14 Mar 2014, 03:19
$1 scrie:$2una ziua d-nu Gabi,
Dupa demontare, am masurat vibrochenul la biele, si am 4,72/4,75/4,73/4,72, si nu are ovalitate sau nu e masurabila cu ce am masurat noi (micrometru).Cuzinetii ca si noi, fara uzura, schimbati atunci odata cu pompa de ulei.Bineinteles ca mi s-a sugerat sa-i las ca-s buni..dar o sa-i schimb.Sunt R1, asa i-am gasit si cred ca am inteles si de ce..din pacate..
La paliere, vibrochenul are 53,72 la toate fusurile R1, fara ovalitate, doar uzura uniforma a cuzinetilor.
$1 scrie:$2i acum cilindrii.Pistoanele sunt Mahle, probabil schimbate, marcate 79,985.Dupa carte ar fi asa 79,51/79,76/80,01/80,51 probabil la mine e vb de reparatia a 2-a respectiv 80,01.
$1 scrie:$2m adus segmenti de 80,0 o firma noname, de proba cei Kolbenschmit vin la termen si e mai greu cu schimbatul daca nu se potrivesc, si introdusi in cilindru la jumatatea cursei au fanta de 0,5 mm, iar in carte zice ceva de 0,25-0,35 si limita de uzura 1 mm.In principiu se incadreaza sub limita de uzura..dar sunt gata "uzati" sa zic asa...Ok, am adus si 80,5 mm R3 si astia se petrec cam 1,5 mm.Am zis ca-i ajustez sa obtin fanta corecta, dar amicul mecanic mi-a zis ca sunt prea tari si probabil se vor uza prematur, si mai bine sa-i pun pe cei de 8,00mm.
$1 scrie:$2cum ma gindesc ca astia sunt de o firma..SM parca.. si poate cei de Kolbenschmith or fi altfel..nu stiu ce sa cred.Am facut niste poze, sa-mi dati o sugestie, sa pun segmentii prelucrati , sau aia care se potrivesc dar au deja fanta prea mare?De asemenea o fi posibil ca ceilalati K.., sa fie cu citeva zecimi mai mari sa fie fanta mai mica..?
$1 scrie:$2i am lasat la sfirsit bomboana..nu stiu cum de n-am vazut inainte, cind am facut testul cu segmentul, la cilindrul 4 cel cu probleme de cind lumea..surpriza..cilindrul lovit se vede in poze cum arata...Prietenul mi-a spus ca de regula alea sunt urme lasate de un electrod de bujie ce se rupe in cilindru..si ca n-ar fi grav ca a vazut el altele si mai si...si tot mergeau..Dupa ce am vazut asta le-am pus cap la cap..si presupun ca undeva in trecutul lui, motorul a prins ceva inauntru..acel ceva l-a mutilat in felul asta, si singura solutie a fost sa duca cilindrii direct la R2, si schimbat pistoanele, si probabil a avut de suferit si vibrochenul si l-au dus la R1..
$1 scrie:$2n plus am gasit pe sorbul pompei de ulei o bucatica de cuzinet cam 15/10 mm, obtura cam 30% din sorb.Si eu cind am schimbat pompa si cuzinetii de biela , am spalat baia, practic am curatat cit am putut, cuzinetii schimbati de mine nu aveau lipsuri..ma gindesc ca bucata de material a ramas undeva lipita de la cuzinetii anteriori cel mai probabil de la aventura cu cilindrul...
$1 scrie:$2cum am stopat comanda de piese, pt ca nu stiu ce sa fac..sa continui sa repar motorul si sa sper ca va merge mult mai bine si acele defecte din cilindru nu vor conta, sau sa abandonez totul si sa caut alt bloc ? Oricum alt bloc presupune alte piese, alte cote..pe linga partea birocratica.. si chiar n-as merge pe partea asta..
$1 scrie:$2e mai pot spune este ca fanta la segmentii vechi era cam de 1,5 , 2 mm, iar defectele din cilindru nu am idee ce adincime au, si presupun ca nu exista nici o metoda de umplere si rectificare a golurilor care sa mai si tina...Amicul zicea ca oricum segmentii nu ajung pina la zgarieturi, dar din poze se vede altceva...
$1 scrie:$2a sa inchei, vreau sa va mai intreb cum se verifica acea supapa de suprapresiune la pompa de ulei, pt ca pare cumva capsata/nedemontabila..acum poate mai putin important, ca am gasit sorbul semiblocat cu acel rest de cuzinet.
$1 scrie:$2i despre uleiul pt cutie, am inteles ca musai GL4 trebuie sa pun si nu GL5 pt ca corodeaza piesele din cutie.COntine cutia piese din materiale moi si le ataca uleiul GL5?
Pt siguranta am pus GL4 sintetic , destul de rar pe piata, dar e bine de stiut pe viitor.
Multumesc pt timpul acordat, sanatate si numai bine va doresc !
14 Mar 2014, 09:09
14 Mar 2014, 11:13
14 Mar 2014, 13:57
$1 scrie:$2una dimineata,
Din pacate genul asta de defectiune nu se poate rezolva prin corespondenta.
In primul rand ca nici nu stiu despre ce motor discutam,o fi 1.6 16 valve,o fi 1,6 cel clasic?
Ceva poze sa vad si eu despre ce zona este vorba...
Deci nu se poate rezolva decat prin demontarea carcasei de distributie si apoi pornit motorul si vazut.
Eu de unde pot sti ce au facut aia acolo?
Si daca au demontat au fost atat de batuti in cap incat nu au facut receptia lucrarii?
Ce marca de pompa a fost montata?
14 Mar 2014, 18:35
$1 scrie:$2Acum 2 saptamani am schimbat pompa de apa.pt ca pierdeam apa din vas,si am crezut ca asta e cauza
14 Mar 2014, 19:36
$1 scrie:$2una dimineatza,
Am nevoie de ajutorul dvs. ( in limita timpului disponibil )
La Ford Focus 1 din semnatura ( FF1 , 1.6, 101CP ), am un consum f. mare de benzina, fum alb. Pe FF1 este montat si o instalatie GPL. Consumul de gaz nu s-a modificat in nici un fel.
Am verificat nivelul de lichid de racire, este curat, fara impuritati sau contaminat cu benzina sau ulei si nu scade nivelul.
Am verificat si nivelul de ulei si nu scade in nici un fel.
In bord nu este aprins martorul de check engine.
Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi, ce senzori se pot masura ( poate si valori ), pentru a putea depista defectiunea ?
Multumesc.
14 Mar 2014, 20:08
$1 scrie:$2a bucur ca ati schimbat poza dom' Bibanu...
$1 scrie:$2n sfarsit v-ati schimbat avatarul!![]()
Numai bine!
15 Mar 2014, 00:08
15 Mar 2014, 00:55
15 Mar 2014, 07:58
15 Mar 2014, 15:47
15 Mar 2014, 20:59
15 Mar 2014, 23:21
16 Mar 2014, 19:02
$1 scrie:$2a salut, o rugaminete, imi spuneti si mie ce trebuie schimbat la distributie: curea, o rola si pompa de apa sau mai trebuie schimbat si altceva(mai este si alta rola, curea?). O recomandare pentru kit-ul de distributie, ce firma sa fie? Multumesc anticipat!
16 Mar 2014, 19:25
16 Mar 2014, 21:31
19 Mar 2014, 22:26
19 Mar 2014, 22:48