Buna seara, d-nu Gabi
Multumesc pt raspunsuri, de saptamina viitoare reiau comanda cu piesele, chiar aveam nevoie sa mi se confirme ca va merge si asa..prea mare bataia de cap si prea neprevazuta situatia sa fac altfel

Ramine totusi intrebarea daca uzura segmentilor 1,5mm masurate, si acea zgirietura nu sunt esentiale, care e motivul pt. care acel cilindru, nu mergea ca si celelalate ?
De fapt chiar dupa ce se incalzeste motorul, daca-i scoti fisa sau nu, nu se cunoaste nici o diferenta, comparativ cu scoaterea unei fise la ceilati trei.Nu stiu daca ar putea fi chiulasa, am observat ce e drept pe supapele cilindrului 4 o depunere mai consistenta decit pe celelalte, nici n-am demontat-o, pt ca n-am gasit inca o modalitate sigura de presat arcurile, si am fost sfatuit sa fac testul cu benzina si daca e ok sa o las asa..cu toate ca eu nu prea sunt de acord cu metoda asta..adica sa n-o desfacem.
Acum ca voi folosi vechiul bloc motor, vreau sa va intreb cit e de necesara honuirea in contextul operatiei/uzurilor ce o fac eu..Citeam undeva ca fara honuire, nu se aseaza si uzeaza uniform segmentii, ca acele rizuri tin uleiul pe cilindru, si ca fara ele reparatia e cam degeaba.Altii ziceau ca la un cilindru uzat, a-l mai si honui presupune a-l uza inutil..
Am vazut ca pe linga honuirea la masina, se poate face si cu o perie ca de sticle, si mai zicea cineva ca a facut-o cu o perie de sirma.. Ma gindeam, ca daca scopul final e doar sa zgarii superficial cilindrul, s-ar putea face si cu o bucata de smirghel minuita in asa fel sa iese acea combinatie de linii intretaiate..
Am mai facut niste poze cu vechiul segment, se vede exact fanta, si l-am suprapus si pe defectul cilindrului si intradevar nu pare sa fie chiar asa un spatiu mare intre segment si cilindru.Pompa de ulei, este asa ca asta de pe e-bay.
http://www.ebay.com/itm/Fits-74-90-Audi ... 0998673919Vreau sa mai spun ceva, am constatat ca absolut nici o canalizatie de la vibrochen nu era infundata, si baia de ulei a fost surprinzator de curata.Ceva depuneri pe exteriorul canalizatiei am vazut la chiulasa la arborele cu came, dar nu cred ca duralube sa fie de vina, cred ca asa era oricum de la vechime.Tocmai pt ca in principiu mi-am raspuns intrebarii daca face bine sau nu Duralube, am mai vazut o chestie, Xado cica depune metal pe unde nu mai este..nanoparticule..ma gindeam ca daca e bun sa pun in motor poate ajuta la acel cilindru.Ati auzit cumva ceva concret de acest tratament ?
Am mai facut o chestie buna zic eu..am pus un magnet de la un harddisk, pe filtrul de ulei..sa tine acolo eventualele particule metalice .
Si canalele din piston au fost libere, aici ar mai fi o intrebare.Sunt 4 canale cite unul pe fiecare parte a boltului.Citeam undeva ca segmentii se pun la 120 dar merge si la 180.Care ar fi avantajul/dezavantajul fiecarei metode?Ma gindesc ca daca sunt la 180 sunt mai greu de aliniat deoarece ar avea o distanta mai mare de parcurs

Sau ca daca fanta e in dreptul boltului e si mai bine. segmentii pusi la 180..desi am inteles ca se interzice lucrul acesta.
Originalul segmentului de ungere, era din 2 buc si asta nou din 3.Nu stiu cum vor fi cei KS, dar daca sunt tot din 3 trebuie aranjata fanta fiecaruiain dreptul gaurii de ungere de linga bolt ?adica prima parte in dreptul unei gauri, a treia in dreptul altei gauri.?.
Si vreau sa mai spun ca am urmat tehnica desurubarii inbusului cu cap rotunjit cu cheia splina,,succes total la amindoua .A mai ramas unul de la racordul de apa, cap hexagonal, care s-a rupt si a mai ramas cam 5 mm inafara chiulasei.Am incercat aceeasi metoda, dar cu tubulara in 6 colturi..deocamdata n-a mers, se pare ca nu poate taia cheia in surub, cum taie cealalta in 12 colturi .
Multumiri, toate cele bune !