Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

23 Oct 2011, 22:05

Am un mondeo TDCI din 2004, ma rog, masina de la profil. Imi huruie urat cand iau stanga, dreapta de volan. M-am uitat la pompa de servo, unde intra furtunul in ea pare sa piarda ca e foarte uda acolo. Un pret aproximativ pentru reparatie imi puteti spune? Si cum procedati, trebuie sa demontez singur pompa si sa v-o dau sau o demontati dvs? Multumesc!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

23 Oct 2011, 22:10

Domnule Gabi, va rog ajutati-ma cu un sfat:

Cand o pornesc pentru prima data dupa cateva ore de nefunctionare (cand se raceste complet) motorul porneste cu intreruperi (indiferent de temperatura de afara, iarna/vara). O tin accelerata pana la 1500 rot/min, cateva secunde (pane se aude tacanitul unui contactor/bobina ceva, moment in care putin creste turatia si moment din care, am constatat eu ca incepe sa incarce alternatorul, pentru ca si luminile cresc in intensitate) dupa care o las usor la relanti.Din acest moment motorul merge rotund, dar numai pana incepe sa se incalzeasca putin, dupa care merge intrerupt si scoate mult fum alb (motorina nearsa corespunzator pentru ca se simte mirosul puternic de fum).
Ce am constatat este ca daca opresc in acest moment motorul, il las cateva secunde - 1 minut, pornesc iar, tin turat la 1500 rot maxim, si cand las la relanti merge rotund si nu mai scoate fumul acela. Asa procedez de fiecare data cu motorul rece.
Altfel, motorul merge intrerupt si scoate mult fum pana se incalzeste pe la 90 grade.
Eu banuiesc ca am probleme la un injector.
Si la socul care clar ca nu functioneaza. Parghia exista, dar nu face nici o miscare.
Si la bujii, care sunt convins ca nu mai functioneaza. Dar mie frica sa umblu la ele sa nu mi se rupa in chiulasa. Dar asta nu stiu in ce masura influenteaza mersul neregulat.
Un sfat profesionist prietenesc de la dvs. mi-ar prinde bine.
Multumesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

24 Oct 2011, 22:00

Vezi la Calan, de acolo mi-am luat acum 2 ani o caseta pentru Fiesta mea. 810 ron, la magazin cea mai ieftina era 1300 lei cu caseta veche la schimb.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 00:33

$1 scrie:$2omnule Gabi, va rog ajutati-ma cu un sfat:
.....
Un sfat profesionist prietenesc de la dvs. mi-ar prinde bine.
Multumesc.


Salut sorin,

Eu iti recomand sa dai toate 4 injectoarele jos si sa mergi cu ele la un pompagiu care sa ti le curete si regleze la 155 bari avand in vedere ca atat se cere la motorul tau.
Cand injectoarele sunt demontate pui contactul si mergi repede sa observi prin gaura lor daca se rosesc toate cele 4 bujii.
Releul care il auzi tu este cel de la bujii si avand in vedere ca bujiie sunt niste mari consumari de energie electrica adica minim 40 amperi si e normal sa se intareasca tensiune dupa oprirea releului de bujii.
Deci incepi cu injectoarele deoarece ele sunt decalibrate si la rece nu inchid bine.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 05:07

$1 scrie:$2n cazul unui Ford Focus din 2007, cu 4 ani garantie, mai este necesara o vizita la service Ford? Este obligatorie revizia anuala? Masina are 30.000km.
Ma gandeam ca nu mai trebuie sa merg fiindca oricum nu as pierde garantia (fiindca e aproape de expirare) si in plus costa in jur de 650ron.


Salut,

Daca iese din garantie nu stiu ce ai putea sa mai pierzi dar problema este ca la acest numar de km sa nu fie nevoie sa mai schimbi ceva consumabile,eu nu am de unde sa stiu ce au ei in programator prestabilit.
Nu inteleg totusi un amanunt,daca masina este in acest moment in garantie de ce ar trebui sa platesti cei 650 de roni? :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 05:40

$1 scrie:$2n cazul unui Ford Focus din 2007, cu 4 ani garantie, mai este necesara o vizita la service Ford? Este obligatorie revizia anuala? Masina are 30.000km.
Ma gandeam ca nu mai trebuie sa merg fiindca oricum nu as pierde garantia (fiindca e aproape de expirare) si in plus costa in jur de 650ron.

Cei 650 banuiesc ca reprezinta revizia anuala.
Depinde. Si eu am facut a fel si am facut revizia la 1-2 luni dupa, la un alt service, ocazie cu care mi-au semnalat ca teava de la turbo e fisurata. Daca as fi mers la service Ford SI ar fi observat problema, se facea pe garantie.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 05:45

$1 scrie:$2omnu bibanu47 vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie daca puteti!
Este vro difernta intre galeria de evacuare de la focus de 1.6 101 cp(2007) si cea de 1.6 115 cp ti-vct(2008) va intreb pt ca ma gandesc ca ati reparat ambele masinii si ati vazut daca difera!


Salut Adi,

Sincer sa fiu nu am dat importanta celor doua galerii dar in principiu ar trebui sa fie similare deoarece modificari majore a suportat numai distributia care a fost facuta variabila.
Daca ai cele doua motoare la indemana masoara ecartamentul intre prezoanele de prindere si afli singur .

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 08:28

Pai au fost demontate si probate. Problema mea este ca numai dimineata nu porneste.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

25 Oct 2011, 10:18

Domnule Gabi,
Va multumesc pentru sfat. O sa-l urmez intocmai.
Eu am fost convins ca alternatorul incepe sa incarce cu intarziere. M-ati luminat acum.
Si mi se pare foarte tare chestia cu bujiile. Cu siguranta asa le pot verifica fara a avea frica ca le rup in chiulasa.
Multumesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

27 Oct 2011, 01:01

$1 scrie:$2m un mondeo TDCI din 2004, ma rog, masina de la profil. Imi huruie urat cand iau stanga, dreapta de volan. M-am uitat la pompa de servo, unde intra furtunul in ea pare sa piarda ca e foarte uda acolo. Un pret aproximativ pentru reparatie imi puteti spune? Si cum procedati, trebuie sa demontez singur pompa si sa v-o dau sau o demontati dvs? Multumesc!


Salut,

Te rog frumos sa postezi o poza cu pompa si zona unde curge.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

31 Oct 2011, 12:58

D-l Gabi o intrebare:
-se pot face modificari la un audi (A4 sau A6)allroad schimband motorul de 2,5 cu unul de 1,9 si daca s-ar putea obtine si omologarea RAR dupa aceasta?
Sunt constient ca trebuiesc schimbate mult mai multe piese pe langa motor cum ar fi cutia,planetare,etc.
Daca raspunsul ar fi afirmativ inclusiv cu omologarea,cam la cat credeti ca s-ar ridica costurile,aici incluzand piesele(motor,cutie,etc)si manopera?Un pret in mare evident ca nimeni nu poate calcula exact.
Nu mai mentionez avantajele unui allroad de la audi pentru ca e inutil,problema principala este motorul care fiind prea mare atrage dupa sine IMPOZITUL si ASIGURAREA anuala mult prea MARI pentru a putea fi suportat de un om de rand.
Nu ma astept ca dupa o astfel de modificare masina sa se comporte la fel,sunt constient ca ii scad caii dar aruncand o privire generala masina ramane cu tractiune 4X4,consum mai mic presupun(asta nu ma intereseaza atat de tare)si se pastreaza si optiunea de ridicare a masinii pe pernele de aer pentru offroad,optiune care pe mine ma incanta la maxim.
Cred ca o sa-mi spuneti ca nu se poate omologa asa ceva dar d-voastra cred ca v-ati lovit de multe modificari si sunt curios cum priviti o astfel de modificare atat tehnic cat si legal.
Multumesc anticipat pentru raspuns!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Noi 2011, 07:25

Salut Iullius,

Te rog frumos da-mi detalii despre masina,an de fabricatie etc si apoi iti raspund concret.
Daca fabricantul nu a echipat acest tip de motor pe caroseria care o detii te baga la omologare artizanala si te costa numai asta `vreo 3000 ron. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

03 Noi 2011, 16:44

Am sa aflu mai multe date despre acest tip de masina.Vreau neaparat allroadul de la audi dar nu cu motorul respectiv de 2,5 care il are din fabrica pentru ca ma sparge la impozit si la asigurare.Daca se va putea face modificarea si mi-o omologheaza nu ma intereseaza ca ma costa 3000 roni la RAR.Masina ma costa 5000 de euro in germania si daca ajung undeva in jurul la 8000 cu totul e ok.
Oricum aceasta modificare as face-o numai la dumneavoastra in service chiar daca astept si 2 saptamani pentru ca nu am incredere in nimeni altcineneva.
Am sa revin cu informatii mai detaliate si multumesc deocamdata.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Noi 2011, 14:18

buna ziua domnule bibanu.
se da urmatoarea situatie:
se ia una bucata ford focus 1.8 tddi, 2001, 90cp in care se alimenteaza ~13 litri benzina. pentru ca inainte de asta se aprindea becul, am decis sa-i fac plinul cu motorina(peste benzina aia), am mai bagat ~35l motorina + 1,5 litri ulei aral, toate in rezervor(sa scot benzina aia in peco era imposibil). am pornit-o, nimic in neregula, am mai mers ~15 km pana la primul service unde am scos ~15 litri din amestecul ala , inlocuindu-l cu motorina "proaspata". dupa 200 km, am alimentat iar cu 10 litri de motorina, iar a doua zi am mai scos din rezervor cca 10l si am inlocuit din nou cu motorina "fresh".
credeti ca intamplarea asta o sa afecteze iremediabil motorul sau n-ar trebui sa-mi fac griji?

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Noi 2011, 14:45

Salut iuly_007,

Ai avut noroc cu carul ca nu ai spart niciun piston ceva,de acum incolo deja a fost eliminat procetanjul mare de benzina deci poti merge linistit deoarece situatia critica a trecut deja. :D
Cumpara o sticla de sampanie si serveste-o impreuna cu sotia deoarece ai trecut pe langa o mare cheltuiala. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Noi 2011, 15:17

imi faceam griji pentru injectoare si pompa de injectie, dar daca dvs spuneti sa nu-mi fac griji, asa o sa fac :D va multumesc

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

07 Noi 2011, 22:46

Salutare Dl.Bibanu ...,cum nu am astampar si ma mananca mainile si tot mesteresc am dat jos alternatorul,am demontat tot ,am curatat ,spalat si gresat rulmentii..

O intrebare acea fulie de la alternator cum trebuie sa se invarta la mana ?in ambele sensuri as dorii sa stiu .ADica ca si greutate de rotire la mana

Adica cum bine stiti in sensul acelor de ceas daca invarteai de fulie se invartea si rotorul ...,daca invarteai in sens opus se invartea decat fulia.....La mine in sensul in care se invarte doar fulia merge greutzz...nu ca si cum ai invartii un rulment usor....


INtreb ca nu am m-ai desfacut si nici testat vreodata o fulie :DStiti ca sunt la inceput

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Noi 2011, 06:15

Salut badboy20cm,

Ai grija ca e pe duca ,rola aia se comporta exact ca un bendix sau ca o semicursiera adica tin rola din centru si invartesc de exterior in sensul acelor de cesornic iar ea trebuie sa mearga cu totul,tin din centrul ei si invartesc de exterior pe spate,adica spre stanga,rola trebuie sa decupleze ,sa mearga independent interiorul de exterior.
Sper ca am fost destul de explicit ? :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Noi 2011, 06:15

Salut badboy20cm,

Ai grija ca e pe duca ,rola aia se comporta exact ca un bendix sau ca o semicursiera adica tin rola din centru si invartesc de exterior in sensul acelor de cesornic iar ea trebuie sa mearga cu totul,tin din centrul ei si invartesc de exterior pe spate,adica spre stanga,rola trebuie sa decupleze ,sa mearga independent interiorul de exterior.
Sper ca am fost destul de explicit ? :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Noi 2011, 10:11

Buna ziua Dl Gabi,

Am sa va prezint situatia, remedii facute pana acum si la ce imi fac griji si as dori un mic sfat daca se poate.

Situatia:
1. Din cand in cand si mai ales dupa ce schimbat treapta superioara la masina (3-4 sau 4-5) si eliberam pedala de ambreiaj masina intra intr-un mod inexplicabil de lene, mai exact nu mai accelera cu aceeasi viteza ca inainte si asta chiar intre 2000-3000 rpm indiferent de treapta de viteza. Rezolvarea la acel moment era sa opresc motorul chiar si in mers sau pe loc si sa-l repornesc dupa care masina mergea perfect.
2. Ulei gasit in zona pompei de vacuum, pe termostat, si intre semichiulasa (sau capac chiulasa)

Remedii facute pana acum:
- revizie completa de filtre si ulei => problema nerezolvata
- curata debitmetrul de aer cel dinspre filtru de aer catre turbina cu spray de circuite ptr masina => problema nerezolvata
- schimbat garniturile de la pompa de vacuum + silicon dat ptr siguranta + curatat senzorul de pe furtunul gros de admisie cred dinspre intercooler (unul cu o mica gaura DENSO) + siliconat etansarea patrata de pe acelasi furtun => masina functioneaza muuult mai bine dar mai este ulei in anumite parti intre semichiulasa si chiulasa

Grija:
As dori sa mai dau cu silicon (ptr ca nu apare nici o ganitura intre semichiulasa si chiulasa) dar ma gandeam sa nu stric ceva sau sa scape de la punct axele cu came. Trebuie sa fiu atent la ceva cand desfac acel capac? Sa asigur ceva inainte de desfacere cumva?

PS: masina este ford focus din 2005, TDCI, 109 CP

Cu stima si respect,
Florin

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

08 Noi 2011, 21:25

Buna seara!
Am o problema la un ford fiesta diesel din 1998 in 5 usi, dupa ce o accelerez ca sa schimb viteza,sau in timpul mersului daca o las pe liber fara sa o mai accelerez mi se pare ca se incetineste repede masina, parca se infraneaza, nu curge asa lin, nu stiu ce poate fi.

Alta problema ar fi ca se aude pe fata dreapta un tacanit, am inteles ca ar fi o flansa,sau oala de schimbat, despre ce este vb? ar trebuii schimbata cu tot cu rulment? e langa motor in dreapta o piulita aia de la roata care se invarte cu totul la mana, cea de pe stanga nu se invarte e fixa. Stiti ca nu ma prea pricep la masini, sa nu va mire explicatiile mele. :D

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Noi 2011, 06:39

Salut tavi_ok,

Cele doua probleme sunt corelate intre ele si anume,datorita faptului ca acel rulment opune rezistenta de aceea pierzi inertia de care spui tu deoarece discul de frana datorita faptului ca nu mai sta centrat,freaca de placutele de frana.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Noi 2011, 08:53

$1 scrie:$2alut tavi_ok,

Cele doua probleme sunt corelate intre ele si anume,datorita faptului ca acel rulment opune rezistenta de aceea pierzi inertia de care spui tu deoarece discul de frana datorita faptului ca nu mai sta centrat,freaca de placutele de frana.


Rulmentul opune rezistenta, inseamna ca trebuie schimbat,nu? care ar fi solutiile, ce trebuie sa schimb?
Multumesc frumos pentru raspunsuri.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Noi 2011, 14:46

Salut,

Cel care ti-a spus sigur facea referire la rulmentul de la roata ,altul nu vad care. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Noi 2011, 16:32

$1 scrie:$2alut,

Cel care ti-a spus sigur facea referire la rulmentul de la roata ,altul nu vad care. :-??


flansa aia de sus sau oala cum ai mai spune daca o cumpar de noua ma intreaba daca o vreau cu rulment sau far, cu este vreo 130 ron,fara vreo 30 ron, am inteles ca este un cauciuc gros. Aceasta ar trebui schimbata cred.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

09 Noi 2011, 22:37

salut, bibanu 47,
te rog, poti arunca un ochi si peste problema mea?
aici: viewtopic.php?f=95&t=69747

am scris-o initial in topicul de Transit dar daca trebuie o mai scriu odata aici, daca intereseaza si pe altcineva.


iti multumesc mult.
claudiu.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Noi 2011, 06:31

$1 scrie:$2una ziua,
detin un Ford Transit 2.5 diesel clasic, 1995 si in urma unei operatiuni de schimbare motor a inceput sa scoata foarte mult fum alb sau alb cu putin gri, mai ales cand accelerez dar chiar si la relanti.

masina merge foarte bine, porneste la sfert de cheie chiar si in diminetile foarte reci, trage bine, are sprint, totul in regula exceptand fumul, se uita lumea la mine pe strada ca la racheta :(( Inainte de a iesi din service, mecanicul mi-a sugerat ca e bine in viitorul apropiat sa caut o pompa servo si o pompa de motorina, deoarece ambele au oaresce probleme. Oricum, fumul alb era problema principala.

mecanicul a zis initial ca e din cauza avansului la pompa pe care nu reuseste sa il regleze mecanic si m-a trimis la un pompagiu.

pompagiul a zis ca motorul probabil e stat o perioada si ca injectoarele sunt infundate, sa ii dau forja; i-am dat forja cca 200 km in 2 zile si am observat ca dupa ce se incalzeste motorul scoate mai putin fum in acceleratie iar la relanti aproape deloc; oricum, a doua zi dimineata o iau de la capat cu racheta de fum alb.

dupa cateva zile, am observat ca:
- nivelul de ulei crescuse semnificativ, cca 1-2 cm, desi avea doar 1 saptamana de cand o scosesem din service.
- arunca foarte mult ulei pe joja in afara
- uleiul isi pierduse din consistenta initiala

Am sunat la pompagiu sa ii spun ca nu s-a rezolvat fumul cu forjat motorul si m-a chemat sa ii stranga suruburile la chiuloasa.
Am sunat mecanicul sa ii spun ce am observat la ulei si mi-a spus ca cel mai probabil a intrat motorina in ulei iar cauze posibile are fi: garnitura de chiuloasa sau segmenti stricati la pistoane si ca ar trebui segmentat motorul.
Altcineva mi-a sugerat sa verific si camasa la cilindri.

Avand in vedere cele scrise, pot beneficia de experienta celor ce au mai vazut/auzit de astfel de probleme?

Multumesc.


Salut Claudiu,

Din pacate cunosc foarte bine motoarele astea si am avut si posibilitatea si placerea sa lucrez mult in ele.
La origine au fost fabricate de 2400 cm3 si montate pe microbuze Bedford,asta se intampla prin 1968 ca apoi sa le faca de 2500 cm3 si sa le monteze pe asa zisul Ford Transit,iar dupa ceva timp au trecut si la dotarea lui cu turbosuflanta.
Sunt si au fost niste motoare foarte reusite dar din pacate chiulasa a fost fabricata foarte subtire pentru capacitatea lui si din acest motiv se intampla sa crape chiulasele dar nu te speria ca nu este o regula ci poate fi arsa garnitura de chiulasa.
Fumul alb poate proveni de la avans defectuos sau de la ciupitura de chiulasa si picura lichid de racire in capul pistonului.
Pana nu demontezi nu poti trage o concluzie pripita. :-??

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Noi 2011, 08:37

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Buna ziua,
detin un Ford Transit 2.5 diesel clasic, 1995 si in urma unei operatiuni de schimbare motor a inceput sa scoata foarte mult fum alb sau alb cu putin gri, mai ales cand accelerez dar chiar si la relanti.


Fumul alb poate proveni de la avans defectuos sau de la ciupitura de chiulasa si picura lichid de racire in capul pistonului.
Pana nu demontezi nu poti trage o concluzie pripita. :-??



Este posibil sa se fi busit segmentii de la piston si sa necesite o segmentare totala?
Cat costa, estimativ, setul complet de segmenti pentru pistoane?

PS: babanu47, multumesc.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Noi 2011, 11:00

Buna ziua domnul Gabi!
As vrea sa va intreb ce parere aveti (daca ti mai intalni sau lucrat cu ele) despre FORD SCORPIO, cu motor de 2.3 pe benzina de 108 KW.
Imi plac la nebunie masinile astea ...
Va multumesc anticipat!

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

10 Noi 2011, 14:54

Daca mi se permite, apropos de Scorpio

eu stiu ca motoarele de 2.3 benzina au fost cele mai eficiente si cele mai potrivite pe Scorpio (consum / fiabilitate etc) asta din spusele colegilor de forum, acuma, deh, dom' Bibanu are experienta nelimitata in mesterirea lor

ai uitat insa sa specifici despre ce Scorpio e vorba


domnu' Bibanu

o parere aici va rog mult (ref. sonda temperatura)
viewtopic.php?f=84&t=56336&start=80

zic bine? sau bat campii ?
alte sugestii?
Subiect închis