , multumesc Bibanu .
22 Aug 2011, 23:32
Salut,
Sincer sa iti spun ma bucur ca mai exista si oameni fericiti.
"Reparatii " din astea

nu ar trebuie descrise pe forum deoarece le dam unora obiect de studiu
Deci in concluzie se poate repara iala de la capota daca demontezi cele 2 suruburi.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.