Re: Ford Focus ST mk 2.5
-

poseidon06 - Incepator
- Mesaje: 0
- Membru din: 01 Noi 2014, 22:04
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: 2011 Opel Astra J 2.0 CDTI AFL+FlexRide, 2008 Ford Focus ST Mk2.5
Moderator: Cornel001
de poseidon06 » 12 Sep 2016, 20:51
de poseidon06 » 30 Oct 2016, 22:03
de alyn_acn » 30 Oct 2016, 23:44
$1 scrie:$2..Mi s-a parut curios ca la vulcanizare le-au strans cu cheia direct, fara sa mai scoata capacelul de metal deasupra. De fapt nu stiu sigur daca se scoate, tipul de acolo a zis ca asa se strang...
de poseidon06 » 29 Mar 2017, 20:57


de poseidon06 » 29 Mar 2017, 21:06
de andrei0241 » 30 Mar 2017, 15:46
de poseidon06 » 30 Mar 2017, 21:30
de andrei0241 » 30 Mar 2017, 22:52
de poseidon06 » 31 Mar 2017, 10:08
de andrei0241 » 31 Mar 2017, 12:40
de Sharkky » 31 Mar 2017, 12:42
de poseidon06 » 31 Mar 2017, 14:56
Desi tin minte ca la vechea masina, un Renault Megane 1.9 dci costa cam 1000 lei unul.
Cred ca poti sa zici ca sunt ca femeile acelea dependente de operatii estetice, chiar daca ele arata bine deja. Sper ca rezultatul final sa nu fie un Frankenstein
de andrei0241 » 31 Mar 2017, 19:15
de poseidon06 » 31 Mar 2017, 23:04

Sigur se gaseste o cutie de STI pe undeva

de andrei0241 » 01 Apr 2017, 10:56
de poseidon06 » 01 Apr 2017, 15:07

de andrei0241 » 01 Apr 2017, 19:46
de poseidon06 » 01 Apr 2017, 20:47
Iar rezultatul final, cum zici, s-ar putea sa nu mai fie un daily driver.
de styx1 » 01 Apr 2017, 23:55
de poseidon06 » 02 Apr 2017, 11:29

de andrei0241 » 02 Apr 2017, 14:31

de poseidon06 » 02 Apr 2017, 21:23

de styx1 » 03 Apr 2017, 21:05
$1 scrie:$2tyx1, imi pare rau, dar nu iti impartasesc parerea. Am condus o masina de 200 de cai cu motor 3.0 V6 aspirat, rupea aderenta si in treapta a treia (da, e drept, nu avea cauciucuri high performance). Daca nu ai avea LSD si suspensia fata desteapta la Focus-ul tau RS, nu ai putea sa o tii pe sosea in curbele stranse cu ESP-ul scos daca ai merge sportiv. Diferentialul iti asigura un plus de tractiune la viteze mici, pt ca la viteze mari nu este neaparat foarte util. ESP-ul de pe Focus ST este foarte intruziv, daca plec mai tare de pe loc, accelereaza incet si progresiv pt ca ESP-ul o tine in frau. Sper cu un LSD si cu mai multa putere sa se comporte altfel, adica la plecari si in curbele luate in treapta a doua sa nu mai am o dadaca atat de severa
Placutele de frana sport m-au tinut in general intre 12 si 20.000 km. Deci sunt obisnuit cu ideea ca daca mergi tare trebuie sa si opresti repede, la fel si cu consumul.
Un exemplu de ST cu LSD: https://www.youtube.com/watch?v=aFgd8xyeyY0
de poseidon06 » 03 Apr 2017, 21:26
de styx1 » 06 Apr 2017, 22:38
de andrei0241 » 06 Apr 2017, 23:12
de poseidon06 » 07 Apr 2017, 11:22
de poseidon06 » 07 Apr 2017, 19:44
Ca si performanta nu simt schimbari prea mari cu softul standard, doar ca parca e mai elastic putin motorul si isi ia avant mai repede cand intra in sarcina turbina. In schimb a aparut un "drone" (sunet de frecventa joasa) intre 2000 si 3000 rpm, i-am intrebat pe cei de la Dreamscience si au spus ca e normal pana se mai depun particule pe rezonator. Sper sa se mai reduca in timp ca la drum lung cand accelerezi in plaja aceea te cam bubuie la urechi.
de poseidon06 » 10 Apr 2017, 20:04
De abia astept dupa Paste sa mai montez din piese ca s-au strans ceva: intercooler, induction kit, RS ECU holder, amortizoare + arcuri, protectii amortizoare originale Ford, flanse + rulmenti amortizoare fata Ford, carenaje fata originale din dezmembrari (cele de pe masina sunt crapate).Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 23 vizitatori