Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Oct 2008, 19:27

@muzica9: Frumoasa rau ! Arata exact ca un ST ..Felicitari pentru ca te-ai zbatut sa realizezi asta.In legatura cu oferta mea (despre jante) s-ar putea sa vina prea tarziu ,caci momentan sunt "prins" cu niste necazuri.Asa ca ,dupa o vreme dupa ce le depasesc ,o sa vorbim daca mai esti dispus.Bafta

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Oct 2008, 19:56

foarte misto a iesit. evacuarile sunt bestiale :D cred ca esti super mandru

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Oct 2008, 19:56

$1 scrie:$2un gust imi place =D>
Si-mi mai place ca ai pastrat sigla Ford pe grila fata , e de acolo
Evacuarea dubla cum ai montat-o, sunt functionale ambele iesiri (gen Kuga) sau mergi pe una din ele ?

Spor la treaba mai departe


evacuare dubla in adevaratul sens al cuvintului.

momentan am facut doar partea din spate. posibil pe viitor sa modific si sa schimb si segmentul turbo-cat.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 15:40

ajutati-ma sa ma decid. :|
FiÅŸiere ataÅŸate
oxygin.jpg
gmp.jpg

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 15:43

Prima.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 16:09

prima

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 16:22

cu mentiunea ca in prima poza nu sunt jante originale de Focus ST. sunt jantele de aici.
http://www.oxigin.ro/images/8/8_cs.html

exista in mintea mea si varianta pe negru. ;)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 17:00

Prima

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Oct 2008, 19:55

Prima !
Felicitari pentru masina! Ti-a iesit super !
O singura chestie ar fi... acum chiar isi arata calutii... nu mai e undercover.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Oct 2008, 18:36

Si eu optez pentru prima varianta.A doua poza are niste jante cu model nasol din punctul meu de vedere...si in plus rosul ala nu se "asorteaza" cu nimic .Apropo de asortat n-am spus gratuit asta ..pentru ca am vazut in oras un Porsche visiniu cu jante originale de culoare visinie ....dar jantele aveau si un model super fain.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Oct 2008, 20:09

$1 scrie:$2rima !
Felicitari pentru masina! Ti-a iesit super !
O singura chestie ar fi... acum chiar isi arata calutii... nu mai e undercover.


hehe, era misto inainte. era lup in blana de oaie.

acum am inceput sa captez privirea altor soferi cu masini din alta clasa. asa ca stau cuminte in banca mea.

intre timp am pus folie pe geamurile din spate. urmeaza si pe cele din fata + folie de protectie vopsea pe unele elemente componente ale barelor.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

24 Oct 2008, 20:28

uite ceva frumos http://www.reifenhaus.ch/felgen/OZ%20Sardegna.jpg nu stiu cat costa dar sa nu dai cu pietre :D
si am mai vazut de curand un Seat Leon cu niste Jante din astea http://www.nh-networks.com/wheelpower/i ... _large.JPG dar erau parca mai mate si gri. Dadeau super :-"

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Oct 2008, 14:21

Si eu votez tot pentru prima varianta, mai ales ca acelasi model il caut si eu. Uite aici model similar de la Mak : http://www.autoaccesorii.ro/wheels_details.php?id=697

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Oct 2008, 16:58

$1 scrie:$2i eu votez tot pentru prima varianta, mai ales ca acelasi model il caut si eu. Uite aici model similar de la Mak : http://www.autoaccesorii.ro/wheels_details.php?id=697


cele de la mak sunt nejustificat de scumpe si sunt doar de la 18" in sus.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Oct 2008, 21:47

am pus si folia pe fata, 50% transparenta. am aplicat si folie de protectie vopsea pe ambele bare in locurile cele mai predispuse pt julituri. am mai scos si citeva "zgaibe" la polish. gainatul de pasare nu iese nici cu sandpaper. :) costuri totale, 500 ron pt ziua de azi.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

02 Noi 2008, 13:32

folia unde ai pus-o? cat te-a costat ? as vrea sa imi pun si eu dar nu vreau sa ma duc la orice "specialist" de cartier:)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

02 Noi 2008, 14:35

$1 scrie:$2olia unde ai pus-o? cat te-a costat ? as vrea sa imi pun si eu dar nu vreau sa ma duc la orice "specialist" de cartier:)


expert detailing in vitan.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Noi 2008, 22:01

daca tot va plac cele y desing atunci ce preferati intre

http://www.oxigin.ro/images/8/8_bfp.html

sau

http://www.oxigin.ro/images/8/8_cs.html

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Noi 2008, 22:04

black :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Noi 2008, 14:40

negru

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

08 Noi 2008, 16:33

Black all the way :D

P.S.: Eventual photoshopizeaza rapid ambele variante ca sa iti dai seama mai bine cum ar arata...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

15 Noi 2008, 23:48

plictiseala mare. m-a mincat in c.. sa comand jante si cauciucuri de vara pe 17" desi afara a venit iarna. :) nu cred ca vor sta mai mult de 2 sapt pe masina pina cind trec pe cele de iarna.

arcurile sport le-am vindut. la vara poate ma voi orienta catre niste coilovere.

zilelea astea ar trebui sa achit un sistem dvd-gps-tv all in one. traiasca REP DEM CHINEZA. :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Noi 2008, 09:22

Hau maci e sistemul dvd-gps-tv? Eventual dupa ce il montezi baga o poza doua sa vedem cum arata.

Weekend fain in continuare.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

16 Noi 2008, 09:57

$1 scrie:$2au maci e sistemul dvd-gps-tv? Eventual dupa ce il montezi baga o poza doua sa vedem cum arata.

Weekend fain in continuare.


momentan negociez cu chinezii. o sa pun si poze. mai intii sa vina.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 02:29

Salut!
Am citit aventura ta cu motorul de 1.8tdci-115hp si trag concluzia ca ai multa experienta cu acest motor. Da-mi un sfat te rog, pe la ce viteza sau turatie sa schimb a doua "safe"? Am condus benzina inainte si foloseam rar a-ntaia, doar la plecarea de pe loc.
Daca incerc sa bag a doua in regim de viteza mica dupa franare incepe sa tremure si renunt si bag a-ntaia. Poate nu stiu eu cum sa actionez ambreiajul, poate trebuie sa-l las sa alunece mai mult. Daca schimb pe la 20km/h nu sunt probleme dar turez cam mult treapta a-ntaia.
Am inteles ca problema rezida din faptul ca pana la 1500rpm, motorul nu prea are putere.
A doua problema ar fi la plecarea de pe loc, se pare ca trebuie sa plec de la 1500+ ca sa fiu sigur ca nu se opreste. Mi s-a mai intamplat sa opresc motorul la cate un stop, din "nerabdare". Care e experienta ta?

Multam

P.S.- Retine ca la mine sunt doar cei 115hp ;)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 08:37

Mie imi plac mai mult al 2lea set de roti,e ceva unic.Jante in Y au tot aparut pe mai multe marci,sunt deja clasice dar depinde de gusturi acum...

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 09:53

$1 scrie:$2alut!
Am citit aventura ta cu motorul de 1.8tdci-115hp si trag concluzia ca ai multa experienta cu acest motor. Da-mi un sfat te rog, pe la ce viteza sau turatie sa schimb a doua "safe"? Am condus benzina inainte si foloseam rar a-ntaia, doar la plecarea de pe loc.
Daca incerc sa bag a doua in regim de viteza mica dupa franare incepe sa tremure si renunt si bag a-ntaia. Poate nu stiu eu cum sa actionez ambreiajul, poate trebuie sa-l las sa alunece mai mult. Daca schimb pe la 20km/h nu sunt probleme dar turez cam mult treapta a-ntaia.
Am inteles ca problema rezida din faptul ca pana la 1500rpm, motorul nu prea are putere.
A doua problema ar fi la plecarea de pe loc, se pare ca trebuie sa plec de la 1500+ ca sa fiu sigur ca nu se opreste. Mi s-a mai intamplat sa opresc motorul la cate un stop, din "nerabdare". Care e experienta ta?

Multam

P.S.- Retine ca la mine sunt doar cei 115hp ;)


la plecarea de pe loc eu tin ambreiajul apasat la jumatate destul de mult. schimb a-1-a dupa 2500 rpm. si a -2-a intre 2500 - 3000 rpm.

nu schimba sub 2500 rpm pt ca o sa scada turatia sub zona cuplului maxim! de aici si bilbaiala aceea.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 16:53

Multumesc mult pt lamuriri! :)

Ok, am inteles asa:
1. La plecarea de pe loc turez in jur de 2500 si las ambreajul sa patineze mai mult, ceea ce imi confirma ca asa faceam si eu desi cred ca in timp se uzeaza mai repede... dar asta e. Eu turam 1500 - 2000. Si am observat si eu ca ambreajul prinde cam sus... Banuiesc ca se poate regla.
2. In a-1-a merg pana la vreo 2500 si apoi schimb a-2-a. Asta inseamna ca in trafic aglomerat merg cu a-1-a in jur de 20km/h ceea ce tureaza destul de zgomotos motorul dar n-am incotro.
3. Cand franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie

Corect?

Cred ca in timp am sa invat mai bine cum sa dozez vitezele.

De curiozitate, merge sa faci rev-match(ca in single clutch sau heel & toe) la masina asta? Ai incercat?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 17:44

Schimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Noi 2008, 18:59

$1 scrie:$2chimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.


si cauciucurile. :D

$1 scrie:$2and franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie


ideal ar fi sa retrogradezi inainte de viraj. astfel incit pe toata durata lui sa ai cuplu maxim, iar la iesire din viraj sa ii dai blana. :)
Răspunde