Dura Lube
Are un Focus break, an 1999, benzina, 130.000 km.
Uleiul si filtrul de ulei i le-am luat de la Forcar originale.
Sa tra'
-
catanea - Member
- Mesaje: 419
- Membru din: 15 Aug 2006, 15:04
- Localitate: Pitesti
Moderator: Huffy
de catanea » 01 Mar 2007, 10:32
de Zanga » 01 Mar 2007, 10:40
de verga_Cip » 01 Mar 2007, 14:20
de gokey » 01 Mar 2007, 16:34
de mariuscociorva » 01 Mar 2007, 17:07
de gokey » 01 Mar 2007, 17:31
de Mihai L » 01 Mar 2007, 19:36
$1 scrie:$2u am pus S 50 si nu bate, nu cloncane, nu scoate fum, nu mananca deloc ulei , 169.000 km
de davidsan » 10 Mar 2007, 18:45
de Ecstaz » 12 Mar 2007, 11:17
de Extremero » 12 Mar 2007, 22:04
de Dan06KCS » 16 Mar 2007, 19:56
de gokey » 16 Mar 2007, 22:08
de fordSV » 20 Mar 2007, 13:48
de davidsan » 22 Mar 2007, 19:47
de iurie » 27 Iul 2007, 13:16
$1 scrie:$2u bagati rahaturi in motoare!Dura-lube si fratii sau verii sai nu fac altceva decit sa umple micro-asperitatile NUMAI de pe suprafetele in contact cu frecare.DAR ATENTIE!!!!Studii noi efectuate confirma faptul ca filmul de ulei dispersat pe cilindri de exemplu nu mai e asa de uniform,datorita faptului ca aderenta acestuia datorita fortelor de tensiune superficiala scade,tocmai datorita faptului ca filmul de ulei nu mai are de ce sa se tina.Oricum uleiurile sintetice de ultima generatie contin aditivi speciali care permit functionarea motorului un timp scurt chiar daca am spart baia,de exemplu(asta nu inseamna ca dam blana cu 150km/h 1 ora pina la service,fara ulei).Dura-Lube nu repara cilindri,cuzineti,vilbrochene,supape sau segmenti,cum cred foarte multi,este un aditiv care acu vreo 10 ani,cind tehnologia sintetica nu era asa bine pusa la punct,ajuta intr-adevar la un mers mai usor al pieselor in contact cu frecare.Azi folosirea lui nu se mai justifica,ba din contra,sunt citeva branduri de uleiuri care au facut public faptul ca adaugarea de aditivi,altii decit cei acceptati pot produce precipitate si depuneri in motor cu consecinte usor de banuit.Am la firma masini care au peste 400000 km la bord,sunt exploatate in regim nu tocmai uman,dar care schimba uleiul la fiecare 20000km,sintetic bineinteles si pot sa va spun ca mai duc pistoanele,cilindrii,segmentii,etc mult mai mult decit ma astept sa duca pompele de injectie sau injectoarele.
de iurie » 27 Iul 2007, 16:27
$1 scrie:$2ai vad ca e 5w-30...asta e ulei bun pt diesel!
de Officer » 27 Iul 2007, 16:30
de iurie » 27 Iul 2007, 16:32
$1 scrie:$2u ai carte la fusion? Eu am mondeo pe benzina si exact uleiul asta il folosesc. In carte la mondeo scrie clar ca se recomanda 5w-30 formula E...
de Ecstaz » 27 Iul 2007, 17:21
$1 scrie:$2u trebuie sa lasi motorul sa se incalzeasca pana sal schimbi(pt Ecstaz),pur si simplu il bagi odata cu uleiu
de davidsan » 27 Iul 2007, 20:18
de danielpruna » 21 Mai 2009, 10:36
de ASHIHARA » 21 Mai 2009, 13:48
de Mihai L » 21 Mai 2009, 13:51
$1 scrie:$2m pus dura lube la164000 si la 180000 si nu mai are nici un zgomot nu consuma ulei si posa spun ca mi a scazut vizibil consumul de motorina acum am 200000 afara 4.5 mixt 5.8,9, oras cam 7 pentru mine chir afost si este fbun /focus ghia 1.8 tddi 66kw
de Zanga » 21 Mai 2009, 13:59
$1 scrie:$2m pus dura lube la164000 si la 180000 si nu mai are nici un zgomot nu consuma ulei
de danielpruna » 21 Mai 2009, 17:46
de ASHIHARA » 21 Mai 2009, 17:51
de tiestoka » 21 Mai 2009, 19:44
$1 scrie:$2u am pus S 50 si nu bate, nu cloncane, nu scoate fum, nu mananca deloc ulei , 169.000 km
de teodoru » 05 Aug 2009, 18:00
Înapoi la Help/Troubleshooting
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori