Buna domnul Gabi!
In iunie va implini masina din semnatura 2 ani de cand e la mine. Are 218.000 km la bord din care 33.000 facuti de mine. Sunt multumit de motor, trage foarte bine

. As avea cateva intrebari, daca aveti timp ... :
1. In ultuma vreme am observat ca la teava prin care se recircula gazelel de esapament, am o foita de aluminiu. Credeti ca EGR-ul la mine e obturat ()? (nu stiu din ce cauza dar nu am putut atasa imaginea aici ...).
2. O alta intrebare ar fi urmatoarea: La rece motorul suna bine (zic eu) insa cand e cald (de ex. dupa un drum de 30-40 km) mi se pare ca bate ceva. Daca aveti timp si rabdare puteti sa auziti cum face motorul la rece si la cald accesand urmatoarele linkuri: MOTOR LA RECE: ; MOTOR LA CALD: . Vrea usa va zic ca asa a facut intotdeauna ...

Nu stiu cat de bine se aude ... Credeti ca trebuie sa-mi fac probleme? Precizez ca la cald daca accelerez putin, sa zic pana la 1500RPM, atunci nu mai suna asa de urat. Nu am avut niciodata probleme cu consumul de ulei, ultima data am pus Castrol Magnatec 5W30 - Ford, am parcurs 8000 km si pana acum a scazut nivelul de ulei cam 1,5-2 mm de la semnul MAX. (e normal daca scade?) Schimburile le fac pe la 10.000 km.
3. Ieri am fost la o firma sa-mi reancarc sistemul de aer conditionat pentru ca nu mi-a pornit. Au constatat baietii de acolo ca am o fisura pe o teava de la instalatie. Exista un fel de tank, un bidonas de aluminiu din care iese o teava pe care s-a observat o fisura foarte subtire, cam de 8 mm lungime (cred ca e rezervorul de freon iar baietii nu au stiut cum se numeste piesa). Se poate repara, suda, sau nu se recomanda?
4. Al patrulea ar fi o rugaminte: daca veti avea candva o lucrare in care trebuie sa curatati sistemul turbo-intercooler-egr-admisie, la focus 1 diesel (tdci), va rog mult sa ne spuneti si noua la ce trebuie sa fim foarte atenti la demontare si eventual ce solutii chimice folositi la o astfel de operatie.
Cred ca am scris mult, sper ca nu va suparati pe mine.
Va doresc o zi excelenta si multa sanatate!