16 Feb 2011, 17:54
16 Feb 2011, 18:30
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2un,acum Tavi unul dintre furtune trebuie sa mearga spre motor undeva,vreau sa scoti acel capat si sa vezi daca cu motorul pornit absoarbe aer si vreau sa imi si spui unde vine bagat sau posteaza o poza.
Care capat de furtun sa scot, cel care este deasupra cilindrului de vacum are un capat in spatele cilindrului iar celalat capat intra in ceva in fata cilindrului care se vede in prima poza.
Salut,
Tavi imi pare rau dar in doi ani de zile esti prima persoana care ma disperi,poate nu sunt eu capabil sa ma exprim,ai deja vreo 4 posturi in care eu vorbesc de capra si tu de varza,deci niciodata nu vom ajunge la un consens.
Cu parere de rau eu ma retrag,am epuizat subiectul,nu inteleg de ce iti este asa de greu ca in momentul in care ai un furtun sau chiar doua sa nu fii in stare sa imi spui unde intra capetele lor.
16 Feb 2011, 18:50
16 Feb 2011, 18:56
$1 scrie:$2alut,
Iulius tocmai am vorbit acum telefonic cu Henry Ford(uite si poza ca dovada) pentru dreptul de autor si a zis ca daca nu ne potolim se scoala acum de acolo de unde se afla si ne rupe fundul la amandoi.![]()
Nu este realizabil ceace doresti tu,trebuie sa te gandesti ca motorul diesel e atat de pacatos la compresie incat daca sunt segmentii foarte uzati,nu mai porneste,dar la aproape 1 cm cat vrei tu sa decomprimi motorul.
Varianta cu distributie dubla,pe doua curele similare si prin dublarea pinioanelor este executabila impreuna cu toate modificarile de rigoare si aici fac referire la realinierea alternatorului,pompei de apa s.a.m.d.dar nu crezi ca ar fi mai simplu sa schimbi cureua la 60.000km cum fac eu la masina mea si astfel scapi de stres?![]()
![]()
16 Feb 2011, 19:04
16 Feb 2011, 19:55
16 Feb 2011, 20:20
$1 scrie:$2avi in aceste conditii inseamna ca are un mic compresor care absoarbe ca si la inchiderile centralizate vacuumatice,dar nu ma intreba unde este ca nu stiu.
Daca scoti furtunul de unde am facut eu sageata rosie,prin suflat si absorbit cu gura,modifici pozitia clapetei.
16 Feb 2011, 22:28
$1 scrie:$2alut,
Imi cer mii de scuze,nu stiu cum mi-a scapat.![]()
![]()
Deci reparat caseta la banc costa 200 ron dar pretul kit-ului nu il stiu pentru ca variaza de la un magazin la altul.![]()
Mergi aici pe forum la sectiunea comercial si intreaba la firme autorizate.
Problema este ca nu se fabrica kit-uri de garnituiri pentru reparat toata gama de casete de Ford,poate ai noroc si gasesti.
17 Feb 2011, 01:16
19 Feb 2011, 13:54
19 Feb 2011, 16:24
19 Feb 2011, 16:27
$1 scrie:$2alut,
Da Klauss,e neaparata nevoie de schimbat pompa de apa la 127.000 km cat ai tu,deoarece se considera ca vaselina din rulmentul pompei se sedimenteaza si daca vrei sa o inlocuiesti dupa, vei plati din nou manopera distributiei deoarece iar se demonteaza cureaua.
19 Feb 2011, 19:22
20 Feb 2011, 00:33
20 Feb 2011, 21:22
21 Feb 2011, 09:58
21 Feb 2011, 14:19
21 Feb 2011, 15:43
$1 scrie:$2Cum rezolv cu toate astea,ca tre sa montez sistemul de evacuare si nu stiu cum sa scap de toate chestiile alea de sunt in plus?
Multumesc anticipat nashule
21 Feb 2011, 15:46
21 Feb 2011, 15:51
21 Feb 2011, 16:15
21 Feb 2011, 19:09
21 Feb 2011, 20:26
21 Feb 2011, 20:34
21 Feb 2011, 20:40
21 Feb 2011, 20:54
21 Feb 2011, 21:12
22 Feb 2011, 11:19
22 Feb 2011, 13:29
22 Feb 2011, 15:01