Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

15 Noi 2007, 21:36

$1 scrie:$2sti rautacios pentru chestia cu reclama mascata, etc. Tu ai vazut ce e la noi in service? Nu avem nevoie de reclama

Eu zic sa nu disconsideri importanta forumului pentru ca la inceputul topicului service-ul se infiinta si acum e full de masini. Reclama nu e mascata ci apare intr-un banner pe forum. Si apropos de reducere eu am facut revizia de 15k la Colina mai ieftin decat au facut alti colegi de forum cu tot cu reducerea la voi cum de e posibil?


edit: Sa nu mai incarc topicul cu inca un post referitor la piese am comparat aceleasi piese schimbate si da nu am schimbat filtrul de polen dar m-au intrebat inainte daca vreau sau nu filtrul schimbat.
Ultima oară modificat de colgate pe 15 Noi 2007, 22:07, modificat 1 dată în total.

15 Noi 2007, 22:05

poate tie nu ti-au schimbat filtrul de polen. pe de alta parte si eu , la aceleasi specificatii am facut mai ieftin la una fata de alta (alte reprezentante decat cele mesntionate aici - cu 100 ron, nu cu 10-20 ron), deci tot ce se poate. Revin, ca n-am terminat cu Mihai apropo de 'scandalul' de mai sus :)

15 Noi 2007, 23:09

$1 scrie:$2k, am ajuns la lucru si am cerut informatii despre incident. D-nul Lucian (lucicop) a avut deschise 4 comenzi la masina.
Pe una din ele are ca termen de predare a masinii data de 17.11.2007 (dar si aceasta data este sub rezerva reconstatarii). Pe langa ce am citit eu aici... adica reparat capota, masca fata si vopsit bara spate, au mai fost asa: inlocuit balamale capota, panou fata (trager), butuc capota, reparat si vopsit usa dr fata, pentru inlocuirea tragerului a fost necesara demontarea radiatoarelor, reincarcare cu freon respectiv apa/antigel si aerisire, inlocuit filtru de polen si curatare instalatie de a/c (asta implica demontarea pedalelor la focus 2).
Repet, au fost 4 comenzi de lucru la aceasta masina, iar termenul scris pe comanda la care ma uit eu acum este 17.11.2007 - sub rezerva reconstatarii. Sunt convins ca si pe exeplarul colegului nostru de forum scrie acelasi lucru. Daca i s-a spus ca incercam sa o facem mai repede, asta nu inseamna ca este corect sa fie atat de indignat pentru faptul ca nu am reusit. La fel, nu este corect atunci cand unii dintre voi va dati cu parerea si scoateti concluzii referitor la situatii pe care nu le cunoasteti in totalitate.
Parerea mea personala, dupa ce am vazut comenzile si termenul de predare, este ca am intins o mana pe care unii se grabesc sa o muste... De acest lucru sunt foarte dezamagit!
O sa pun cateva poze sa vedeti cam ce e la noi la service in fiecare zi. Cu toate ca e asa, nu va punem sa asteptati, facem lucrari de calitate, etc.

Va multumim pentru inceredea si intelegerea pe care ne-ati acordat-o!


va dau in judecata ca mi-ati pozat masina fara acordul meu! sa vezi ce va iau eu toti banii prin tribunale :))))

apropo...sper sa fie gata masina la ora 13:00 ca altfel va cer si banii de taxi :)))

bafta!

15 Noi 2007, 23:29

$1 scrie:$2alut!
Imi pare rau pentru incidentul cu lucicop, dar faptul ca este cred singurul in 34 de pagini de chat mi se pare foarte foarte bine!!! Pe mine oricum forumul m-a convins sa ma duc la CSD sa-mi fac revizia si distributia, asa ca mi-am facut programare acolo pentru marti! Din cate au spus colegii de pe forum, totul pare in regula... si ma bucura ca din cate am citit, ceea ce a patit lucicop e exceptia.. si nu regula!!!


Nu e singurul nici eu nu o sa mai calc pe acolo. Doar ca nu am considerat ca merita feedback din partea mea dupa cum au inteles sa faca revizia de 100.000 km la masina mea. Acum am inteles ca feedback-ul totusi prinde bine colegilor de pe forum pentru care am tot respectul. Nu e singurul forum auto pe care stau dar aici ma simt cel mai bine, e cel mai mult respect intre membri. La revizie nu au semnalat nici o problema vis-a-vis de amortizoare si nivel lichide (cerusem o verificare amanuntita a masinii avand in vedere nr. de km si faptul ca era prima revizie de cand o cumparasem), o luna mai tarziu cand am fost la ei pentru inlocuire lichid racire (era aproape gol vasul o luna mai tarziu sau 400 de km ca sa fiu mai exact) au observat amortizoare uzate si au recomandat schimbarea. Daca nu ar fi existat forumul nu ar fi avut nici clienti ca nu sunt intr-un loc usor accesibil mergi in aglomeratie si pe drumuri desfundate sau in lucru ca sa ajungi la CSD. Am facut efortul sa ajung acolo pentru ca am vazut pareri pozitive pe forum dar nu o sa se mai intample asta a 3-a oara. Angajati meseriasi (2 viteze de deplasare incet si f. incet)care stateau sa fumeze in grup afara si eu stateam in picioare la receptie si asteptam sa ma bage in seama si sa ma intrebe pentru ce am venit.

16 Noi 2007, 00:11

$1 scrie:$2Eu zic sa nu disconsideri importanta forumului pentru ca la inceputul topicului service-ul se infiinta si acum e full de masini.


E bine ca fiecare intelege ce vrea si pune etichete, acuza, face reprosuri si asa mai departe. Am zis eu ca desconsider forumul? De unde ai scos chestia asta? Hai ca asta e chiar culmea! S-au facut reduceri pentru comunitatea ford (numai in prezenta autocolantului - pentru a convinge mai multi membri sa il lipeasca si sa faca astfel forumul mai cunoscut), s-a organizat o intalnire, membrii au fost mereu bine primiti si am grabit lucrurile cand s-a putut. Asta inseamna a forumul este considerat neimportant?
Eu am incercat sa fac ceva bun pentru comunitatea ford. Si tu imi spui ca desconsider forumul. E super tare. Dar nu-i nimic, le multumesc celor care gandesc astfel si probabil ca asta o sa imi fie invatatura de minte.
Cornel, referitor la "subiectul cu pricina", eu am terminat.

Intotdeauna vor exista si nemultumiti, dar mi se pare ciudat ca sunt cativa oameni care de cate ori apare un post negativ, se si grabesc sa arunce cu noroi si sa mai adauge eventual ceva...
Aici am incheiat! Le multumesc celor care au ales FordCSD! Pe cei care au fost multumiti de serviciile noastre ii asteptam atunci cand au nevoie si se vor convinge ca suntem mult mai buni ca altii!

16 Noi 2007, 01:29

Tu poate ai terminat, dar eu n-am terminat cu tine :)

Mihai, nu vreau sa te simji jignit sau mai stiu eu cum, n-am intentia asta, dar ai reactionat ca un copil mic care se supara si-si ia jucariile si pleaca. In schimb, as fi preferat sa spui ca vei vorbi cu ceilalti colegi colegi tai, sa-si schimbe unii din ei putin atitudinea asta cam neprofesionista.
Nici nu vreau sa te critic, dar poate citind asta realizezi ca si tu gresesti. Mai ales ca tocmai tu te-ai implicat cel mai mult in relatia cu clientii, si apreciez asta, chiar daca tu pici in astfel de faze la mijloc :)
Ca o greseala se mai intampla din cand in cand e scuzabil. Nu e scuzabil sa aburesti clientul.
Omului i s-a spus verbal un lucru si tu acum tot insisti pe o data dintr-un act. Stii cu ce seamana asta ? Cu agentii de la vanzari care promit 2 sapt de livrare. Si dupa ce trec alea 2 sapt , clientul face scandal, iar agentul ii mormaie ceva de cele 90 zile din contract.
Tu cum i-ai zice ? Nu pacaleala ?

"dar mi se pare ciudat ca sunt cativa oameni care de cate ori apare un post negativ, se si grabesc sa arunce cu noroi "
si pentru tine si pt cel cu nickul 'sef' : ma scuzati ca, dupa ce de fiecare data m-am ars cu ciorba, vin si dau cu mucii in iaurt ! mai ales cand povestea mi se pare a naibii de cunoscuta ! si mai ales daca ma bazam pe csd pe viitor am fost cu atat mai dezamagit sa o aud si astfel sa reactionez rapid.

Oricum eu tot as veni la voi in special daca veti incerca sa corectati astfel de lucruri. Dupa cum ai reactionat nu stiu insa daca o veti face. Mai ales ca nu duceti lipsa de clienti.

Pt 'sef' : au fost plangeri la adresa celorlalti, mai demult, cand inca nici nu stiai ca exista acest forum. Unele au disparut, ca urmare a trecerii la noul forum, cum a fost reclamatia mea catre OPC/importator. In plus, atentia este acum asupra CSD tocmai ca de la ei asteptam mai mult.

Mihai, eu tot sper sa-ti schimbi nitel parerea / sa iti treaca starea asta de iritare (intre noi fi vorba o inteleg si cred ca stii de ce, pt ca tu ai incercat sa faci ce ai putut pe relatia forum-service si ai ajuns la mijloc in astfel de situatii) si sa continui sa lucrezi pt a imbunatatii in continuare experienta noastra in service. si pt ca, cel putin deocamdata, nu prea are cine altcineva..

16 Noi 2007, 02:43

Cornel001 imi pare rau nu cred ca intelegi ce am vrut sa spun ,eu sunt foarte multumit de csd ,masina am luato de la BDT si prima revizie de 2500 am facut-o la ei unde nici nu mi-au bagat masina in service desi au vrut sa imi ia bani cica ar fi completat cu ulei. Da voi nu va puneti o intrebare cum de astfel de lucruri se intampla numai la voi,chiar nici un service nu va convine toate sunt proaste toate va trag teapa sa fim seriosi.Nu ca le tin partea dar fata de mine sau comportat normal.In ce priveste de cand stiu eu de acest forum nu ar trebui sa vorbesti daca nu am scris pe el nu inseamna ca nu stiam de el sau ca nu am citit,ar trebui sa te mai uiti si pe forumuri din strainatate sa citesti de acolo si dupa aia sa mai vb sa vezi ca si in alte tari asa zis europene sunt astfel de probleme.Daca chiar era o problema te duceai si vb la service nu pe net.

16 Noi 2007, 02:47

la fel pot sa te iau si eu : ce te face sa crezi ca nu am vorbit la service ? de fapt daca stiai sau ai citit ar fi trebuit sa stii ca am vorbit.
Poate tu nu-ti pui o intrebare : cum se intampla ca ni se intampla la mai multi (evident aici nu vb strict de csd), om fi toti nebuni.

16 Noi 2007, 03:13

Corneleeee, in loc sa dorm la ora asta ca sa fiu fresh maine, stau si citesc ce scrii...
Poate ca am reactionat cam dur. Probabil ca m-a indignat telefonul lui Lucian si cand am vazut aici toata discutia...
Nu o sa imi iau jucariile si sa plec dar tu cum te-ai simti in locul meu cand vezi de la postul lui Lucian s-a ajuns la chestii de genul ca desconsider forumul? Pe bune... Daca nu ma insel, eu am fost primul care a realizat o legatura intre forumisti si un service. Acum am vazut ca au inceput sa o faca si altii. Asta zic eu ca e un lucru foarte bun pentru ambele parti si e de laudat!
Uite, ma bucur ca tu tot la noi ai veni! Chiar daca nu ducem lipsa de clienti, fiecare client conteaza! Aici e diferenta!
E adevarat ca mai pot aparea neintelegeri, intarzieri, probleme (de ambele parti) dar speram sa trecem peste ele impreuna. Si vor mai fi pentru ca este inevitabil. Voi incerca sa ma abtin de la astfel de comentarii alta data. Daca va fi ceva de spus, voi spune scurt si la obiect.
Sa zicem ca acum m-am linistit... imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu ce am scris si probabil si altii ar trebui sa o faca.
Iti multumesc pentru apreciere.

16 Noi 2007, 03:34

ma bucur ca s-a revenit la normal :D

16 Noi 2007, 03:36

Ross, te-ai cam suparat, probabil ai avut si tu motivele tale, dar cred ca si ceilalti au argumentele lor. Important este sa invatam cu totii de aici.
Incercati sa va axati totusi pe client (nu sa stati in genunchi sau sa faceti aport :lol: ), sa-i spuneti clar despre ce este vorba si normal, daca apare vreo problema si nu puteti sa va indepliniti promisiunea sa-i spuneti.
Peste tot se ivesc evenimente neprevazute, se intampla greseli. Primul pas trebuie sa fie recunoasterea lor si evitarea pe viitor (in cazul greselilor, normal).

16 Noi 2007, 03:48

@ross: e normal sa te superi atunci cind pui suflet in ceva, iar ceea ce ai facut tu a fost cladit cu suflet si cu ceva putere de convingere.

opinia mea este ca lumea pe aici zice ca ar trebui sa folosesti aceleasi arme, cu care ne-ai adus pe o parte din noi in curtea csd, si cu colegii tai si sa ii faci sa inteleaga ca in comunicare si in construirea unei relatii bune cu clientul sta succesul afacerii si al cresterii valorii serviceului in care activeaza si ei. era un nene (pe aici) care din citeva intrebari putea sa dea un diagnostic unei organizatii de orice tip ar fi fost ea. cred ca in cazul vostru ar fi spus doar atit: calitate buna neexprimata si neprezentata la adevarata ei valoare.

nici o persoana care munceste nu este adapostita de greseli si numai cine sta linistit intr-un colt sa ii treaca pofta de munca nu greseste. am sa iti dau un exemplu personal: anul trecut am facut o greseala intr-un deviz de circa 10k EUR in defavoarea firmei pe care o reprezentam intr-o negociere. mi-am dat sema si am anuntat clientul ca am facut aceasta greseala, iar acesta impreuna cu mine a cautat solutia de a recupera acesti bani. daca taceam si se descoperea in primavara ca bugetul lui este subdimensionat din cauza mea...cred ca scoteam bani din buzunar si nu mai vedeam alti 2-3 clienti care au fost adusi de acesta.

poate ti se pare aiurea exemplul, dar vreau sa scot in evidenta faptul ca pentru clienti este important sa se simta in control chiar si atunci cind nu pot face acest lucru. singurul lucru care ii da unui client aceasta siguranta este comunicarea cu el, acordarea acelei mici atentii mai ales atunci cind lucrurile nu mai depind deloc de el. faptul ca il intrebi daca vrea sau nu un pahar cu apa si apoi dupa ce i-ai dat paharul cu apa ii spui ca produsul lui este departe de a fi gata la termen il va face pe client sa se simta important si sa creada (accepte) ca el a primit totusi ceva si este in avantaj chiar daca lucrarea lui va fi intirziata...nu dau lectii de vinzari caci sint sigur ca aici sint oameni care fac chestia asta mult mai bine si o cunosc mult mai bine, dar sint sigur ca asta se asteapta de la un service ca csd, si nu numai, mai ales in conditiile in care voi va doriti sa fiti aproape de noi.

inchei cu prietenescul: nu te supara frate! fii sigur ca nu vor fi nici primele si nici ultimele critici pe care le vei auzi, desi ti-as dori sa fie asa!

16 Noi 2007, 05:03

eu am patit urat de tot cu FORD CSD

subiect : FORD FOCUS 2003 nr: B38DMO

ptr schimbat capota, fard dreapta , masca grila ,cui capota deformat,furtun admisie aer spart,carcasa intercooler sparta,balamale capota fata si furtune intercooler am primit un termen de 3 saptamani ptr executarea reparatiilor.

in momentul in care am mers la ei sa iau masina am observat cu stupoare ca masina ca :
1. masina era zgariata pe toata suprafata in jurul parbrizului :shock: - cred ca au scos parbrizul cu levierul
2. masca grila fata era lipita ( au folosit superglue) si remontata :evil: - in deviz scria clar ca trebuia inlocuita
3. capota nu era aliniata si vopsita in bataie de joc(era plina de moate ) :x - la ce naiba mai au camera aia speciala ptr vopsit ?
4. aparatorile de noroi de la rotile din fata (cred ca i se mai spune si oala) erau prinse cu niste holsuruburi ordinare si de toata jena insurubate total aiurea direct in bara din fata :evil:
5. scaunele(de culoare crem) erau murdare iar de volan nu mai spun :evil:
6. plasticele de la centurile de siguranta erau puse in bataie de joc (erau sarite) :evil:
7. farul nu era schimbat (au motivat ca farul le sosie cu urechile rupte) :shock:

drept urmare am procedat la un scandal monstru cerandule un nou termen ptr remedierea problemelor.
ca offtopic :
la 5 minute dupa ce am plecat de la ei din service am fost lovit de un cal (o caruta ) :shock:
un tigan(nu sunt rasist) cu o caruta a reusit sa sifoneze(capota portbagaj) frumusete de mercedes E220 (masina uni prieten).
si au urmat ore bune petrecute la politie ptr o amarata de dovada
plus ceva banuti ptr inlocuirea capotei(am suportat jumatate din chelituiala)

cred ca ma blestemasera mecanicii din service ptr scandalul facut :D



sa revenim


dupa inca o saptamana am ajuns iarsi la FORDCSD
de data aceasta am fost intampinat cu totu altfel.
masina arata bineee , oamenii lucrasera chiar bineee si pe deasupra am primit si scuze din partea patronului. :D
patronul a facut tot posibilul sa plec multumit de la Ford CSD :lol:


daaaarrr povestea nuuu e gataaaaaaa


ramasese doar farul de schimbat (cel cu urechile rupte )
am inteles ca a fost un caz special deoarece era cu xenon si a durat ceva pana sa vina comanda
dupa inca o saptamana am mers iarasi la ei ptr far
operatiunea de schimbare a farului in mod normal trebuia sa dureze in jur de 30 de minute

daaarrrrrr ce credeti ?
a durat muuultt mai mult :cry:
cand am intrat la ei in service dupa aproximativ 2 ore si se tineau cu mainile de cap
oamenii au reusit sa rupa un surub de la capota si se chinuiau sa scoata partea ramasa in filet. :x
incercad sa scoata surubul buclucas au reusit sa gaureasca si partea de filet a surubului drept urmare au inflorit capotaa pe partea celalalta. :evil:
in urma episodului cu surubul am primit o alta capota dupa inca 2 zile de asteptari si iarasi neumarate SCUZEEEEEE



daaaarrr povestea nuuu e gataaaaaaa :evil:



cand ziceam ca am scapat de FORD CSD
surprizaaaaa:
degivrarea de la parbriz functiona doar pe jumatate :shock: ( evident nu partea soferului)
a trbuit sa fac iarsi un drum pana la ei ptr o nenorocita de mufa.





ps: il astept pe ROSS sa ma contrazica
Ultima oară modificat de cmircea pe 16 Noi 2007, 12:22, modificat 1 dată în total.

16 Noi 2007, 05:23

Referitor la patania lui Mircea - daca asa e cum spune el - o sa fac niste presupuneri (rog a nu se interpreta gresit):
- exista deficit de forta de munca calificata/profesionista, astfel incat cei ca ross/patronul/altii (categoria 1) nu pot acoperi toata activitatea service-ului.
- prin urmare apeleaza la categoria a doua (vezi semnatura mea, ultimul rand) pe care mai incearca sa-i domesticeasca dar nu poti fi chiar tot timpu cu ochiu si biciul pe ei. mai ales la inceput, pana se invata cu frica de bici.

Asta coincide cu ce am citit recent nu mai stiu pe ce forum ca in fiecare service exista cativa oameni ok si restu... dupa noroc/ghinion.

Totusi de vreme ce plangerile au fost relativ putine, se pare ca domesticirea pana la urma a fost mai de succes decat se spera. nu stiu daca mircea a nimerit la ei mai pe la inceputuri.

Daca gresesc in oricare din cele de mai sus , va rog corectati-ma.

16 Noi 2007, 06:03

povestea se intampla acum 2 luni

in orele petrecute la ei in service am vazut o gramada de clienti nemultumiti.

iar in privinta angajatilor si eu sunt de aceiasi parere .

16 Noi 2007, 10:47

cmircea, ce spui tu mi se pare cam in contradictie cu ce spun ceilalti pe aici in cele 34 de pagini, si nu stiu ce sa cred. Sincer, chiar si dupa tot ce s-a intamplat cu masina mea, prima tendinta e sa cred ca tu vorbesti de alt service. Daca la comunicare nu stau foarte bine si m-am convins de asta, ramasesem cu speranta ca fac lucru de calitate, dupa cum au spus multi pe aici. Daca nici asta nu le mai ramane, atunci probabil ca vor intra in rand cu celelalte service-uri.

O mica completare la ce s-a spus mai sus. Mihai s-a suparat pentru faptul ca l-am sunat nervos ca tot sunt amanat cu cate 2 zile. Tin sa subliniez inca o data faptul ca telefonul i-a fost dat din greseala, pentru ca aveam impresia ca el este seful service-ului (Mihai Istrate). Nu l-am pus deloc la mijloc si nu l-am considerat raspunzator pentru cele intamplate. Mi-am cerut scuze ca l-am confundat si apoi am sunat unde trebuia. Si inca o data, nu sunt nebun sa fac scandal ca masina nu e gata pe 14, cand termenul e 17. Problema e ca verbal mi-a fost dat alt termen, ca nu mi s-a atras atentia asupra termenului scris si ca am fost amanat cu zaharelul cand putea foarte bine sa mi se spuna de la inceput care e problema. Mai clar de atat nu pot expune nemultumirile mele si daca cei de la CSD nu vor sa inteleaga ca au gresit ei aici, asta e.

Hai sa revenim la tonul normal si sa speram ca lucrurile vor merge bine si ca vor fi cat mai multi clienti multumiti. Cand imi voi lua masina, eu voi fi primul care va scrie aici, daca voi fi multumit de calitatea lucrarii (dar mai ales daca voi fi nemultumit :lol:).

16 Noi 2007, 11:12

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2sti rautacios pentru chestia cu reclama mascata, etc. Tu ai vazut ce e la noi in service? Nu avem nevoie de reclama

Eu zic sa nu disconsideri importanta forumului pentru ca la inceputul topicului service-ul se infiinta si acum e full de masini. Reclama nu e mascata ci apare intr-un banner pe forum.


$1 scrie:$2m zis eu ca desconsider forumul? De unde ai scos chestia asta?


Ce am spus eu despre desconsiderarea forumului se referea la faptul ca de aici vine grosul de clienti si din cauza asta chiar e nevoie de reclama ca service-ul sa fie in continuare full cum este acum.... deci eu cred ca toata discutia asta ar trebui sa fie in avantajul vostru daca problemele s-ar rezolva in mod civilizat. Daca problemele care apar sunt rezolvate avem toti de castigat voi clienti noi un service de calitate la care sa putem apela.

16 Noi 2007, 11:25

si eu ma bucur ca spiritele par sa se fi linistit...
oricum, parerea mea e ca adevarul este, ca intotdeauna, undeva pe la mijloc...
cheia e comunicarea....trebuie tinut cu dintii de acest lucru si sunt convins ca relatia Ford CSD-clienti va creste in calitate constant...

16 Noi 2007, 11:44

precizez ca nu am discutat deloc cu domnul ross

persoanele care pot da detalii despre patania mea sunt:

Director service: Mihai Istrate
Sef atelier: Lucian Murariu
Consilier service caroserii: Sorin Catarig

inclusiv Florin

16 Noi 2007, 12:38

sa nu fiu inteles gresit

mecanicii sunt problema la fordcsd

atat patronul cat si cei mentionati sus au facut tot posibil ca eu sa plec multumit .

in afara de ce era trrecut pe deviz am beneficiat si de vopsirea barii fata + mici retusuri la vopsea si lipirea capacului de la filtru de polen .

16 Noi 2007, 12:42

Nu te contrazic! In acest caz ne-am asumat la vremea respectiva si ne asumam intreaga responsabilitate. A fost o perioada foarte dificila din cauza lipsei temporare a angajatilor (concediu, cursuri, concediu medical - s-au nimerit toate odata)

A durat 3 saptamani reparatia initial pentru ca am asteptat farul stg cu xenon. S-a comandat in fabrica si s-a facut special pentru aceasta comanda, nefiind in stoc. Cand a venit farul, a venit cu o ureche de prindere rupta din cauza transportatorului. Puteam sa il punem si asa dar am preferat sa comandam altul, ca sa fie treaba facuta cum trebuie.
La revenirea pentru schimbarea farului s-a rupt un surub de la capota (era probabil mai slab si a cedat, lucru ciudat dar s-a intamplat la noi si ne-a asumat raspunderea pentru asta), a ramas in capota si nu a putut fi scos. S-a inlocuit capota cu alta noua.

In acest caz ne-am recunoscut vina la momentul respectiv. Ne pare rau ca s-a intamplat asa. A fost o succesiune de evenimente nefericite.
In final reparatia a fost ok?
Am vorbit si eu cu sotia si prietena, impreuna cu Florin (sper ca nu mai e suparata pe noi).
Ne-am cerut si ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.
Pentru aceste neplaceri si pentru intelegerea de care ati dat dovada, Florin v-a oferit o revizie gratuita . Va asteptam pentru a ne revansa!

16 Noi 2007, 12:48

@ross:

Poti sa imi raspunzi si mie la intrebarea pe care am pus-o acum 2 pagini?

16 Noi 2007, 13:02

da-mi te rog un pm cu numele si nr de la masina si incerc sa aflu este posibil ca mecanicul sa nu fi gasit nimic in neregula si sa considere ca aia este cauza. Si la focusul meu se aude un zgomot la turatie mai mica... dar masina e ok!

16 Noi 2007, 13:02

exista o solutie simpla pentru cei care au casco si masi pe firma: afara se plateste o suma pe zi pentru imobilizarea masinii sau ti se da masin de aceeasi clasa in folosinta pe perioada reparatiei.
evident, platesc asigurarile

16 Noi 2007, 13:35

Cu toate ca intamplarea lui Mircea seamana bine cu intamplari care s-au mai povestit la alte servisuri (ford si nu numai) (aici tine de mecanici cum a spus si el), nu pot sa nu remarc ca atat in cele spuse de Mircea cat si de Mihai sunt niste elemente (pozitive) pe care nu-mi aduc aminte sa le mai fi intalnit/auzit la alte servisuri. Si care tin de conducerea/managementul fimei.
Oricum, am o sugestie, despre care am vb si cu seful de acolo atunci cand a fost intalnirea clubford : ar fi bine, daca se poate, cineva din conducere, responsabil, sa faca o inspectie a masinii (control de calitate), ca si cum ar fi a lui, intre momentul cand e gata si momentul cand e anuntat clientul ca poate sa vina.
In felul asta, s-ar imbunantati si mai mult imaginea firmei, direct si indirect, iar clientul ar fi scapat de un drum in plus (pt multi nu e chiar usor de ajuns acolo) si de stres in plus daca gaseste lucruri in neregula.
Bine, exista posibilitatea ca clientul sa descopere cate o chestie mai ascunsa care n-a fost descoperita initial, dar oricum... poate aia se poate rezolva repede , pe loc.
In felul acesta, pt mine de ex, am spus-o si atunci, ar fi un comfort psihic destul de bun sa stiu ca sunt sanse minime sa vin si sa gasesc ca e vreo problema... mai ales ca eu pana acum de fiecare data am gasit cate una (asta de doua ori adica, evident nu la csd).

18 Noi 2007, 20:51

Salut baieti,

Revin cu informatii picante :D :lol: Masina am luat-o vineri, dar am plecat imediat la drum, asa ca acum am ajuns sa scriu. Am fost chemat la 5 sa o iau, dar pana la urma a durat ceva mai mult. Se pare ca nu se uscase lacul. Pe la 7 si ceva a fost gata, intre timp am vorbit cu Mihai si cu directorul de acolo, care au tinut sa ma lamureasca despre cauza acelei neintelegeri.

Din punct de vedere al calitatii, sunt foarte multumit. Nu se cunoaste ca a fost indreptata, sau ca s-a lucrat la ea (capota, bara fata, bara spate, portiera dreapta). Daca eu nu as sti ca s-a intamplat ceva, probabil ca altcineva nu si-ar da seama. Deci calitate foarte buna, asa cum auzisem pana acum. Dar...tot a ramas o mica problema. Un far de ceata nu functioneaza. O sa merg din nou la ei, sa remedieze problema. Nu stiu daca au mai facut toate verificarile cand au montat bara fata, e destul de deranjant sa trebuiasca sa merg din nou acolo (nu e chiar in drumul meu), dar probabil ca exista sanse mari sa scape cate un mic detaliu la verificare. Scaunul, volanul si schimbatorul erau protejate cu folie, masina a fost spalata (chiar si inauntru) si km erau asa cum i-am lasat :lol:

Concluzia...per ansamblu sunt multumit, calitatea lucrarii probabil ca este un atu mai important pentru mine decat calitatea comunicarii, asa ca pe viitor o sa trec tot pe la ei. Sper sa inteleaga si ei ca cei care vin intr-un service vor sa li se spuna un termen clar, poate nu intotdeauna atat de repede cat vor ei, vor sa li se faca un lucru de calitate, sa aiba certitudinea ca nu dispare nimic de pe masina, si sa aiba incredere ca daca apar probleme in lucrare vor fi anuntati si li se va explica (,) cauza intarzierii. Daca vor lucra in continuare la punctele astea, probabil ca vor ajunge cel mai aglomerat service - si atunci va exista o presiune uriasa pentru scaderea standardelor.

Ca sa inchei pe un ton mai glumet, sper sa nu se aplice vreodata sloganul lor si la lucrarile de vopsitorie ("You will see the difference") :lol:

19 Noi 2007, 13:43

Si eu am avut masina in serivce la CSD si am plecat super multumit. Totul s'a rezolvat rapid. Aveam clipsurile rupte la panouri+vibratii, etc, am sunat la ei, m'au programat a 2a zi si dupa inca o zi masina era gata. Bravo baieti!

19 Noi 2007, 18:29

Ross, cu echipamentul pt cutia de viteze nu se mai aude nimic? Sa nu ma uiti te rog.

20 Noi 2007, 13:10

salut la toti,

am si eu un modeo 2003 hatch. l-am dus la csd pentru doua dosare de dauna. au trebuit schimbate jantele din fata si aranjate cateva zgarieturi.

o sa fiu scurt ca stau prost cu timpul.

masina a stat 2 sapt si cateva zile in service. am fost la ei dupa prima saptamana (uitasem sa le las antifurtul) si am constatat ca desi ziceau ca partea de tinichigerie e gata, era facuta prost: o aripa avea niste "umflaturi" de vopsea (cam cum arata cand lipesti un autocolant si raman bule de aer pe sub el) si bara din spate avea alta culoare fata de aripa.

am prezentat problemele celor de acolo si am mai lasat masina o saptamana.

la revenire, surpriza: masina arata impecabil. au reusit sa faca bara de aceeasi culoare si sa repare greseala de pe aripa. ideea este ca se poate, si cred ca le-a luat mai mult sa o faca prima data prost si apoi sa o repare.

pana acum totul ok. am vrut sa plec, insa am constatat ca erau cam moi rotile. i-am rugat sa faca presiunea ca sa nu ma trezesc cu vreo surpriza. i-am rugat degeaba: cand au pus valvele pe noile jante, nu le-au strans nici la mana. cand au facut presiunea se pare ca "n-au observat" ca valvele nu sunt stranse; au bagat presiune si mi-au dat-o. logic, dupa vreo 2 km, am facut pana.

au dat dovada ca pot face ceva bine, insa cred ca nu vor, nu le pasa. prefera sa-si bata joc.

20 Noi 2007, 13:19

Ross, ai PM.

Cu stima.
Răspunde