Salut Klauss,
Vezi tu,eu de fiecare data cand abordez un subiect daca nu il stapanesc sau nu am trecut prin el,nu imi permit sa deschid gura.
Eu sunt satul de meseriasii din atelierele mari precum si ei de mine

pentru ca majoritatea vorbesc din povesti,asista 5 insi cand demonteaza unul mai priceput un motor si daca persoana respectiva spune ca motorul ala a functionat cu morcovi,cei 5 care se uita il cred,dar regula nu e aceeasi pentru toate.
HABARNISTIIdiscuta de motoarele vechi de Ford Taunus,Granada,Sierra,Scorpio,Capri si chiar Transit la care motoarele de 1,3/1,6/1,8 si 2,0 avand camera foarte mare nu indoaie supapele,daca se rupe iei o curea veche din care curg paienjenii,o montezi la semne si pleci mai departe.
La motoarele cu 16 valve camera e mica si nu scapa si nu vorbesc decat de Focus ci si de Mondeo,Escort,etc.
Pentru inceput citeste topicul de mai jos si daca totusi nu te declari multumit si convins da o cautare cu cuvantul cheie "curea distributie rupta" si vezi ca scoate vreo 10 pagini minim.
Stii care e diferenta dintre mine si cei din ateliere "cu faima"?
Am recunoscut mereu ca la capitolul softari si electronica sunt paralel pentru ca nu m-a interesat si o recunosc saptamanal aici pe topic,dar partea proasta este ca ei nu vad cu testerul daca sunt indoite iar eu demontez chiulasele si vad ca sunt,stii cum e vorba aceea cu"teoria ca teoria dar practica ne omoara".
Intr-un cuvant as spune ca ne completam unul pe altul,important fiind faptul ca mecanica sa mearga mai departe dar partea proasta este ca toti au cam fugit de partea cealalta a baricadei,adica acolo unde se afla laptop-ul si costumul curat,pe cand pe partea aceasta a mea,unde a ramas cheia,vaselina,munca si mizeria,ne imputinam pe zi ce trece precum a constatat si al nostru conducator iubit tov.Bsescu care a mentionat ca tinichighii si mecanicii am cam fi pe cale de disparitie ca si iubita si mareata capra neagra sau fata mare.
Nu as vrea sa se simta nimeni lezat dar problema apare astfel si va rog sa ma credeti ca nu "ma umflu",adica e usor sa stai o luna de zile pe langa un nene care face diagnoze si sa inveti sa lucrezi cu softul pe cand daca sta langa mine o luna nu invata nimic,daca vede o cutie de viteze descheiata zice ca cine stie ce naveta spatiala are de reparat.Eu am plecat usor pe vreo 25/27 de ani de meserie si totusi zilnic ma minunez de lucruri noi care apar si ma depasesc si sunt obligat sa tin pasul cu ele fara sa ma indrume cineva.
O singura mentiune as mai avea si nu va mai plictisesc,in orice meserie si mai ales cum ar fi domeniul auto unde sunt o gramada secrete,daca lucrezi numai pentru bani si nu pui suflet in ceeace faci,nu realizezi nimic si daca nu reusesti cel putin sa lucrezi in primul rand pentru meserie,pentru ca apoi automat vine si partea materiala sau macar sa lucrezi in mod egal si pentru bani si pentru meserie.
Am avut onoarea de a cunoste cativa oameni deosebiti din cadrul consiliului de administratie al clubului Ford si am ramas extrem de placut impresionat cata dragoste au pentru fiare si electronica si aici ar fi de mentionat: DGAlexandru,Maddogu,Asgard,RS1080,Boogy,Huffy,Sile si ma repet,acestia sunt numai o parte din ei cu care eu am avut contact direct.
Klauss,unde esti?

Scuze dar ma cam furase peisajul si uitasem de tine,uite aici topicul :
viewtopic.php?f=53&t=23926&hilit=+curea+distributie+rupta