03 Iun 2011, 16:15
03 Iun 2011, 18:48
03 Iun 2011, 20:15

03 Iun 2011, 20:21
03 Iun 2011, 23:31
,inelul sincron a costat 135 ron si manopera .......sper ca nu crezi ca m-am dus la altul sa platesc 
04 Iun 2011, 03:34
$1 scrie:$2ultumesc bibanu,
Dupa cum am spus zgomotul se aude rar dar daca reusesc sa gasesc de unde vine revin si-ti povestesc, poate foloseste intr-o baza de date de tip zgomot/motor/defectiune
Daca la service nu-mi gaseste nimic, ma bate gandul sa-mi cumpar ambele kit-uri(distributie si accesorii) si sa cer sa mi le schimbe.... Stii cumva, se pot cumpara rolele separat? Am inteles ca sunt mai multe marci, poti sa-mi faci o recomandare?
04 Iun 2011, 04:08
$1 scrie:$2ibanu47 am incercat sa te sun si nu merge,eroare de conexiune
vreau sa trec maine pe la tine cu caseta de directie. O sa incerc sa sun mai pe seara
04 Iun 2011, 14:52
$1 scrie:$2a salut cu maxim respect , din nou . Nenea Bibanu , vreau si eu un sfat , va rog frumos , am o noua problema la Scorpia mea din '89 .
De vreo trei - patru zile nu mai functioneaza AC-ul . Deloc , doar se aprinde LED-ul pe buton , dar nu mai cupleaza nicicum - am verificat TOATE sigurantele de pe cele doua panouri (cel din torpedo si cel situat sub parbriz) , am facut asta pentru ca am masurat cu multimetrul si nu am nici un fel de tensiune - nici pe sonda aceea de pe radiatorul AC , nici pe compresor . Nici pomeneala de 12 V pe acolo . Sigurantele - bune toate !
Am apasat putin pe supapa de incarcare cu freon , este freon acolo - a stropit imediat . Cooler-ul nu porneste nici el desigur .
Trebuie sa spun ca folosesc frecvent AC-ul , deci pina acum cateva zile mergea in mod sigur - a picat asa , "dintr-o data" .
Va rog , dati-mi o idee , unde sa ma uit , de unde sa apuc problema ?
04 Iun 2011, 19:51
S-a rezolvat , multumesc ! M-am luat de buton , facea saracul de el comanda - in schimb mufa pe care trimitea cei 12 V mai departe , catre releul acela fixat pe radiatorul (sau condensatorul , nu stiu exact cum ii spune) de la AC ... deci mufa era oxidata destul de bine , incat era ca si cum butonul nu ar fi dat comanda
. De la iesirea din butonul de ON/OF al AC-ul-ui , nu mai exista tensiunea pozitiva de 12 V . Multumesc pentru sfat , am ajuns astfel la defect !
Recunostinta mea !
04 Iun 2011, 20:47
05 Iun 2011, 01:39
Si daca raspunsul este da, atunci gandindu-va la acest raspuns, cum ar putea afecta in mod negativ durata de viata al motorului o volanta cu masa simpla in loc de cea dubla ... ?
05 Iun 2011, 11:42
06 Iun 2011, 05:49
06 Iun 2011, 06:32
$1 scrie:$2r fi cazul sa intelegeti ca nu am niciun grad de rudenie cu Mama Omida.
06 Iun 2011, 06:34
06 Iun 2011, 06:46
$1 scrie:$2una domnul Gabi!
As vrea sa va intreb, daca dupa parerea dumneavoastra volanta cu masa dubla are ceva rol atunci cand motorul merge in relanti, cand pornesc motorul sau cand i-l opresc ...Si daca raspunsul este da, atunci gandindu-va la acest raspuns, cum ar putea afecta in mod negativ durata de viata al motorului o volanta cu masa simpla in loc de cea dubla ... ?
![]()
Multumesc !
si are si acum cuzinetii originali?
06 Iun 2011, 07:47
06 Iun 2011, 10:34

06 Iun 2011, 10:54
in primul rand vreau sa spun ca am citit toate paginile topicului dvs si va apreciez pentru ca sunteti printre putinii mecanici adevarati ramasi pe la noi,si ca aveti rabdarea sa mai dati cate un sfat si pe acest forum.
Masina este un BMW 525 tds din '96 motorul de 143 cp
06 Iun 2011, 13:35
06 Iun 2011, 14:02
$1 scrie:$2omnul Gabi!
Ce parere aveti despre aceasta conceptie de la Valeo?
http://www.youtube.com/watch?v=Cpy443ansPY&NR=1
06 Iun 2011, 14:38
06 Iun 2011, 16:28
$1 scrie:$2una domnul Gabi!
Si acum o intrebare "neelectrica" ...
Daca schimb arcurile de la masina mea cu unele de la EIBACH care sunt mai scurte cu 30 mm castig la stabilitate in viraje? Sau trebuie sa schimb si amortizoarele stock cu unele sport?
Multumesc!
,la dus am mers cum am mers prin Giurgiu datorita gropilor,ne durea mijlocul ingrozitor si mergea legal fara viteza si alte ifose dar la inapoiere dupa ce am servit masa acolo am zis ca mor,la toti ne venise toate mancarea la gat si i-am zis la misto sa opreasca ca eu si sotia iesim la ocazie.
06 Iun 2011, 16:28
$1 scrie:$2una domnul Gabi!
Si acum o intrebare "neelectrica" ...
Daca schimb arcurile de la masina mea cu unele de la EIBACH care sunt mai scurte cu 30 mm castig la stabilitate in viraje? Sau trebuie sa schimb si amortizoarele stock cu unele sport?
Multumesc!
,la dus am mers cum am mers prin Giurgiu datorita gropilor,ne durea mijlocul ingrozitor si mergea legal fara viteza si alte ifose dar la inapoiere dupa ce am servit masa acolo am zis ca mor,la toti ne venise toate mancarea la gat si i-am zis la misto sa opreasca ca eu si sotia iesim la ocazie.
06 Iun 2011, 16:30
$1 scrie:$2una domnul Gabi!
Si acum o intrebare "neelectrica" ...
Daca schimb arcurile de la masina mea cu unele de la EIBACH care sunt mai scurte cu 30 mm castig la stabilitate in viraje? Sau trebuie sa schimb si amortizoarele stock cu unele sport?
Multumesc!
,la dus am mers cum am mers prin Giurgiu datorita gropilor,ne durea mijlocul ingrozitor si mergea legal fara viteza si alte ifose dar la inapoiere dupa ce am servit masa acolo am zis ca mor,la toti ne venise toate mancarea la gat si i-am zis la misto sa opreasca ca eu si sotia iesim la ocazie.
06 Iun 2011, 16:51

. M-am mai gandit si la versiunea ca daca ajung stiu eu peste un an sau 2 sa schimb sa zic 2 telescoape ... atunci poate ca mai bine mi-as lua un KIT de CoilOver dintre alea mai ieftine (cu 200 EUR se gasesc, cu 24 luni garantie in germania, toate cele 4 buc.) la care se poate regla inaltimea intre 20 mm - 50 mm si l-as seta sa zic la 20 mm. ...
)
07 Iun 2011, 03:52
07 Iun 2011, 07:04
07 Iun 2011, 13:26
07 Iun 2011, 13:49