Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 11:52

Salut,
Am si eu de ceva vreme o problema la Focusache 1.8 tddi 66KW, la prima pornire dimineata, sau daca sta mai multe ore, nepornita clantane cam tare pentru vreo 2-3 secunde apoi e ok, si becu de la ulei in timpul asta sta aprins, daca opresc si repornesc imediat porneste normal, becul se stinge imediat.! Sa fie de vina uleiul?! Am facut schimbul la reprezentanta.!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 12:36

Salut focu25,

Este exclusa categoric vina uleiului,pot fi 2 probleme: :)

1-filtru de ulei defect la supapa by-pass dar cu toate ca am intalnit asta,e mai greu de crezut,
2-supapa by-pass pompa de ulei defecta sau inpuritate care o tine deschisa.

Ideea este ca pompa de ulei nu ramane amorsata pana a doua zi si pana se incarca nu este asigurata ungerea si daca o lasi asa in timpul apropiat se vor deteriora cuzinetii si apoi vilbrochenul. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 12:46

salut, mi-am pus o toba sport pe fiesta mk3 motor 1.1 si nu prea imi place cum se aude (se aude prea incet,aproape deloc)vreau sa ii dau catalizatorul jos(am observat ca ar fi 2 catalizatoare)
intrebarea este :daca dau catalizatorul jos imi va creste consumul mult???va trage mai bine?
multumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 14:40

$1 scrie:$2alut focu25,

Este exclusa categoric vina uleiului,pot fi 2 probleme: :)

1-filtru de ulei defect la supapa by-pass dar cu toate ca am intalnit asta,e mai greu de crezut,
2-supapa by-pass pompa de ulei defecta sau inpuritate care o tine deschisa.

Ideea este ca pompa de ulei nu ramane amorsata pana a doua zi si pana se incarca nu este asigurata ungerea si daca o lasi asa in timpul apropiat se vor deteriora cuzinetii si apoi vilbrochenul. :-??



Multumesc!
Cineva mia zis ca e posibil ca intinzatorul hidraulic sa fie cumva cu buba.! :(

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 16:02

Focu poate sa zica cine vrea si ce vrea,are acest drept dar eu imi sustin parerea si iti si detaliez:
-sa imi explici cum intinzatorul are probleme numai in primele secunde si dupa aceea se repara singur?
-pompa de ulei se afla sub intinzator si fiind dotata cu supapa si fiind si punctul cel mai de jos al motorului,chiar daca intinzatorul pierde presiune pompa trebuie sa ramana amorsata si 10 ani ca la prima pornire sa si unga piesele in miscare.
E ca si cum ai umple o galeata cu apa si ea are gaura in partea de jos si pana a doua zi curge iar tu imi spui ca apa a disparut pentru ca galeata nu a avut capac si a tras aer.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 17:26

Buna ziua
Care ar fi rezolvarea la problema descrisa de focu?
Si la mine mi se pare k sta mai mult becul aprins la ulei cand pornesc masina dupa mai multe ore de pauza doar k nu se aude altfel sa troncane si sta cam 2 3 secunde aprins becul (inainte de stingea instant cum pornea motorul)
si as fi curios cum se poate rezolva si cam ce costuri implica (masina e un ford focus I 1.8 tddi 66 kw aproximativ 250.000 km)
Multumesc anticipat
O zi buna

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 21:33

Pompa de servodirectie
- sageata rosie indica traseul turului si returului din pompa de servodirectie - bidonas de ulei servo - caseta de directie

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 22:30

$1 scrie:$2ompa de servodirectie
- sageata rosie indica traseul turului si returului din pompa de servodirectie - bidonas de ulei servo - caseta de directie
FiÅŸiere ataÅŸate
3 (Small).jpg
2 (Small).jpg
1 (Small).jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

14 Iun 2011, 22:38

Am uitat un mic amanunt sa va intreb in legatura cu reconditionarea casetei.
Daca caseta are conductele putin mai groase,decat vechea caseta,se va face cumva vreo reductie pt a fi montata mai usor conducta de retur care este pe masina?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 04:03

Salut scorpionul,

Nu se modifica absolut nimic,am spus ca iau decat cremaliera(axul) din caseta cumparata si il montez in carcasa ta pentru ca e corodat,in rest totul vine normal. :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 04:03

Salut scorpionul,

Nu se modifica absolut nimic,am spus ca iau decat cremaliera(axul) din caseta cumparata si il montez in carcasa ta pentru ca e corodat,in rest totul vine normal. :)
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC00085.JPG
axul corodat
DSC00086.JPG
axul bun
DSC00088.JPG
zona neagra e cea corodata si rupe simeringul
Ultima oară modificat de bibanu47 pe 15 Iun 2011, 04:09, modificat 1 dată în total.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 04:45

$1 scrie:$2una ziua
Care ar fi rezolvarea la problema descrisa de focu?
Si la mine mi se pare k sta mai mult becul aprins la ulei cand pornesc masina dupa mai multe ore de pauza doar k nu se aude altfel sa troncane si sta cam 2 3 secunde aprins becul (inainte de stingea instant cum pornea motorul)
si as fi curios cum se poate rezolva si cam ce costuri implica (masina e un ford focus I 1.8 tddi 66 kw aproximativ 250.000 km)
Multumesc anticipat
O zi buna


Salut,

Te-as ruga sa privesti cu atentie deasupra postului tau si vei observa ca m-am repetat de doua ori asupra defectiunii intalnite la focu 25 dar daca e neaparata nevoie mai repet si a treia oara cu dedicatie si multa placere :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 06:03

Neata
Am inteles
In cursul zilei de azi se rezolva ce-am vorbit la telefon
Ms

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 06:25

Am inteles ca problema e de la -supapa by-pass pompa de ulei defecta sau inpuritate care o tine deschisa
Ma interesa mai mult cam ce costuri implica reparatia sa mi fac niste calcule:D
O zi buna

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 11:24

Sa traiesti Domnule Bibanu!
Se pare ca si la mine este aceasta"problema"la pornire ca la focu25
Daca esti dragut sa ne faci niste calcule aproximative cam ce implica reparatia,costuri piese si manopera
numa bine!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 16:42

Salut,

Am un prieten care are un Golf 5.
De aproximativ 6 luni masina are un zgomot la rulare (e ca un tacanit sau fasait, e destul de greu de descris).
Se aude cam in orice viteza si chiar si pe liber daca masina se misca, dar nu se aude daca masina sta pe loc.
Acum cateva zile a fost la un service si duca ce i-au verificat rotile and stuff si au ridicat masina pe elevator au concluzionat ca zgomotul se aude din cutia de viteze.

Intrebare este ce ar putea fi si cat de grav este? Ei i-au recomandat sa schimbe cutia de viteze :)

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 17:34

Salut yolau,

La prima impresie poate fi calea de rulare a unui rulment care poate fi inlocui dar pana nu de demonteaza nu poti stii clar ce si cum,in orice caz cutia e reparabila.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

15 Iun 2011, 23:41

salut dl bibanu!
am o intrebare legat de pornirea la masina din semnatura. doar la cald dupa, 10-15 porniri, nu mai misca nimic. se aude doar un click si atat. exclud electromotorul si bobina de pe el (a fost curatat si gresat). carbunii sunt inca ok. porneste la sfert doar daca schimb putin pozitia volantei. de obicei imping masina in marsarier si cuplez usor ambreiajul pana simt ca a cuplat, apoi porneste normal. suspectez senzorul de la volanta sau cel de impulsuri arbore cotit. cum as putea sti care e defect? as dori sa il schimb. mersi!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2011, 11:46

Va salut.As vrea sa curat EGR la un Ford transit, dar cum nu stiu prea multe, v-as ruga sa imi dati cateva indicatii, unde e egr-ul si ce sa desfac la el.atasez cateva poze.Va multumesc mult!
Si as mai avea o intrebare: cand iau piciorul de pe ambreiaj, masina are tedinta sa se accelereze singura pentru o secunda, adica smuceste , daca ma intelegeti.Am banuit injectoarele, ca au fost umblate la ele, si la montare nu s-a mai tinut cont de ordinea lor.Dar teoretic le-am rescris,ca am fost in service cu ea la rescriere, dar baietii nu mi s-au parut deloc profesionali.trebuia rescrisa si pompa?
in rest trage , nu scoate fum...merge in regula. desi are 250.000 km.(a fost umblat in motor, deoarece se auzea un tacanit, si s-a dovedit a fi roasa camasa aceea ce prinde biela de piston, am schimbat biela cu totul cu piston, si dubios se pare ca acele canale pe unde trebuia sa se faca ungerea la piston erau cam infundate...)
FiÅŸiere ataÅŸate
poza2.jpg
poza1.jpg

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2011, 15:34

Salut,

EGR-ul arata ca o ciuperca din a carei "palarie" pleaca un furtun subtire cat o tigara si de obicei aceasta piesa este de culoare deschisa,nichelata,dar in cele doua poze ale tale nu il vad dar nici tu nu ai intrat cu telefonul sub capoata sa pozezi in profunzime.
In legatura cu rescrierea pompei si injectoarelor trebuie sa iei legatura cu moderatorul DGAlexandru,el se ocupa de asta dar din cate stiu si eu se pare ca numai injectoarele se rescriu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

16 Iun 2011, 20:51

Multumesc.O sa revin maine cu poze mai ample.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

17 Iun 2011, 09:32

Am revenit .Supape schimbate....acelasi zgomot. Nu este masina mea dar e acelasi zgomot. http://www.youtube.com/watch?v=COtit6C6rl4.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

17 Iun 2011, 14:06

Salut iiulica56,

Suna rau de tot motorul,eu nici nu as avea curajul sa-l accelerez la bataia care o are.
Daca nu are o cama mancata la axa si loveste tachetul aiurea inseamna ca are ceva la setul motor,parca ar fi bataie de lagar.
Eu nu as merge cu ea asa,pe bune. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

17 Iun 2011, 21:55

Domnu Gaby salutari, nu ne-am mai auzit de mult timp.
iar am probleme

Am montat in urma cu 3 luni instalatie GPF pe FF2 1,4 16v
A mers foarte bine si tot timpul aveam benzina in rezervor 1/4 - 1/2
Azi am oprit dupa ce am parcurs 100 km doar pe gaz si cand sa pornesc iar nu a mai vrut. Si nici nu mai aud cum trage pompa benzina.
Am pornit-o pe gaz cu greu si acum nu stiu ce sa ii fac
Pompa de ce sa se fi ars atata timp cat avea benzina in rezervor? Mentionez faptul ca atunci cand e pe gaz pompa de benzina oricum lucreaza si aduce benzina pana in fata si apoi se duce benzina inapoi in rezervor, ea mergand pe gaz.
nu stiu daca are vreo legatura cu GPL-ul sau trebuia sa pice de acum
am 134 000km
Cum scot pompa din rezervor? Poate fi doar curatata? Cat ajunge una noua pe producator?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

17 Iun 2011, 23:19

BUNA SEARA D-le Gabi
O sa va sun astazi dc pot veni sa iau caseta de directie

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

18 Iun 2011, 04:28

Salut scorpionul_36,

Am dat de necazuri cu caseta asta ca niciodata,am montat-o in seara aia si mai aveam sa montez axul elicoidal,cel prin care axul de la volan comanda cremaliera si am constatat ca are un joc excesiv si cand l-am studiat cu atentie am ajuns la concluzia ca datorita faptului ca s-a mers mult cu caseta pe mecanic,avand servo suspendat a cedat o tija de 6mm care tine axul elicoidal incheiat doarece el este ansamblat din doua bucati.
Partea proasta este ca nu merge cel de la cealalta caseta din care am luat axul de la cremaliera deoarece are alte cote de rulmenti si nu se poate modifica nimic.
Uite si anutul care l-am dat acum 2 zile:

viewtopic.php?f=131&t=65188

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

18 Iun 2011, 09:21

domnu gaby va rog sa imi raspundeti si mie!!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

18 Iun 2011, 13:32

Salut klausstan,

Instalatia fost montata prost,nu are voie sa mearga pompa de benzina aiurea atunci cand masina functioneaza pe gaz,cand se face trecerea de pe benzina pe gaz ar trebui sa taie automat releul pompei.
Eu nu cred ca ar trebui sa demontezi pompa pana nu verifici daca vine tensiune pe ea pana in spate,poate fi releul sau o simpla siguranta dar habar nu am care sunt. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

18 Iun 2011, 15:24

am discutat cu mai multi. la instalatiile secventiale pompa de benzina trebuie sa functioneze permanent. nu se taie cand trece pe gaz.
intrebarea mea este cum scot pomba de benzina?? dau jos rezervorul sau prin portbagaj, sub scaune?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

18 Iun 2011, 15:28

Nu stiu unde este amplasat rezervorul tau,am facut numai motoare si directii nu am idee,sper sa nu il demontezi degeaba.
Subiect închis