16 Oct 2012, 07:25
16 Oct 2012, 09:18
$1 scrie:$2alut,
Ce treaba are bascula cu arcul?
Ce e Ford Granada sau Taunus?
Nu are nicio treaba,arcul este sustinut de amortizor si ramane pe loc ,tu demontezi bascula din pivot si atat.
16 Oct 2012, 11:38
16 Oct 2012, 11:40
$1 scrie:$2u m-am gandit ca daca as compresa arcul n-ar mai fi nevoie sa demontez pivotul, dar acum imi dau seama ca nu-i chiar asa de greu de demontat un pivot![]()
va multumesc domnule bibanu
16 Oct 2012, 12:44
$1 scrie:$2Iulica te cert sa stii.![]()
Sa inteleg ca tu ai fi vrut sa dai tot ansamblul jos inclusiv cu bascula cu tot si sa te chinui cu tot maldarul de fiare dupa tine pentru un simplu surub care era de demontat de la pivot?![]()
![]()
16 Oct 2012, 13:30
16 Oct 2012, 14:49
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u-mi dau seama si nu ii vad trepidatiile deoarece nu stai cu te. fix sa nu mai joace imaginea.
Esti sigur ca motorul merge in 4 pistoane si nu cumva a luat-o in 3?
Are forta daca il turezi?
Are forta.Nu merge in 3..trage bine,consuma normal(sau care ar fi simptomele) ? Dar oricum nu se culca in fata. Trepidatiile se simt doar in masina .. nu se vad si la motor... vibreaza caroseria si se aude un zgomot asa infundat. Nu stiu sa va descriu exact.
16 Oct 2012, 19:26
16 Oct 2012, 19:37
$1 scrie:$2m fost la un service, cei de acolo au zis ca nu au nimic tampoanele(a bagat un levier la acel antirasturnare). Cei de acolo au spus ca e parte electrica,"motorasul pas cu pas" sau "sonda de apa" ... Mi-au spus sa pun masina pe un tester si ca acela va spune exact de unde vine eroarea. Ce parere aveti domnule Bibanu ? Stima.
16 Oct 2012, 21:21
$1 scrie:$2alut bibane!
Am un FF2 1.4 16V din 2007 la care am doua probleme:
1. dimineata la pornire pe racoare introduc in treapta I pentru a demara si simt un trepidat ca si cand ar scapa ambreiajul (scurt si doar in treapta I). Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face, nu mai trepideaza. Crezi ca ar putea fi totusi din ambreiaj sau pana la asta sa verific si altceva? Nu am decat vreo 53.000km.
2. cand plec de pe loc la roata stanga fata se aude un clanc metalic. Daca franez si plec iar in fata nu mai face, insa daca dau sa plec in marsarier face. Deci : face acel clanc metalic o data in fata o data in spate. Cineva mi-a spus ca ar fi de la planetara, dar eu ma gandesc la amortizor. Am verificat arcul si nu este rupt de asemenea am verificat bucsile si sunt in regula (aici totusi la virare in mers cand trec peste denivelari se aude un troncanit cred ca din caseta sau bieleta de directie).
16 Oct 2012, 23:23
17 Oct 2012, 00:19
17 Oct 2012, 20:15
[/quote]$1 scrie:$2
Salut,
1.Ma intereseaza in ce punct se afla pedala cand se cupleaza cutia cu motorul,pana in jumatatea cursei sau mai sus de jumatate si daca simti ceva vibratii in pedala?
2.Eu tind sa cred ca ar fi una din placutele de frana care joaca putin in etrier sau ceva din componenta sistemului de franare in orice caz te rog sa verifici inclusiv prinderea si fixarea etrierului ca nu este de joaca.
18 Oct 2012, 08:59
18 Oct 2012, 14:58
18 Oct 2012, 15:13
18 Oct 2012, 15:26
18 Oct 2012, 15:36
$1 scrie:$2Salut.
Am gasit pe un manual rusesc (cu chin) reglajul de admisie intre 0.17 si 0.23 si evacuarea intre 0.31 si 0.37.
Vad ca astea sunt si cele indicate de tine, deci am inteles cat de cat bine.
Acum, vis-a-vis de reglaj: dupa lupte lungi si grele am ajuns la urmatoarea varianta:
- masurare jocuri la rece si NOTAREA lor (e greu cu unii.... sa ii convingi)
- desfacere distributie
- desfacere axe
- numerotare pahare
- ducere la cei cu reglatul chiulasei pentur schimbare/alezare pahare/pastile.
- masurare grosimi pastile inainte de alezare
18 Oct 2012, 15:43
$1 scrie:$2a motorul 1.8 tddi care e reglajul admis de fabricant?
18 Oct 2012, 15:52
18 Oct 2012, 16:00
19 Oct 2012, 16:20
19 Oct 2012, 16:31
$1 scrie:$2m inteles, dar cota minima care ar fi admisa? O sa caut sa vad, ca le notasem pe undeva, dar tot asa is si la mine: 0.20-0.25 ceva de genu.
$1 scrie:$2La tine ai asa:
-admisie intre 0,30-0,40
-evacuare intre 0,45-0,55
19 Oct 2012, 16:45
19 Oct 2012, 18:31
19 Oct 2012, 20:22
19 Oct 2012, 22:36
19 Oct 2012, 23:20
19 Oct 2012, 23:52
$1 scrie:$2omnul Gabi,
din experienta dv. cam la ce interval de km. intervine o operatiune de reglare pastile/tacheti la motoarele noastre diesel?
$1 scrie:$2ocu25: ce simti tu in momentul acesta, cu aceste reglaje, la motorul tau? cum se comporta fata de ... mai demult? Te rog frumos, neaparat sa revii cu impresii dupa ce faci reglajele pastilelor la valorile normale
20 Oct 2012, 00:09
$1 scrie:$2omnul Gabi,
din experienta dv. cam la ce interval de km. intervine o operatiune de reglare pastile/tacheti la motoarele noastre diesel?
focu25: ce simti tu in momentul acesta, cu aceste reglaje, la motorul tau? cum se comporta fata de ... mai demult? Te rog frumos, neaparat sa revii cu impresii dupa ce faci reglajele pastilelor la valorile normale