
Dealerii Ford din Romania
CSD - dealer & service Ford
Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de Mihai L » 16 Noi 2007, 03:36
Ross, te-ai cam suparat, probabil ai avut si tu motivele tale, dar cred ca si ceilalti au argumentele lor. Important este sa invatam cu totii de aici.
Incercati sa va axati totusi pe client (nu sa stati in genunchi sau sa faceti aport
), sa-i spuneti clar despre ce este vorba si normal, daca apare vreo problema si nu puteti sa va indepliniti promisiunea sa-i spuneti.
Peste tot se ivesc evenimente neprevazute, se intampla greseli. Primul pas trebuie sa fie recunoasterea lor si evitarea pe viitor (in cazul greselilor, normal).
Incercati sa va axati totusi pe client (nu sa stati in genunchi sau sa faceti aport

Peste tot se ivesc evenimente neprevazute, se intampla greseli. Primul pas trebuie sa fie recunoasterea lor si evitarea pe viitor (in cazul greselilor, normal).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
de bogdanv » 16 Noi 2007, 03:48
@ross: e normal sa te superi atunci cind pui suflet in ceva, iar ceea ce ai facut tu a fost cladit cu suflet si cu ceva putere de convingere.
opinia mea este ca lumea pe aici zice ca ar trebui sa folosesti aceleasi arme, cu care ne-ai adus pe o parte din noi in curtea csd, si cu colegii tai si sa ii faci sa inteleaga ca in comunicare si in construirea unei relatii bune cu clientul sta succesul afacerii si al cresterii valorii serviceului in care activeaza si ei. era un nene (pe aici) care din citeva intrebari putea sa dea un diagnostic unei organizatii de orice tip ar fi fost ea. cred ca in cazul vostru ar fi spus doar atit: calitate buna neexprimata si neprezentata la adevarata ei valoare.
nici o persoana care munceste nu este adapostita de greseli si numai cine sta linistit intr-un colt sa ii treaca pofta de munca nu greseste. am sa iti dau un exemplu personal: anul trecut am facut o greseala intr-un deviz de circa 10k EUR in defavoarea firmei pe care o reprezentam intr-o negociere. mi-am dat sema si am anuntat clientul ca am facut aceasta greseala, iar acesta impreuna cu mine a cautat solutia de a recupera acesti bani. daca taceam si se descoperea in primavara ca bugetul lui este subdimensionat din cauza mea...cred ca scoteam bani din buzunar si nu mai vedeam alti 2-3 clienti care au fost adusi de acesta.
poate ti se pare aiurea exemplul, dar vreau sa scot in evidenta faptul ca pentru clienti este important sa se simta in control chiar si atunci cind nu pot face acest lucru. singurul lucru care ii da unui client aceasta siguranta este comunicarea cu el, acordarea acelei mici atentii mai ales atunci cind lucrurile nu mai depind deloc de el. faptul ca il intrebi daca vrea sau nu un pahar cu apa si apoi dupa ce i-ai dat paharul cu apa ii spui ca produsul lui este departe de a fi gata la termen il va face pe client sa se simta important si sa creada (accepte) ca el a primit totusi ceva si este in avantaj chiar daca lucrarea lui va fi intirziata...nu dau lectii de vinzari caci sint sigur ca aici sint oameni care fac chestia asta mult mai bine si o cunosc mult mai bine, dar sint sigur ca asta se asteapta de la un service ca csd, si nu numai, mai ales in conditiile in care voi va doriti sa fiti aproape de noi.
inchei cu prietenescul: nu te supara frate! fii sigur ca nu vor fi nici primele si nici ultimele critici pe care le vei auzi, desi ti-as dori sa fie asa!
opinia mea este ca lumea pe aici zice ca ar trebui sa folosesti aceleasi arme, cu care ne-ai adus pe o parte din noi in curtea csd, si cu colegii tai si sa ii faci sa inteleaga ca in comunicare si in construirea unei relatii bune cu clientul sta succesul afacerii si al cresterii valorii serviceului in care activeaza si ei. era un nene (pe aici) care din citeva intrebari putea sa dea un diagnostic unei organizatii de orice tip ar fi fost ea. cred ca in cazul vostru ar fi spus doar atit: calitate buna neexprimata si neprezentata la adevarata ei valoare.
nici o persoana care munceste nu este adapostita de greseli si numai cine sta linistit intr-un colt sa ii treaca pofta de munca nu greseste. am sa iti dau un exemplu personal: anul trecut am facut o greseala intr-un deviz de circa 10k EUR in defavoarea firmei pe care o reprezentam intr-o negociere. mi-am dat sema si am anuntat clientul ca am facut aceasta greseala, iar acesta impreuna cu mine a cautat solutia de a recupera acesti bani. daca taceam si se descoperea in primavara ca bugetul lui este subdimensionat din cauza mea...cred ca scoteam bani din buzunar si nu mai vedeam alti 2-3 clienti care au fost adusi de acesta.
poate ti se pare aiurea exemplul, dar vreau sa scot in evidenta faptul ca pentru clienti este important sa se simta in control chiar si atunci cind nu pot face acest lucru. singurul lucru care ii da unui client aceasta siguranta este comunicarea cu el, acordarea acelei mici atentii mai ales atunci cind lucrurile nu mai depind deloc de el. faptul ca il intrebi daca vrea sau nu un pahar cu apa si apoi dupa ce i-ai dat paharul cu apa ii spui ca produsul lui este departe de a fi gata la termen il va face pe client sa se simta important si sa creada (accepte) ca el a primit totusi ceva si este in avantaj chiar daca lucrarea lui va fi intirziata...nu dau lectii de vinzari caci sint sigur ca aici sint oameni care fac chestia asta mult mai bine si o cunosc mult mai bine, dar sint sigur ca asta se asteapta de la un service ca csd, si nu numai, mai ales in conditiile in care voi va doriti sa fiti aproape de noi.
inchei cu prietenescul: nu te supara frate! fii sigur ca nu vor fi nici primele si nici ultimele critici pe care le vei auzi, desi ti-as dori sa fie asa!
...
-
bogdanv - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2846
- Membru din: 06 Sep 2006, 20:37
- Localitate: Bucuresti, Cartierul Lorzilor...Dr.Taberei
- Maşina:
de Alen » 16 Noi 2007, 11:25
si eu ma bucur ca spiritele par sa se fi linistit...
oricum, parerea mea e ca adevarul este, ca intotdeauna, undeva pe la mijloc...
cheia e comunicarea....trebuie tinut cu dintii de acest lucru si sunt convins ca relatia Ford CSD-clienti va creste in calitate constant...
oricum, parerea mea e ca adevarul este, ca intotdeauna, undeva pe la mijloc...
cheia e comunicarea....trebuie tinut cu dintii de acest lucru si sunt convins ca relatia Ford CSD-clienti va creste in calitate constant...
"Live for nothing or die for something"
-
Alen - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 7364
- Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
- Localitate: Bacau
- Maşina:
de cmircea » 16 Noi 2007, 11:44
precizez ca nu am discutat deloc cu domnul ross
persoanele care pot da detalii despre patania mea sunt:
Director service: Mihai Istrate
Sef atelier: Lucian Murariu
Consilier service caroserii: Sorin Catarig
inclusiv Florin
persoanele care pot da detalii despre patania mea sunt:
Director service: Mihai Istrate
Sef atelier: Lucian Murariu
Consilier service caroserii: Sorin Catarig
inclusiv Florin
1,8 tdci 100cp/2003/Ghia/Xenon/computer/MP3/scaun electric sofer si incalzite fata/senzori parcare/parbriz cu degivrare/oglinzi incalzite/geamuri electrice
de lucicop » 18 Noi 2007, 20:51
Salut baieti,
Revin cu informatii picante
Masina am luat-o vineri, dar am plecat imediat la drum, asa ca acum am ajuns sa scriu. Am fost chemat la 5 sa o iau, dar pana la urma a durat ceva mai mult. Se pare ca nu se uscase lacul. Pe la 7 si ceva a fost gata, intre timp am vorbit cu Mihai si cu directorul de acolo, care au tinut sa ma lamureasca despre cauza acelei neintelegeri.
Din punct de vedere al calitatii, sunt foarte multumit. Nu se cunoaste ca a fost indreptata, sau ca s-a lucrat la ea (capota, bara fata, bara spate, portiera dreapta). Daca eu nu as sti ca s-a intamplat ceva, probabil ca altcineva nu si-ar da seama. Deci calitate foarte buna, asa cum auzisem pana acum. Dar...tot a ramas o mica problema. Un far de ceata nu functioneaza. O sa merg din nou la ei, sa remedieze problema. Nu stiu daca au mai facut toate verificarile cand au montat bara fata, e destul de deranjant sa trebuiasca sa merg din nou acolo (nu e chiar in drumul meu), dar probabil ca exista sanse mari sa scape cate un mic detaliu la verificare. Scaunul, volanul si schimbatorul erau protejate cu folie, masina a fost spalata (chiar si inauntru) si km erau asa cum i-am lasat
Concluzia...per ansamblu sunt multumit, calitatea lucrarii probabil ca este un atu mai important pentru mine decat calitatea comunicarii, asa ca pe viitor o sa trec tot pe la ei. Sper sa inteleaga si ei ca cei care vin intr-un service vor sa li se spuna un termen clar, poate nu intotdeauna atat de repede cat vor ei, vor sa li se faca un lucru de calitate, sa aiba certitudinea ca nu dispare nimic de pe masina, si sa aiba incredere ca daca apar probleme in lucrare vor fi anuntati si li se va explica (,) cauza intarzierii. Daca vor lucra in continuare la punctele astea, probabil ca vor ajunge cel mai aglomerat service - si atunci va exista o presiune uriasa pentru scaderea standardelor.
Ca sa inchei pe un ton mai glumet, sper sa nu se aplice vreodata sloganul lor si la lucrarile de vopsitorie ("You will see the difference")
Revin cu informatii picante


Din punct de vedere al calitatii, sunt foarte multumit. Nu se cunoaste ca a fost indreptata, sau ca s-a lucrat la ea (capota, bara fata, bara spate, portiera dreapta). Daca eu nu as sti ca s-a intamplat ceva, probabil ca altcineva nu si-ar da seama. Deci calitate foarte buna, asa cum auzisem pana acum. Dar...tot a ramas o mica problema. Un far de ceata nu functioneaza. O sa merg din nou la ei, sa remedieze problema. Nu stiu daca au mai facut toate verificarile cand au montat bara fata, e destul de deranjant sa trebuiasca sa merg din nou acolo (nu e chiar in drumul meu), dar probabil ca exista sanse mari sa scape cate un mic detaliu la verificare. Scaunul, volanul si schimbatorul erau protejate cu folie, masina a fost spalata (chiar si inauntru) si km erau asa cum i-am lasat

Concluzia...per ansamblu sunt multumit, calitatea lucrarii probabil ca este un atu mai important pentru mine decat calitatea comunicarii, asa ca pe viitor o sa trec tot pe la ei. Sper sa inteleaga si ei ca cei care vin intr-un service vor sa li se spuna un termen clar, poate nu intotdeauna atat de repede cat vor ei, vor sa li se faca un lucru de calitate, sa aiba certitudinea ca nu dispare nimic de pe masina, si sa aiba incredere ca daca apar probleme in lucrare vor fi anuntati si li se va explica (,) cauza intarzierii. Daca vor lucra in continuare la punctele astea, probabil ca vor ajunge cel mai aglomerat service - si atunci va exista o presiune uriasa pentru scaderea standardelor.
Ca sa inchei pe un ton mai glumet, sper sa nu se aplice vreodata sloganul lor si la lucrarile de vopsitorie ("You will see the difference")

Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
de SliceofLife » 19 Noi 2007, 18:29
Ross, cu echipamentul pt cutia de viteze nu se mai aude nimic? Sa nu ma uiti te rog.
The only way out is in!
- SliceofLife
- Gold Member
- Mesaje: 762
- Membru din: 18 Iun 2007, 18:31
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
de KomandantuR » 20 Noi 2007, 13:19
"Beware the lollipop of mediocrity; lick it once and you'll suck forever." -Brian Wilson
-
KomandantuR - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 3727
- Membru din: 14 Mai 2007, 14:24
- Localitate: Bucuresti
- Maşina:
- VIN:
Înapoi la Dealerii Ford din Romania
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori
Cine este conectat
În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori
Zile de naştere
Nicio zi de naştere astăzi