01 Mar 2011, 17:10
01 Mar 2011, 20:29
01 Mar 2011, 20:40
01 Mar 2011, 21:43
01 Mar 2011, 22:19
02 Mar 2011, 01:51
02 Mar 2011, 08:29
$1 scrie:$2alut,
Domnul TOTAL m-am conformat.
), si anume 02 Mar 2011, 08:44
02 Mar 2011, 09:04
$1 scrie:$2alut Mihail,
Eu presupun ca este debitarea data peste cap,a umblat cineva in ea,a dat capacul jos si l-a montat aiurea,alta varianta nu vad.![]()
Daca nu visez eu parca pompa ta are soclul electric,e vorba de electrovalva de pe o parte,aceea este alimentata cu tensiune din contact?
02 Mar 2011, 12:21
$1 scrie:$2-l Gabi (sper ca Gabi va cheama din cate am inteles) in urma discutiei avute ieri la telefon in legatura cu pornirea grea de dimineata am verificat bujiile incandescente pe rand direct pe baterie si am constatat ca una imi este arsa,nici pe aparat nu-mi suna in rest celelalte 3 sunt ok iar partea care se inroseste la cele bune este intre 5 si 7 mm la cateva secunde.
E chiar asa de pretentioasa treaba asta cu o singura bujie sa-mi porneasca atat de greu?Inteleg ca daca una nu-mi merge pe acolo se evacueaza gazele nearse dar de ce nu poate pleca doar in 3 pistoane?Dupa ce se incalzeste motorul in cateva minute imi merge rotund si ziua daca nu fac pauze mai mari de 5-6 ore imi porneste masina ok dar cum sta toata noaptea si se raceste e clara treaba.Astazi inlocuiesc bujia respectiva si maine dimineata constat daca pleaca instant.Nu ar trebui sa am si alte probleme pentru ca nu s-a umblat la pompa deloc.
Multumesc pentru raspuns.
02 Mar 2011, 14:16
$1 scrie:$2-l Gabi (sper ca Gabi va cheama din cate am inteles) in urma discutiei avute ieri la telefon in legatura cu pornirea grea de dimineata am verificat bujiile incandescente pe rand direct pe baterie si am constatat ca una imi este arsa,nici pe aparat nu-mi suna in rest celelalte 3 sunt ok iar partea care se inroseste la cele bune este intre 5 si 7 mm la cateva secunde.
E chiar asa de pretentioasa treaba asta cu o singura bujie sa-mi porneasca atat de greu?Inteleg ca daca una nu-mi merge pe acolo se evacueaza gazele nearse dar de ce nu poate pleca doar in 3 pistoane?Dupa ce se incalzeste motorul in cateva minute imi merge rotund si ziua daca nu fac pauze mai mari de 5-6 ore imi porneste masina ok dar cum sta toata noaptea si se raceste e clara treaba.Astazi inlocuiesc bujia respectiva si maine dimineata constat daca pleaca instant.Nu ar trebui sa am si alte probleme pentru ca nu s-a umblat la pompa deloc.
Multumesc pentru raspuns.
,totul depinde de tipul motorului,de conceptia lui.
02 Mar 2011, 19:41
02 Mar 2011, 20:00
$1 scrie:$2
Din cate stiu eu, nu ai nevoie de bujii decat la pornire. Motorul diesel este un motor cu ardere interna in care combustibilul se aprinde datorita temperaturii ridicate create de comprimarea aerului necesar arderii, si nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, asa cum ar fi bujia în cazul motorului pe benzina cu aprindere prin scanteie.
Dupa ce porneste motorul merge rotund tocmai datorita autoaprinderii.
Domnu' Bibanu ai legatura.
02 Mar 2011, 23:10
03 Mar 2011, 09:33
03 Mar 2011, 10:40
$1 scrie:$2$1 scrie:$2alut Mihail,
Eu presupun ca este debitarea data peste cap,a umblat cineva in ea,a dat capacul jos si l-a montat aiurea,alta varianta nu vad.![]()
Daca nu visez eu parca pompa ta are soclul electric,e vorba de electrovalva de pe o parte,aceea este alimentata cu tensiune din contact?
Pompa a fost data jos de pe masina si expediata(impreuna cu injectoare si conducte). Intradevar, aceasta pompa are ceva in plus fata de cele pe care le-am avut si anume, o chestie neagra de plastic plasata undeva pe laterala pompei care nu stiu ce reprezinta. O sa incerc sa fac o poza pentru a fi concludent.
03 Mar 2011, 15:31
03 Mar 2011, 16:22
03 Mar 2011, 17:51
$1 scrie:$2m schimbat ieri bujia defecta si astazi a pornit mai usor dar inca nu la sfert de cheie cum pornea candva dar am scapat de fumul alb dens si merge rotund.Acum suspectez tachetii care am tot amanat sa-i masor si sa le schimb pastilele in functie de distanta dintre ei si camele axului.Cand am pus chiulasa nu s-a tinut cont prea mult de aceste pastile,mecanicul nu mi-a facut mare lucru decat sa-i potrivim cat de cat dar trebuiesc reglati tachetii, sigur, prin schimbarea pastilelor.
Multumesc mult pentru sfaturi.

03 Mar 2011, 18:17
04 Mar 2011, 06:23
$1 scrie:$2Domnu' Gabi,
mai am o vaga nedumerire - am scris si acolo - cazul nostru (posesori de supermasini Scorpio varianta 2.0DOHC), si anume
debitmetrul - eu zic ca e clapeta de acceleratie, motorasul pas cu pas - IACV - cel de pe galeria de admisie, raspunzator mai ales de relanti ?
gresesc?
Amestecam capra cu varza, daca era raţa mergea.
04 Mar 2011, 07:18
04 Mar 2011, 18:43
$1 scrie:$2alut,
Compresia trebuie verificata dar tin sa te anunt ca te certi cu ei degeaba deoarece daca o sa fie defazaj mare intre pistoane o sa-ti arunce placa ca ai segmentii dusi si o sa cada tot ca ei.
Singura proba edificativa este cea mecanica,adica demontata chiulasa si probat daca toate supapele tin benzina sa nu curga.
Eu mai am o varianta batranesca si rudimentara cum ar spune tinereii de 18/20 de ani care lucreaza prin reprezentante si nu mai au loc in piele,am o reductie care o infiletez in locul bujiei si apoi ii introduc aer comprimat in capul pistonului,dar asta numai cu pistonul in PMS si daca se aude sufland in tobe se stie clar ca e vorba de supapa de evacuare iar daca sufla in admisie,logic ca este supapa de admisie.
) si ca o sa scada si consumul si nici nu va mai ,,rupe" in a 2-a si a 3-a.05 Mar 2011, 07:19
pentru ca majoritatea vorbesc din povesti,asista 5 insi cand demonteaza unul mai priceput un motor si daca persoana respectiva spune ca motorul ala a functionat cu morcovi,cei 5 care se uita il cred,dar regula nu e aceeasi pentru toate.
05 Mar 2011, 14:52
$1 scrie:$2reau sa mai clarificam un subiect de mare importanta.
Tachetii sunt foarte usor de recunoscut deoarece toti sunt rotunzi si au forma cilindrica si pot fi atat meanici cat si hidraulici,pe cand culbutorii sunt numai mecanici si au forme diferite iar pe centru sunt strabatuti de un orificiu care face posibila montarea lor pe tija de ghidare.
05 Mar 2011, 15:22
.05 Mar 2011, 20:27
05 Mar 2011, 21:21
06 Mar 2011, 01:56
06 Mar 2011, 06:25
.
.