16 Noi 2015, 12:57
16 Noi 2015, 13:36
16 Noi 2015, 13:57

16 Noi 2015, 15:21

19 Noi 2015, 13:10
03 Dec 2015, 10:53
24 Mai 2016, 13:58
25 Mai 2016, 09:29
25 Mai 2016, 10:46
25 Mai 2016, 12:34
25 Mai 2016, 17:39
). Si pe urma il refaci si tintesti 1000 de cai
26 Mai 2016, 09:10
26 Mai 2016, 10:36
Pana si la asta a mea i-am bagat endoscop-ul pe la bujii sa vad cum arata camasile si pistoanele.26 Mai 2016, 15:23
14 Iun 2016, 10:24
20 Iun 2016, 10:15

26 Iun 2016, 13:47
27 Iun 2016, 15:49
24 Iul 2016, 11:15
24 Iul 2016, 23:38


25 Iul 2016, 10:53
Sau alte chestii, gen tampoane. Astea de suspensie sunt normale in timp, ambreiajul la fel.
Sper sa ii schimb si intercoolerul pana atunci si poate sa iau un intake cu filtru conic. Mi-ar placea sistemul de pe Focus RS, dar nu stiu exact ce presupune sa il adaptez. Alta tubulatura de admisie, alt debitmetru, carasa ECU de RS si treaba asta: http://www.autospecialists.co.uk/AS-Per ... -1276.html - pt ca la ST, gura care duce aer catre carcasa filtrului de aer este pe partea opusa, in stanga si astfel filtrul conic nu ar primi aer de afara.
I-as face un dyno test de curiozitate. Poate la anul ii schimb toate bobinele de inductie si trec la injectoare de RS.
25 Iul 2016, 13:31

25 Iul 2016, 15:02

26 Iul 2016, 15:25
09 Sep 2016, 19:03
Au fost vopsite in camp electrostatic, plus aplicat 2 straturi de lac protector la Top Wheels Auto in Bucuresti. Super baietii, le-au rezolvat repede si mi-au dat si roti la schimb ca sa nu las masina pe sticle de bere
10 Sep 2016, 10:26
10 Sep 2016, 20:52
11 Sep 2016, 00:54
11 Sep 2016, 16:55
Cred ca o sa iau un set nou de piulite si un set de antifurturi.12 Sep 2016, 17:08