22 Oct 2008, 19:27
22 Oct 2008, 19:56
22 Oct 2008, 19:56
$1 scrie:$2un gust imi place
Si-mi mai place ca ai pastrat sigla Ford pe grila fata , e de acolo
Evacuarea dubla cum ai montat-o, sunt functionale ambele iesiri (gen Kuga) sau mergi pe una din ele ?
Spor la treaba mai departe
23 Oct 2008, 15:43
23 Oct 2008, 16:09
23 Oct 2008, 16:22
23 Oct 2008, 17:00
23 Oct 2008, 19:55
24 Oct 2008, 18:36
24 Oct 2008, 20:09
$1 scrie:$2rima !
Felicitari pentru masina! Ti-a iesit super !
O singura chestie ar fi... acum chiar isi arata calutii... nu mai e undercover.
24 Oct 2008, 20:28
28 Oct 2008, 14:21
28 Oct 2008, 16:58
$1 scrie:$2i eu votez tot pentru prima varianta, mai ales ca acelasi model il caut si eu. Uite aici model similar de la Mak : http://www.autoaccesorii.ro/wheels_details.php?id=697
29 Oct 2008, 21:47
02 Noi 2008, 13:32
02 Noi 2008, 14:35
$1 scrie:$2olia unde ai pus-o? cat te-a costat ? as vrea sa imi pun si eu dar nu vreau sa ma duc la orice "specialist" de cartier:)
07 Noi 2008, 22:01
07 Noi 2008, 22:04
08 Noi 2008, 14:40
08 Noi 2008, 16:33
15 Noi 2008, 23:48
16 Noi 2008, 09:22
16 Noi 2008, 09:57
$1 scrie:$2au maci e sistemul dvd-gps-tv? Eventual dupa ce il montezi baga o poza doua sa vedem cum arata.
Weekend fain in continuare.
26 Noi 2008, 02:29
26 Noi 2008, 08:37
26 Noi 2008, 09:53
$1 scrie:$2alut!
Am citit aventura ta cu motorul de 1.8tdci-115hp si trag concluzia ca ai multa experienta cu acest motor. Da-mi un sfat te rog, pe la ce viteza sau turatie sa schimb a doua "safe"? Am condus benzina inainte si foloseam rar a-ntaia, doar la plecarea de pe loc.
Daca incerc sa bag a doua in regim de viteza mica dupa franare incepe sa tremure si renunt si bag a-ntaia. Poate nu stiu eu cum sa actionez ambreiajul, poate trebuie sa-l las sa alunece mai mult. Daca schimb pe la 20km/h nu sunt probleme dar turez cam mult treapta a-ntaia.
Am inteles ca problema rezida din faptul ca pana la 1500rpm, motorul nu prea are putere.
A doua problema ar fi la plecarea de pe loc, se pare ca trebuie sa plec de la 1500+ ca sa fiu sigur ca nu se opreste. Mi s-a mai intamplat sa opresc motorul la cate un stop, din "nerabdare". Care e experienta ta?
Multam
P.S.- Retine ca la mine sunt doar cei 115hp
26 Noi 2008, 16:53
26 Noi 2008, 17:44
26 Noi 2008, 18:59
$1 scrie:$2chimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.
$1 scrie:$2and franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie