27 Iun 2008, 08:42
27 Iun 2008, 08:54
$1 scrie:$2$1 scrie:$2 Ati vazut si legea aia votata in unanimitate de senat, aia cu 50-50 stiri pozitive si negative.
Oaaaah ce cretina e legea asta , oare cind n-or sa aibe stiri pozitive de bagat ( cam cum fac acuma ) ce-or sa faca , probabil or sa prezinte o parte din stirile "negative " rizind ...
27 Iun 2008, 09:05
27 Iun 2008, 09:09
27 Iun 2008, 09:33
$1 scrie:$2are trebuie sa moara un om in tara noastra de c***t ca sa se miste ceva? eu nu cred ca o se intample nimica nici acuma. vb si promisiuni care tin fix 3 zile.
27 Iun 2008, 09:36
$1 scrie:$2ai zic o data: cel cu basculanta are partea lui de vina, dar din punctul meu de vedere nu e autorul moral al acestei intamplari. Pasarela aceea ( pusa peste un drum rutier, nu peste un parau) era proiectata ca un pod peste o apa mica - deci era sprijinita pe piloni si neancorata in nimik. Cel care a proiectat-o/montat-o trebuia sa ia in calcul situatii de genul asta: poate sunt idioti ca cel care a provocat acest accident, poate e un sofer de basculanta inteligent si responsabil, dar care face un atac de cord in timp ce conduce si cade peste butonul/maneta care ridica bena ... poate sa fie o lebada turbata, care nu vede bine si se loveste de pasarela, poate sa fie un cutremur cu magnitudine mare ... si tot asa.
_______________________________________________________________________________________________
Niste idioti
27 Iun 2008, 09:54
$1 scrie:$2ai tu iti dai seama ce pasarela trebuia sa faca sa reziste la o basculanta? Ii costa cat inca 3-4 pasarele.
27 Iun 2008, 10:07
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ai tu iti dai seama ce pasarela trebuia sa faca sa reziste la o basculanta? Ii costa cat inca 3-4 pasarele.
Imi dau seama ... si nu e chiar asa greu de facut. Costa inca 3 pasarele poate la noi in romanica (cu tot cu spaga ministeriala). Dar sa nu imi spui ca din cauza costului asta "ridicat" nu le-au ancorat si ca e "mai ieftin" sa moara oameni dacat sa faci o lucrare asa cum trebuie.
27 Iun 2008, 10:25
27 Iun 2008, 10:34
27 Iun 2008, 11:14
$1 scrie:$20 % vina autoritatilor rutiere care nu au montat gabarit de protectie pe sensul de mers ( ca la subtraversarile de poduri CF;
27 Iun 2008, 11:39
27 Iun 2008, 11:43
27 Iun 2008, 11:54
27 Iun 2008, 12:15
27 Iun 2008, 12:27
27 Iun 2008, 12:31
27 Iun 2008, 12:34
27 Iun 2008, 12:43
27 Iun 2008, 12:49
27 Iun 2008, 13:09
27 Iun 2008, 13:20
27 Iun 2008, 14:19
27 Iun 2008, 14:56
$1 scrie:$2RETINII care se suie la volanul unor astfel de bestii de 20 tone, fara incarcare, si care-si inchipuie ca soseaua este a lor, ca legile sunt doar pentru ceilati, care-si decupleza limitatorul de viteza si tine-te nene ...
27 Iun 2008, 15:09
$1 scrie:$2istreza-te cit vrei dar dpdv al fizicii si mecanicii gresesti si toxi poate confirma! Pasarela ar fi suportat greutatea totala a basculantei numai daca masina se afla PE pasarela, lucru imposibil; in aceste cazuri care presupun miscari si ciocniri e vorba de transfer de energie si atunci pasarela ar fi preluat toata energia cinetica a masinii doar daca masina lovea frontal pasarela; in realitate energ cinetica s-a disipat in multe feluri printre care si faptul ca bena a cedat si s-a desprins dar si ptr ca masina nu s-a oprit brusc ( deci nu am avut nici energia finala nici viteza finala zero) ptr ca am vazut "la stiri" ca basculanta s-a oprit in balarii pe cimp...
27 Iun 2008, 15:38
27 Iun 2008, 15:42
27 Iun 2008, 15:42
27 Iun 2008, 15:45
27 Iun 2008, 16:11
$1 scrie:$2mi cer scuze daca s-a inteles ca imi apartine calculul. E de pe alt forum facut de ALT USER. Desi sunt inginer la baza (masini unelte) examenele la Rm m-au costat 120 dolari acum vreo 10 ani. Mea culpa!
P.S. Nu profesez in domeniu, m-am reprofilat dupa a doua facultate pe logistica.