Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Aug 2011, 13:55

$1 scrie:$2alut !!! am si eu o problema cu masina din semnatura si am nevoie de un sfat de la un specialist !!! saptamana trecuta am fost la un service sa-mi schimb bendixul de la electromotor pt k patina si pornea mai greu , au dat electromotorul jos , au comandat bendixul, am asteptat cateva ore pana a venit piesa l-au montat, masina a pornit la cheie , eram multumit de cum s-au comportat , pe urma am plecat de la service si am vazut k a ramas becul de la baterie aprins in bord, am crezut k de la atatea porniri s-a mai consumat din baterie si ma gandeam ca dak o sa merg cu ea o sa se incarce !!! am fost plecat in vacanta cateva zile fara masina si cand am revenit becul tot aprins ramanea cand o porneam, am mers cu ea si deodata a inceput sa se tureze in mers ,ramanea p la 3000 rot/min dupa care acul de la turometru a scazut la 0 si masina nu mai avea putere sa traga, becurile in bord abea se mai vedeau !! m-am dus cu masina inapoi la cei de la service ,le-am zis toata povestea asta si ei mi-au zis k ar fii de la alternator, k nu mai imi incarca bateria si k trebuie sa cumpar unul nou sau dak nu mi-l reconditioneaza ei ! acum nu stiu ce sa fac ca alternatorul nu cred k putea sa se strice asa dintr-o data tocmai cand au umblat ei la electromotor . am nevoie de un sfat sa verific poate e de la altceva,poate n-au legat bine mufele la electromotor ,poate mi-au ars vreun releu sau poate e altceva ?


Salut,

Plusul tau de la baterie care este de culoare rosie,se duce in electromotor apoi din electromotor merge in alternator.
Sunt convins ca ori a uitat papucul afara la montaj,ori l-au pozitionat aiurea si s-a rupt sau nu face contact,deci clar,e vina lor.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4vocatul » 11 Aug 2011, 15:13

Salut maestre,

De vreo 2 luni de zile mi se ridica foarte foarte greu acul de la temperatura apei si atunci cand o face , mai mult de 65-70 de grade nu se duce.Sa fie oare termostatul de vina , sau sa fie faza ca "asa face toate " -asa cum am citit ca s-ar comporta diesel-rile de la Ford?

Sa aiba vreo legatura faptul ca am concentratia de antigel mai mare de 50% ?

Ms mult
IL-88-SLV [1.8 Tdci ~ 115 Cp]

Bibanu47 are nevoie de ajutorul nostru !!! viewtopic.php?f=180&t=89574
Avatar utilizator
4vocatul
Ford Freak
 
Mesaje: 225
Membru din: 22 Noi 2009, 03:36
Localitate: Bucuresti/Fetesti
Maşina: Ford Focus 2007 1.8 115 Cp
VIN: WF05XXGCD57L09825

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 11 Aug 2011, 22:14

$1 scrie:$2u trebuie sudat ,sistemul original vine asa , galerie motor ureche de prindere cu racord flexibil ,ureche de prindere cu catalizator ,,deci doar vei desface 4 suruburi ,racordul flexibil original are urechi de prindere in ambele capete ,deci intro parte este galeria de la motor si intr-o parte se prinde catalizator fara a sudat taia ceva.Racordurile care se vand after market sunt decat racordul flexibil si atat ,fara alte prelungiri ,urechi de prindere,daia si se zice ca trebuie sudat ,



nu are urechi spre CAT!
Fişiere ataşate
cat.jpg
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 11 Aug 2011, 23:22

$1 scrie:$2alut maestre,

De vreo 2 luni de zile mi se ridica foarte foarte greu acul de la temperatura apei si atunci cand o face , mai mult de 65-70 de grade nu se duce.Sa fie oare termostatul de vina , sau sa fie faza ca "asa face toate " -asa cum am citit ca s-ar comporta diesel-rile de la Ford?

Sa aiba vreo legatura faptul ca am concentratia de antigel mai mare de 50% ?

Ms mult



Salut,

Termostatul este montat intr-o carcasa de plastic si in timp se rupe unul din cele 2 brate de sustinere astfel termostatul ramane deschis.
Referitor la concentratia antigelului nu mai fi asa increzator in concentratia scrisa pe recipient,de exemplu la mine instalatia de racire are capacitatea de 9 litri si de 12 ani de cand am masina pun 5 l de antigel si 4l de apa distilata.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde fordmania » 12 Aug 2011, 18:44

$1 scrie:$2una ziua, am 2 nelamuriri :)

1. Cand ajung cu autonomia pe la 40 km, alimentez de 200 lei sa zicem.
Apoi dupa ce mai merg putin, masina incepe sa mearga trepidat, parca s-ar inneca motorul.....daca o accelerez pe la 3000 isi revine....ce ar putea sa aibe ?

2. Plec de pe loc, apoi cand ii dau a 2-a, simt ceva in pedala de acceleratie, ca o lovitura :) (face asta cam la fiecare pornire de motor)

Masina, ford focus 2006, 2.0 diesel
Avatar utilizator
fordmania
Ford Freak
 
Mesaje: 106
Membru din: 22 Iun 2011, 01:24
Localitate: Bukarest
Maşina: Mondeo 2.2 TDCI
VIN: 12345678910111211

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 12 Aug 2011, 21:26

Salut fordmania,

1.-motoarele diesel nu se pot ineca,la tine nu se alimenteaza,ori in curand vei avea probleme cu injectoarele ori atentie la filtrul de combustibil.
Iti mai recomand sa verifici si toata tubulatura de la turbo daca este in regula si nu trage aer fals pe undeva.

2.-presupun ca este tamponul de fixare dintre motor si caroserie si se afla amplasat sub motor spre partea din spate a acestuia si i se mai spune bieleta anti-rasturnare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde marin cristian » 13 Aug 2011, 06:23

Va salut dl gabi!am împrumutat masina unui prieten si sa vedeți ce am patit: rola intinzatoare de la accesorii incePuse sa facă zgomot specific când se uzeaza.crezand ca o sa ii fac observatie prietenul meu i a dat cu Putin spray degripant sa nu mai facă zgomot.rezultatul: cureaua aluneca spre capacul distributiei îl taie si fire din cureaua care s a desirat frecand de capac intra la pinionul de la arbore se incolaceste in jurul lui si cureaua sare de la punct. 16 supape doar toate strambe.dau jos chiuloasa schimb supape si ghiduri pun la loc chiuloasa.acum ce nu m am lamurit este cauza sa fie de la sprei sau sa fie din cauza la rola?mentionez ca nu am skimbat rola si pana acuma totul e ok.cu stima si respect cristi.
marin cristian
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 21 Feb 2010, 01:38
Localitate: bucuresti
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v 90ps
VIN: wfoaxxgcaasj61689

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 13 Aug 2011, 13:40

Salut marin cristian,

Spray-ul degripant a fost foarte tare si a dezintegrat cureaua mai ales daca a folosit WD 40,plus ca a mai spalat si picul de vaselina care se mai afla in rola dar sa fie vorba intre noi,nu amicul tau este de vina ci tu ca nu ai schimbat distributia la timp,ca a fost nefericitul eveniment si a cedat la el asta e discutabil.
Sa inteleg ca vrei sa o pornesti cu aceeasi rola? :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde marin cristian » 13 Aug 2011, 17:24

multumesc pentru raspuns domnul bibanu.sa stiti ca distributia avea doar 15 mii km de cand am skimbt o deci nu se pune problema ca avea multi km.am facut rost si de rola intinzatoare la cureaua d accesorii p care o voi skimba cat de curand caci despre ea era vb,dar ce vreau sa va intreb capacul de la distrib este taiat de curea trebuie sa il skimb sau .....multumesc f mult de parere sanatate multa va doresc.
marin cristian
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 21 Feb 2010, 01:38
Localitate: bucuresti
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v 90ps
VIN: wfoaxxgcaasj61689

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 13 Aug 2011, 22:31

Salut cristian,

Eu repar acele capace chiar daca lipsesc bucati din ele,le lipesc cu letconul apoi le frec cu smirger.
Daca nu ii poti lipi ceva iti recomand sa cumperi altul deoarece tot praful care il formeaza curentul de la roti se transforma in particule foarte fine de nisip,se depune pe curea,fulii axe si rola si in acest mod le permite sa se frece intre ele,soselele noastre sunt infecte. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Popescu Ionel » 17 Aug 2011, 14:33

Sa traiti dpmnu`Gabi,am si eu 2 casete de directie de Ford,una de Rs2000 (an 92)la care trebuie schimbata bucsa de teflon si una de escort 1.6 16v an 96 care este pe masina si nu stiu sigur ce are dar sigur are ceva dubios.
As vrea sa stiu cat mar costa reparatia la cea de rs2000 sau unde as putea gasi bucsa aceea de teflon,ca astia la piese au numai kituri de reparatie care sunt foarte scumpe si nu prea se merita. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna in continuare.
Tamplarie P.V.C. la preturi de CRIZA.
Avatar utilizator
Popescu Ionel
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 21 Feb 2009, 18:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Escort Coupe,1994,Masina cheala cu 1.6 16 v

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde s3fubz » 17 Aug 2011, 15:01

Am o problema cu focusul meu.

Acum 2 saptamani am bagat benzina de la un lukoil?(stiu greseala mea)

Dupa mers cativa km a inceput sa nu mai traga, sa se inece si sa scoata "pufuri" pe esapament.Am zis clar benzina proasta.Am mers si am facut plinul cu benzina de la un rompetrol cea mai scumpa.

Dar dupa ceva timp mergea din ce in ce mai prost si mi s-a aprins martorul motor.
Am terminat intre timp benzina si am pus iar cea mai buna.Am vazut cat de cat o imbunatatire dar f mica.
am fost la tester cu ea.

eroare a fost P0303-Cylinder #3 Misfire.Am verificat fisele si bujiile.Bujia 3 afumata rau de tot(neagra).Iar 4 parea si ea pe duca.
Am schimbat fisele 3 si 4.A aparut o imbunatatire .Masina trage am acceleratie dar numai ca in anumite momente la accelerare are un tremurat si sacadeaza.

Ma poti indruma spre ce ar putea sa fie problema?
Injectoare, ECU?

Ms mult
Imagine
Avatar utilizator
s3fubz
Member
 
Mesaje: 268
Membru din: 27 Feb 2008, 16:10
Localitate: bucuresti/buzau
Maşina: Mazda 3 1.6CD 116CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 17 Aug 2011, 23:58

Salut,

Eu am intalnit la aceeasi defectiune ca a ta cu trepidatia motorului,sonda lambda de vina sau debitmetru.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tibosee » 18 Aug 2011, 00:20

Vezi ca ti s-a infundat un injector. Am avut aceeasi problema cu fiesta. Partea buna e ca se curata usor si ieftin. O sa trebuiasca sa schimbi si filtrul de benzina pentru ca e praf..
Poate sa fie si bobina de inductie,sau o fisa.. Dar nu cred. Poti sa le testezi inainte sa le cumperi,de pe masina unui prieten. Se potrivesc si de la mondeo,fiesta..etc..sunt identice. Eu am curatat injectoare la un service prin buc,am dat 150 toate 4,masina s-a schimbat total imediat.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
1) Esti pe clubford
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste punctul 3
5) Tocmai ai verificat daca exista punctul 3 sau nu
6) Zambesti, sau chiar razi
Sa ai o zi buna!
Avatar utilizator
tibosee
1nsane Member
 
Mesaje: 1341
Membru din: 30 Sep 2008, 22:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 2006 1.8 125cp Trend, Stardust Silver
VIN: WF04XXGBB45E12011

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde s3fubz » 18 Aug 2011, 11:48

ms mult de info...
azi o sa merg sa incerc fise si bobina de pe alta masina...

oricum apoi o sa fac si o curatare de injectoare si un schimb de filtru pt benzina...
Imagine
Avatar utilizator
s3fubz
Member
 
Mesaje: 268
Membru din: 27 Feb 2008, 16:10
Localitate: bucuresti/buzau
Maşina: Mazda 3 1.6CD 116CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 18 Aug 2011, 12:54

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Salut,

Intru totul de acord cu tine. Acum 2 zile am schimbat acea "supapa", nicio modificarea, la fel se stinge becu, adica dupa 2-3 sec, mai ales la prima pornire dimineata, sau daca sta mai multe ore oprita, de fapt am obs ca si dupa cam 1 ora tot un pict greu se stinge, ce mi se pare paradoxal e ca acum cum e mai frig dimineta adica a fost sub 16-17C na ma clantanit metalic.
Inclin sa cred ca cu cat e mai cald afara, si/sau se si incalzeste motorul tzacane metalic.

Numa bine!


Salut,

Nene focu daca totusi ai gasit acea supapa ca piesa distincta si ai cumparat tot la cota standard si nu ai luat de reparatie,nu ai facut nimic. #:-S si iti voi da un exemplu aberant sa ma fac inteles mai bine,e ca si cum eu as munci pe o caldura ca asta de astazi :D transpir de nu mai pot si dupa ce termin treaba,arunc camasa murdara la spalat,ma imbrac cu alta curata si plec in oras dar in schimb cine se apropie de mine vomita. :((
Daca ai montat o supapa similara pe vechea uzura fara a aleza/rectifica la gaura si a monta una majorata nu ai facut nimic,e similar cu alezarea motorului cand e uzat si montezi pistoane de reparatie ca sa dispara uzura.
Cand zici ca ne pui si noua niste poze?



Salut,
Deja ma dispera treaba asta.
Poate ai timp sa mi-o faci si mie, ca peaci...............ce zici ai putea?! Numai sami zici cam cand ai avea ceva timp .!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2011, 13:40

$1 scrie:$2a traiti dpmnu`Gabi,am si eu 2 casete de directie de Ford,una de Rs2000 (an 92)la care trebuie schimbata bucsa de teflon si una de escort 1.6 16v an 96 care este pe masina si nu stiu sigur ce are dar sigur are ceva dubios.
As vrea sa stiu cat mar costa reparatia la cea de rs2000 sau unde as putea gasi bucsa aceea de teflon,ca astia la piese au numai kituri de reparatie care sunt foarte scumpe si nu prea se merita. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna in continuare.


Salut,

Eu cumpar si montez kit-uri de reparatie dar in cele de 60 de euro nu exista bucsi ci numai simeringuri si oringuri ,numai in cele de la 100 de euro in sus exista.
Reparatia ajunge la 250 ron,bani pe care sa nu crezi ca sunt ai mei,eu nu fac altceva decat sa le demontez interior si sa le montez la loc operatie pentru care imi revin intre 50 si 100 ron depinde de ce anume fac la caseta,restul merg la strungar,portari si etc,trebuie sa traiasca toti.
Teflon(duramid)gaseam bara in comert la piese auto si cumparam cat imi trebuia dar de anul asta a disparut fara urma si nu m-ar mira faptul sa se comercializeze direct intre meseriasi si magazine dar fara a mai fi expus la vedere ca sa poata folosi oricine. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Popescu Ionel » 18 Aug 2011, 15:14

Am inteles ideea,cei de la magazin mi-au zis ca nu se gaseste kit cu bucsa de teflon,tocmai de aceea astazi am facut comanda de o bucsa de teflon pentru o caseta de directie fara servo,avand speranta ca are diametrul exterior mai mare sau exact cu cel al casetei de directie si cel interior mai mic decat mitraliera ca s-o pot face pe strung la cat imi trebuie mie.
Credeti ca o sa am noroc si o sa-mi iasa??
Tamplarie P.V.C. la preturi de CRIZA.
Avatar utilizator
Popescu Ionel
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 21 Feb 2009, 18:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Escort Coupe,1994,Masina cheala cu 1.6 16 v

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2011, 15:25

Salut Ionel,

Te rog sa ma crezi ca nu ma pot exprima deoarece nu ma ocup zilnic de casete si niciodata nu m-a interesat cat are fiecare bucsa pentru ca e problema strungarului.
Referitor la kit-urile cu bucse,exista si exista chiar si kit de rulmenti pentru casete dar nu iti spun pretul pentru ca nu vreau sa iti stric dupa-amiaza :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Popescu Ionel » 18 Aug 2011, 15:28

Am inteles si va multumesc pentru ajutor. O sa postez cand vine bucsa ca sa va spun daca e buna sau e prea mica.
Tamplarie P.V.C. la preturi de CRIZA.
Avatar utilizator
Popescu Ionel
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 21 Feb 2009, 18:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Escort Coupe,1994,Masina cheala cu 1.6 16 v

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2011, 16:43

Repararea unei chiulase de Ford Mondeo 2.0 16V an 2003.

Saptamana aceasta am avut de facut o revizie la o chiulasa de Mondeo care a constat in pasuirea supapelor si o usoara planare la suprafata de contact cu garnitura de chiulasa si blocul motor.
La demontarea supapelor am constat ca simeringurile de supape erau foarte rigide fiind coapte de temperatura uleiului si din acest motiv au permis trecerea uleiului printre ele si tija supapei.
Uleiul care curge pe supapele de admisie nu este asa deranjant deoarece vine benzina si il spala dar le cele de evacuare face mari pagube deoarece supapa lucreaza mult mai incinsa si in momentul in care se scurge ulei pe ea si este batut pe scaun acesta il corodeaza si se pierde compresie iar daca operatia de a inlatura defectul nu este facuta la timp sapaturile in scaunul supapei iau amploare.
Dupa demontarea axelor cu came trebuie avuta mare grija cu scoaterea si asezarea in ordine a tachetilor si a supapelor pentru a fi respectat cu strictete locul fiecarei piese.
Reglarea tachetilor se face la admisie de 0,25 iar la evacuare de 0,30 iar aceasta toleranta se face prin inlocuirea tachetului deoarece fiecare dintre ei la partea de interior si chiar in centru au o proeminenta care calca pe tija supapei si aceasta este pe diferite grosimi dar eu personal nu mai cheltui bani clientului pe asa ceva deoarece am posibilitatea sa ii rectific la interior.
Avem si ceva poze in care putem observa cum arata chiulasa inainte si dupa reconditionare.
Putina atentie trebuie acordata explicatiei existente la fiecare poza:
Fişiere ataşate
DSC00008.JPG
sageata arata zona care are o anumita grosime si regleaza toleranta tachetului
DSC0009.JPG
motorasul pas cu pas care se monteaza`spre patele chiulasei
DSC00003.JPG
tachetii
DSC00001.JPG
chiulasa propriu-zisa
DSC00012.JPG
simeringurile de supape
DSC0002.JPG
supapa de admisie reconditionata
DSC0003.JPG
supapa evacuare reconditionata
DSC0001.JPG
supapele si se poate observa cat de arsa este cea de evacuare.
DSC00007.JPG
tachetii
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2011, 16:54

Repararea unei chiulase de Ford Mondeo 2.0 16V an 2003
Fişiere ataşate
DSC00009.JPG
fara supape
DSC00010.JPG
sageata indica corodarea scaunului
DSC00006.JPG
inainte de reparatie
DSC0007.JPG
dupa reparatie
DSC00004.JPG
cum arata chiulasa inainte de reparatie
DSC0006.JPG
cum arata chiulasa dupa reparatie
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 18 Aug 2011, 18:53

$1 scrie:$2Salut,
Deja ma dispera treaba asta.
Poate ai timp sa mi-o faci si mie, ca peaci...............ce zici ai putea?! Numai sami zici cam cand ai avea ceva timp .!


Salut,

Cum se iveste o fereastra te anunt.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 20 Aug 2011, 22:02

Sa traiesti domnule bibane!!
Mergand pe un drum de tara am lovit pe dedesubt si de atunci am un zgomot si o vibratie cand dau in spate,bun,am fost la mecanic si a spus sa schimb tamponul antirasturnare ala de sub masina,l-am schimbat cu unul tuning de la POWERFLEX mai rigid si ce sa vezi dispare orice simptoma
de ceva vreme la schimbarea rapida a vitezelor se simte o smucitura,bun ,mecanicul a spus ca e gata tamponul antirasturnare,cumpar tampon original si il schimb si ce sa vezi i-a revenit huruitul cand dau cu spatele si acum huruie si vibreaza putin si inta1-a la 2000rmp
intrebarea vine abia acum
tamponul de sub baterie/cutia de sigurante care tine cutia de viteza ce rol are?
sa fi fost acel tamon buba de cand am atins-o dedesubt?
sa fie tamponul asta nou antirasturnare de calitate 0?
ce se intampla daca circul asa pana aflu ce trebuie sa fac?,se aude destul de rau
sa pun tamponul de la POWERFLEX inapoi?
multumesc!
numa bine!
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 20 Aug 2011, 22:52

Salut 4focus,

Deci motorul este sustinut de tamponul de la distributie,cutia de viteze de tamponul de sub tabloul electric iar ca tot ansamblul cutie-motor sa nu fuga in fata si in spate cand se afla in sarcina este montata aditional bieleta antirasturnare pe spatele motorului.
La mai multe auto am gasit tamponul de le cutia de viteze deteriorat si din acest motiv cutia coboara fata de nivelul care ar trebui sa il aibe si de aceea incepe sa trepideze.
Priveste cu atentie aceste tampoane ca toate sunt usurate,sunt goale nu sunt turnate din cauciuc plin,masiv, special ca sa absoarba orice trepidatie iar daca tu ai pus bieleta antirasturnare mult mai rigida e normal ca sa se amplifice trepidatiile.
Eu iti recomand pana una alta sa verifici pozitionarea coloanei de esapare a gazelor si baga un cric sub cutia de viteze pentru ca sa ramana tamponul liber si in acest mod sa il iei la verificat.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde 4focus » 20 Aug 2011, 23:58

bibane poate m-am exprimat gresit
deci,pana alaltaieri am avut acel tampon mai rigid POWERFLEX si nu huruia si trepida,doar o mica smucire la schimbarea treptelor de viteza,de alaltaieri mi-am montat tampon antirasturnare nou si de atunci imi huruie si vibreaza cu am descris anterior
"Eu iti recomand pana una alta sa verifici pozitionarea coloanei de esapare a gazelor" sincer aici nu inteleg ce anume trebuie sa fac,te rog sa ai rabdare cu mine si sa imi explici mai babeste
si eu banuiesc ca ceva are si tamponul de sustinere a cutiei si cere schimbat,am sa dau comanda de el si il schimb
" baga un cric sub cutia de viteze pentru ca sa ramana tamponul liber si in acest mod sa il iei la verificat"cu cricul sub cutie l-am demontat pe cel de la POWERFLEX si l-am montat pe cel nou,deci nu mai e nevoie sa verific tamponul antirasturnare ca e NOU,cel ce sustine cutia cum se verifica?
am uitat sa precizez anterior,cum ca la pornire se aude pentru o fractiune de secunda o bubuitura/pocnitura ca si cum loveste cutia de sasiu sau ceva de genul,si asta doar de cand am pus tamponul antirasturnare nou,e posibil sai permita balans prea mare cutiei?
multumesc bibane!!
numa bine!
ford focusfinesse1,8 TDDi 90calutzi:)+WEBASTO pt cunoscatori:)
"Pentru ca raul sa triumfe este destul ca oamenii buni sa nu faca nimic"
Cea mai mare ispita in viata este...sa te multumesti cu putin by THOMAS MERTON

Cum recunosti un om de exceptie...cand toti imbecilii se unesc impotriva lui vorba unui coleg de forum
Avatar utilizator
4focus
1nsane Member
 
Mesaje: 1511
Membru din: 20 Feb 2007, 09:22
Localitate: Cand REGENSBURG,cand SIBIU si Cisnadie:)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde MATTRIXTHEFT » 21 Aug 2011, 18:53

Va salut , nea' Bibanu' ... Am o problema MARE , imensa si tare aiurea , crede-ma ca sunt suparat rau de tot.
Am avut timp de patru zile Scorpia la niste baieti la un service auto , pentru a imi repara o problema de tinichigerie - vopsitorie , prin luna mai , m-a lovit un tip in spate si mi-a indoit haionul , spart bara ... etc. Am luat masina azi dimineata pe la ora 11:00 , in ceva timp am observat ca ceasul era resetat iar casetofonul cerea codul , am inteles ca umblasera la baterie . Cand am ajuns acasa , peste cateva ore caci am mai avut ceva drumuri de facut , am vrut sa vad daca bateria e tot a mea , daca totul e in regula pe la motor ... Surpriza insa , cand sa deschid capota - pauza . Cablul e pe clapeta aceea rosie , dar fara a fi catusi de putin tensionat , iar capota nu o pot deschide , neam ! Am scos cablul de pe sina din clapeta incercand sa trag usor cu patentul , fara rezultat , se pare ca acel cablu e scos din incuietoarea de la capota - se aude cum se plimba pe sub capota . Nu stiu inca daca e o simpla intamplare sau e ceva facut intentionat , ca eu sa nu pot deschide un timp capota .
Intrebarea grava este : cum deschid capota fara sa stric ceva , masca aceea de plastic sau radiatorul sau chiar capota ??? Cine ma poate invata sa rezolv problema asta ?
Avatar utilizator
MATTRIXTHEFT
Incepator
 
Mesaje: 50
Membru din: 16 Feb 2010, 00:16
Localitate: Ramnicul Sarat
Maşina: Ford Taunus an 1982 , 1593cm3 benzina
VIN: wfofxxgbbfbu24132

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Aug 2011, 21:20

Salut MATTRIXTHEFT,

Daca tin eu bine minte am impresia ca scapi usor,parca sa zic ca la Scorpio ca si la Sierra radiatorul de racire este montat sub masina,de jos in sus cu ajutorul a doua suruburi lungi de M8 care se demonteaza cu tubulara de 13.
Trebuie sa mergi undeva la o rampa,canal,elevator si sa demontezi radiatorul din cele doua suruburi amintite si dupa acesta operatie poti sa bagi mana la iala capotei fara probleme.
Sper sa nu ma fi inselat cu privire la prinderea radiatorului.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde MATTRIXTHEFT » 22 Aug 2011, 22:01

Multumesc ! Am rezolvat-o azi , la un prieten foarte descurcaret , un fel de Handy-Man cu o rabdare nelimitata ! =D>
Ideea cu radiatorul de la AC este valabila , ne-am convins ca se poate si asa , iar cu privire la prinderea acestuia ai fost exact ;) .
Insa omul meu a facut asa : 1 - cu multa rabdare si delicatete a reusit sa desfaca cele doua suruburi ce fixeaza grila de plastic dintre faruri . 2 - avand acum loc sa lucreze sub capota a confectionat rapid si haios o oglinda "pe bat" ca acelea folosite in stomatologie . 3 - cu imaginea interioara , luminata de o lanterna , ce o vedea in oglinda improvizata ... a impins in parghia ce elibereaza axul cu arc fixat in capota . 4 - simultan s-a auzit "clanc" si s-a ridicat capota ! :D 5 - a introdus la loc cablul in nisa parghiei inchizatorului si l-a asigurat cofectionand rapid o "siguranta" romaneasca !
Detaliez pentru ca NU am gasit pe tot internetul in toata lumea o rezolvare la problema aceasta .
Sunt fericit , multumesc Bibanu .
Avatar utilizator
MATTRIXTHEFT
Incepator
 
Mesaje: 50
Membru din: 16 Feb 2010, 00:16
Localitate: Ramnicul Sarat
Maşina: Ford Taunus an 1982 , 1593cm3 benzina
VIN: wfofxxgbbfbu24132

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 22 Aug 2011, 23:32

Salut,

Sincer sa iti spun ma bucur ca mai exista si oameni fericiti.
"Reparatii " din astea :D nu ar trebuie descrise pe forum deoarece le dam unora obiect de studiu :D
Deci in concluzie se poate repara iala de la capota daca demontezi cele 2 suruburi. ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login