Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 16 Feb 2011, 17:54

Salut,

Imi cer mii de scuze,nu stiu cum mi-a scapat. :) :-??
Deci reparat caseta la banc costa 200 ron dar pretul kit-ului nu il stiu pentru ca variaza de la un magazin la altul. :-??
Mergi aici pe forum la sectiunea comercial si intreaba la firme autorizate.
Problema este ca nu se fabrica kit-uri de garnituiri pentru reparat toata gama de casete de Ford,poate ai noroc si gasesti.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 16 Feb 2011, 18:30

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2un,acum Tavi unul dintre furtune trebuie sa mearga spre motor undeva,vreau sa scoti acel capat si sa vezi daca cu motorul pornit absoarbe aer si vreau sa imi si spui unde vine bagat sau posteaza o poza.

Care capat de furtun sa scot, cel care este deasupra cilindrului de vacum are un capat in spatele cilindrului iar celalat capat intra in ceva in fata cilindrului care se vede in prima poza.


Salut,
Tavi imi pare rau dar in doi ani de zile esti prima persoana care ma disperi,poate nu sunt eu capabil sa ma exprim,ai deja vreo 4 posturi in care eu vorbesc de capra si tu de varza,deci niciodata nu vom ajunge la un consens.
Cu parere de rau eu ma retrag,am epuizat subiectul,nu inteleg de ce iti este asa de greu ca in momentul in care ai un furtun sau chiar doua sa nu fii in stare sa imi spui unde intra capetele lor. :-??


Am spus de la inceput ca nu ma pricep la motoare, denumiri,piese si altele.
Ca sa ma fac inteles am exemplificat in poze, in fotografia 01 capatul de furtun notat cu 1 intra in obiectul 2(care nu stiu ce e dar vad ca are alimentare ), iar celalalt capat de furtun notat cu 3 din fotografia nr 2 intra in centrul din spate al cilindrului vacumatic. Acum ce capat scot nr 1 sau nr 3 ca sa vad cu motorul pornit daca absoarbe aer
Fişiere ataşate
Fotografii-02.jpg
Fotografii-01.jpg
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 16 Feb 2011, 18:50

Tavi in aceste conditii inseamna ca are un mic compresor care absoarbe ca si la inchiderile centralizate vacuumatice,dar nu ma intreba unde este ca nu stiu.
Daca scoti furtunul de unde am facut eu sageata rosie,prin suflat si absorbit cu gura,modifici pozitia clapetei.
Fişiere ataşate
Fotografii-01.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Iullius » 16 Feb 2011, 18:56

$1 scrie:$2alut,

Iulius tocmai am vorbit acum telefonic cu Henry Ford(uite si poza ca dovada) pentru dreptul de autor si a zis ca daca nu ne potolim se scoala acum de acolo de unde se afla si ne rupe fundul la amandoi. :((
Nu este realizabil ceace doresti tu,trebuie sa te gandesti ca motorul diesel e atat de pacatos la compresie incat daca sunt segmentii foarte uzati,nu mai porneste,dar la aproape 1 cm cat vrei tu sa decomprimi motorul.
Varianta cu distributie dubla,pe doua curele similare si prin dublarea pinioanelor este executabila impreuna cu toate modificarile de rigoare si aici fac referire la realinierea alternatorului,pompei de apa s.a.m.d.dar nu crezi ca ar fi mai simplu sa schimbi cureua la 60.000km cum fac eu la masina mea si astfel scapi de stres? :) :-?? ;)

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Ford.Incerc sa ma linistesc doar ca stresul mi-e provocat de cureaua rupta si de aici incercarile aberante de preintampinare a problemei.De schimbat cureaua la 60 k nu-i problema doar ca am observat la mecanicul meu ca imi impingea cureaua la locul ei cu o surubelnita destul de ascutita si tare mi-e ca ar fi putut-o ciupi.Asta se poate intampla in aproape orice service si de la o schimbare de curea aparent banala se poate ajunge iarasi la problemele de care m-am lovit deja cu cureaua rupta.In asta consta stresul meu.Multumesc oricum pentru raspuns.Ma asteptam la continutul lui :)
Avatar utilizator
Iullius
Gold Member
 
Mesaje: 572
Membru din: 29 Noi 2009, 18:36
Localitate: Iasi
Maşina: Ford mondeo,2.0,diesel,ghia,2009

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 16 Feb 2011, 19:04

Pai de ce a montat cureaua prin impingere cu surubelnita? :-t
Asa greu a fost sa slabeasca o amarata de piulita de la rola intinzatoare ca sa o poata monta cu mana? :-??
Iti inteleg disperarea acum,imi pare rau. :(
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Iullius » 16 Feb 2011, 19:55

Am asistat si eu la punerea curelei de distributie si rola dintata intinzatoare a fost slabita dar a intrat cam greu cureaua pe pozitie si nu inteleg de ce.Una din curele cand s-o puna inapoi a intrat fortat printre 2 fulii si era aproape s-o taie.Efectiv la fazele astea am tipat la mecanic in service de nervi,are 60 de ani omu si il intrebam ''oare chiar nu se poate sa intre curelele astea mai usor la locul lor fara sa nenorocim ceva?''Trebuia sa mai dea afara inca o fulie pentru asta si nu cred ca avea chef.Omu e platit la procent din manopera si il doare in fund daca mi se rupea mie cureaua la cateva zile.Pe el nici macar nu-l interesa daca pornea masina ci sa puna chiulasa la loc si distributia atat.
Pasiunea mea pentru masini se va concretiza incepand din vara cand voi termina un curs de mecanici auto inceput acum cateva zile timp in care voi face si practica intr-un service,in timpul pe care il am ca am servici .Incerc sa gasesc solutii mai bune pentru a rezolva problemele iar sfaturile d-voastra sunt mai mult decat bine venite.Le consider ''mana cereasca''.
Avatar utilizator
Iullius
Gold Member
 
Mesaje: 572
Membru din: 29 Noi 2009, 18:36
Localitate: Iasi
Maşina: Ford mondeo,2.0,diesel,ghia,2009

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde tavi_ok » 16 Feb 2011, 20:20

$1 scrie:$2avi in aceste conditii inseamna ca are un mic compresor care absoarbe ca si la inchiderile centralizate vacuumatice,dar nu ma intreba unde este ca nu stiu.
Daca scoti furtunul de unde am facut eu sageata rosie,prin suflat si absorbit cu gura,modifici pozitia clapetei.


Daca are un mic compresor inseamna ca ar fi nr 2 din din poza nr 1 pt ca are alimentare( orice compreson ar trebuii alimentat nu?) ca idee daca tin cu mana tija aia de la vacum sa zic maxim in fata sau maxim in spate cu motorul pornit nu ar trebuii sa simt diferente de temperatura la caldura?, asta deoarece zic eu ca acel vacum actioneaza tija aia din capul lui dar mecanic pana la urma, si eu ai preiau functia tinand cu mana. Care este rolul gaurei de la vacum, in poza 2 se vede bine.
Ford escort combi 1,8 td an 1999 VIN: WF0NXXBBANWA81780
Ford Mondeo Facelift 2.0tdci an 2004 VIN: WF05XXGBB53Y87091
Avatar utilizator
tavi_ok
Ford Freak
 
Mesaje: 168
Membru din: 01 Ian 2011, 17:52
Localitate: Mangalia
Maşina: Ford Mondeo 2,0 tdci an 2004 facelift

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde djxme200 » 16 Feb 2011, 22:28

$1 scrie:$2alut,

Imi cer mii de scuze,nu stiu cum mi-a scapat. :) :-??
Deci reparat caseta la banc costa 200 ron dar pretul kit-ului nu il stiu pentru ca variaza de la un magazin la altul. :-??
Mergi aici pe forum la sectiunea comercial si intreaba la firme autorizate.
Problema este ca nu se fabrica kit-uri de garnituiri pentru reparat toata gama de casete de Ford,poate ai noroc si gasesti.


Nici o problema, am postat chiar inainte sa postati dumneavoastra :) E un pret foarte bun, si mai am o singura intrebare. E complicat de dat caseta jos? Ma gandesc sa fac cumva sa fac proba cu o caseta buna ca sa fiu sigur..n-as vrea sa repar caseta daca nu de la ea este problema, mai ales ca trebuie sa stau cu masina pe dreapta cateva zile.
Multumesc.
Ex-Mondeo Mk3 2.2TDCi Ghia X +
Imagine
Fiesta Mk7 1.25i Titanium
Imagine
Avatar utilizator
djxme200
1nsane Member
 
Mesaje: 1311
Membru din: 10 Noi 2005, 19:58
Localitate: Around the world..
Maşina: Fiesta Mk7 1.4i Titanium
VIN: WF0JXXGAJJ9J30749

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 17 Feb 2011, 01:16

Salut,

Nu as vrea sa iti spun o prostie dar nu stiu la modelul tau nu am avut ocazia sa demontez dar la modelul pana in 2000 se da puntea jos deoarece altfel nu se poate scoate,la Fiesta din 2006 la fel,se da drumul la punte jos. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde klausstan » 19 Feb 2011, 13:54

Domnule Gaby,
Posesor de Ford focus 2 din 2005 1,4 16v. Cod motor ASDA.
127 000 km
Vreau sa schimb distributia si pompa de apa.
Este necesar sa le schimb pe amandoula la acest kilometraj?
La toate masinile schimbam la 60 doar distributia si la 120 ambele.
klausstan
Ford Freak
 
Mesaje: 221
Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
Localitate: București
Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Feb 2011, 16:24

Salut,
Da Klauss,e neaparata nevoie de schimbat pompa de apa la 127.000 km cat ai tu,deoarece se considera ca vaselina din rulmentul pompei se sedimenteaza si daca vrei sa o inlocuiesti dupa, vei plati din nou manopera distributiei deoarece iar se demonteaza cureaua. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde klausstan » 19 Feb 2011, 16:27

$1 scrie:$2alut,
Da Klauss,e neaparata nevoie de schimbat pompa de apa la 127.000 km cat ai tu,deoarece se considera ca vaselina din rulmentul pompei se sedimenteaza si daca vrei sa o inlocuiesti dupa, vei plati din nou manopera distributiei deoarece iar se demonteaza cureaua. :-??


Multumesc pentru raspunsul prompt. Dar cureaua nu vine pe pompa de apa, nu? Ca din ce am vazut eu in poze pompa nu are pe exterior rola pt curea dintata.
klausstan
Ford Freak
 
Mesaje: 221
Membru din: 01 Feb 2011, 12:50
Localitate: București
Maşina: Kuga 2.0 Powershift, 150CP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Feb 2011, 19:22

:) Klauss,pompa de apa nu este antrenata de cureaua de distributie dar e montata sub aceasta curea care trebuie demontata altfel nu ai posibilitatea de a scoate pompa. :) ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde failure60 » 20 Feb 2011, 00:33

Buna seara, aveti PM!
Multumesc.
failure60
Incepator
 
Mesaje: 88
Membru din: 12 Ian 2011, 19:16
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford SIERRA 1.6i 55kw

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 20 Feb 2011, 21:22

Sarumana nashule :) ,vreau sa stiu si parerea lu matale in mod special la aceasta mica problema a mea :-" ,desi am cerut ajutor si in sectiunea de la scorpio,sper ca nu te superi :D
Am achizitionat un set de galerie complet de curand pentru scorpia mea,si am unele piese pe care eu nu le am pe scorpie si nu stiu ce e cu ele sau ce sa fac cu ele...
Aceasta sonda,ce este si la ce foloseste,si cum scap de ea?
Image0397.jpg

Acest recipient rotund,aceste furtune si chestia aia de le uneste la ce folosesc si cum scap de ele?
Image0398.jpg

Si in final,aceste tevi si sondele alea la ce folosesc si cum scap de ele?
Image0399.jpg

Si aici toate acele chestii in plus de eu nu le am la scorpie,si care nu imi trebuiesc si vreau sa scap cumva de ele ca sa imi pot monta esapamentul.
Image0400.jpg

Cum rezolv cu toate astea,ca tre sa montez sistemul de evacuare si nu stiu cum sa scap de toate chestiile alea de sunt in plus?
Multumesc anticipat nashule :)
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 21 Feb 2011, 09:58

Revin cu o intrebare suplimentara la blocul motor de fonta pt Ford Mondeo.
Am inteles ca se poate prinde aceea ureche cu poxilina asa cum mi-ai recomandat tu, dar inainte de a face acest lucru as vrea sa te mai interb ceva.
Daca in cazul ca, as face rost de un sudor in argon care sa-mi sudeze aceea ureche de fonta pe blocul motor trebuie sa dau neaparat motorul jos sau pot sa sudez pe pozitie?
Acum masina are accesorile date jos pt a putea ajunge la gaura respectiva.
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 14:19

Salut,

Important este sa ai loc suficient,nu se pune problema de luat foc ceva,deoarece sudura in argon este o sudura rece deci nu este o sudura ca aceea autogena unde piesa trebuie incinsa pana ajunge in faza de topire.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 15:43

$1 scrie:$2Cum rezolv cu toate astea,ca tre sa montez sistemul de evacuare si nu stiu cum sa scap de toate chestiile alea de sunt in plus?
Multumesc anticipat nashule :)


Salut finule, :)

Nu imi spui in primul rand de ce vrei sa schimbi galeria de evacuare si daca tot vrei sa scapi de toate imbunatatirile de pe ea de ce nu ai luat una simpla de Sierra,Taunus,Granada de la Sile?

Bun,hai sa descriem ce este cu sonda si tevile.
Sonda ,este o sonda Lambda si are rolul de cititor de gaze iar informatiile le transmite calculatorului,ea fiind legata de poluare,noxe,bla bla bla.
Eu stiu ca motorul tau este pe injectie,deci ar trebui sa aiba aceasta sonda,in cazul in care nu o folosesti nu o lasi degeaba pe evacuare,nu ca ar incurca cu ceva dar una din asta e vreo 320 ron la magazin si o poti vinde la cineva care are nevoie iar acolo ii faci la strung un dop filetat dupa filetul ei.

Am ajuns la tevi,ce fac aceste tevi?
Exista doua moduri de a incalzi galeriile de admisie ca arderea sa se faca corect:

1.-Incalzirea cu lichidul de racire din motor,dar dezavantajul este ca timpul in care motorul se incalzeste este de mare durata mai ales iarna.

2.-Incalzirea cu gazele fierbinti din galeria de evacuare si aici avem avantajul ca incalzirea se produce instantaneu cum motorul a pornit,fiind vorba de implozia interna care se produce.
Acele 4 pipe care tu crezi ca sunt sonde nu sunt altceva decat orificiile care asigura trecerea temperaturii spre piesa care trebuie incalzita .
Acea sfera neagra care o vezi imbinata este de fapt o magazie (rezervor)de temperatura iar de acolo de la iesirea ei trebuie sa iti plece un furtun in filtrul de aer ca benzina sa fie cat mai calda cand cade in capul pistoanelor,cu cat este mai fierbinte cu atat se aprinde mai repede.
Daca nu doresti sa folosesti aceasta instalatie de incalzire,o demontezi din holenderele care le-am insemnat eu cu sageti galbene si faci aceeasi chestie ca si la sonda Lambda,ii faci dopuri filetate pe strung,altfel face o galagie de zici ca e motor de taiat lemne din ala antic si de demult.:)
Recomandarea mea este sa folosesti instalatia,nu ai decat de tras un simplu furtun din sfera neagra in filtrul de aer.
Berea o dau tot eu? :D
Spor la treaba. ;)
Fişiere ataşate
Image0399.jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 21 Feb 2011, 15:46

Multumesc pt raspuns
In prima faza o sa incerc cu un sudor in argon,cu care am si vorbit si sper sa pot suda aceea piesa,fara probleme.
O sa revin cu o alta probleme legata de caseta de directie,care imi da batai de cap.
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 15:51

Scorpionul,atat la maine cat si la politie este deschis 24 din 24 de ore deci te astept cu noi intrebari. :)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 21 Feb 2011, 16:15

Pai de la Sile am luat galeria :D ,si asa mi-a livrato,cu aceste imbunatatiri pe ea :-" .Galeria de evacuare trebuie sa o schimb,pentru ca unde se imbina cu tobele la triunghiul ala,s-a deformat si imi arunca garnitura afara si face un zgomot mai ceva ca la tractor,de pornesc toate alarmele cand trec eu :D
Eu la scorpia mea nu am acea sonda lambda,cred ca am s-o vand la vreun coleg de are nevoie de ea.
Si matale zici ca e bine sa pastrez acele tevi cu furtune,pentru ami incalzi benzina,ajuta cumva si la consum,adica mai scade ceva?,si banuiesc ca e bine si pentru GPL,nu?.Si unde trebuie sa pun acel furtun in filtru de aer,in partea de sus a filtrului sa intre aerul cald direct in admisie..sau in partea de jos ca sa treaca aerul intai prin filtru?

Multumesc nashule :)
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 19:09

Finule,

Sile a vrut sa iti dea un lucru bun,plus ca el de Scorpio ai cerut,de Scorpio ti-a dat,daca ar fi stiut ca tu vrei sa suprimi tot ce e pe ea ti-ar fi dat o galerie de Taunus,Granada,Sierra ,etc.
Furtunul trebuie sa vina dincolo de filtru cat mai aproape de admisie deoarece daca trage aer rece dinaintea filtrului,nu faci nimic,degeaba il montezi. :)
Spor la treaba.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 21 Feb 2011, 20:26

Pai atunci,ca sa inteleg mai bine,tre sa fie dupa debitmetru de aer?
Uite in poza asta,dupa debitmetru,la furtunul gros de duce la galerie,e un stut acolo,pe care eu l-am astupat,pot sa introduc acolo furtunul?...ca alt loc nu mai vad disponibil..
Image0388 - Copy.jpg
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 20:34

E perfect acolo unde e sageata desenata de tine,
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde DON GYOVANY » 21 Feb 2011, 20:40

Super,acolo am sa il pun.Se va cunoaste vreo inbunatatire la mersul motorului,consum ceva..?..Si acolo in mod normal ce furtun venea,de la ce?,ca eu am astupat acel stut :D
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 21 Feb 2011, 20:54

Va avea putin efect la consum cat si la sprint,dar o ajuti mult la rece mai ales acum iarna.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 21 Feb 2011, 21:12

Salut, am revenit.
Caseta de directie
O problema mai veche imi da in continuare batai de cap si anume: burdufele de cauciuc de la caseta de directie ( cele care sunt montate pe bieleta de directie reglabila stg/dr) se umplu cu ulei de servo si din cauza presiuni care se formeaza acolo imi fisureaza burduful si pierd ulei de servodirectie.
Este singurul loc pe unde pierd uleiul de servo,completez bidonasul cu ulei pana la maxim si la cateva zile imi ajunge la min,poate si mai jos de nivelul min, gasesc pete de ulei sub masina.
Sunt probleme la semeringurile casetei de directie,stii cumva ce cota au,poate gasesc pe undeva sa le schimb?
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Iullius » 22 Feb 2011, 11:19

Daca ar putea inlocui oricine un simerig de la caseta de servodirectie ar face-o oricine.Eu in iasi n am gasit nici un meserias care sa-mi rezolve asta si a trebuit sa imi iau alta caseta.La mine era tot un simerig dus si imi scapa ulei.Problema apare intotdeuna din cauza burdufurilor din cauciuc care se fisureaza si prind praf care actioneaza ca un glaspapier pe simerig si mai poate aparea o faza in care patrunde apa inauntru si bieleta rugineste usor mai ales cand sta pe loc si iarasi apare aceeasi problema.''Pileste'' efectiv simeringul bieleta actionand exact ca o pila.Un simering costa cativa lei dar manopera in cazul in care gasesti pe cineva si sa-ti ofere si garantie e de cateva sute de roni.Orice uzura constatata la caseta de directie,in cazul in care se constata,se inlocuieste respectiva componenta cum ar fi bieleta daca e atinsa de rugina.
Stiinta costa din pacate.Succes!
Avatar utilizator
Iullius
Gold Member
 
Mesaje: 572
Membru din: 29 Noi 2009, 18:36
Localitate: Iasi
Maşina: Ford mondeo,2.0,diesel,ghia,2009

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde scorpionul_36 » 22 Feb 2011, 13:29

O varianta de avarie ar fi sa merg la Trami ( Targoviste) sa reconditionez caseta de directie.
scorpionul_36
Ford Freak
 
Mesaje: 123
Membru din: 25 Noi 2008, 23:44
Maşina: ford mondeo, 2000, 1998cmc, 86kw, full

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 22 Feb 2011, 15:01

Salut,

Bravo Iullius,ai descris foarte bine efectul produs asupra casetei =D> dar trebuie sa corectam spunand ca nu bieleta se mananca si se schimba,ci axul cremalierei casetei si nu ai ce schimba astfel rupand mai departe noile simeringuri.

Scorpionul,in casete sunt numai simeringuri cu virgula nu sunt pe zero ca special sa nu le gasesti in comert,adica este de exemplu de 33,7 cu 41,3 sau 25,4 cu 37,6 si etc.
Eu le repar dar le bag intr-o fabrica unde sunt modificate cotele si apoi devin reparabile,fiind modificate pe simeringuri pe zero care se gasesc fara probleme.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login