Totul despre membri

Povestea Focusului de 150 de cai

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde dragos » 22 Oct 2008, 19:27

@muzica9: Frumoasa rau ! Arata exact ca un ST ..Felicitari pentru ca te-ai zbatut sa realizezi asta.In legatura cu oferta mea (despre jante) s-ar putea sa vina prea tarziu ,caci momentan sunt "prins" cu niste necazuri.Asa ca ,dupa o vreme dupa ce le depasesc ,o sa vorbim daca mai esti dispus.Bafta
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde darian » 22 Oct 2008, 19:56

foarte misto a iesit. evacuarile sunt bestiale :D cred ca esti super mandru
Golf R MY 2012 DSG
Ex - Focus ST 320+ Portocala mecanica
Imagine
Avatar utilizator
darian

Orange Member
 
Mesaje: 1163
Membru din: 22 Apr 2007, 09:39
Localitate: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Maşina: Golf R MY2012 DSG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 22 Oct 2008, 19:56

$1 scrie:$2un gust imi place =D>
Si-mi mai place ca ai pastrat sigla Ford pe grila fata , e de acolo
Evacuarea dubla cum ai montat-o, sunt functionale ambele iesiri (gen Kuga) sau mergi pe una din ele ?

Spor la treaba mai departe


evacuare dubla in adevaratul sens al cuvintului.

momentan am facut doar partea din spate. posibil pe viitor sa modific si sa schimb si segmentul turbo-cat.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 23 Oct 2008, 15:40

ajutati-ma sa ma decid. :|
Fişiere ataşate
oxygin.jpg
gmp.jpg
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde alexandrusavu » 23 Oct 2008, 15:43

Prima.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde 180490 » 23 Oct 2008, 16:09

prima
Ford Rulzz !!
Avatar utilizator
180490
 
Mesaje: 90
Membru din: 04 Iun 2007, 22:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo MK3 GHIA TDCI 130CP, 5+1, 2002
VIN: WF04XXGBB42M64505

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 23 Oct 2008, 16:22

cu mentiunea ca in prima poza nu sunt jante originale de Focus ST. sunt jantele de aici.
http://www.oxigin.ro/images/8/8_cs.html

exista in mintea mea si varianta pe negru. ;)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde trafficman » 23 Oct 2008, 17:00

Prima
FORD FOCUS TREND COLLECTION 2007, 1,8 TDCi, 115 Cp, 5 doors, Tonic
VIN: WF05XXGCD57L09738

Eternity is a very long time, especially towards the end...
Avatar utilizator
trafficman
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 22 Iul 2007, 19:55
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: FF2, 2007, 1.8 TDCi, 115HP, Trend
VIN: WF05XXGCD57L09738

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde LEX » 23 Oct 2008, 19:55

Prima !
Felicitari pentru masina! Ti-a iesit super !
O singura chestie ar fi... acum chiar isi arata calutii... nu mai e undercover.
2024 Ford Ranger Raptor
2018 Land Rover Evoque <- ex
2016 VW Amarok <- ex
2014 VW T-reg <- ex
2010 Land Rover Range Rover Vogue Supercharged <- ex
2009 VW T-reg <- ex
2007 Ford Focus Titanium 2.0 TDCI <- ex
2008 Ford Mondeo 2.0 TDCI <- ex
2007 Ford Fusion 1.4i <- ex
2002 Ford Focus Futura 1.6 Zetec SE <- ex
Avatar utilizator
LEX
Member
 
Mesaje: 265
Membru din: 24 Feb 2007, 12:33
Localitate: In spatele volanului.
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF05XXGCD57K71460

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde dragos » 24 Oct 2008, 18:36

Si eu optez pentru prima varianta.A doua poza are niste jante cu model nasol din punctul meu de vedere...si in plus rosul ala nu se "asorteaza" cu nimic .Apropo de asortat n-am spus gratuit asta ..pentru ca am vazut in oras un Porsche visiniu cu jante originale de culoare visinie ....dar jantele aveau si un model super fain.
"Toti vor sa ajunga in rai...dar nimeni nu vrea sa moara...."-EU

Mondeo MK4-HATCHBACK-TREND-1.8TDCi 125CP /5-door/R17" Y-spoke /TANGO RED colour.
Ex.-MK2-97' 1.8/120CP
Avatar utilizator
dragos
Gold Member
 
Mesaje: 597
Membru din: 02 Mar 2007, 12:30
Localitate: Ploiesti...sa Traiesti...!
Maşina: New Mondeo 2008 TDCi hatchback 1800cc 125CP Trend+Optiuni
VIN: WF0EXXGBBE7P85265

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 24 Oct 2008, 20:09

$1 scrie:$2rima !
Felicitari pentru masina! Ti-a iesit super !
O singura chestie ar fi... acum chiar isi arata calutii... nu mai e undercover.


hehe, era misto inainte. era lup in blana de oaie.

acum am inceput sa captez privirea altor soferi cu masini din alta clasa. asa ca stau cuminte in banca mea.

intre timp am pus folie pe geamurile din spate. urmeaza si pe cele din fata + folie de protectie vopsea pe unele elemente componente ale barelor.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Alma » 24 Oct 2008, 20:28

uite ceva frumos http://www.reifenhaus.ch/felgen/OZ%20Sardegna.jpg nu stiu cat costa dar sa nu dai cu pietre :D
si am mai vazut de curand un Seat Leon cu niste Jante din astea http://www.nh-networks.com/wheelpower/i ... _large.JPG dar erau parca mai mate si gri. Dadeau super :-"
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde WLI » 28 Oct 2008, 14:21

Si eu votez tot pentru prima varianta, mai ales ca acelasi model il caut si eu. Uite aici model similar de la Mak : http://www.autoaccesorii.ro/wheels_details.php?id=697
2006 FF2 1.8 TDCi hatchback
Avatar utilizator
WLI
Ford Freak
 
Mesaje: 213
Membru din: 07 Oct 2007, 18:14
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford FOCUS MKII 1.8 TDCi

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 28 Oct 2008, 16:58

$1 scrie:$2i eu votez tot pentru prima varianta, mai ales ca acelasi model il caut si eu. Uite aici model similar de la Mak : http://www.autoaccesorii.ro/wheels_details.php?id=697


cele de la mak sunt nejustificat de scumpe si sunt doar de la 18" in sus.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 29 Oct 2008, 21:47

am pus si folia pe fata, 50% transparenta. am aplicat si folie de protectie vopsea pe ambele bare in locurile cele mai predispuse pt julituri. am mai scos si citeva "zgaibe" la polish. gainatul de pasare nu iese nici cu sandpaper. :) costuri totale, 500 ron pt ziua de azi.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde B-89-WOW » 02 Noi 2008, 13:32

folia unde ai pus-o? cat te-a costat ? as vrea sa imi pun si eu dar nu vreau sa ma duc la orice "specialist" de cartier:)
B-89-WOW
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 31 Iul 2008, 00:31
Maşina: Ford Focus II 1.6i 101CP

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 02 Noi 2008, 14:35

$1 scrie:$2olia unde ai pus-o? cat te-a costat ? as vrea sa imi pun si eu dar nu vreau sa ma duc la orice "specialist" de cartier:)


expert detailing in vitan.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 07 Noi 2008, 22:01

daca tot va plac cele y desing atunci ce preferati intre

http://www.oxigin.ro/images/8/8_bfp.html

sau

http://www.oxigin.ro/images/8/8_cs.html
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Razvychi » 07 Noi 2008, 22:04

black :D
Avatar utilizator
Razvychi
Gold Member
 
Mesaje: 782
Membru din: 12 Aug 2008, 23:09
Localitate: Cluj-N
Maşina: ford fusion 2007 1.4tdci 68

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde omg » 08 Noi 2008, 14:40

negru
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde trafficman » 08 Noi 2008, 16:33

Black all the way :D

P.S.: Eventual photoshopizeaza rapid ambele variante ca sa iti dai seama mai bine cum ar arata...
FORD FOCUS TREND COLLECTION 2007, 1,8 TDCi, 115 Cp, 5 doors, Tonic
VIN: WF05XXGCD57L09738

Eternity is a very long time, especially towards the end...
Avatar utilizator
trafficman
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 22 Iul 2007, 19:55
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: FF2, 2007, 1.8 TDCi, 115HP, Trend
VIN: WF05XXGCD57L09738

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 15 Noi 2008, 23:48

plictiseala mare. m-a mincat in c.. sa comand jante si cauciucuri de vara pe 17" desi afara a venit iarna. :) nu cred ca vor sta mai mult de 2 sapt pe masina pina cind trec pe cele de iarna.

arcurile sport le-am vindut. la vara poate ma voi orienta catre niste coilovere.

zilelea astea ar trebui sa achit un sistem dvd-gps-tv all in one. traiasca REP DEM CHINEZA. :D
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde trafficman » 16 Noi 2008, 09:22

Hau maci e sistemul dvd-gps-tv? Eventual dupa ce il montezi baga o poza doua sa vedem cum arata.

Weekend fain in continuare.
FORD FOCUS TREND COLLECTION 2007, 1,8 TDCi, 115 Cp, 5 doors, Tonic
VIN: WF05XXGCD57L09738

Eternity is a very long time, especially towards the end...
Avatar utilizator
trafficman
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 22 Iul 2007, 19:55
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: FF2, 2007, 1.8 TDCi, 115HP, Trend
VIN: WF05XXGCD57L09738

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 16 Noi 2008, 09:57

$1 scrie:$2au maci e sistemul dvd-gps-tv? Eventual dupa ce il montezi baga o poza doua sa vedem cum arata.

Weekend fain in continuare.


momentan negociez cu chinezii. o sa pun si poze. mai intii sa vina.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde sofocle » 26 Noi 2008, 02:29

Salut!
Am citit aventura ta cu motorul de 1.8tdci-115hp si trag concluzia ca ai multa experienta cu acest motor. Da-mi un sfat te rog, pe la ce viteza sau turatie sa schimb a doua "safe"? Am condus benzina inainte si foloseam rar a-ntaia, doar la plecarea de pe loc.
Daca incerc sa bag a doua in regim de viteza mica dupa franare incepe sa tremure si renunt si bag a-ntaia. Poate nu stiu eu cum sa actionez ambreiajul, poate trebuie sa-l las sa alunece mai mult. Daca schimb pe la 20km/h nu sunt probleme dar turez cam mult treapta a-ntaia.
Am inteles ca problema rezida din faptul ca pana la 1500rpm, motorul nu prea are putere.
A doua problema ar fi la plecarea de pe loc, se pare ca trebuie sa plec de la 1500+ ca sa fiu sigur ca nu se opreste. Mi s-a mai intamplat sa opresc motorul la cate un stop, din "nerabdare". Care e experienta ta?

Multam

P.S.- Retine ca la mine sunt doar cei 115hp ;)
"Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay."
Lt. Col. Slade
Avatar utilizator
sofocle
Ford Freak
 
Mesaje: 215
Membru din: 20 Sep 2008, 02:49
Maşina: Ford Focus 2008 1.8tdci 115hp trend

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde BoogY » 26 Noi 2008, 08:37

Mie imi plac mai mult al 2lea set de roti,e ceva unic.Jante in Y au tot aparut pe mai multe marci,sunt deja clasice dar depinde de gusturi acum...
BoogY
 

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 26 Noi 2008, 09:53

$1 scrie:$2alut!
Am citit aventura ta cu motorul de 1.8tdci-115hp si trag concluzia ca ai multa experienta cu acest motor. Da-mi un sfat te rog, pe la ce viteza sau turatie sa schimb a doua "safe"? Am condus benzina inainte si foloseam rar a-ntaia, doar la plecarea de pe loc.
Daca incerc sa bag a doua in regim de viteza mica dupa franare incepe sa tremure si renunt si bag a-ntaia. Poate nu stiu eu cum sa actionez ambreiajul, poate trebuie sa-l las sa alunece mai mult. Daca schimb pe la 20km/h nu sunt probleme dar turez cam mult treapta a-ntaia.
Am inteles ca problema rezida din faptul ca pana la 1500rpm, motorul nu prea are putere.
A doua problema ar fi la plecarea de pe loc, se pare ca trebuie sa plec de la 1500+ ca sa fiu sigur ca nu se opreste. Mi s-a mai intamplat sa opresc motorul la cate un stop, din "nerabdare". Care e experienta ta?

Multam

P.S.- Retine ca la mine sunt doar cei 115hp ;)


la plecarea de pe loc eu tin ambreiajul apasat la jumatate destul de mult. schimb a-1-a dupa 2500 rpm. si a -2-a intre 2500 - 3000 rpm.

nu schimba sub 2500 rpm pt ca o sa scada turatia sub zona cuplului maxim! de aici si bilbaiala aceea.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde sofocle » 26 Noi 2008, 16:53

Multumesc mult pt lamuriri! :)

Ok, am inteles asa:
1. La plecarea de pe loc turez in jur de 2500 si las ambreajul sa patineze mai mult, ceea ce imi confirma ca asa faceam si eu desi cred ca in timp se uzeaza mai repede... dar asta e. Eu turam 1500 - 2000. Si am observat si eu ca ambreajul prinde cam sus... Banuiesc ca se poate regla.
2. In a-1-a merg pana la vreo 2500 si apoi schimb a-2-a. Asta inseamna ca in trafic aglomerat merg cu a-1-a in jur de 20km/h ceea ce tureaza destul de zgomotos motorul dar n-am incotro.
3. Cand franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie

Corect?

Cred ca in timp am sa invat mai bine cum sa dozez vitezele.

De curiozitate, merge sa faci rev-match(ca in single clutch sau heel & toe) la masina asta? Ai incercat?
"Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay."
Lt. Col. Slade
Avatar utilizator
sofocle
Ford Freak
 
Mesaje: 215
Membru din: 20 Sep 2008, 02:49
Maşina: Ford Focus 2008 1.8tdci 115hp trend

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Sexyrat » 26 Noi 2008, 17:44

Schimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 26 Noi 2008, 18:59

$1 scrie:$2chimbi din treapata I in II la 2500 ture, nu la plecarea de pe loc. Daca turezi la 2500 la plecarea de pe loc o sa tocesti repede ambreiajul.


si cauciucurile. :D

$1 scrie:$2and franez, fac un viraj si retrogradez in a-2-a la iesire trebuie sa am suficienta viteza ca sa pic in zona de cuplu ~1900rpm ca sa nu se balbaie


ideal ar fi sa retrogradezi inainte de viraj. astfel incit pe toata durata lui sa ai cuplu maxim, iar la iesire din viraj sa ii dai blana. :)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 9 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 9 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login