Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
16 Iun 2009, 13:30
Multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor.Deocamdata nu am cum sa masor nimic pentru ca trebuie sa ma impinga cineva ca sa o pornesc si o sa fac asta maine cred.Domnule valiinves,nici nu se pune problema sa fi incercat cu AC sau ventilatoare pornite,nu porneste deloc oricum.Am mai citit ceva pe forum,care se cam potriveste la mine.Prin sept.2008,la aprox.115.000km am schimbat tot kitul de ambreiaj si volanta.Patina si facea si un zgomot de la volanta cred cand apasai la jumate,deci am schimbat tot.Am vazut pe forum ca multora li s-a stricat electromotorul din cauza piliturii de la ambreiaj care a intrat in el.pare plauzibil?Pana acum totusi a pornit la prima cheie masina,nu a dat nici un semn.
PS: Domnule Bibanu,cand as putea cel mai devreme sa-mi fac o programare la dumneavoastra?(daca vreti va ocupati de asa ceva desigur)
16 Iun 2009, 13:49
In semnatura care circula sub mine,exista nr. de tel.
16 Iun 2009, 16:02
bibane, ce e mă cu pozele astea?
aia cu Dem Rădulescu era de înţeles în lumea bibanilor, dar Louis de Funes, iar apoi Fernandel?!?
16 Iun 2009, 16:10
Daca citesti mai jos,o sa intelegi,la ultima pagina,a 4 a interventie a mea.

:
viewtopic.php?f=17&t=32914&start=440
19 Iun 2009, 01:17
Henry Ford si un superb V 8:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

19 Iun 2009, 16:16
domnule bibanu aveti idee unde este pozitionat senzorul de marsariere(sau cum ii zice) la un focus din 2001 tdi?
ma refer la prostia aia de pe cutie care aprinde lumina din spate cand bagi in marsarier
19 Iun 2009, 22:30
Nu sunt convins,dar dupa cate stiu ca am vazut,este deasupra cutiei de viteze.
21 Iun 2009, 13:41
buna ziua,d-le bibanu!
am si eu cateva intrebari sa va adresez
eu am un ff1 TDdi si ma gandesc ca in viitorul nu foarte indepartat va trebui sa schimb discul de ambreaj cu ce mai e nevoie,vreau sa stiu daca se potriveste volanta de pe TDci cu masa dubla pe TDdi,asta practic ca teoretic sunt pareri pro si contra.Vreau sa pun volanta cu masa dubla pt atenuarea vibratiilor
-turbina cu geometrie variabila de pe ff1 tdci se poate pune la tddi?in cazul ca va trebui sa schimb vreodata turbina as prefera sa pun una de tdci,ce spui se "pupa"?
-in proportie sa zic de 70-80% motoarele de tip VAG mai noi sau mai vechi papa ulei intr-o veselie,sunt motoare iesite din fabrica care papa ulei de noi este benefic pt masina\motor(pt buzunar sigur nu e benefic)
a mea nu papa gram de ulei si masina am luat-o in 2005 din dt la 78mii km si acum am 125k(cand am adus-o la un tester mi-a spus ca are 178k,daca e adevarat acum ar avea 225k)
intreb asta ca ma contrazic cu un amic care spune ca asa este normal sa pape ulei egal ca e noua sau veche
multumesc!
numa bine!
21 Iun 2009, 16:52
Domnu Bibanu,vedeti poate obitineti autorizatie de la Ford pentru revizii
21 Iun 2009, 17:15
Hai sa discutam si despre ce stim si despre ce nu stim si incepem cu consumul de ulei:
1.Toate aceste incoveniente sunt datorate politicii de piata auto,intrucat din cauza vanzari reduse au renuntat sa mai fabrice autoturisme foarte durabile in timp,incepand sa se amestece marile companii,intre ele,producand turisme mult mai ieftine,dar de o calitate indoielnica,fara a mai respecta cotele si tolerantele de fabricatie ale motoarelor.
Luam ca exemplu VW,Audi,care si ele sunt mare mancatoare de ulei din fabricatie,si ar fi de mentionat ca pana prin anii 1998,cand demontam un motor de 1,6 D sau TD,cand curatam calota pistoanelor,gaseam stantat 76,468 mm,iar cilindri blocului aveau 76,50 mm si atat aveau toate motoarele,pe cand acum nu isi permit sa mai scrie nici macar ce diametru in mm au,dar in sutimi.Pina acum vreo 4 ani,cand cumparam segmenti Kolben Smith,la plicuri albastre sau Goetze la plicuri galbene,cand ii probam pe cilindri,se inchideau cap in cap,de deabia intra lama de barbierit,iar acum,ma uit la motoarele noi,au tolerante de iti este frica sa.i montezi,sunt ca si uzati.Ce sa mai discutam,au murit nemtii care produceau adevaratele masini,acum sau nascut electronistii si nemtii care fabrica pompe de injectie care produc span de noi,segmenti de iti este frica sa.i montezi,pompe si casete servodirectie,alternatoare de unica folosinta,relee de incarcare care nu sunt compatibile cu calculatoarele(ECU) si nu stiu sa stinga becul de la bord,toate plasticurile scartaie in habitaclu si etc,e foarte mult de discutat aici,dar raspunsul la intrebarea ta este ca la 20 de motoare,doar unul este in cotele stricte ale legii mecanici,iar restul sunt "admise" de standarde.
2. Referitor la kit.ul de ambreiaj,de la un model la altul trebuie avute in vedere:
_diametrul coroanei de pornire si nr. de dinti,
_distanta de la electromotor la coroana,
_latimea volantei,deoarece influenteaza cursa rulmentului de presiune,
_adancime si diametrul interior la oala de la cutie,
_lungime suruburi de fixare.
3.Turbina cu geometrie variabila.
La punctul 2 si 3 este foarte greu sa.ti raspund,avand in vedere ca sunt turisme mai noi,oraselul meu este mic,deci automat si frecventa acestor tip de motoare este mica si aceste notiuni le dobandesti in momentul in care lucrezi mai des,modelele respective,"taticul" motorului tau,cel de 1,6D si 1,8 D,le cunosc foarte bine,plus ca in afara de aceste aspecte mai este de mentionat ca eu nu repar numai Ford.Ca sa pot sa.ti raspund concret la ce 2 intrebari,ar presupune sa am aceste 2 tipuri de motore,trase unul langa altul.
21 Iun 2009, 17:30
multumesc frumos bibane pentru raspunsuri!
daca e vreodata sa imi schimb una din cele doua sau sau sa trebuiasca(doamne feri')sa imi fac motorul am sa apelez la tine si sunt sigur ca ai sa ma primesti si le-om da de cap
tot respectul!
numa bine!
21 Iun 2009, 17:43
Te pot ajuta cu orice in domeniul mecanic,dar numai ca trebuie inteles ca nimeni nu este capabil sa retina in memorie,dimensiunile la mii de piese montate pe sute de autoturisme,din acest motiv,reprezentantele repara numai un anumit tip de auto si nu le amesteca.

Eu am facut multe modificari de ambreiaje si etc,de.a lungul timpului,dar nu recomand la nimeni,care are volanta normala,sa o inlocuiasca cu una cu masa dubla,sunt mai multe dezavantaje,decat avantaje,e o parere personala.
21 Iun 2009, 19:27
$1 scrie:$2_adancime si diametrul interior la oala de la cutie,
oală, băi bibane?!?
pfuaaaaaaiiiiiiii!!!!!!!!
zi bă, carterul ambreiajului!
21 Iun 2009, 19:40
Mergi la prima pagina a acestui topic si acolo mentionez clar ca am sa caut sa ma exprim cat de cat pe intelesul tuturor,evitand pe cat se poate termenii tehnicii.
Erai buna de soacra.
Vrei sa ma apuc sa scriu cu abrevieri,ca sa se citeasca un mesaj pe ora?
21 Iun 2009, 20:35
pai... ma las pe mana ta
daca se poate si se merita acesta transformare atunci e ok,daca nu castig nica si daca e mai buna cum e de la mama ei ,cu siguranta asa va ramane
ma gandesc ca se pot face mici artifici la orice masina asta depide de proprietar si paretea financiara
numa bine!
21 Iun 2009, 22:43
Nu vrea sa zici ca ma dau mare,dar vreau sa fac urmatorele precizari.
Ca idee,imi place dar ca executie au nota 5 cu indulgenta,de ce?
1.nu se poate sta la volan,fiecare pilot sta jenant cu spatele in bordul celuilalt,
2.eu as fi adaugat intre cele 2 caroserii,un straif de tabla,macar de 50 cm,pentru a sta comod,
3.la instalatiile electrice nu sa modificat nimic,decat a fost decuplata instalatia de spate,
4.la motor,sa adaugat un simplu bidon la fiecare motor,care tine loc de rezervor,
5.sau suspendat doua conducte de frana de la pompa centrala,
Deci in concluzie,singura operatie,a fost sudura intre cele doua trenuri de fata,cum am spus si la inceput,ideea face totul,dar practica,e la pamant si proiectul este fara final,deoarece in afara de un filmulet pe you tube,nu cred ca au castigat ceva si sunt sigur ca a fost o pierdere de timp,iar acum nu mai exista.
Stiu unde se afla atelierul,acolo pe timpul lui "impuscatu",se lucra tinichigerie si vopsitorie la greu.
Eu in 1984,am confectionat o motocicleta pe un cadru de MZ de 250cm3,carenata numai din subansambluri de Dacii accidentate,care se aflau in curte la auto.service unde lucram la acel moment si era lucrata dupa o Yamaha de 1300 cm3.
Am muncit foarte mult si am cheltuit ceva bani cu ea,dar dupa revolutie am dat.o cadou la un tanar mecanic cu care lucram,deoarece "Organele",mi.au radiat.o din circulatie,pentru ca pe timpul lui Ceasca se putea inscrie in circulatie asemenea prototipuri,dar in democratie este promovata numai prostia si incompetenta,din acest motiv,nu se va mai naste un Coanda.
Incerc sa ma opresc aici ca sa nu va mai spun de o Dacie care a fost scoasa la casare la I.A.S,tot pe timpul lui Ceasca,avea nr. 1 TR 2525,a cumparat.o un vecin al meu si dupa ceva transformari,scotea 190 km/h si rupea planetarele,dar sunt sigur ca nu ma credeti.
21 Iun 2009, 22:51
Apropo de maşini artizanale, în tinereţea mea erau 2, una mai reuşită, cred că portocalie (sau neagră?) la culoare, aparţinând unuia care stătea pe strada Poliţiei, spre pădure... Amintirile mele sunt destul de vagi cu privire la maşină, ştiu că era ceva sport, Lamborghini style.
21 Iun 2009, 23:02
Bravo,deci stii,nu am vrut sa deschid subiectul,deoarece nu am crezut ca esti in tema.
E vorba de Aurel,suntem prieteni,se ocupa de atelierul mecanic de la Militie,iar acum ii spune Aurel stalparul,deoarece dupa revolutie,sa apucat de prelucrat marmura,obiecte funerare.
Au fost 2 Dacii,una rosie si una neagra,dar modificate binisor la caroserie si un "mini",pe trei roti,cu motor de Trabant,daca nu ma insel,acesta fiind confectionat,inaintea Daciilor.
Amintiri.............................................................bravo,
21 Iun 2009, 23:20
Ingenioasa treaba,mi-e un pic mila de masinile alea,totusi nu erau chiar vechi,dar ma gandesc ca nu se aflau degeaba acolo

PS:Daca era focus una dintre ele si crapam de necaz
21 Iun 2009, 23:28
Ei au adus ambele jumatati din Germania,pe o platforma normala si din lipsa de spatiu am taiat caroseriile,luand doar ansamblurile de fata pentru care aveau comanda.
Asta este explicatia.
22 Iun 2009, 20:15
gabi, revin la discuţia aia cu astra din 93...
are delcoul în prelungirea axei cu came, capacul e la 90 de grade către în jos.
cam cum arată piesa aia, modulul ăla care trebuie schimbat?
poţi să fii niţel mai explicit?
mulţam!
încă o întâmplare: ieri a pornit la sfert şi a mers ok. după 10 min de mers am oprit-o unde aveam treabă cam 20 de minute... era aproape rece...
a pornit foarte greu (electromotoru a învârtit cam de 10 de ori) şi s-a oprit imediat. am repetat manevra şi după alte 10 învârteli a luat-o galopat în 2 jumate apoi în 3, nu se tura... stăteam cu acceleraţia în podea. a intrat în ture tare 4-5.000, iar apoi a mers dar nu rotund cum o ştiu eu...
simptoma e identică cu cea de la vechea dacie când se îneca şi nu mai pornea, dar atenţie! la cald... băgai pedala în podea, se deschidea clapeta de acceleraţie la max., dădeai la automat si după ce se ventilau cilindrii o lua şi mergea ok...
22 Iun 2009, 20:24
Este de forma dreptunghiulara,sa zicem L 5cm si l 2cm,este negru si montat cu 2 suruburi de M4 cu cap in cruce,sub acel capac.
22 Iun 2009, 20:37
$1 scrie:$2ergi la prima pagina a acestui topic si acolo mentionez clar ca am sa caut sa ma exprim cat de cat pe intelesul tuturor,evitand pe cat se poate termenii tehnicii.
Erai buna de soacra.
Vrei sa ma apuc sa scriu cu abrevieri,ca sa se citeasca un mesaj pe ora?

glumeam bă, nene!
abrevieri?
amintiri... agendele mi s-au dus dracului. aveam una foarte preţioasă în care aveam toate toleranţele de rectificare la vilbrochene de vreo 200 de tipuri de motoare...
te duceai la atelierul de rectificat şi meşteru îţi cerea dimensiunile şi toleranţele ca să nu-şi mai bată el capul.
GQ - garnitură chiulasă
CV -cutie viteze
LT - lovită, tinichigerie
SM - set motor
RT1, 2 - revizie tehnică semestrul 1,2 , actualul itp
CT - cardan, transmisie
V - vopsitorie
EL - electricieni
câteva din abrevierile de prin agende...
22 Iun 2009, 20:38
$1 scrie:$2ste de forma dreptunghiulara,sa zicem L 5cm si l 2cm,este negru si montat cu 2 suruburi de M4 cu cap in cruce,sub acel capac.
are ÅŸi vreun conector ceva, presupun...
mulţam mult
22 Iun 2009, 22:53
Are papuci de legatura in interior,daca nu visez,parca are 3 contacte pe o parte si 2 pe cealalta,daca nu 2 cu 2.
24 Iun 2009, 16:36
O noua provocare.
Astazi mi.a venit un prieten cu 2 Sierra,una din 1987,inmatriculata si una din 1991,neinmatriculata,la care cred ca voi lucra o luna de zile,deoarece trebuie mutat totul,de pe una pe alta si la sfarsit trebuie sa functioneze amandoua.Ambele masini sunt echipate cu motoare de 2000cm3 DOHC,dar la cea inmatriculata motorul e pus aiurea pe ea,deoarece a avut 1600 cm3,OHC si cel de 2000 cm3,nu are acte si din acest motiv,motorul dupa cea neinmatriculata trebuie demontat,segmentat si montat pe cealalta,intrucat avand acte de provenienta se poate omologa.Cea neinmatriculata are si ceva obtiuni si din acest motiv,voi lua urmatoarele subansambluri,de pe ea:
_instalatie AC,
_geamuri electrice,
_inchidere centralizata,
_toata instalatia electrica,
_ABS,
_pompa si caseta servodirectie,
_punte spate cu grup cu tot,
_cardan,
_motor,
_cutie viteze,
_planseul de bord cu volan si toate anexele,
_capota,
_radiatoare cu ventilatoare,
_masca fata,
_faruri electrice,
_toata izolatia fonica,de pe podea,
_si nu mai stiu.
Avem si poze,cea inmatriculata,pe care se monteaza totul,este cea alba:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

-

24 Iun 2009, 23:05
Ehee cea alba este exact cum am avut eu,mi-ai starnit amintiri placute,pana si folia de pe geamurile spate exact gemene.Aoleu cat e de munca,spor la treaba nea bibane!!
24 Iun 2009, 23:18
Buna seara, cu o intrebar eva deranjez si eu daca ma poate ajuta cineva, dupa indelungi cautari pe aici nu am gasit nimic asemanator cu problema mea sau poate nu am stiut sa caut. Am si eu un Ford Transit din 1997 cu motor de 2.5 Diesel, stie cineva cum se regleaza culbutorii, avans + transmisie?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.