Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
19 Oct 2009, 18:55
Indiferent de fabricant,toate se autoregleaza,tocmai in aceasta idee a fost si creat acest principiu,in momentul in care discul de ambreiaj face ceva uzura,mecanismul sare un dinte si rearmeaza cablul.
Frumoasa masina
2500 cm3,diesel in 4 pistoane 142 CP.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

19 Oct 2009, 21:26
..urmeaza al 3-lea cablu .
Schimbat placa,disc,furca,rulment si cablu ambreiaj a mers bine 2 saptamani si deja sunt probleme cu cablul in sens ca se apasa destul de greu si agata cutia .
Prarerea D-voastra de profesionist ?
19 Oct 2009, 21:32
Vreau sa discutam putin despre cutiile automatice,deoarece am gasit un topic undeva(nu vreau sa dezgrop mortii),in seara asta,in care un utilizator lua foc in gura ca nivelul de ulei de la cutiile de viteze automatice se verifaca ca si la cele mecanice.
1.Cutiile de viteze automatice,nu au buson de nivel,unele nici de golire nu au,se demonteaza baia de ulei a cutiei cand se efectueaza schimbul.
2.Nivelul se verifica cu ajutorul jojei,exact ca la motor.
3.Verificarea se face cu masina in plan drept,de preferinta la sosirea de la un drum,in ideea ca uleiul sa fie circulat si pentru a avea o teperatura normala de lucru.
4.Se verifica cu motorul pornit pe "N",nu pe "P",ca sertarele cutiei sa fie la nivel.
5.Nu se verifica niciodata cu motorul oprit,indica foarte mult si eronat.
6.Se inlocuieste si filtrul de ulei din cutie,ca din acest motiv formeaza suprapresiune si arunca simeringul de la prize,deteriorand sau gripand pompa de ulei a cutiei.
20 Oct 2009, 16:42
.... cand se declanseaza cablul inainte de montare sau dupa ?
20 Oct 2009, 21:05
Dupa montare,la prima si a doua pedala se autoregleaza deja.
Acum mai apar si probleme datorita la uzura danturii de la ansamblurile de autoreglaj si cablul sa ramana slab.
Ma gandesc daca nu cumva cablul nu are traseul care trebuie si din acest motiv merge greoi.
20 Oct 2009, 23:17
Raspuns pentru colegul chelner:
La Ford Escort 1.4 EFI 10/1995 tip motor F4B Benzina 55kW,tachetii sunt hidraulici.
Ar fi bine de stiut si ce ulei folosesti.
21 Oct 2009, 22:10
Salut , Gabi. Am o problema cu stabilitatea relantiului, in sensul ca, in momentul in care 'apar' consumatori(AC, faruri,etc.), apare o trepidatie..cand opresc la o intersectie (de ex...), scade usor turatia sub nivelul normal de relanti("da sa moara"), apoi creste usor(treaba asta se repeta de 2,3 ori), dupa care se stabilizeaza. Mentionez faptul ca , daca nu exista consumatori, pe decelerare, se comporta aprox. normal.
21 Oct 2009, 22:15
@bibane de unde gasesc sa cumpar debitmetru aer pentru scorpia mea?
21 Oct 2009, 22:19
Daca nu ai montat cumva un acumulator subdimensionat,inseamna ca ai probleme cu alternatorul.
Monteaza un voltmetru la bornele bateriei,porneste unul dintre consumatorii care iti creaza probleme si urmareste te rog ce tensiune scoate alternatorul in acel moment in care ralantiul devine instabil.
22 Oct 2009, 19:35
Problema este ca nu pot sa vad daca vacumul de pe delcou e legat.
Ai modificari pe anexle motorului si din acest motiv totul e ciudat.
In prima poza,merge ori la avansul vacumatic al delcoului,ori la alt model de carburator are mai multe vacumuri pe el.
In a doua poza,merge in filtru de aer.
In ultima poza e clar,acolo vine un furtun care se continua cu o conducta metalica si merge la supapa unisens de la vacumul servofranei.
Te.as ruga sa postezi o poza de ansamblu cu toata camera motorului ca as vrea sa vad eu tot ce este pe acolo,ca sa lamurim totul.
22 Oct 2009, 21:15
Nu cunosc in mod expres alternatoarele fabricate dupa 1998 si daca nu gresesc am impresia ca e modelul la care fulia este cu ambreiaj si exista posibilitatea ca acesta sa patineze.
Oricum aceste alternatoare lucreaza la capacitate maxima pe la 2000 ture.
22 Oct 2009, 21:44
Fuliile unor alternatoare au ambreiaj,adica sistemul este identic cu cel de la biciclete semicursiere,dai din pedale in fata bilele cilindrice cupleaza si transmite miscarea la roata,dai de pedale inapoi,bilele cilindrice decupleaza si nu se mai transmite mescarea la roata,in cazul nostru discutam despre fulie,accelerez motorul,fulia cupleaza si invarteste rotorul alternatorului,daca intru in frana de motor,fulia nu mai are cuplaj maxim.
23 Oct 2009, 06:38
Salutari tuturor, in special initiatorului acestui topic care mi se pare o adevarate enciclopedie de know-how!
Legat de motivul interventiei mele, am urmatoarea problema: am un ford scorpio din '94 la care de curand am facut conversia motor/cutie 2.0i DOHC - 2.9i V6 24v. In momentul in care am dat jos motorul de pe masina donatoare (separat de cutia automata) n-am desfacut torque converter-ul de pe volanta, acesta ramanand prins de motor (lucru total nerecomandat din cate am citit). Ma intereseaza daca montarea torque converter-ului pe cutie se face dupa anumite repere, din cate am vazut nu exista niciun semn pe cutie/torque care ar indica acest lucru. In momentul de fata ansamblul motor/cutie este pe masina , am montat converter-ul respectand distanta dintre el si exteriorul carter-ului data de manual insa vreau sa stiu daca montajul converter-ului se face in vreo pozitie anume. Multumesc anticipat!
23 Oct 2009, 13:48
Nea bibane...am si eu o intrebare la tine, poate ma scoti din ceata. Stii cumva ce dimensiune este ambreiajul la Escrocul meu? E 1.6 16v din 07.97, si cutia daca nu ma insel este un IB/IB5.
M-au bagat in ceata dimensiunile ca vazui pe 200, 210, 220 si 240

Sarumina in avans
23 Oct 2009, 15:27
[quote="Calin Muresan,567428"
...insa vreau sa stiu daca montajul converter-ului se face in vreo pozitie anume. Multumesc anticipat![/quote]
din experienţa mea convertizorul, adică ambreiajul automatic nu are o poziţie anume.
experienţa mea e de la utilaje, iar cele mai multe convertizoare demontate au fost cele de Wolă... nu mai avea forţă să se împingă în mormanul de pământ şi nici forţă să salte că pompa hidraulică era legată după convertizor.
adică se blegea, nu mai avea jvîc deşi motorul rupea...
scuze, gabi, că mă bag...
23 Oct 2009, 16:05
Nea Bibaneeee!! belea mare in Italia,de 2 luni de cand sunt in Milano ma invart in jurul cozi,am cautat in toate cimitirele de masini o cutie de viteze pentru babuta mea din 90-ford sierra 1,8TD si neam!! nimic nu am gasit pentru ea,toti au spus inclusiv cei de la reprezentanta ford ca modelul acesta a fost in serie mica si...e vechi,slabe sanse,acum sa readucem povestea la zi incepand cu noaptea de11 august 2009: am plecat la drum cu masinuta spre italia....toate bune si frumose cand cu 50 de km inainte de PLoiesti ( aveam 130 km/h) eram in a 5a sa auzit un tronc si...gata cutia de viteze...nu mai intra nici in stanga nici in dreapta,in nici o viteza,aici intervine nea bibanul care la 12 noaptea mia raspuns la telefon si eu ii multumesc din suflet ca nu ma lasat singur in acea noapte,cu chiu cu vai reusesc sa dau peste un taxi care imi ia 50 ron pana la intrarea in Pl. cei de la tractari ce sunt pe autostrazi au cerut....350 ron! mama lor de pungasi ordinari! bun...ajung la benzinerie unde stau pana dimineata cand rasare soarele...incep din nou sa o bibilesc si....surpriza! intra in a 4a,pornesc cu chiu cu vai....vai de discul de ambreiaj! si ma reintorc 250 km cu...a 4a,a dat d-zeu sa pot duce masinuta in Videle acasa de unde in aceiasi seara am luat atlasibul si dus am fost in Milano!
acum ...nea bibane!!! ma reintorc pe 24 acasa pentru 3 saptamani,ma poti ajuta sa o pun pe picioare? nu de alta dar am pus mult suflet in ea si multa munca sa o intretin,tocmai ce iam facut ITP-ul si asigurarea in August si nu vreau sa rugineasca acasa,vreau sa o iau cu mine aici in Italia,ce zici,ma ajuti? am incercat sa te sun pe nr. vechi dar imi apare neconectat,iti scriu aici nr. mele,cel din Italia si cel din Ro:
0039 3883455947-Alex
004 0730816906
In speranta unui raspuns afirmativ iti multumesc din suflet anticipat!
23 Oct 2009, 22:28
Bibane! Am si eu o intrebare:
Prin pereglinarile tale pe forum pe aici, stii pe careva cu vreun mondeo ca al meu demontat pentru piese?
Am nevoie de ansamblul de la stergatorul de pe spate.
23 Oct 2009, 23:49
Am si poze, am si ce vrea muschiul tau. Ti la fac cadou cand o sa vin la tine. Este dusa dantura la roata melcata pe o anumita portiune. Roata este din plastic, cu contacte metalice pe ea.

Cu Alex am vorbit. E berlina masina de care stiai.
23 Oct 2009, 23:59
Da te rog sa ma scuzi,mi.a scapat aspectul,ai dreptate.
Presupun ca nou e o poala de bani nu?
Stii ca ti.am zis ca imi e frica de dantura pinioanelor.
A avut gripare pe ax si a tras greu de el.
Ce ma deranjeaza pe mine este ca de ce la suprasarcina nu sare siguranta de protectie,sunt calibrate aiurea,de ce dracu mai intercalez o sigurata de protectie pe un circuit daca nu functioneaza cand am nevoie,la scurt circuit e deja tarziu.
Un releu termic frumos,e in suprasarcina sa incins bimetalul si a dat afara cu tensiunea,nu?
24 Oct 2009, 00:06
De gripat, nu s-a gripat. Chiar axul arata foarte bine. Dar nici bine nu a dus-o. A intrat apa in el si totul arata caramiziu la culoare.

Pot sa pun si poze dar nu-si au rostul. Prefer sa ti le predau tie si sa faci ce vrei cu ele.

Apropo. Multam de link-uri. O sa le studiez maine mai atent. Adica azi.
24 Oct 2009, 00:15
Pe langa acel ax trebuie sa aiba sigur un oring de cauciuc care face etansarea intre ax si ghidaj,dar probabil a cedat si a dat voie precipitatiilor sa intre la mecanism.
Eu sunt foarte curios sa.l vad cand vii la mine,poate gasim ceva similar.
De ce nu vrei sa postezi o poza ca sa.l vad si eu in ansamblu si sa.mi pot face o parere.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.