Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modifica
Toti baga segmenti,monteaza supape,schimba simeringuri la supape dar cand ajung la reglajul tachetilor se opresc deoarece (si nu vreau sa ma laud) este matematica pura si multa,multa rabdare intrucat montezi tachetii,ii masori,ii scrii pe caiet si iar demontezi axele cu came si operatia se tot repeta de un numar nestiut de ori pana atunci cand totul iese asa cum trebuie altfel dupa pornire vii pe forum si te vad ca incepi sa intrebi:
-Dar oare de ce imi oscileaza motorul la ralanti ca e facut nou acum?"
Salut,
Din pacate pentru mine, ai dreptate si cu treaba cu oscilatul. Oscileaza in relanti. Problema nu ar fi deranjanta tare, dar motorul are si suturi in mers, dar nu tot timpul. Am observat urmatorul tipar de intrerupere: pornesc normal, nu trepideaza si nu tremura; daca undeva la 1500-2000rpm calc pedala de acceleleratie mai apasat (pana la fund) incepe sa se infunde si parca merge ca si cum ar functiona in trei pistoane. De turat nici nu poate fi vorba, deoarece de abia urca in ture cand incepe sa trepideze. Are insa si momente (cam rare) cand merge lin, desi parca nu trage chiar bine. Am observat si ocrestere a consumului, der nu stiu daca este relevanta pentru discutia aceasta (de la 9-10 cat era in oras anterior reparatiei la 12 acum)
Am "verificat" bujiile prin deconectarea individuala a fiselor si la fiecare dintre ele; se simte imediat scoaterea fisei aferente - pot concluziona ca nu sunt fisele sau bujiile (zic eu).
Intrebarile ar fi (eventual pentru o parere):
- bujiile pot fi verificate si altfel?
- fisele bujiilor pot fi masurate/verificate cumva?
- poate fi o problema la bobina de inductie?
- (cea pe care o suspectez eu, desi nu o doresc) in cazul in care nu ar fi reglate corespunzator deschiderile supapelor, exista varianta ca prin reglarea defectuoasa a evacuarii (o deschidere mai mica) cilindrul sa nu fie golit complet/eficient si la o cantitate mai mare de combustibil (accelerarea mea mai hotarata) efectiv sa nu poata fi evacuat cum trebuie gazul ars? (Sau aceeasi poveste cu supapele de admisie pe un anumit cilindru).
- la tipul meu de motor se poate verifica reglajul supapelor/tachetilor si fara desfacerea chiulasei?
Merci,
-
daescuc - Incepator
- Mesaje: 35
- Membru din: 21 Apr 2010, 09:29
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Focus 1.6 Duratec